Schaam!
Hier is het goed! Na wat babygedonder (bloeding gehad > paniek > stress > echo > kloppend hartje > goed gegroeid > alles goed met het

-tje!!) kunnen we onze volle aandacht weer op het huis richten.
En we hebben een major happening, het plafond in de woonkamer zit er namelijk voor het grootste deel in!

Eerst raggelen:
![]()
Dan isoleren:
![]()
En gisteravond heeft

met mijn en zijn vader de gipsplaten vastgeschroefd:
![]()
![]()
Ook de keukenvloer is weer aangestort, de leidingen liggen er namelijk in. Again

!
![]()
Boven zijn wat muurtjes gesneuveld die aanvankelijk niet op de demolition lijst stonden... Waaronder de muur tussen onze slaapkamer en de badkamer:
![]()
En ook tussen twee van de drie slaapkamers ligt de muur eruit (gebarsten na verwijderen oude leidingen).Geeft wel een ruimtelijk effect twee slaapkamers die een worden. We noemen ze DDR en BRD

. Iedereen helemaal lyrisch en 'dat moeten jullie zo laten!' roepend. Helaas gaat er ook wel weer een muurtje tussen, het is niet praktisch om er een ruimte van te laten met het oog op de verwachte aanwas

.
![]()
![]()
Mijn liefje heeft ook de basis voor het plafond in de babykamer gemaakt.
![]()
Hij zet hier straks latjes overheen waarmee we het plafond uit de hal willen nabootsen. Even ter opfrissing van uw aller geheugen, zo ziet dat eruit:
![]()
Dit gaat hij dus voor alle kamers boven doen. Dan natuurlijk wel wat rustiger dan in de hal, het moet niet te druk ogen zo'n slaapkamerplafond. Ik ben zo benieuwd hoe dat straks staat!
De basis van de plee in de badkamer is ook gemonteerd trouwens:
![]()
Vinden jullie me nu weer aardig?

Alles gaat in rap tempo nu. Volgende week komt de stuccer al! De week erna de vloerverwarmingsman en daarna de tegelzetter. Spannuuuuuund!!!