Gelukkig maar dat ze iets weg heeft van haar grote zus.. Als dit een heel knap kindje zou zijn zou het extra zielig zijn voor Sadie, vind ik dan...quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:30 schreef kvd het volgende:
Adam Sandler en Sunny Madeline
[ afbeelding ]
ik vind haar wel een beetje iets weg hebben van haar grote zus Sadie...
[ afbeelding ]
Eindelijk draagt Nicole weer iets stijlvollers (Larry King interview?).quote:
Ze is zwanger hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eindelijk draagt Nicole weer iets stijlvollers (Larry King interview?).
Zodra ze weer zwanger is komen de doeken en lappen weer tevoorschijn
En Harlow's haartjes![]()
Daarom zei ik al "zodra ze zwanger is...".quote:
Wat een leuke nonchalante foto'squote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:09 schreef JaneDoe het volgende:
kijk naar katie, die heeft verdorie onderhand zelfs een bochel van dat gesjouw!
Kingston is pas 3 geworden, best oud wel om nog met een speen te lopen. Vind ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik dus als ik Kingston met een speen zie, dan vraag ik me ook af of hij niet oud genoeg is, maar ik weet z'n leeftijd niet...
Wat word er nou altijd voor commentaar gegeven op de oudste van Tori, omdat hij zoveel op haar lijkt? Ik zie dat echt niet, leuke jongen toch?quote:
Idd, niks "bijzonders", maar ik denk dat hij als baby er minder mooi uitzag.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat word er nou altijd voor commentaar gegeven op de oudste van Tori, omdat hij zoveel op haar lijkt? Ik zie dat echt niet, leuke jongen toch?![]()
Kingston heeft een speen-soortgenootje zie ikquote:Op maandag 1 juni 2009 17:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ben Affleck, Jennifer Garner en dochters:
http://www.celebritybabys(...)eck_FP2_053109_0.jpg
Ik vind kinderen bij wie de benen tegen elkaar aan komen tijdens het lopen toch echt te zwaar. Ik noem ze niet dik, maar ik denk wel dat m.n. dat meisje te zwaar is voor haar leeftijd.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:54 schreef Dandilion het volgende:
kids van kate winslet zien er gewoon normaal uit hoor.
wie is de vader van bluebell ?(ginger spice)
Denk dat het meer genetisch bepaald / aangeboren is....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat hebben die kinderen toch allemaal grote voeten , is dit een trend ????
Jaja, ook celebs hebben échte kindjesquote:
Die ogen van Nahla, ik moet steeds aan een smaragd denken als ik die kleur zie, zó mooi.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:49 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Harlow Madden, Nicole Riche en Joel Madden
[ afbeelding ]
Naomi Watts, Liev Schreiber en Alexander ‘Sasha’ Pete Schreiber
[ afbeelding ]
Nahla en Halle Berry
Nou he!! Die is echt gekloond!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:13 schreef Michellee het volgende:
Die van Reese Witherspoon is echt bij een kopie!
nou ja, "lopen" doet hij dus nietquote:Op zondag 31 mei 2009 16:40 schreef rena het volgende:
[..]
Kingston is pas 3 geworden, best oud wel om nog met een speen te lopen. Vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |