Die kerel is te oud voor je?quote:
Dat zeg ik, geen fantasiequote:
Gelukkig, het gaat nu tenminste niet meer over mijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Slowchatten over ouwe lullen en jonge sletten....
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Gelukkig, het gaat nu tenminste niet meer over mij
Jij bent heul niet zo vreselijk oudquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Soms is dat inderdaad het verstandigste.quote:
quote:
Ik had tenminste genoeg fantasie om deze opmerking niet te maken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Daar gok ik opquote:
niet eens met G?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Weekend.
Vanmiddag bedacht ik nog iets dat ik hier even wilde vragen, maar inmiddels ben ik het alweer vergeten. Maar nu het weekend is, ga ik er ook niet meer over nadenken. Het had iets met W of R te maken, volgens mij.
Maar dan wel een WGR-topic met een TT die weinig met WGR te maken heeft.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:29 schreef Nizno het volgende:
Het is een WGR topic..
Ik weet hoe G werkt: ik krijg het en korte tijd later is het weg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet eens met G?
Het is een WGR topic.. ik vind ook dat vragen dan over W, G en R moeten gaan hoor
Voor die ouwe lul is het anders hard werken om die slet te geven waar ze recht op heeft. maar hij moet er wel voor betalen, natuurlijk.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Maar dan wel een WGR-topic met een TT die weinig met WGR te maken heeft.
Omdat in de rest van het land alleen maar domme, lompe en nietsverdienende boeren wonen. Duh!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:07 schreef Light het volgende:
* Light vraagt zich af waarom half Nederland in de randstad wil wonen.
Bijna anderhalf uur vertraging op het stuk Leiden - Amersfoort. En ik zou toch verwachten dat werkend Nederland nog gewoon aan het werk is om 15:30, toen we uit Leiden vertrokken.
Ja hoi, ik woon in Enschede.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Omdat in de rest van het land alleen maar domme, lompe en nietsverdienende boeren wonen. Duh!
O ja enneuh DJ, niet zo jaloers doen he!
Ik heb vandaag de files kunnen ontwijken!![]()
Disclaimer: Maharbal in noorden wonen doet.
Teveel mensen op te weinig grond, da's waar. De provincie Zuid Holland is het beste voorbeeld, 1236 mensen per vierkante kilometer. En da's inclusief weilanden enzo. Vergelijkbaar met de stad Oslo (1225).quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:15 schreef Fogel het volgende:
* Fogel vraagt zich af waarom mensen in Nederland willen wonen
Ik gebruikte http://nl.wikipedia.org/wiki/Oslo als bron, zonder de cijfers te controleren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:04 schreef Fogel het volgende:
Oslo zelf (en dus niet groot-Oslo, daar is het getal 2 858) had in 1999 (kan geen recentere getallen vinden) 498 110 inwoners op 133,3 km2 wat wil zeggen dat er 3 736 mensen per km2 wonen.
Waar ik woon zijn het 519 personen per km2 in de stad, en in de provincie "maar liefst" gemiddeld 16 personen per km2 (landelijk gemiddelde was 15.7 in 1999).
Dan ben ik benieuwd welke pagina dat precies is. Ik heb nog wel http://www.ssb.no/english/municipalities/region.cgi?nr=03 gevonden, via de Wiki link.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:29 schreef Fogel het volgende:
Ik vond de getallen bij SSB (centraal bureau van de statistiek in Noorwegen). Vreemd dat er zo'n groot verschil in zit (vooral in het aantal vierkante kilometers).
Een paar uur niemand tegenkomen wordt in NL idd lastig. Zeker als het overdag moet zijn.quote:Ik weet dat het geografische centrum in het bos en niet zo ver van Holmenkollen af ligt, en dat zijn de nodige kilometers van het stadscentrum vandaan. Maar hoe dan ook, in Oslo is het niet zo moeilijk om het bos in te gaan en daar een paar uur lang niemand tegen te komen, in Nederland gaat je dat niet lukken, zelfs in dorpen.
Oslo vond ik al relatief rustig (zeker in een van de buitenwijken, maar nog wel binnen de stadsgrens), maar hier in Trondheim is het 5-6km van het centrum af net zo rustig -zo niet rustiger- dan in een klein Nederlands dorp.
Lekker duidelijk dan. Ik zou denken dat "Oslo Municipality" de gemeente Oslo is, niet de hele provincie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:46 schreef Fogel het volgende:
http://www.ssb.no/emner/0(...)b-2000-08-03-01.html
Op jouw link gebruiken ze de hele provincie Oslo voor de berekening, op mijn link is de provincie weer opgedeeld in gemeentes in het gebied groot-Oslo (wat niet de hele provincie is, om het makkelijk te maken).
In Noorwegen bedoelen ze er inderdaad een district mee (geldt trouwens voor meer landenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:08 schreef Light het volgende:
[..]
Lekker duidelijk dan. Ik zou denken dat "Oslo Municipality" de gemeente Oslo is, niet de hele provincie.
Iets langer dan 1 minuutquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:09 schreef Light het volgende:
[..]
En dat meld je precies om 0:00... hoe lang zat je al klaar met die post?
Heb je al een Twitter account?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Iets langer dan 1 minuut
Ik keek op de klok en zag dat het bijna zaterdag was, dus ik wilde dat even neerkalken
Dank voor de mededeling. Scheelt mij weer in de agenda kijken.quote:
Daar had je toch geen tijd voor tijdens al je overpeinzingenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:29 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dank voor de mededeling. Scheelt mij weer in de agenda kijken.
Ik moet voor onze vakgroep privaat en notarieel recht onderzoek doen naar de juridische, sociale en economische aspecten van "land registration/land tenure" in Peru.quote:
De wens is de vader van de gedachte....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:27 schreef Xcalibur het volgende:
Ik dacht even dat ik de SC van SEX zat, met zo'n TT
Ships, is waar ook: ik moet nog gaan nadenken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:16 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Daar had je toch geen tijd voor tijdens al je overpeinzingen
Ik zou het niet doen (tenzij het een aantal maanden is en het om 'grote' bedragen gaat). Gewoon laten zoals het is en aan het eind van het jaar wordt het bij de aangifte inkomstenbelasting wel recht getrokken (lees: krijg je waarschijnlijk nog een beetje terug).quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:31 schreef Maharbal het volgende:
edit: Even een snel vraagje hier. Binnenkort begin ik met een (andere) stage. In de periode dat ik stageloop werk ik niet bij m'n huidige werkgever. Is het dan verstandig om de loonheffingskorting toe te laten passen op m'n stage om vervolgens na m'n stage de loonheffingskorting weer toe te laten passen op m'n gewone baan?
Ik wil ook BBQ-en. Ik zou dat ook gaan doen, maar het weer is er niet bepaald naar. Dus gisteren is besloten dat even een andere keer te doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:53 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ships, is waar ook: ik moet nog gaan nadenken.
Nah, misschien vanavond, na de BBQ.
O ships. De formulieren zijn al verstuurd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:55 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen (tenzij het een aantal maanden is en het om 'grote' bedragen gaat). Gewoon laten zoals het is en aan het eind van het jaar wordt het bij de aangifte inkomstenbelasting wel recht getrokken (lees: krijg je waarschijnlijk nog een beetje terug).
Heel verstandig. Gewoon in de tuin gaan zitten, dan komt de zon vanzelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:55 schreef ManAtWork het volgende:
Weer of geen weer, wij gaan gewoon BBQ-en.
Klinkt interessant! Waarom Peru? Loop je in Peru stage?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik moet voor onze vakgroep privaat en notarieel recht onderzoek doen naar de juridische, sociale en economische aspecten van "land registration/land tenure" in Peru.
Het is heel veel informatie opzoeken ( uit proefschriften, boeken, wereldbankresearch etc.) en ordenen voor een nog op te zetten project voor terres des hommes, zodat de mensen die het project opzetten (waaronder mijn begeleidende professor) achtergrondinformatie hebben m.b.t. land registratie etc.
In het begin was ik nogal sceptisch of ik het wel leuk zou vinden, maar ik moet zeggen dat het nu best interessant is om te doen.
Koop een lomp grote waterdichte parasol of zonnewering aan het huis en je hebt daar geen last meer van.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:55 schreef Five_Horizons het volgende:
BBQ
Alleen is het nu van dat kneuzige 'ik weet niet of het droog blijft'-weer....
Nee ik loop geen stage in Peru.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt interessant! Waarom Peru? Loop je in Peru stage?
Als je vervolgonderzoek over landregistratie wil doen in Noorwegen, laat het me dan even weten en je krijgt wat info via PM.
Mijn zonnescherm kan prima tegen regen, kan zelfs nat oprollen zonder dat het een probleem is. Als ie maar droog is voordat het gaat vriezen is het geen probleem. Het beetje wasem van de BBQ maakt ook niet veel uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik hou m'n zonnescherm graag een beetje heel, dank je(en ík ben altijd de persoon die het vlees klaarmaakt....)
Uiteraard is hier nu de zon gaan schijnen. Zij het nog niet erg overtuigend.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:55 schreef Five_Horizons het volgende:
BBQ
Alleen is het nu van dat kneuzige 'ik weet niet of het droog blijft'-weer....
Ja, OK, de prijs was er naar. Als ik het goed herinner ca 2000¤ voor 4x2.5 (of 3) meter, met motor en afstandbediening natuurlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb dan ook een zonnescherm gekocht
Als ik een zonnescherm zou willen dat ook tegen regen kan (wat dan technisch gezien geen zonnescherm meer is), had ik er wel meer voor betaald
Bij jullie is kraken niet toegestaan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:15 schreef Fogel het volgende:
Oh, we hebben hier wel een goed regestratiesysteem, maar aangezien er een speciale rechtbank is voor grondeigendomsrechten dacht ik dat er genoeg te onderzoeken is over twisten
Er zijn vrij veel verlaten huizen en grondstukken waarvan "niemand" meer weet van wie ze zijn, is natuurlijk altijd leuk als iemand die gaat claimen.
Het gaat in dit onderzoek dan ook niet zozeer om het claimen van grond, maar vooral dat mensen die hun eigendomspositie moeilijker kunnen bewijzen minder snel bijvoorbeeld een lening krijgen met hun grond als onderpand en hierdoor minder kunnen uitbreiden, investeren etc. etc. Dit zie je dus vaker in de armere landen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:22 schreef Fogel het volgende:
Geen idee of kraken is toegestaan eigenlijk, niet echt mijn "wereld"
Ja, precies. Ik heb hier een zonnescherm van 5x3 meter voor onder de ¤1.000quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, OK, de prijs was er naar. Als ik het goed herinner ca 2000¤ voor 4x2.5 (of 3) meter, met motor en afstandbediening natuurlijk
Grappig, ik was net bij een bedrijf waar de BBQ ook om 16.00 uur begon. Misschien hebben we elkaar wel gesproken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:55 schreef ManAtWork het volgende:
Weer of geen weer, wij gaan gewoon BBQ-en.
* ManAtWork kijkt op de klok en bedenkt zich dat hij over vijf minuten verwacht wordt.
JJ and MAW sitting in a tree....... BBQingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Grappig, ik was net bij een bedrijf waar de BBQ ook om 16.00 uur begon. Misschien hebben we elkaar wel gesproken.![]()
Waar was jouw BBQ?
Niet druk om maken. Als ik het zo lees, loopt het wel los.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O ships. De formulieren zijn al verstuurd.
Ik vraag me af.....als ik gewoon de loonheffingskorting zo laat voor wat het is ( dat ie dus bij twee verschillende werkgevers wordt meegenomen ) maar uiteindelijk in die 2 maanden slechts bij één werkgever echt loon geniet (nogmaals; de periode dat ik stageloop werk ik geen enkel uur), is dat dan heel erg?
Strooien ze dan ook met boetes? Of moet ik eventueel slechts wat terugbetalen voor die twee maanden? (Het lijkt me dat dit voor twee maanden niet veel voorstelt qua bedrag? )
Ja, ik ben te enthousiast geweest met het invullen etc. van formulieren
Twee druppels regen geteld maar stug blijven zitten. Toen heeft de donkere wolk eieren voor z'n geld gekozen en vertrokken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Uiteraard is hier nu de zon gaan schijnen. Zij het nog niet erg overtuigend.
Ahh, was jij dat lekker ding aan de bar?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Grappig, ik was net bij een bedrijf waar de BBQ ook om 16.00 uur begon. Misschien hebben we elkaar wel gesproken.![]()
Waar was jouw BBQ?
Toch niet jaloers?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
JJ and MAW sitting in a tree....... BBQing
Neuh, ik val niet op slettenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:24 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Toch niet jaloers?
En ja, het was gezellig in the tree.
En ik niet op ouwe lullenquote:
Ah, geruststellend!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:18 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Niet druk om maken. Als ik het zo lees, loopt het wel los.
En ook hier geldt: bij je aangifte wordt het wel weer recht getrokken.
Gelukkig ben ik 8 jaar jongerquote:
Jij wel. Goed bezig. Hier regent het al uren. Ik heb er 3 keer van mogen genieten op de fiets.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Twee druppels regen geteld maar stug blijven zitten. Toen heeft de donkere wolk eieren voor z'n geld gekozen en vertrokken.
En het was heerlijk.
Dan kan je al een enorme ouwe lul zijn hoor.quote:
Je kent me duidelijk nietquote:Op zondag 17 mei 2009 09:09 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dan kan je al een enorme ouwe lul zijn hoor.Leeftijd is voor die beoordeling eigenlijk niet zo belangrijk.
Jij mij duidelijk ook nietquote:
Aldus het KNMI:quote:Op zondag 17 mei 2009 13:10 schreef ManAtWork het volgende:
Laten we het eens hebben over de kans dat het vanmiddag nog mooi droog weer wordt in de noordelijke helft van het land.
quote:Verwachting tot morgen middernacht
zondag 17 mei en maandag 18 mei 2009
Buiige regen.
Het is bewolkt en de bewolking blijft vandaag voor een groot deel van het land overheersen. Er valt van tijd tot tijd buiige regen. Echter in de loop van de dag wordt het in het westen van het land meest droog. De temperatuur komt uit op een graad of 16 en de zwakke tot matige zuidelijke wind draait naar het zuidwesten.
Vannacht zijn er opklaringen en is er met name langs de westkust een kans op een enkele bui. Het minimum ligt rond 10 graden.
Overdag is het wisselend bewolkt en in de loop van de dag kunnen er ook elders enkele buien tot ontwikkeling komen. De temperatuur komt uit op ongeveer 18 graden. De zuidwestelijke wind trekt aan en wordt matig en aan de kust vrij krachtig tot krachtig, kracht 5 à 6.
Ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:18 schreef Fogel het volgende:
Hee, ik heb gewerkt vandaag![]()
En ik ben erachter gekomen dat het WC-papier in het 'werknemersgebied' van de uni een stuk zachter is dan in het "studentengebied".
Ik ookquote:Op maandag 18 mei 2009 23:21 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik ook.
Alleen niet wat betreft het wc-papier.
Niet eens een vrije dag omdat het gisteren een feestdag was?quote:
Waarschijnlijk is het budget voor wc-papier voor studenten en voor medewerkers gelijk. Maar omdat er meer studenten dan medewerkers zijn, kunnen ze voor die laatste groep duurder papier kopen. Ofzo.quote:
En ik ben erachter gekomen dat het WC-papier in het 'werknemersgebied' van de uni een stuk zachter is dan in het "studentengebied".
Nee, vandaag geen vrij, maar donderdag en vrijdag weer wel. Daarna hebben we als ik het goed herinner pas weer een keer met kerst vrij wegens feestdagen.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef Light het volgende:
[..]
Niet eens een vrije dag omdat het gisteren een feestdag was?
Nouja, ik heb ook gewoon gewerkt. Maar hier was het dan ook geen feestdag. Donderdag is weer een feestdag.
[..]
Geen pinkstermaandag bij jullie?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, vandaag geen vrij, maar donderdag en vrijdag weer wel. Daarna hebben we als ik het goed herinner pas weer een keer met kerst vrij wegens feestdagen.
Ik wil juist werken met feestdagen!!quote:
Als je 200% uitbetaald krijgt, is het wel lekker iddquote:Op maandag 18 mei 2009 23:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik wil juist werken met feestdagen!!
Vind ik heerlijk!!
iddquote:Op maandag 18 mei 2009 23:50 schreef Light het volgende:
[..]
Als je 200% uitbetaald krijgt, is het wel lekker idd
OK, dan herinnerde ik het dus niet goed, pinksteren hebben we ook vrij.quote:
Gecondoleerd!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:34 schreef JumpingJacky het volgende:
Kut, vannacht is een van de cavia's overleden.
Vergeet niet de levertemperatuur te checken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Gecondoleerd!
Heb je al sectie verricht? Is Rigor Mortis al ingetreden? Wie is de verdachte? Wat was zijn/haar motief?
* DonJames heeft gister CSI gekeken
Mijn jongste dochter vind een cavia een eekhoorn zonder staart... misschien dat je er een ter vervanging kan vangen in het bos en dan de staart aan je sleutelbos hangen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:34 schreef JumpingJacky het volgende:
Kut, vannacht is een van de cavia's overleden.
Ik heb altijd geleerd dat eekhoorns de meeste onreine beesten zijn die er rondlopen in het bos, poetsen zichzelf nooit en schijnen onder de ziektes te zitten. Dus ik sla even over.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:49 schreef Fogel het volgende:
Mijn jongste dochter vind een cavia een eekhoorn zonder staart... misschien dat je er een ter vervanging kan vangen in het bos en dan de staart aan je sleutelbos hangen?
Thanks. 't is vooral sneu voor mijn dochter, ik ben gelukkig redelijk rationeel ingesteld.quote:Maar serieus, gecondoleerd, nooit prettig als huisdieren doodgaan.
Ik ben gewoon aan de arbeid, jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef JumpingJacky het volgende:
Iedereen weg voor een lang weekend? Of zijn er nog meer die moeten werken de komende dagen?
Wel lekker rustig natuurlijk, veel minder telefoon.quote:
Ik ga in die week, dat het thuis lekker rustig is, studeren voor mijn examens van juni. Ben dan ook lekker vrij van mijn werk zodat ik het kan combineren met wat kleine klusjes thuis en bij mijn broer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:10 schreef JumpingJacky het volgende:
Je had geen zin om zelf mee te gaan naar Egypte?Of ben je niet uitgenodigd?
Ik ben nu aan het werk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef JumpingJacky het volgende:
Iedereen weg voor een lang weekend? Of zijn er nog meer die moeten werken de komende dagen?
En nu niet meer.quote:
Flexibele werktijden zijn wel lekker iddquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
En nu niet meer.
Lang leve de flexibele werktijden!
(Nog) niet weg, wel lang weekendquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef JumpingJacky het volgende:
Word onderzoekerquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:27 schreef Light het volgende:
[..]
Flexibele werktijden zijn wel lekker iddDat wil ik ook wel
Word ondernemerquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:27 schreef Light het volgende:
[..]
Flexibele werktijden zijn wel lekker iddDat wil ik ook wel
... dan kun je ook gewoon werken op zon- en feestdagen.quote:
Dat kan een onderzoeker ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:07 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
... dan kun je ook gewoon werken op zon- en feestdagen.
Lekker flexibel toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:07 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
... dan kun je ook gewoon werken op zon- en feestdagen.
(Môrge mevrouw.)
Zeker in deze tijden. Als ik zo om me heen kijk, dan voel ik me beter als ondernemer momenteel. Meer de controle over mijn activiteiten en daarmee mijn inkomen, in plaats van bij een werkgever. Maar ieder zijn ding. Ik kan me ook goed voorstellen dat men het prettig vindt om te weten wat er eind van de maand op de bankrekening staat (zolang je niet verder dan een maand vooruit kijkt, kan dat prima).quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:15 schreef ManAtWork het volgende:
Gegarandeerd,...
Als ik iets geleerd heb als werknemer is dat een vaste baan met een vast salaris een garantie met schijnzekerheid is.
Nouja, meer garantie dan wanneer je voor jezelf begint. Denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:15 schreef ManAtWork het volgende:
Gegarandeerd,...
Als ik iets geleerd heb als werknemer is dat een vaste baan met een vast salaris een garantie met schijnzekerheid is.
Mij nietquote:
Als ondernemer zit ik beter in mijn vel en het verdient (tot nu toe) beter. Win-win situatie voor mij.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:47 schreef Light het volgende:
[..]
Nouja, meer garantie dan wanneer je voor jezelf begint. Denk ik.
* ManAtWork sluit zich aan bij bovenstaande.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:44 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Zeker in deze tijden. Als ik zo om me heen kijk, dan voel ik me beter als ondernemer momenteel. Meer de controle over mijn activiteiten en daarmee mijn inkomen, in plaats van bij een werkgever. Maar ieder zijn ding. Ik kan me ook goed voorstellen dat men het prettig vindt om te weten wat er eind van de maand op de bankrekening staat (zolang je niet verder dan een maand vooruit kijkt, kan dat prima).
Ik hoef niet te werken morgen, maar ik ga morgen wel even werken, ik zie wel hoeveel uur ik blijf. Voor de rest is er niemand op kantoor verwacht ik, maar ik vind het wel lekker als het zo rustig is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef JumpingJacky het volgende:
Zoals JJ zegt: ieder z'n ding.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:55 schreef DonJames het volgende:
Ik zit prima in loondienst.Leuke collega's, ik hoef me alleen maar bezig te houden met "echt" werk (dus geen aquisitie, administratie etc.) en klanten die ik als zelfstandige nóóit zou kunnen krijgen. Ook is hier vreselijk veel kennis aanwezig, als ik ergens niet uitkom kan ik altijd bij een collega (variërend van iemand met een paar jaar meer ervaring tot één van onze professoren) binnenstappen om te overleggen. En het salaris is ook niet verkeerd, je moet een knappe ondernemer zijn om dit te halen (denk ook aan pensioenopbouw, verzekeringen etc.). Nee, ik hoef niet zo nodig ondernemer te worden of ik moet hier vennoot kunnen worden
Op een groot internationaal advocatenkantoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:50 schreef s3wage het volgende:
Het verscheurt mijn ziel altijd om te zien hoe zon super mooi jong chicky dan bij zo,n ouwe lelijke lul in zo,n dure auto zit en getrouwd is![]()
Waar werk jij dan eigenlijk Don James ?
Niet gaan gokken, da's niet netjes. Als DJ het had willen zeggen, had hij dat al een post eerder gedaan.quote:
Dat ligt helemaal hoe je ermee omgaat. Ja, ik ben vaak met mijn werk bezig. Maar..... dat doe ik omdat ik het zelf wil en alle positieve resultaten van die uren rollen rechtstreeks mijn portemonnee in i.p.v. in de portemonnee van een werkgever. Bijkomend nadeel, alle stupiditeiten moet ik ook nu gewoon uit eigen zak betalenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Light het volgende:
[..]
Dan ben je toch 24 uur per dag aan het werk?
Bij jou?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:16 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
...
Bijkomend nadeel, alle stupiditeiten moet ik ook nu gewoon uit eigen zak betalen
O sorry,das waarquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:10 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Niet gaan gokken, da's niet netjes. Als DJ het had willen zeggen, had hij dat al een post eerder gedaan.
Ja, het komt niet echt als verrassing. Nou ja, een beetje, ik had geen idee dat er gevoetbald werd, dus dat het vandaag gebeurde was wel een verrassing.quote:
Je moest eens wetenquote:
Da's wel een voordeel (en een nadeel) van een eigen bedrijf. De uren die je erin steekt, leveren geld op (als het goed is). Als je er geen tijd in steekt (omdat je in Spanje van de zon geniet) levert het ook weinig/niets op. Als werknemer krijg je dat gewoon betaald (van vakantiedagen, maar toch).quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:16 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal hoe je ermee omgaat. Ja, ik ben vaak met mijn werk bezig. Maar..... dat doe ik omdat ik het zelf wil en alle positieve resultaten van die uren rollen rechtstreeks mijn portemonnee in i.p.v. in de portemonnee van een werkgever. Bijkomend nadeel, alle stupiditeiten moet ik ook nu gewoon uit eigen zak betalen
Was een grapje, schat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:11 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je moest eens wetenIk heb goede leerscholen gehad die werkten volgens het (overigens heel erg goede) principe 'learning by doing'. Bijkomend gevolg is dat je nogal eens op je plaat gaat.
Blijft lastig om jouw grapjes tijdig te onderkennenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Was een grapje, schat.
En iemand die nooit een fout heeft gemaakt, moet ik nog tegen komen. Het is maar net of je het durft te erkennen en hoe je de fout hersteldt.
* r_one draait zich nog een keer omquote:Op vrijdag 22 mei 2009 05:50 schreef JumpingJacky het volgende:
Gooooooooeeeeeeeddesmorgens allemaalop deze veel te vroege ochtend
En dan nog getrouwd met een ander ook waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:50 schreef s3wage het volgende:
Het verscheurt mijn ziel altijd om te zien hoe zon super mooi jong chicky dan bij zo,n ouwe lelijke lul in zo,n dure auto zit en getrouwd is![]()
Zelf werk ik netjes tijdens kantooruren, overwerk is niet zo aan ons (2 man) besteed.... bij elkaar 45 uur in de week ofzo, maar dat vind ik niet zo extreemquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:16 schreef JumpingJacky het volgende:
Dat ligt helemaal hoe je ermee omgaat. Ja, ik ben vaak met mijn werk bezig. Maar..... dat doe ik omdat ik het zelf wil en alle positieve resultaten van die uren rollen rechtstreeks mijn portemonnee in i.p.v. in de portemonnee van een werkgever. Bijkomend nadeel, alle stupiditeiten moet ik ook nu gewoon uit eigen zak betalen![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:50 schreef Xcalibur het volgende:
En ik ben jarig!![]()
![]()
![]()
Wel 30 geworden![]()
Officieel een oude lul nu....
Help yourselfquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:58 schreef ManAtWork het volgende:
Gefeliciteerd!
* ManAtWork wacht op het gebak.
Het kan altijd erger dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:03 schreef Fogel het volgende:
Proficiat!
Ik ben over 2 maanden volgens jouw definitie geen oude lul meer, want dan ben ik geen 30 meer
Feli!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:50 schreef Xcalibur het volgende:
En ik ben jarig!![]()
![]()
![]()
Wel 30 geworden![]()
Ouwe muts meldtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:09 schreef DonJames het volgende:
[..]
Feli!![]()
Ik ben 2 maanden geleden 30 geworden. Het doet even zeer, maar het went snel genoeg.
Verder, heb ik mij vergist en is het zondag vandaag?Overal is het uitgestorven! Toch frappant om te zien dat men op zo'n dag massaal vrij neemt.
HEE, GA EENS AAN HET WERK!![]()
LUIE FLIKKERS!![]()
ZO KOMEN WE NOOIT VAN DE CRISIS AF!![]()
DE CENTEN VAN DE BAAS ZIJN NIET VAN BLIK!![]()
oftewel, ik ben wél aan het werk vandaag
Jij bent echt één van de oude stempel, zeg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:09 schreef DonJames het volgende:
[..]
Feli!![]()
Ik ben 2 maanden geleden 30 geworden. Het doet even zeer, maar het went snel genoeg.
Verder, heb ik mij vergist en is het zondag vandaag?Overal is het uitgestorven! Toch frappant om te zien dat men op zo'n dag massaal vrij neemt.
LUIE FLIKKERS!![]()
Alleen zo jammer dat de catering vandaag ook "thuiswerkt". Nou moet ik straks buiten de deur een lunch zien te scoren. En nog erger, nou zal ik vanavond moeten kokenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:51 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Jij bent echt één van de oude stempel, zeg.
Nooit gehoord van thuiswerken?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:50 schreef Xcalibur het volgende:
En ik ben jarig!![]()
![]()
![]()
Wel 30 geworden![]()
Hee, ik ga vandaag juist geld uitgeven, da's goed voor de economie!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:09 schreef DonJames het volgende:
[..]
Feli!![]()
LUIE FLIKKERS!![]()
* ManAtWork heeft medelijden met DJ,.... NOT!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat de catering vandaag ook "thuiswerkt". Nou moet ik straks buiten de deur een lunch zien te scoren. En nog erger, nou zal ik vanavond moeten koken
Gefeliciteerd.quote:
De vrouwen van rond de 30 die nog geen milf zijn, hebben vaak wel last van rammelende eierstokken waaraan ouwe lullen ten prooi vallen waardoor ze alsnog milf wordt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:25 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ouwe muts meldtik vind het trouwens ook een heel slechte ontwikkeling dat je met 30 al oud bent...hmm aan de andere kant mannen worden ouwe lullen...vrouwen worden MILFS
![]()
Oh en ik werk ook vandaag heur
Win-win dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
De vrouwen van rond de 30 die nog geen milf zijn, hebben vaak wel last van rammelende eierstokken waaraan ouwe lullen ten prooi vallen waardoor ze alsnog milf wordt.
Ohja, taak 4 voor vandaag: opruimen.quote:
quote:Tweespraak
Tweespraak 22 mei 2009
Feyenoord kan Europees voetbal vergeten. Gisteren werden in een slechts voor de helft gevulde Kuip de Rotterdammers vernederd door NAC Breda. Daarmee is het seizoen in één klap voorbij.
Feyenoord besloot hiermee een seizoen met erbarmelijke prestaties en veel trammelant. Zo werden eerder al trainer Gertjan Verbeek, technisch directeur Peter Bosz én clubicoon Wim Jansen ontslagen.
Daarbij heeft de club ook nog eens geen cent te makken. De besprekingen met een groepje vermogende supporters over een financiële injectie van tientallen miljoenen euro’s zijn mislukt.
Dus geen Europees voetbal en een miljoenenschuld. Deze zomer moet Feyenoord er alles aan doen om een topclubwaardige selectie bij elkaar te vinden. Eén positief vooruitzicht; met de nieuwe trainer Mario Been kan het eigenlijk alleen maar beter gaan in het volgende seizoen...
"Twee kuipstoeltjes kunnen op vakantie. Zegt het ene tegen het andere..."
neequote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:32 schreef ManAtWork het volgende:
Sport en dan ook nog voetbal in de SC van WGR,...
Nizno, schaam je je nu niet?
OK, wilde het alleen even weten.quote:
quote:
Net op tijd: Van Harte Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:50 schreef Xcalibur het volgende:
En ik ben jarig!![]()
![]()
![]()
Wel 30 geworden![]()
De enige juiste reactiequote:
Geen dingen door elkaar halen of uit de context trekken.quote:
ben net een kwartier wakker dus je bent gewoon te vroeg geweestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:06 schreef ManAtWork het volgende:
Yeah! De eerste vandaag!
En het is niet eens zo vroeg,...
Dat ga je niet droog houdenquote:
quote:
quote:
het is maandagquote:Op maandag 25 mei 2009 10:23 schreef Fogel het volgende:
Ik kwam vandaag op het werk, wilde mijn laptop uit de tas halen en in de docking zetten... geen laptop. Maar weer terug naar huis gereden en daar lag die op tafel.
Goed begin van de dag
en ik heb helemaaaaaal geen zin vandaagquote:
Ik ook niet, ik ga zo maar eens naar de universiteit of naar het ziekenhuis en kijken of ik daar wel inspiratie krijg om te werken... wat dat betreft is het wel handig om meerdere werkplekken te hebbenquote:
Nou, juist daarom... ik zit binnen vandaag, zeker nog tot half zes. En dan mag ik van zeven tot negen ook nog eens naar cursus. Wat mij betreft mag het heel hard gaan regenenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:35 schreef Light het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Het zonnetje schijnt weer vrolijk vandaag
Jij gunt je medemens/medefokkers ook niets.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou, juist daarom... ik zit binnen vandaag, zeker nog tot half zes. En dan mag ik van zeven tot negen ook nog eens naar cursus. Wat mij betreft mag het heel hard gaan regenen
Voor zeer plaatslijke regen (wel aan de binnenkant van je raam):quote:Op maandag 25 mei 2009 10:51 schreef Sjeen het volgende:
Het mag ook best heel plaatselijk regenen hoor, gewoon hier voor het raam
Het is misschien gek, maar ik heb in het ziekenhuis nog nooit inspiratie gevonden om te gaan werken. En de universiteit heb ik nog nooit van binnen gezien, dus daar kan ik niet over meepraten.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
.... ik ga zo maar eens naar de universiteit of naar het ziekenhuis en kijken of ik daar wel inspiratie krijg om te werken...
Ik zit ook nog tot half 6 binnen. Het mag best regenen, als het tegen die tijd maar weer droog is. Ik heb niet veel zin om 20 minuten in de regen te lopen naar het station.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou, juist daarom... ik zit binnen vandaag, zeker nog tot half zes. En dan mag ik van zeven tot negen ook nog eens naar cursus. Wat mij betreft mag het heel hard gaan regenen
neem een paraplu meequote:Op maandag 25 mei 2009 13:05 schreef Light het volgende:
[..]
Ik zit ook nog tot half 6 binnen. Het mag best regenen, als het tegen die tijd maar weer droog is. Ik heb niet veel zin om 20 minuten in de regen te lopen naar het station.
ik niet... en vertik het ook om alleen om een vingerafdruk eerder een nieuwe te halen.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Iedereen z'n nieuwe paspoort al aangevraagd?![]()
Waarom zou ik een nieuw paspoort moeten halen? De krant wordt blijkbaar niet bezorgd onder mijn steenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:08 schreef Five_Horizons het volgende:
niets mis met de kikker......... over 5 jaar moet je het anders toch... dus wat is het verschil???quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets mis met de kikker......... over 5 jaar moet je het anders toch... dus wat is het verschil???
Verlengen ID-kaart voor Juni (vingerafdruk) , [Recht] Europees vonnis jurisprudentie voor identiteitsbewijs? en Wie wil er protesteren tegen het afgeven van de vingerafdrukquote:Op maandag 25 mei 2009 13:13 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Waarom zou ik een nieuw paspoort moeten halen? De krant wordt blijkbaar niet bezorgd onder mijn steen
we gaan niet mijn quotes vullen met text dat ik niet getikt heb he.... Mijn Whatpulse geeft die tekens niet aan....quote:Op maandag 25 mei 2009 13:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als blijkt dat het toch niet helemaal legaal is, heb ík 'm in elk geval niet afgegeven.
[..]
Verlengen ID-kaart voor Juni (vingerafdruk) , [Recht] Europees vonnis jurisprudentie voor identiteitsbewijs? en Wie wil er protesteren tegen het afgeven van de vingerafdruk
Met andere woorden: vanaf 28 juni zul je bij het aanvragen van een nieuw paspoort, wanneer je 12 jaar of ouder bent, je vingerafdrukken moeten achterlaten. Deze worden (in NL) opgeslagen in een database.
Ik heb een gevoelige touchpadquote:Op maandag 25 mei 2009 13:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
we gaan niet mijn quotes vullen met text dat ik niet getikt heb he.... Mijn Whatpulse geeft die tekens niet aan....
Zoals al gezegd: wat is het volgende? En wát is in hemelsnaam het nut hiervan?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:23 schreef JumpingJacky het volgende:
Ooooh, geen problemen ermee. Ik heb sowieso niets te verbergen (en wat ik te verbergen heb, is met mijn vingerafdruk niet te vinden) en als de staat graag mijn vingerafdruk wil hebben, kunnen ze die van duizenden dingen per dag afhalen. Een hoop drukte om niets m.i.
Dat is dus een verschil in mening/inzicht.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zoals al gezegd: wat is het volgende? En wát is in hemelsnaam het nut hiervan?
Ik heb wél wat te verbergen.
Leuk dat iedereen die zogenaamd 'niets te verbergen' heeft (sure...) dat allemaal geen probleem vindt, maar ik heb er wél een probleem mee, alleen ik heb geen keuze....
Nogmaals: ík heb geen keuze.....quote:Op maandag 25 mei 2009 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is dus een verschil in mening/inzicht.
Jij vind het vervelend. Ik niet.
Jij hebt een nieuwe en de hoop dat je ovcer 5 jaar niet alsnog hoeft...
Ik heb pas een nieuwe als de oude verlengd moet worden.
Dan heb je hem nieuw nu en hoop je dat je niet over 5 jaar alsnog af moet geven.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nogmaals: ík heb geen keuze.....
Met vingerafdruk? Of doet Noorwegen niet mee aan die onzin?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:34 schreef Fogel het volgende:
Ik mijn nieuwe ID kaart vorige week binnengekregen.
Uit m'n hoofd is mijn paspoort nog geldig tot ergens eind 2012, dus ik sla even over.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Mijn Nederlandse ID kaart heeft niks met Noorwegen te makenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:48 schreef Light het volgende:
[..]
Met vingerafdruk? Of doet Noorwegen niet mee aan die onzin?
Het ligt voor de hand om te vragen wat, maar gevoelsmatig zeg ik dat je dat antwoord niet gaat gevenquote:
Maar wat is dan precies je probleem? Bang dat ze achter je 'verborgen gebreken' komen?quote:Leuk dat iedereen die zogenaamd 'niets te verbergen' heeft (sure...) dat allemaal geen probleem vindt, maar ik heb er wél een probleem mee, alleen ik heb geen keuze....
Het gaat niemand wat aan wat ik doe en wanneer, wie ik ben of wat dan ook, zolang ik geen wetten overtreed en/of andere mensen schaad.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:20 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Het ligt voor de hand om te vragen wat, maar gevoelsmatig zeg ik dat je dat antwoord niet gaat geven![]()
Dat de overheid (zoals in het verre, maar ook nabije verleden is gebleken) niet betrouwbaar is en niet met mijn gegevens kan omgaan. Een vingerafdruk is zo nagemaakt en te gebruiken.quote:Maar wat is dan precies je probleem? Bang dat ze achter je 'verborgen gebreken' komen?
Topics uit KLB hebben doorgaans niet zo'n hoogwaardig karakter. Zo ook de OP van dat topic.quote:
Ik heb geen enkel probleem met een totalitiare staat.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:38 schreef Five_Horizons het volgende:
...
Wederom: kikker en het kokende water. Het wordt steeds meer en stapje voor stapje gaan we naar een volledig gecontroleerde staat.
...
Dan moet je MP (of dictator) wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:26 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel probleem met een totalitiare staat.
Zolang ze maar exact dezelfde meningen hebben als ik.
Dat is het plan inderdaad. Ik vermoed alleen dat dit soort antidemocratische standpunten het niet zo goed doen bij de verkiezingenquote:
Daar hebben ze staatsgrepen voor uitgevonden. Mensen die het niet met je eens zijn executeer je gewoon op een plein en dan zijn opeens veel meer mensen het "met je eens". OK, ze zijn het misschien wel niet met je regime eens, maar durven daar in ieder geval geen uitdruk voor te geven omdat ze niet tot volksvermaak willen dienen op het pleinquote:Op maandag 25 mei 2009 16:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat is het plan inderdaad. Ik vermoed alleen dat dit soort antidemocratische standpunten het niet zo goed doen bij de verkiezingen
En je kunt klein beginnen: H&M-baas koopt heel dorp opquote:Op maandag 25 mei 2009 19:17 schreef Maharbal het volgende:
Kunt natuurlijk ook altijd je eigen land kopen/oprichten.
Of nog kleiner, maar dan toch wel een heel land: http://www.sealandgov.org/quote:Op maandag 25 mei 2009 19:37 schreef Light het volgende:
[..]
En je kunt klein beginnen: H&M-baas koopt heel dorp op
Ach, wat houdt adel tegenwoordig nog in? Helemaal niets toch? Een relikwie uit vroegere tijdenquote:
Dan is dat in ieder geval wel mooi in de geest van deze SCquote:Op maandag 25 mei 2009 21:57 schreef DonJames het volgende:
, hooguit dat je er als puisterig pubertje misschien een keer een dom sletje mee kan scoren
Je moest eens weten hoeveel mensen er trots zijn op hun "titel"quote:Op maandag 25 mei 2009 21:57 schreef DonJames het volgende:
Je kan ook een titel kopenVoor maar GBP 6.36 mag je jezelf Lord noemen Wát een verkwanseling van de adelstand
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat iemand zo´n titel ook echt gebruikt, hooguit dat je er als puisterig pubertje misschien een keer een dom sletje mee kan scoren
Hier begint het nu. Hopelijk niet te lang, het maakt altijd nogal herrie op het zolderraam in mijn slaapkamer.quote:
Je meent het?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen er trots zijn op hun "titel"
Er zijn instituten die terugzoeken of je niet onverhoopt van adel bent en dus recht hebt op een titel. Uiteraard tegen vorstelijke beloning. Met name in Engeland gebeurt dit nog regelmatig.quote:
Het gaat hier zo weer beginnen.... zo te zien met veel meer onweer iig...quote:Op maandag 25 mei 2009 22:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier begint het nu. Hopelijk niet te lang, het maakt altijd nogal herrie op het zolderraam in mijn slaapkamer.
Het heeft totaal geen nut en lijkt me vooral iets voor types ala Bucket... sorry, "Bouquet" (ref. de TV serie keeping up appearances)quote:Op maandag 25 mei 2009 23:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Er zijn instituten die terugzoeken of je niet onverhoopt van adel bent en dus recht hebt op een titel. Uiteraard tegen vorstelijke beloning. Met name in Engeland gebeurt dit nog regelmatig.
Zo lang dat deze kant niet op komt, vind ik het allemaal prima. Maar Buienradar doet het slecht, dus geen idee waar het allemaal is momenteel.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het gaat hier zo weer beginnen.... zo te zien met veel meer onweer iig...
Gelukkig zag ik op het Journaal al dat er veel ellende was op het spoor en op Teletekst en ns.nl dat er op mijn traject niets zou rijden. Ik ben dus gelukkig niet eerst door de regen naar het station gelopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:34 schreef DonJames het volgende:
Geslapen als een roosje, niks van gemerkt![]()
Totdat ik vanochtend op het station aankwam en het hele perron volstond met gefrustreerde vertraagde reizigers
Idem.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:41 schreef Sjeen het volgende:
Helemaal geen onweer en geen druppel regen hier
hier lijken de avondwandelaars geluk te hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:06 schreef JumpingJacky het volgende:
Zometeen lekker avondvierdaagse lopen met dit weer...
Waarom ga je altijd boodschappen doen als het brood op is?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:01 schreef ManAtWork het volgende:
Waarom is het brood altijd op als ik boodschappen ga doen?
omdat je ook niet savonds pas om brood heen moet gaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:01 schreef ManAtWork het volgende:
Waarom is het brood altijd op als ik boodschappen ga doen?
Of gewoon naar een goede supermarkt gaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat je ook niet savonds pas om brood heen moet gaan.
Dat zou je toch moeten weten als je het elke keer hebt
Ik blijf geloven dat ze het een keer gaan leren en zorgen dat er nog een brood is al ik nog even kom binnenscheuren met het karretje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat je ook niet savonds pas om brood heen moet gaan.
Dat zou je toch moeten weten als je het elke keer hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |