Ja, inderdaad, best eng ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:59 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben die babytjes 'oude' gezichtjes..
Wat een schattig kindje!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 @ 17:04 schreef Ireentje het volgende:
Hier nog 1 van Eric Mabius (Ugly Betty) met zijn zoontje Rylan![]()
[afbeelding]
Zoontje?! Ik dacht zo op het eerste gezicht een meisjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:04 schreef Ireentje het volgende:
Hier nog 1 van Eric Mabius (Ugly Betty) met zijn zoontje Rylan![]()
[ afbeelding ]
Komt omdat ze aardig prematuur waren en erg dun zijn. Trekt zeker bij!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:02 schreef Ireentje het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, best eng ook![]()
Maar die ouders hebben allebei nogal scherpe trekken, dus daar krijg je dat van lijkt me.. hopelijk komt het nog goed met ze
Ik vind dat Charlie dat hoofdje "raar" vast heeft.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:59 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Komt waarschijnlijk ook omdat ze prematuur geboren zijn. Mijn neefjes (met 25w geboren) zagen er in het begin ook 'apart' uit, maar zijn nu prachtige gezonde jongens.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:02 schreef Ireentje het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, best eng ook![]()
Maar die ouders hebben allebei nogal scherpe trekken, dus daar krijg je dat van lijkt me.. hopelijk komt het nog goed met ze
Ook al. Ik zei al dat Charlie Sheen een ouwe kop gekregen had. Ze missen allemaal wat vetkussentjes onder de huid. Met die kindjes komt dat nog wel goed, maar vader....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:59 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooi kindje!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:19 schreef PeRi het volgende:
Misschien zijn sommige pics al eens voorbij gekomen, maar volgens mij niet (en komen enkele van deze celebs + kids gewoon vaak voorbij).
[ afbeelding ]
Jason Bateman en Francesca ‘Frannie’ Nora
Wat een ultra cool kapsel zeg!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:06 schreef kvd het volgende:
okee, weer een paar
Gwen en Kingston met een nieuw kapsel
[ afbeelding ]
Dochtertje van Jamie Oliver.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:56 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie is dat ook alweer?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 @ 09:47 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Bronx, best een schattig kind ondanks zijn ouders.
Gelukkig maar dat ze iets weg heeft van haar grote zus.. Als dit een heel knap kindje zou zijn zou het extra zielig zijn voor Sadie, vind ik dan...quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:30 schreef kvd het volgende:
Adam Sandler en Sunny Madeline
[ afbeelding ]
ik vind haar wel een beetje iets weg hebben van haar grote zus Sadie...
[ afbeelding ]
Eindelijk draagt Nicole weer iets stijlvollers (Larry King interview?).quote:
Ze is zwanger hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eindelijk draagt Nicole weer iets stijlvollers (Larry King interview?).
Zodra ze weer zwanger is komen de doeken en lappen weer tevoorschijn
En Harlow's haartjes![]()
Daarom zei ik al "zodra ze zwanger is...".quote:
Wat een leuke nonchalante foto'squote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:09 schreef JaneDoe het volgende:
kijk naar katie, die heeft verdorie onderhand zelfs een bochel van dat gesjouw!
Kingston is pas 3 geworden, best oud wel om nog met een speen te lopen. Vind ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik dus als ik Kingston met een speen zie, dan vraag ik me ook af of hij niet oud genoeg is, maar ik weet z'n leeftijd niet...
Wat word er nou altijd voor commentaar gegeven op de oudste van Tori, omdat hij zoveel op haar lijkt? Ik zie dat echt niet, leuke jongen toch?quote:
Idd, niks "bijzonders", maar ik denk dat hij als baby er minder mooi uitzag.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat word er nou altijd voor commentaar gegeven op de oudste van Tori, omdat hij zoveel op haar lijkt? Ik zie dat echt niet, leuke jongen toch?![]()
Kingston heeft een speen-soortgenootje zie ikquote:Op maandag 1 juni 2009 17:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ben Affleck, Jennifer Garner en dochters:
http://www.celebritybabys(...)eck_FP2_053109_0.jpg
Ik vind kinderen bij wie de benen tegen elkaar aan komen tijdens het lopen toch echt te zwaar. Ik noem ze niet dik, maar ik denk wel dat m.n. dat meisje te zwaar is voor haar leeftijd.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:54 schreef Dandilion het volgende:
kids van kate winslet zien er gewoon normaal uit hoor.
wie is de vader van bluebell ?(ginger spice)
Denk dat het meer genetisch bepaald / aangeboren is....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat hebben die kinderen toch allemaal grote voeten , is dit een trend ????
Jaja, ook celebs hebben échte kindjesquote:
Die ogen van Nahla, ik moet steeds aan een smaragd denken als ik die kleur zie, zó mooi.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:49 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Harlow Madden, Nicole Riche en Joel Madden
[ afbeelding ]
Naomi Watts, Liev Schreiber en Alexander ‘Sasha’ Pete Schreiber
[ afbeelding ]
Nahla en Halle Berry
Nou he!! Die is echt gekloond!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:13 schreef Michellee het volgende:
Die van Reese Witherspoon is echt bij een kopie!
nou ja, "lopen" doet hij dus nietquote:Op zondag 31 mei 2009 16:40 schreef rena het volgende:
[..]
Kingston is pas 3 geworden, best oud wel om nog met een speen te lopen. Vind ik.
Als je even in het vorige topic kijkt, daar staat ook een foto van zijn kids en is het kleurengebeuren al wat besproken...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:12 schreef Dandilion het volgende:
Dat is echt de 1e keer dat ik de kids van Michael Jackson zie..
Maar het kunnen toch echt niet zijn eigen kinderen zijn???... Hij is van Afro Amerikaanse afkomst en de kids zijn witter dan wit! Okee hij is nu ook eng wit. En ik weet best dat donkere mensen blanke kids kunnen krijgen maar dit is wel erg vreemd.
Ja, inderdaad, dat dacht ik ook al!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind die jongen wel op de oude Michael lijken eigenlijk.
ter vergelijking:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Eerst zei iedereen dat Max niet mooi was, want hij had de looks van papa.quote:Op zondag 7 juni 2009 01:58 schreef Dandilion het volgende:
ik vind het zoontje van christina aguilera geen leuk koppie hebben.
Dat schijnt toch wel vanwege de pers te zijn, heb ik eens gelezen in een interview met Brad.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:09 schreef JaneDoe het volgende:
waarom altijd dat gezeul met kinderen als suri en kingston?! ik snap dat niet
ze zijn oud genoeg om te lopen
kijk naar katie, die heeft verdorie onderhand zelfs een bochel van dat gesjouw!
Volgens mij heeft hij Ashlee's kinnetje (van voordat mama langs de plastisch chirurg gingquote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Simpson-Wentzjes.
Mooie dochter heeft Andie McDowellquote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andie McDowell (o.a. Four weddings and funeral) en dochter Rainey
Je hebt volgens mij ook van die strikjes die je vast kunt maken met klitteband. Daar hoef je echt maar 3 haartjes voor te hebben om het te laten zitten.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef Smirre het volgende:
Zou het roze knipje van Stella op haar hoofdje geplakt zijn? (paar posts hierboven Stella, dv Tori Spelling, met haar vader) Ik zie namelijk bijna geen haartje, maar wel een speldje.
Overigens een mooi meisje met de juiste proporties qua gezicht. Dit itt haar moeder.
Ja! Die is leuk idd!quote:
Die witte Allstarsquote:
Volgens mij heeft Monica zelf ook een hoog voorhoofd alleen door haar kapsel zie je het niet zo .quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:52 schreef newyorkcity het volgende:
Hoge voorhoofdjes, die kinderen van Monica. Wel leukerds
foto van die tweeling is oudquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja! Die is leuk idd!
En de dochters van P.Diddy zijn nog steeds van die niet zo mooie meisjes!![]()
Ik hoop voor ze dat het babyvet snel verdwijnt en dat er een wat uitgesprokener gezichtje tevoorschijn komt.
quote:Custody Battle Begins At Birth
Filed under: Baby Blabber > Gossip Girl
Gossip Girl's Kelly Rutherford gave birth to her second child with estranged husband Daniel Giersch on Tuesday.
Daniel has yet to visit his new daughter as he is in the midst of negotiating how much time he is allotted in the hospital. The kid isn't even a day old and she already has to deal with the craziness of her parents.
Daniel reveals: "We are currently negotiating how often I am allowed to go to the hospital. The only thing the judge said in court last time is that I can see my daughter three times a week for one hour."
But of course, he is going to fight the ruling to gain some more time and he has some ammo this time. For one thing, he was barely informed of his own daughters birth, receiving a call at 8:45 Tuesday morning, when Kelly was already way into labor.
And, on top of that, Kelly left her young son, Hermčs, at home to have the baby.
“Kelly is not allowed to stay away from Hermčs more than three hours. If that's the case she has to call me so I can take care of him.That's what the judge said," Giersch explained.
Boy, the judge sounds like the real parent in this scenario.
These poor kids!
Ik vind hem juist totáál niet op Christina lijken,quote:Op zondag 7 juni 2009 13:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerst zei iedereen dat Max niet mooi was, want hij had de looks van papa.
Eh, op wie lijkt hij nu? Sprekend mama en het commentaar blijft
Is die rechtse nou een meisje of een jongen? Want van de naam Senna word ik ook niet veel wijzer, dat komt ook bij beide voor geloof ik...quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Jada, Senna en Luca Borsato hebben de avond4daagse gelopen!
Edit: nu werkt ie wel denk ik...
Volgens mij is Jada het enige meisjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is die rechtse nou een meisje of een jongen? Want van de naam Senna word ik ook niet veel wijzer, dat komt ook bij beide voor geloof ik...
quote:Dochter Cher wil man worden
Uitgegeven: 12 juni 2009 06:21
Laatst gewijzigd: 12 juni 2009 06:30
LOS ANGELES - De dochter van de Amerikaanse zangeres en actrice Cher en zanger Sonny Bono, Chastity Bono, wil zich laten ombouwen tot man.
De 40-jarige dochter, die zich twintig jaar geleden als lesbienne uitte, is eerder dit jaar begonnen met een programma tot geslachtsverandering.
''Ja het is waar. Chaz heeft, na jarenlange overdenkingen, de moedige stap genomen blijk te geven van zijn ware identiteit'', bevestigd Bono's publiciteitsagent Howard Bragman. ''Hij is trots op zijn besluit en dankbaar voor de steun van zijn naasten.''
Chastity Bono heeft zich jarenlang actief ingezet voor de emancipatie van homoseksuelen.
Mijn eerste gedachte; geen wonder met een moeder die de helft van de tijd als dragqueen rondlooptquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:10 schreef Felixa het volgende:
Wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, dus maar voor het kotertopic gekozen, al is de koter in kwestie al 40.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Wat een leuk jochie!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:47 schreef Malahide het volgende:
Max, zoontje van Jennifer Lopez (zijn zusje was niet in de buurt)
[ afbeelding ]
Noujazeg! Begint die spijkerbroek-die-halverwege-je-kont-hangt-trend al op die leeftijd?!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:47 schreef Malahide het volgende:
Max, zoontje van Jennifer Lopez (zijn zusje was niet in de buurt)
[ afbeelding ]
Waaaaaaaaaaaaat, dat was vroeger een mager blond scharminkel!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:10 schreef Felixa het volgende:
Wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, dus maar voor het kotertopic gekozen, al is de koter in kwestie al 40.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Dat had ik ook maar hij lijkt op Schoemacher, die plastisch chirurg.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Die van John Steward is heel lief, ik ken die man ergens van maar heb geen ideeeeee waarvan.
Wat een kuitjes van dat manneke, dat zijn geen gewone babyspekkiesquote:
En die roze tas van Britney, wat lelijk. En dan heb ik het nog helemaal niet over de kids, kinderen die Nike air max dragenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:21 schreef Ireentje het volgende:
Wat een lieve/leuke foto's!![]()
en wat zien de wandelwagentjes er goedkoop uit![]()
Jamaar, dat is wel ergens de charme van Britt, ze blijft wel wie ze was, ze gaat niet ineens chique lopen doen, ik vind t stiekem wel cute dat ze haar poor whit trash trailer park roots niet verloochendquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef June. het volgende:
[..]
En die roze tas van Britney, wat lelijk. En dan heb ik het nog helemaal niet over de kids, kinderen die Nike air max dragen. Zo ordi he.
Wat een schatjequote:Op zondag 21 juni 2009 19:03 schreef kvd het volgende:
Dan mag de nieuwste aanwinst van madonna niet ontbreken: Mercy James (of heeft ze hier al gestaan?)
[ afbeelding ]
en de eerste foto samen (alhoewel er niet veel te zien is)
[ afbeelding ]
Wat lijkt ze op haar vader en wat een liefjequote:Op zondag 21 juni 2009 20:18 schreef Butterfly91 het volgende:
Jason Bateman met Fracesca
[ afbeelding ]
Zijn al zijn kids van dezelfde moeder, nee toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:31 schreef Butterfly91 het volgende:
P Diddy en zijn kinderen:
[ afbeelding ]
in een jurkquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:17 schreef rena het volgende:
Zonder haarband zou je toch zweren dat het een jochie is.
Heeft dat kind nog steeds een hanekam? Toen hij kleiner was vond ik het wel schattig, maar nu staat het echt niet meer.quote:
Dat dacht ik ook als eerstequote:Op woensdag 24 juni 2009 00:17 schreef rena het volgende:
Zonder haarband zou je toch zweren dat het een jochie is.
Ws heeft het nu ook de leeftijd dat het zélf perse die hanekam wiltquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:19 schreef June. het volgende:
Heeft dat kind nog steeds een hanekam? Toen hij kleiner was vond ik het wel schattig, maar nu staat het echt niet meer.
quote:
laat die oudste nou net zijn stiefzoon zijn!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn al zijn kids van dezelfde moeder, nee toch?
Die oudste van P Diddy, links boven op de foto, heb ik wel eens op MTV gezien bij zo'n Sweet sixteen feestje (). Best een mooie jongen
Ah okequote:Op donderdag 25 juni 2009 12:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
laat die oudste nou net zijn stiefzoon zijn!![]()
die oudste is dus (biologisch) niet van hem maar beschouwd diddy wel als zn pa
meest linker zoontje is met een andere vrouw
rechter zoontje en tweeling is met kim porter, de vrouw op de foto
hij schijnt er trouwens meer te heben rondlopen..
Sjees! Ze kunnen lachen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Sam & Lola Sheen, meiskes van Denise Richards
Die van hierboven valt nog wel mee, al heb ik hem nog nooit gezien...quote:Op zondag 28 juni 2009 09:20 schreef suikertaart het volgende:
lol, dat is gewoon een bugaboo, komt van nederlandse bodem, heb er zelf ook 1
De wagen zelf is zo freakin' lelijk, het is net een rollatorquote:Op zondag 28 juni 2009 09:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die van hierboven valt nog wel mee, al heb ik hem nog nooit gezien...![]()
Maar deze bijvoorbeeld dat vind ik toch wel een apart model:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij een normale kinderwagen klik je je Maxi Cosi er ook zo op, maar dit lijkt wel of je hem er gewoon op zet, alsof je je handtas even neerzetquote:Op zondag 28 juni 2009 20:24 schreef Smirre het volgende:
Hoewel inderdaad lelijk, lijkt hij me wel praktisch. Speciaal ontwikkeld voor dummies ňf om snel op te kunnen stappen. Je zet/klikt je maxicosie erop en wegwezen. Moet zelfs dat schaap van Nicole Richie lukken, toch?
Dat megading wat ze gebruiken is een Orbit systeem, het is het enige onderstel waar ze die speciale tegen paparazzi bestandde autostoel op kunnen zetten.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die van hierboven valt nog wel mee, al heb ik hem nog nooit gezien...![]()
Maar deze bijvoorbeeld dat vind ik toch wel een apart model:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ziet het ook niet meer zittenquote:
Staat het een en ander over geschreven in het 'beroemd & zwanger'-topic, mocht je terug willen lezen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Heeft ze die James wel zelf geworpen eigenlijk?
Is er een medische reden tot dat draagmoederschap van dr? Ik vind t maar decadent
Ze is 44. Waarom is het decadent? Het lijkt mij geen keuze die je zomaar eventjes maakt, omdat het je makkelijker lijkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Heeft ze die James wel zelf geworpen eigenlijk?
Is er een medische reden tot dat draagmoederschap van dr? Ik vind t maar decadent
Wat ligt dat rechtermeisje er in een rare knik bij, of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:09 schreef rena het volgende:
De SJP tweeling.
[ afbeelding ]
Ze heeft die James z'n haar ook eindelijk eens geknipt![]()
Nou! Wat een hartenbreker zal dat worden! Met die pleisters op zijn knieën!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:18 schreef Vivi het volgende:
Wat een enorme knapperd, de zoon van Richard Gere. Nu heeft ie dat niet van een vreemde natuurlijk.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou! Wat een hartenbreker zal dat worden! Met die pleisters op zijn knieën!![]()
Ik ben een beetje Kingston-moequote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nog steeds fan van Kingston trouwens.
Die ogen wijd uit elkaar doen me echt denken aan die alien-look-a-likes van Gwyneth en Chris Martin.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:18 schreef Vivi het volgende:
Wat een enorme knapperd, de zoon van Richard Gere. Nu heeft ie dat niet van een vreemde natuurlijk.
Ogen wijd uit elkaar? Alien-look-a-like?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ogen wijd uit elkaar doen me echt denken aan die alien-look-a-likes van Gwyneth en Chris Martin.Dat meisje heeft dezelfde oogopslag...
Wow die moedervlek bij die blondequote:
Ik zie ook een leuk jochiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:29 schreef Greys het volgende:
Ogen wijd uit elkaar? Alien-look-a-like?
Ik zie alleen een echt mooi jochie? Hebben we het wel over dezelfde foto?
Ik twijfelde ook of het nou een jongetje of meisje isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wow die moedervlek bij die blondeHet is echt net zijn moeder!
Dat is toch trouwens een jongetje???
Ik herinner me weer dat er al eerder foto's van geplaatst waren, en idd jongen en meisje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:44 schreef Shawnie het volgende:
Volgens wikipedia heeft ze een zoon en een dochter, dus het is inderdaad een jongen. Ook ik dacht dat het een meisje was moet ik zeggen.
Ik dacht ook dat het een meisje wasquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:32 schreef Greys het volgende:
Is dat een jongetje? Ik wilde net roepen dat het een beeldschoon meisje is dat waarschijnlijk d'r moeder achterna zal gaan qua carričre!
& If so, dan wacht ik met smart op the day the earth stood still will stand stillquote:
Die waren me nog niet eens opgevallen. Ik denk dat die tetten afleidenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Laten we het ook even over die knieën hebben![]()
die van Jordan dan he
Ik vind Shiloh nu (pas) leuk worden, die jongensachtige kleertjes vind ik zo schattig staan, zo lekker sportyquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:23 schreef June. het volgende:
Shiloh, het blijft een schatje.
[ afbeelding ]
Leuk hoe hij op beide ouders lijkt, ik snap alleen het kapsel niet helemaalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef kvd het volgende:
Greg Vaughan met Jathan James (van onze eigen Touriya Haoud)
[ afbeelding ]
Ik moest even goed kijken.quote:
Comment van Nicole Richie:quote:
Ik moest even goed kijken wat ze nou precies duidelijk probeerde te maken op de foto, maar t'is gewoon "alleen maar" Harlow at the zooquote:
Ik dacht als eerste aan Prins Constantijnquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:45 schreef Vivi het volgende:
Violet is zo'n schatje
Die River lijkt op een mini Willem Alexander.
Zullen die kids al tennisles krijgenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
... en Steffi Graf en André Agassi en hun kinderen. Kan me niet herinneren dat ik die kinderen ooit eerder heb gezien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Zahara lijkt me echt een rot kindquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:15 schreef kvd het volgende:
Angelina, Shiloh, Zahara
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's: hierrrr
Leuk om te zien, zo'n bekend koppel dat gewoon al jaren samen is!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
... en Steffi Graf en André Agassi en hun kinderen. Kan me niet herinneren dat ik die kinderen ooit eerder heb gezien!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef oh-oh het volgende:Sunday Rose ziet dr nog steeds zo flets en suf uit als toen ze geboren werd joh...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:49 schreef Felixa het volgende:
Kinderen van Michael Jackson:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |