Ik wordt....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:09 schreef Kopbal het volgende:
Het is natuurlijk ook een verschil op welke plaats je eindigt als je de beker wint.
Ik wordt bijvoorbeeld liever tweede zonder beker, dan twaalfde met.
Ik word liever eerste met beker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:09 schreef Kopbal het volgende:
Het is natuurlijk ook een verschil op welke plaats je eindigt als je de beker wint.
Juist, dat bedoel ik. De beker is meer een leuke aanvulling.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:09 schreef Kopbal het volgende:
Bullshit. De beker is gewoon een hoofdprijs. 1 van de enige 2 tastbare prijzen die er te winnen vallen in Nederland. Liever de beker dan een 2e plaats.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Juist, dat bedoel ik. De beker is meer een leuke aanvulling.
Ik ben geen halve Jood.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:10 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Stop jij maar eens met je belachelijke TT's, halve jood.
Dat is ook lang geleden zeg. Ga het gewoon vergeten, wanneer we voor het laatst consistent goed speelden in de Kuip...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:13 schreef dill het volgende:
Het zou al een slok op een borrel schelen als we gewoon een keer goed gaan voetballen en we niemand meer laten winnen in onze Kuip.
Nou ja, er hebben toch wel redelijke wedstrijden tussen gezeten?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is ook lang geleden zeg. Ga het gewoon vergeten, wanneer we voor het laatst consistent goed speelden in de Kuip...
Een aantal jaar geleden wist iedere ploeg behalve Ajax dat je met nul punten weer weggingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is ook lang geleden zeg. Ga het gewoon vergeten, wanneer we voor het laatst consistent goed speelden in de Kuip...
Daar gaat het niet om...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, er hebben toch wel redelijke wedstrijden tussen gezeten?
Geen ene tering.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoeveel geld krijg je op het moment eigenlijk wanneer je de beker wint?
Zowel Koeman, Gullit, Verbeek en Bertje riepen dat de Kuip weer een onneembare vesting moet worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef dill het volgende:
Hoop dat mario dat er een heel klein beetje in krijgt. Een heel klein beetje maar.
Ik weet niet wat die dennenappel weegt maar het oud ijzer is flink gezakt sinds de crisis.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Ja, daar gaat het halen van prijzen om, geld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Helaas draait voetbal daar tegenwoordig om ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het halen van prijzen om, geld.
Voetbal draait om het winnen van prijzen, niet om geld. Geld vergemakkelijkt het winnen van prijzen, dus is het een hele mooie bijkomstigheid. Stellen dat het daar om gaat is onzin.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Helaas draait voetbal daar tegenwoordig om ja.
Het heeft zeker met kwaliteit te maken, maar ook met uitstraling.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zowel Koeman, Gullit, Verbeek en Bertje riepen dat de Kuip weer een onneembare vesting moet worden.
Resultaat:
Ik blijf het roepen, en roep het al een paar jaar: zonder goede verdediging ben je nergens. Schoolvoorbeeld was toch wel het seizoen met Kuijt en Kalou, met een beetje degelijkheid achterin was je gewoon kampioen geworden. Laat Been en Judas nou maar eerst die verdediging compleet dichtspijkeren, zoals hij ook deed toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd.
Tuurlijk niet joh. Het draait om geld. Zonder geld behaal je geen prijzen meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Voetbal draait om het winnen van prijzen, niet om geld. Geld vergemakkelijkt het winnen van prijzen, dus is het een hele mooie bijkomstigheid. Stellen dat het daar om gaat is onzin.
Maar om die prijzen te winnen is wel geld nodig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Voetbal draait om het winnen van prijzen, niet om geld. Geld vergemakkelijkt het winnen van prijzen, dus is het een hele mooie bijkomstigheid. Stellen dat het daar om gaat is onzin.
Je hebt gelijk. Geld is geen doel op zich, maar een middel. Prijzen winnen is het doel, en daarbij heb je geld hard nodig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh. Het draait om geld. Zonder geld behaal je geen prijzen meer.
Dat staat er toch ook? Lezen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar om die prijzen te winnen is wel geld nodig.
En hoe komt dat? Geen enkele supporter kan zich nog identificeren met die kneuzenkermis die op het veld staat. Dat had je vroeger veel meer met De Wolf, Kiprich, Van Wonderen en Bosvelt etc. In die spelers zie je als supporters wat van jezelf in terug. Nu heb je dat alleen nog met Van Bronckhorst, Tomasson en de jonkies.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef dill het volgende:
[..]
Het heeft zeker met kwaliteit te maken, maar ook met uitstraling.
Het legioen is de laatste jaren natuurlijk ook minder agressief.
Dus je staat harder te juichen wanneer DeGuzman verkocht wordt voor 20 miljoen dan dat Feyenoord volgend seizoen 2e eindigt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Helaas draait voetbal daar tegenwoordig om ja.
Nee, dat staat er niet schele. Jij zegt dat geld een mooie bijkomstigheid is. Dat is grote onzin. HET DRAAIT OM GELDquote:
Nee, tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus je staat harder te juichen wanneer DeGuzman verkocht wordt voor 20 miljoen dan dat Feyenoord volgend seizoen 2e eindigt?
Uit mijn bericht:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet schele. Jij zegt dat geld een mooie bijkomstigheid is. Dat is grote onzin. HET DRAAIT OM GELD
en nou terug naar je hol, schele.quote:Geld vergemakkelijkt het winnen van prijzen.
Precies, omgekeerde wereld hier.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Vergeet Bahia nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En hoe komt dat? Geen enkele supporter kan zich nog identificeren met die kneuzenkermis die op het veld staat. Dat had je vroeger veel meer met De Wolf, Kiprich, Van Wonderen en Bosvelt etc. In die spelers zie je als supporters wat van jezelf in terug. Nu heb je dat alleen nog met Van Bronckhorst, Tomasson en de jonkies.
Ja, geld vergemakkelijkt het winnen van prijzen. Maar daarmee zeg je eigenlijk dat je zonder geld ook prijzen kunt winnen. En dat is grote onzin.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Uit mijn bericht:
[..]
en nou terug naar je hol, schele.
In onze situatie wel ja, aangezien we dan vrijwel in een klap financieel gezond zijn. Dat is meer waard dan voorronde CL spelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus je staat harder te juichen wanneer DeGuzman verkocht wordt voor 20 miljoen dan dat Feyenoord volgend seizoen 2e eindigt?
Wat een onzin. Een trainer kan een minder goede opstelling neerzetten, verkeerde wissels doen, geen hecht team neer kunnen zetten, verkeerde aanwijzingen geven en spelers individueel niet beter maken. De coach is eindverantwoordelijk, anders zouden er geen goede en minder goede coaches bestaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:31 schreef Merkie het volgende:
En Ritmo, kap eens altijd met "Been presteert...". Een trainer presteert niet, een trainer doet zijn best om de spelers zo goed mogelijk te laten presteren. Zolang een trainer geen fouten maakt presteert hij goed, de stand van de ranglijst heeft daar weinig mee te maken.
Ook zo iemand met de uitstraling van een pepernoot.quote:
Bahia is toch gewoon een prima verdediger. Wat mij betreft één van de beste Feyenoorders van dit jaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:36 schreef dill het volgende:
[..]
Ook zo iemand met de uitstraling van een pepernoot.
Bosvelt, van Hooijdonk (ook al is t een lul), Tomasson, Lodewijks, dat zijn gasten die niet over zich heen laten lopen, om er een aantal van de laatste jaren te noemen. Dramatisch eigenlijk dat ik er niet meer kan verzinnen. Gio heel misschien.
Hij heeft het over uitstraling, niet over zijn kwaliteiten als verdediger.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bahia is toch gewoon een prima verdediger. Wat mij betreft één van de beste Feyenoorders van dit jaar.
Ik vond dat altijd wel grappig hoe Peter van Vossen dat altijd deed met het legioen. Als ze het ff nodig hadden wist die altijd het legioen mooi op te jutten..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef dill het volgende:
[..]
Het heeft zeker met kwaliteit te maken, maar ook met uitstraling.
Het legioen is de laatste jaren natuurlijk ook minder agressief. Alleen bij opstootjes op het veld wil het nog wel eens een aantal minuten los gaan. Maar als je als ploeg uitstraalt dat je niet over je heen laat lopen dat heeft dat ook effect op de tribunes denk ik, en dat resulteert dan weer een een feller Feyenoord.
Je overschat de invloed van een trainer. Daarnaast zeg ik, "zolang een trainer geen fouten maakt". Een slechte opstelling lijkt me daar bijv. wel bij horenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een trainer kan een minder goede opstelling neerzetten, verkeerde wissels doen, geen hecht team neer kunnen zetten, verkeerde aanwijzingen geven en spelers individueel niet beter maken. De coach is eindverantwoordelijk, anders zouden er geen goede en minder goede coaches bestaan.
Of wou je Hiddinks prestaties wijden aan z'n geweldige teams?
Wilde ik ook noemen eigenlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd wel grappig hoe Peter van Vossen dat altijd deed met het legioen. Als ze het ff nodig hadden wist die altijd het legioen mooi op te jutten..
Ok, maar dan nog. Vind dat er niet zoveel mis is met de uitstraling van Bahia.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij heeft het over uitstraling, niet over zijn kwaliteiten als verdediger.
Dus jij vind m wel passen in t rijtje Bosvelt, van Hooijdonk, Lodewijks, Tomasson, de Wolf, Kuijt...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog. Vind dat er niet zoveel mis is met de uitstraling van Bahia.
De Kromme valt waarschijnlijk op grote negersquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:48 schreef dill het volgende:
[..]
Dus jij vind m wel passen in t rijtje Bosvelt, van Hooijdonk, Lodewijks, Tomasson, de Wolf, Kuijt...
![]()
Bahia heeft weinig tot geen uitstraling. Zo is t gewoon. Kan die jongen ook verder niks aan doen maar het is wel jammer, want je mist het.
In dat rijtje past hij zeer zeker niet. Maar ik vind het een beetje vreemd om Bahia op z'n (zoals jij het zegt) gebrek aan uitstraling af te rekenen. Hij heeft geen super uitstraling als de mensen uit het rijtje dat jij opnoemde, maar ook niet zo'n kutuitstraling als de meeste andere Feyenoorders.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:48 schreef dill het volgende:
[..]
Dus jij vind m wel passen in t rijtje Bosvelt, van Hooijdonk, Lodewijks, Tomasson, de Wolf, Kuijt...
![]()
Bahia heeft weinig tot geen uitstraling. Zo is t gewoon. Kan die jongen ook verder niks aan doen maar het is wel jammer, want je mist het.
Bahia heeft gewoon helemaal geen uitstraling. Met z'n stoïcijnse blik altijd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
In dat rijtje past hij zeer zeker niet. Maar ik vind het een beetje vreemd om Bahia op z'n (zoals jij het zegt) gebrek aan uitstraling af te rekenen. Hij heeft geen super uitstraling als de mensen uit het rijtje dat jij opnoemde, maar ook niet zo'n kutuitstraling als de meeste andere Feyenoorders.
Was ik van plan, maar heb me bedacht. Niet omdat je gelijk hebt, maar omdat het een discussie zonder eind is. Ik had ook het woord meer moeten gebruiken in die betreffende zin, waren we gelijk klaar geweest.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:45 schreef De_kromme het volgende:
En trouwens, reageer je niet meer op mijn vorige post? Heb je ingezien dat ik gelijk had?
Okquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Was ik van plan, maar heb me bedacht. Niet omdat je gelijk hebt, maar omdat het een discussie zonder eind is. Ik had ook het woord meer moeten gebruiken in die betreffende zin, waren we gelijk klaar geweest.
Ik denk eerder dat jij de invloed onderschat. Natuurlijk moeten de spelers het doen, maar de meeste voetballers zijn lastige ventjes zonder enige vorm van zelfkritiek. Daar alleen al komt het aspect leiding geven en coachen bij kijken, en dat is al ontzettend moeilijk. Ik denk dat Bert wel gelijk had toen ie zei: "je stropdas hoeft maar een beetje scheef te zitten en de spelersgroep neemt je al voor de helft minder serieus" (oid). Als het om technische kennis alleen ging zou elke speler van een topclub later wel een goede coach zijn, maar met name het psychologische gedeelte van de job coach/trainer beheersen maar weinig mensen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je overschat de invloed van een trainer. Daarnaast zeg ik, "zolang een trainer geen fouten maakt". Een slechte opstelling lijkt me daar bijv. wel bij horen.
quote:Rotterdam gaat akkoord met plannen Stadionpark
De gemeenteraad in Rotterdam is akkoord gegaan met de plannen voor het Stadionpark. Op het terrein aan de Nieuwe Maasoever moet op termijn de nieuwe Kuip verrijzen samen met onder meer een schaatsbaan en amateursportvelden.
Tegelijk met het park moet ook een nieuwe metrolijn worden aangelegd van Zuidplein naar Kralingse Zoom. Rotterdam zal het ministerie van Verkeer vragen om daaraan mee te betalen. De aanleg van het Stadionpark gaat zo'n 2 à 3 miljard euro kosten.
Het akkoord voor het nieuwe stadion komt ook op dezelfde dag dat Rotterdam aankondigde de Olympische Spelen van 2028 te willen organiseren. De gemeente heeft Rotterdam Topsport de opdracht gegeven om te bekijken of het mogelijk is om de spelen naar de stad te halen.
Volgens Directeur Hans den Oudendammer van Rotterdam Topsport zal daarbij nauw worden samengewerkt met andere steden.
Om kans te maken op de Olympische Spelen moet in Rotterdam wel ervaring worden opgedaan met grote sportevenementen, aldus Den Oudendammer. In 2010 start de Tour de France in Rotterdam.
Ook is de Maasstad nog in de race als één van de locaties voor het WK Voetbal in 2018. Of Rotterdam de Spelen van 2028 mag organiseren wordt pas in 2021 bekend gemaakt. De laatste keer dat de Olympische Spelen in Nederland zijn gehouden, was in 1928 in Amsterdam.
Tja, dat is afwachten...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:22 schreef Kopbal het volgende:
De Coen Moulijn, het Gerard Meijerplein. Nu nog een mooi stadion.
Onmogelijk inderdaadquote:Al kan het nooit mooier dan de Kuip![]()
quote:Die jonge gozers van Feyenoord hebben debuut nu wel gehad
Zondagmiddag was ik in de Kuip omdat Gerard Meijer afscheid nam. Ik vond dat echt indrukwekkend. Iedereen die deze stukjes leest, weet dat ik voor meer dan één club een zwak heb. Maar als je zelf ziet hoe 50.000 mensen op een gewone zondag in Rotterdam een verzorger een warm hart toedragen, dan is dat toch wel heel speciaal. Zoiets zag je ook bij Ajax met Sjakie Wolfs en Bobby Haarms.
Op zulke momenten zie je of je bij een grote club zit of niet. Nou, Ajax en Feyenoord staan in dat opzicht, de beleving en aanhankelijkheid, bovenaan in Nederland en dat zal voorlopig tot in lengten van jaren zo blijven.
Maar kijk je gewoon naar het voetbal, ik beperk me nu tot Feyenoord, dan is er nog een lange weg te gaan om clubs als AZ, Heerenveen, FC Twente, PSV en Ajax bij te halen.
In de wedstrijd tegen Roda JC herkende ik het Feyenoord van het hele seizoen. Ze startten gewoon abominabel. De eerste seizoenhelft hielp in feite het hele jaar naar de vaantjes. En wat er in de tweede helft van de competitie nog een béétje werd rechtgezet onder Vlemmings, dat werd in de laatste wedstrijd tegen de nummer laatst nog bijna om zeep geholpen.
Dat vind ik ongelooflijk. Heerlijk weer, een topgrasmat, een vol stadion, het afscheid van een clubheld en dan zó slap beginnen. Feyenoord is geholpen door de resultaten elders, anders had die wedstrijd tegen Roda JC dramatisch kunnen uitpakken.
Deze keer vielen de jonge Feyenoorders me erg tegen. Ik heb het hier dan over gozers als Fer, Wijnaldum en Biseswar. Ze hebben dit seizoen genoeg complimenten gekregen, met name van mij.
Ik geloofde bij het begin van het seizoen al in de selectie van Feyenoord en dan toch zéker in de jonge gasten. Die jonkies maakten dat vertrouwen het grootste deel van het seizoen waar. Ze waren de lichtpuntjes, de club kon zich aan hen optrekken. Maar gisteren zag ik een terugval. Ze deden maar wat en waren vooral met zichzelf bezig. Ik zag ook veel frustratie en boosheid op elkaar. Dat terugsjokken na een aanvallende actie, daar wordt een Feyenoordsupporter helemaal gek van. Tactisch vond ik het al helemaal matig.
Vanaf de tribune zag je heel goed hoe Feyenoord vaak vier of vijf man achter hield tegen één aanvaller van Roda JC. Het team van Feyenoord is onzelfstandig en anticipeert te weinig op wat er bij de tegenstander aan de hand is.
Volgend jaar mag Mario Been het, met de steun van Leo Beenhakker, gaan doen in de Kuip.
Hij zal zijn tijd er voor moeten nemen. Mario heeft bij NEC laten zien dat hij gegroeid is als trainer. In Rotterdam zal hij moeten laten zien dat er nóg meer in hem zit. Ik geloof wel in hem. Maar Mario zal echt de tijd gegund moeten worden. Natuurlijk moet Feyenoord in de top van de eredivisie meedraaien, van begin af aan.
Maar laten we de druk niet te hoog opschroeven. Zijn eerste taak zal zijn dat hij de jonge, talentvolle spelers van Feyenoord een nieuwe stap laat zetten. Hij zal ze moeten leren dat hun debuut voorbij is, dat het nieuwe eraf is en dat er vanaf dit seizoen meer van ze gevraagd wordt. Jeugd moet je koesteren, ik doe het graag, maar nu moeten ze verder in hun ontwikkeling.
Als ze daarbij een harde hand nodig hebben, dan hoop ik dat Mario die heeft. Ik denk het eerlijk gezegd van wel.
sterk staaltje weerquote:'AZ wil Gent-smaakmaker Ruiz'
AA Gent-speler Bryan Ruiz Gonzalez staat in de belangstelling van landskampioen AZ. De technicus uit Costa Rica zou al een tijdje worden gevolgd door scouts van de Alkmaarse club, zo bericht het Algemeen Dagblad.
De 23-jarige Ruiz kwam in 2006 bij Gent terecht, nadat een stage bij Feyenoord een jaar eerder op niets was uitgelopen. De Buffalo's namen de linkerflankspeler over van Alajuelense.
Ruiz was vorig seizoen met elf treffers in 31 wedstrijden een belangrijke speler voor Gent en ook dit seizoen heeft hij zich weer ontpopt tot de smaakmaker van de ploeg van trainer Michel Preud'Homme. De international van Costa Rica staat een speelronde voor het einde van de Jupiler Pro League 2008/2009 op 31 competitieduels en twaalf goals.
Die moeten ze nou eens halenquote:Honda is de beste en verovert Gouden Stier
De coaches en de spelers van de clubs uit de Jupiler League zijn het erover eens: Keisuke Honda is de beste speler van de competitie. De middenvelder van VVV-Venlo wint daarmee de Gouden Stier.
Honda is niet de enige VVV'er die in de prijzen valt. Sandro Calabro kroonde zich tot topscorer van de Jupiler League en coach Jan van Dijk kwam uit de bus als beste trainer. Dries Mertens (AGOVV Apeldoorn) is het grootste talent van de competitie.
De coaches en de twintig aanvoerders van de clubs mochten hun stem uitbrengen. Via een speciaal telefoonnummer konden supporters eveneens hun voorkeur laten weten. Dit gold alleen voor de categorie 'Beste Speler'.
Zou dat de schotse tak van de familie Hofland zijn?quote:Exploderend ei velt Rangers-speler
Kirk Broadfoot is wel op een heel bijzondere manier in de lappenmand terechtgekomen. De verdediger moest naar het ziekenhuis nadat een ei in zijn gezicht ontplofte, meldt de BBC.
De 25-jarige Schots international was in zijn keuken bezig met het opwarmen van een ei in de magnetron. Nadat hij de deur van het apparaat opende explodeerde het ei en liep hij flinke brandwonden op in het gelaat. De voetballer werd in het ziekenhuis geholpen aan zijn verwondingen alvorens hij weer huiswaarts mocht keren.
Broadfoot werd twee jaar terug door Glasgow Rangers overgenomen van St Mirren. In de Schotse hoofdstad veroverde hij binnen korte tijd een basisplek. Tevens werd hij al meerdere malen opgeroepen voor het Schotse nationale elftal.
Altijd leuk om te lezen dat het goed gaat met de jeugd. Hopelijk schoppen ze het tot het eerste en kunnen we er een leuk bedragje aan verdienenquote:Nederland onder zeventien bereikt EK-finale
Het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar heeft zich voor de tweede keer in de historie geplaatst voor de finale van het Europees kampioenschap. In de halve finale tegen Zwitserland werd het 2-1.
De ploeg van coach Albert Stuivenberg (foto) kwam al na zeventien minuten op voorsprong via een treffer van Feyenoorder Shabir Isoufi. Luc Castaignos, die ook onder contract staat bij de club uit Rotterdam-Zuid, verdubbelde nog voor rust de marge.
Even na rust bracht Janick Kamber de spanning terug in de wedstrijd door voor Zwitserland de aansluitingstreffer te maken. De minieme voorsprong van Nederland leidde tot een hectische slotfase, maar Oranje wist uiteindelijk toch de zege veilig te stellen.
Zou hem er graag in hebben staan, liever dan Ahmadi, daar niet van, maar met Tomasson er in heb je in principe een Fer iets minder nodig. In een elftal met Tomasson die de lijnen uitzet blijkt Ahmadi soms wel veel voetbal te brengen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:34 schreef Kopbal het volgende:
Fer op de bank zaterdag. Hoe verzint 'ie het.
Volgens de prognose is Vincken op donderdag 6 augustus tussen 11:15 en 14:00 uur fit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
hoe is het trouwens met De Vinck, is die al weer inzetbaar?
Hoe kom je aan die info?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:34 schreef Kopbal het volgende:
Ajaxquote:Opstelling Nederland: Patrick ter Mate (Vitesse/AGOVV), Ruben Ligeon (Ajax), Stefan de Vrij (Feyenoord), Dico Koppers (Ajax), Mats van Huijgevoort (Feyenoord), Mohamed Madmar (AZ), Osama Rashid (Feyenoord), Ogüzhan Özyakup (Arsenal), Shabir Isoufi (Feyenoord), Luc Castaignos (Feyenoord), Bob Schepers (Cambuur Leeuwarden).
Is toch niet heel raar...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:34 schreef Kopbal het volgende:
Misschien niet zo vreemd op de VM-positie. Ik zou hem echter dan nog altijd rechtsback zetten.quote:
Idd, dat hebben we wel laten zien toen we Roda vorige week keihard uit de Eredivisie hebben getrapt....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:36 schreef De_kromme het volgende:
NAC is een eitje.
Hij heeft wel gelijk dat NAC nooit wint van ons.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ah, we hebben een nieuwe jorienvdherik in ons midden.
Dan heb ik volgens mij wat andere wedstrijden gezien de laatste jaren...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat NAC nooit wint van ons.
Laatse vier jaar, drie keer verloren daar ofzoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat NAC nooit wint van ons.
quote:Rotterdam gaat akkoord met plannen Stadionpark
De gemeenteraad in Rotterdam is akkoord gegaan met de plannen voor het Stadionpark. Op het terrein aan de Nieuwe Maasoever moet op termijn de nieuwe Kuip verrijzen samen met onder meer een schaatsbaan en amateursportvelden.
Tegelijk met het park moet ook een nieuwe metrolijn worden aangelegd van Zuidplein naar Kralingse Zoom. Rotterdam zal het ministerie van Verkeer vragen om daaraan mee te betalen. De aanleg van het Stadionpark gaat zo'n 2 à 3 miljard euro kosten.
Het akkoord voor het nieuwe stadion komt ook op dezelfde dag dat Rotterdam aankondigde de Olympische Spelen van 2028 te willen organiseren. De gemeente heeft Rotterdam Topsport de opdracht gegeven om te bekijken of het mogelijk is om de spelen naar de stad te halen.
Volgens Directeur Hans den Oudendammer van Rotterdam Topsport zal daarbij nauw worden samengewerkt met andere steden.
Om kans te maken op de Olympische Spelen moet in Rotterdam wel ervaring worden opgedaan met grote sportevenementen, aldus Den Oudendammer. In 2010 start de Tour de France in Rotterdam.
Ook is de Maasstad nog in de race als één van de locaties voor het WK Voetbal in 2018. Of Rotterdam de Spelen van 2028 mag organiseren wordt pas in 2021 bekend gemaakt. De laatste keer dat de Olympische Spelen in Nederland zijn gehouden, was in 1928 in Amsterdam.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ah, we hebben een nieuwe jorienvdherik in ons midden.
Feyenoord hoort roda, de graafschap en volendam ook van de mat te vegen. Je punt is?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
![]()
Joh, zeg nou zelf. NAC heeft toch een kutteam. Feyenoord hoort NAC van de mat te vegen.
Feyenoord veegt NAC van de mat. Let nou maar op.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Feyenoord hoort roda, de graafschap en volendam ook van de mat te vegen. Je punt is?
Ik ken hem niet zo goed. Iemand meer info over hem?quote:Jeugdspeler Martins Indi tekent profcontract
Bruno Martins Indi heeft vrijdagmiddag in De Kuip zijn eerste profcontract getekend. De zeventienjarige verdediger verbond zich in het bijzijn van zijn begeleiders Ron Ravel en Sietje Mouch tot de zomer van 2011 aan Feyenoord, waarbij de Rotterdamse club een optie heeft om de verbintenis met twee seizoenen te verlengen. ‘Dit is een mooie mijlpaal’, reageerde Martins Indi verheugd. ‘Maar ik ben er nog lang niet. Ik moet me blijven verbeteren en goed luisteren naar de trainers. Ik hoop uiteindelijk De Kuip te halen.’
Namens Feyenoord was onder meer Stanley Brard aanwezig bij de feestelijke gebeurtenis en het hoofd jeugdopleiding was zeer tevreden met het contracteren van de talentvolle verdediger. ‘Bruno heeft de laatste jaren flinke stappen gezet’, zei Brard. ‘Hij is linksbenig, fysiek sterk én verdediger. Daar zijn er niet veel van. Daarom zijn wij erg blij dat we Bruno vast hebben kunnen leggen. Alle trainers binnen de jeugdopleiding hebben er vertrouwen in dat deze jongen zich de komende jaren kan blijven ontwikkelen.’
Bruno Martins Indi begon als F-pupil met voetballen bij Spartaan’20. Als eerstejaars C-junior stapte hij over naar Feyenoord. Afgelopen seizoen was de Rotterdammer de vaste linksback van B1, waarmee hij kampioen werd. ‘Het was voor ons een heel leuk seizoen’, zei de verdediger. ‘Ondanks dat een aantal van onze spelers al snel door werd geschoven naar A1, zijn we toch kampioen geworden. Dat is goed natuurlijk.’
Naast zijn wedstrijden in B1 speelde het talent het afgelopen seizoen ook de nodige keren met A1 mee. ‘Dat beviel me goed, maar het niveau was wel duidelijk hoger’, zei Martins Indi, die volgend seizoen vast deel uit zal gaan maken van de selectie van trainer Jean-Paul van Gastel. ‘Ik hoop dan zo veel mogelijk aan spelen toe te komen en zal de concurrentiestrijd aan moeten gaan. Ik ga keihard werken en dan zie ik wel waar het schip strandt.’
Linksback, vrij talentvol, zit niet bij Nederland -17 omdat hij nog geen Nederlands paspoort heeft.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ken hem niet zo goed. Iemand meer info over hem?
Wat is zijn land van herkomst?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Linksback, vrij talentvol, zit niet bij Nederland -17 omdat hij nog geen Nederlands paspoort heeft.
Ben benieuwd wat we nu weer hebben laten lopen....quote:Nana Asare speelt vanaf komend seizoen in het shirt van FC Utrecht. Vrijdagavond verklaarde de Ghanese verdediger van KV Mechelen dat hij met de Domstedelingen een akkoord heeft bereikt over een overeenkomst, zo meldt het Belgische Sporza. De 22-jarige speler werd onlangs al met de Eredivisionst in verband gebracht.
Lijkt me geen speler waar Feijenoord beter van zou worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat we nu weer hebben laten lopen....
Want jij kent hem?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lijkt me geen speler waar Feijenoord beter van zou worden.
quote:15 mei 2009
Voorbeschouwing NAC- f'noord
Of we er nou blij mee moeten zijn of niet: in het gedrocht van een plee-offs 'mag' de Parel van het Zuiden morgenavond om HALF 8 aantreden tegen die club uit r'dam zuid
Kakkerlakken, droeftoeters uit zuid, schepenschrobbers, havenslaven of gewoon die k*t club uit dordt-noord: onze hersendode 'vrinden' van f'noord zijn te gast in het Rat Verlegh Stadion
Dat deze droeftoeters überhaupt de plee-offs gehaald hebben mag een klein wonder heten aangezien ze met de winterstop nog zo'n beetje een degradatiekandidaat waren.
Gelukkig lieten de havenslaven in hun laatste wedstrijd tegen fc limburg weer iets van hun oude 'glorie' zien, waardoor deze 1e plee-offs ronde een niet bij voorbaat kansloze missie voor NAC gaat worden.
”Er wordt al een aantal weken een stuk scherper getraind “, aldus Robert Maaskant.
Helaas zijn de heren voetballers vergeten de trainingsscherpte mee te nemen naar de wedstrijden aangezien ook de pot in grunn een zouteloos geheel was vanuit Bredaas perspectief.
We mogen er echter vanuitgaan dat er voor een zaterdagavondpot tegen f'noord geen verdere motivatie voor de heren voetballers gecreëerd hoeft te worden.
Na 4 competitienederlagen dit seizoen tegen zowel de havenslaven als de kruiken mogen de heren voetballers eigenlijk verdomd blij zijn dat ze met deze wedstrijd in een uitermate goed gevuld Rat Verlegh Stadion de kans krijgen op een revanche.
Cairo is geschorst morgenavond, hierdoor keert alleskunner 1, Kolkka weer terug naar zijn vaste stek rechts in de aanval en start alleskunner 2, Donny Gorter als rechtshalf.
Verder is Amoah weer beschikbaar, voor de 'john frederikstadjes' onder u: zijn laatste treffer was in de kuip...
Kind van de rekening is dit keer Boukhari, gezien zijn vormcrisis ook geen echt grote verrassing.
Waar we vorig jaar als 1 van de favorieten aan dit gedrocht deelnamen, worden we dit jaar door menigeen als compleet kansloos gezien.
Gezien de vorm van de laatste weken een terechte conclusie, een wedstrijd tegen onze r'damse 'vrinden' heeft echter geen zak met vorm of pure kwaliteit te maken maar alles met vechtlust en passie.
100% gaan voor de overwinning en duidelijk vanaf de 1e minuut het voortouw nemen in de wedstrijd, zodat het tijdens de wedstrijd weer eens een ouderwets gekkenhuis wordt en dan...
HUP NAC
Bron : De RAT
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:24 schreef Ruud het volgende:
Hier nog even de standaard lachwekkende en zielige voorbeschouwing van onze Bredase 'vrinden':
[..]
Kut, moet ik ook nog ff doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:31 schreef HocBarr het volgende:
Seizoenskaartaanvraag voor volgend jaar is toegewezen.
Nee joh, we wandelen er met 10 doelpunten verschil overheenquote:
Ik was na de eerste alinea al bang dat ze Dordt-Noord waren vergeten. Maar nee, ik vind dat heerlijk die frustratie van die ratjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:24 schreef Ruud het volgende:
Hier nog even de standaard lachwekkende en zielige voorbeschouwing van onze Bredase 'vrinden':
[..]
Wordt gewoon een makkie, even die kneusjes voor de 3e keer dit seizoen op hun plek zetten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:32 schreef Ruud het volgende:
[..]
Kut, moet ik ook nog ff doen
[..]
Nee joh, we wandelen er met 10 doelpunten verschil overheen
![]()
Waar komt die frustratie vandaan? Zelfs joden hebben niet zo'n hekel aan ons...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik was na de eerste alinea al bang dat ze Dordt-Noord waren vergeten. Maar nee, ik vind dat heerlijk die frustratie van die ratjes.
Breda ligt op een kwartiertje van Rotterdam, als je een beetje doorgast.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waar komt die frustratie vandaan? Zelfs joden hebben niet zo'n hekel aan ons...
Den Haag ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Breda ligt op een kwartiertje van Rotterdam, als je een beetje doorgast.
Mm dan zit het wel diep.quote:Verder is hun café een keer flink aangevallen dacht ik.
In 1995? voor de beker werden ze der vak uitgejaagd achter het doel, en dat zijn ze ook niet vergetenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Breda ligt op een kwartiertje van Rotterdam, als je een beetje doorgast.
Verder is hun café een keer flink aangevallen dacht ik.
nog in behandelingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:31 schreef HocBarr het volgende:
Seizoenskaartaanvraag voor volgend jaar is toegewezen.
Volgens mij nog best recentelijk, (wegren)café 't hoeksequote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:42 schreef Luni het volgende:
[..]
In 1995? voor de beker werden ze der vak uitgejaagd achter het doel, en dat zijn ze ook niet vergeten
Uhu, eitje man.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wordt gewoon een makkie, even die kneusjes voor de 3e keer dit seizoen op hun plek zetten.
Bron.quote:Isoufi vows to make Jong Oranje history
Shabir Isoufi helped the Netherlands through to the UEFA European Under-17 Championship final – and now he is eyeing a place in history.
Cool finish
Isoufi's cool finish put the Netherlands on their way to a 2-1 semi-final win against Switzerland in Grimma on Friday, and they will now take on hosts Germany at the Stadion Magdeburg on Monday morning. Only once before have the Netherlands reached a UEFA youth final, the 2005 U17 decider when they lost to Turkey, and this time Isoufi is looking for a different outcome.
Opportunity
"Of course I am very happy," the Feyenoord winger told uefa.com. "It is only the second time that the Netherlands have reached the Under-17 final, now the opportunity is there to become the first champions. I am very happy to be in the final."
Celebratory dance
The Netherlands' five-goal top scorer in qualifying, Isoufi drew a blank in the group stage, and the moment he broke his finals duck he led his team-mates in a merry jig. "At that moment I didn't know what I had to do, a million thoughts were running through my mind," Isoufi said. "I thought I had to do a dance, so I did a dance."
Strength
Although Luc Castaignos doubled the lead on the stroke of half-time, Switzerland overran the Netherlands after the break and for 27 minutes Isoufi and his team-mates clung on desperately to a one-goal advantage. But the Netherlands' 1-1 draw against England and 2-1 defeat of Turkey in the group stage had proved the Jong Oranje could hold out against physically stronger opposition. "I got some experience during the tournament," Isoufi said. "Because the first mach against England was also tough, and also against Turkey by the end there were also nervous minutes, so I have got used to it."
Emotions
In fact, Isoufi admits that he did not expect the Netherlands would have to be a team that fought rather than passed their way to results, but they have made the final and on Monday will play in front of a competition-record 23,000 sell-out crowd. "It is a great experience, it has never happened before," he said. "It could be a little bit emotional but we'll see on Monday."
Germany rematch
Germany defeated the Netherlands 2-0 in their final group game in Jena on Tuesday, but Isoufi and Co had the bulk of the chances against the hosts and the winger believes they can reverse the previous result. "This time there will be another winner," Isoufi said. "Last time we put on a great performance, but didn't take our chances. I'm sure Monday is going to be different and we'll win the cup."
Ja das pas een jaar of 2 3 geleden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Volgens mij nog best recentelijk, (wegren)café 't hoekse
Er zijn eigenlijk weinig wedstrijden in het seizoen waar ik me geen zorgen over maak. Dit is er eentje van.quote:
[NAC--modus]quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk weinig wedstrijden in het seizoen waar ik me geen zorgen over maak. Dit is er eentje van.Al zal het uit misschien nog een beetje lastig kunnen worden.
quote:Haalt Beenhakker Roger Guerreiro?
16 mei 2009 K
Volgens de Poolse krant Dziennik wil Leo Beenhakker Roger Guerreiro naar Feyenoord halen. De Braziliaan kreeg in 2008 een Pools paspoort. Hij speelt als aanvallende middenvelder voor Legia Warschau. Roger Guerreiro weigerde onlangs een nieuw aanbod van zijn club Legia, waardoor hij in december transfervrij is. Zijn club zou hem daarom voor een bedrag van naar verluidt 300.000 euro willen laten gaan.
quote:Feyenoord scouts zondag in Oostenrijk
16 mei 2009 Volksblatt
Media in Oostenrijk melden dat Feyenoord scouts morgen aanwezig zullen zijn bij SV Ried - Rapid Wien. Naar wie de interesse van Feyenoord uitgaat is niet bekend, al worden de aanvallers Jimmy Hoffer en Stefan Maierhofer van Rapid Wien genoemd.
Was de beste speler aan Poolse kant tijdens het EK.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Het is wel iemand die voor weinig euros gehaald kan worden, ken 'm verder niet echt eigenlijk...
Waar beoordeel ik hem op die Youtube filmpjes? Ik zeg toch dat ik hem de beste speler aan Poolse kant vond tijdens het EK?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef TC03 het volgende:
Spelers moet je nooit beoordelen op YouTube-filmpjes.
Weet ik, ik zeg toch ook niet dat jouw mening waardeloos is? Maar ik zeg dat even als algemene opmerking omdat je er ineens een paar plaatst.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar beoordeel ik hem op die Youtube filmpjes? Ik zeg toch dat ik hem de beste speler aan Poolse kant vond tijdens het EK?
Als je dat zou doen, zou je van Biseswar de nieuwe Messi kunnen maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef TC03 het volgende:
Spelers moet je nooit beoordelen op YouTube-filmpjes.
Noem een club waar je dit wel allemaal ziet? Barcelona misschien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom ben ik nog steeds fan van deze club geen enkel toekomstperspectief, geen geld voor aankopen, allemaal oude mannen in de basis, geen enkele beleving in de wedstrijden.
Een Feyenoorder verwoordde de liefde voor Feyenoord eens met het dragen van te kleine schoenen. Altijd een kutgevoel maar het voelt zo heerlijk als ze een keer uit mogen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom ben ik nog steeds fan van deze club geen enkel toekomstperspectief, geen geld voor aankopen, allemaal oude mannen in de basis, geen enkele beleving in de wedstrijden.
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Als ze thuis winnen krijgen ze toch een derde (beslissings)wedstrijd?
Ja, en wanneer is die?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Als ze thuis winnen krijgen ze toch een derde (beslissings)wedstrijd?
naar welke wedstrijd heb jij gekeken?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:24 schreef Ritmo het volgende:
De Cler, gladiool.Bedankt voor de tegengoal op het perfecte moment, mongool. Speelt al een jaar lang kut, weg ermee. Feyenoord had met 3-1 moeten winnen als dat kanker-NAC niet met 11 man op eigen helft hing 90 % van de tijd.
True, ik vind het jammer voor die jongen, maar hij is nog te onervaren..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:25 schreef gitaarsnaar het volgende:
Leerdam ff niet meer opstellen trouwens, zet daar gewoon Fer neer.
Feyenoord was helemaal niet zo slecht, maar als NAC met 11 man op eigen helft blijft hangen en De Cler op een beslissend moment NAC de winst schenkt dan verlies je ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:27 schreef buddyb het volgende:
[..]
naar welke wedstrijd heb jij gekeken?
feyenoord was dramatisch slecht en heeft verdiend verloren
Dude, vertel mij eens wanneer NAC niet zo verdedigend speelt? Zo kan NAC gewoon zijn, en daar had Feijenoord echt wel rekening mee kunnen houden, zegt alweer genoeg over Feijenoordquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Feyenoord was helemaal niet zo slecht, maar als NAC met 11 man op eigen helft blijft hangen en De Cler op een beslissend moment NAC de winst schenkt dan verlies je ja.
Precies!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:35 schreef Kopbal het volgende:
Ik zei het voor de wedstrijd al: Fer had in de basis moeten staan.
Heel veel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:35 schreef Ritmo het volgende:
Been heeft nog flink wat werk te verrichten.
we hebben geen kans gecreeerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou het was geen geweldig voetbal nee, maar we waren wel de betere.
quote:
ze geven nac niks cadeau; ze kunnen gewoon niet beter. waarom wil je dat niet begrijpen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je het NAC zo cadeau geeft niet nee.
Ze kunnen wél beter, anders win je ook niet van PSV en Twente.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:41 schreef buddyb het volgende:
[..]
ze geven nac niks cadeau; ze kunnen gewoon niet beter. waarom wil je dat niet begrijpen?
Volendam, Roda, de Graafschapquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze kunnen wél beter, anders win je ook niet van PSV en Twente.
Dat ze van hen winnen is ook alleen maar op basis van wilskracht en vechlust. Komen ze niet met die instelling op het veld dan kan je het vergeten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze kunnen wél beter, anders win je ook niet van PSV en Twente.
gratis voor iedereenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe gaan ze die voorverkoop regelen dan voor zondag?
En Feyenoord maar 3,5 miljoen aan salarissen aan De Cler en Landzaat betalen om te janken dat ze de begroting niet rond krijgen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ze van hen winnen is ook alleen maar op basis van wilskracht en vechlust. Komen ze niet met die instelling op het veld dan kan je het vergeten.
berustend op toevalsvoetbal.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, Bahia en Biseswar kregen idd niet 2 enorme kansen die er gewoon inmoesten.
Donderdag gaat een gelijkspel worden hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:50 schreef Ritmo het volgende:
Volgende week overigens gewoon winnen in de Kuip. De 3e wedstrijd zal de kneuzenklas van Vlemmings wel weer verliezen op inzet dan.
Denk het niet. Heb het idee dat de kneusjes wel wakker geschrokken zijn nu.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:51 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Donderdag gaat een gelijkspel worden hoor.
tot nu maken zij er meer.quote:
En anders gaan we gewoon met onze capuchon op verhaal halenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:51 schreef Kopbal het volgende:
Hopen dat het donderdag druk gaat worden. Supporters (en spelers) moeten maar eens gaan inzien dat Europees voetbal momenteel enorm belangrijk is voor de club.
Gelukkig komen jou voorspellingen altijd uitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Denk het niet. Heb het idee dat de kneusjes wel wakker geschrokken zijn nu.
Dream on...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Denk het niet. Heb het idee dat de kneusjes wel wakker geschrokken zijn nu.
Ik ging nog uit van de goede wil van de spelers, moet ik maar niet meer doen. Stelletje verwende klootzakken bij elkaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gelukkig komen jou voorspellingen altijd uit
Jij bent blij met deze mislukte G-'voetballers'?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Dream on...
Ze kneusjes noemen. Hoe oud ben je nou?
't Is bij jou echt zwart of wit he. Enige nuance zit er niet bij. Uit bij NAC kun je gewoon punten verliezen hoor, iedere club.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ging nog uit van de goede wil van de spelers, moet ik maar niet meer doen. Stelletje verwende klootzakken bij elkaar.
Niet op deze manier, NAC was zeer matig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
't Is bij jou echt zwart of wit he. Enige nuance zit er niet bij. Uit bij NAC kun je gewoon punten verliezen hoor, iedere club.
Waar zijn je verhalen gebleven dat deze selectie volgend seizoen makkelijk de top 5 gaat halen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij bent blij met deze mislukte G-'voetballers'?
Die waren wel erg matig vandaag.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En Feyenoord maar 3,5 miljoen aan salarissen aan De Cler en Landzaat betalen om te janken dat ze de begroting niet rond krijgen.Been mag er nog minimaal 2 uitflikkeren. Een seizoen naar het 2e of meewerken aan een transfer.
Zou ook moeten met dit materiaal, dacht dat ze tegen Roda wel even met beide benen op de grond waren gezet. Maar blijkbaar zitten we met een stel joden opgescheept die het allemaal niets kunnen schelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar zijn je verhalen gebleven dat deze selectie volgend seizoen makkelijk de top 5 gaat halen?
bronquote:Overgang Dani Fernandez naar Feyenoord nagenoeg afgerond
zaterdag 16 mei 2009 | 19:40 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 16 mei 2009 | 21:50
NIJMEGEN - Dani Fernandez speelt volgend seizoen bij Feyenoord. Volgens trainer Mario Been is de overgang van de Spaanse vleugelverdediger van NEC op een haar na gevild.
Zie ook:
"Het belangrijkste is dat hij nog medisch gekeurd moet worden", aldus de coach die zaterdagmiddag met een 1-6 zege op de amateurs van Achilles'29 afscheid nam van NEC.
Dani Fernandez heeft anderhalf jaar bij NEC gespeeld. De Nijmeegse club nam het in januari 2008 op huurbasis over van Arsenal Kiev. De Spanjaard stond formeel onder contract bij de Oekraïense club, maar speelde daar geen minuut.
In zijn eerste half jaar bij NEC was hij meestal bankzitter, het afgelopen seizoen was zijn positie in Nijmegen onomstreden. Hoewel er ook belangstelling was van Spaanse clubs, kiest Fernandez ervoor Been naar De Kuip te volgen
Dit komt natuurlijk omdat er zelden met dezelfde opstelling is gespeeld.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Deze ploeg heeft gewoon een enorme moeite met het spel maken, als de tegenstader zich ingraaft. [b]Positiespel is er niet[/b], individuele klasse alleen aan twee flanken en aan Makaay heb je over het algemeen weinig aan het beginpunt van een aanval. Er moet gewoon een lange darm bijkomen, zodat je een aanspeelpunt hebt.
Hoi Ritmoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wordt gewoon een makkie, even die kneusjes voor de 3e keer dit seizoen op hun plek zetten.
Dat zeg ik al een tijdje hoor. HIj brengt elke bal en dan nog verspeeld die hem vaak.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Eindelijk ziet men hier ook in dat El Ahmadi gewoon een totaal overbodige aankoop is geweest.
Is dat iets nieuws dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat deze kut-mentaliteit jou nou niet interesseert..
Hoe kan je dat nou beoordelen aan de hand van zijn reactie?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij lijkt het belangrijker te vinden dat ik het mis had dan dat ie zich druk maakt over de walgelijke mentaliteit van Vlemmings kneuzen-klasje.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou beoordelen aan de hand van zijn reactie?
valt gewoon weinig eer te behalen met deze selectie..quote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij lijkt het belangrijker te vinden dat ik het mis had dan dat ie zich druk maakt over de walgelijke mentaliteit van Vlemmings kneuzen-klasje.
Als Been de selectie niet grondig gaat schoonmaken kan ie net zo goed wegblijven. Deze verwende hufters krijgt zelfs hij niet aan het werken. Genoeg kwaliteit in huis, maar ze willen het gewoon cadeau krijgen allemaal.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:26 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
valt gewoon weinig eer te behalen met deze selectie..
als je gisteren zag is het zelfs knap dat ze nog in de playoffs terrecht zijn gekomen..
nooit lieten ze zien dat ze voor hun laatste kans vochten , zie ook roda thuis..
te triest voor woorden..
donderdag de eerste nederlaag tegen nac in de kuip ooit en we zijn weer waar we onder gullit waren..
jaren verder en nog steeds zonder centen..
en nu zelfs zonder goede voetballers als kuijt en kalou..
met deze gasten wil ik niet eens europees spelen en weer alle wedstrijden verliezen..
![]()
![]()
Hij zet Fer er toch zelf uit? Zogenaamd om tactische redenen, zodat de vleugels sneller gezocht konden worden. Het enige wat ik El Dramatisch heb zien doen is domme breedtepassjes of postbodevoetbal.quote:Vlemmings niet onrustig van 'een paar' tegengoals
NAC Breda is zaterdag uitstekend begonnen aan de play-offs om Europees voetbal. De Brabantse ploeg versloeg op eigen veld Feyenoord met 3-2. De formatie van coach Robert Maaskant heeft daardoor in de return donderdag in De Kuip aan een gelijkspel voldoende om zich voor de finale te plaatsen, tegen FC Utrecht of FC Groningen.
Feyenoord heeft in de laatste vier wedstrijden tien treffers moeten incasseren. Toch maakt interim-coach Leon Vlemmings zich geen zorgen over zijn haperende defensie. "Je kunt best een paar goals tegenkrijgen. Daar word ik niet onrustig van", sprak hij koeltjes. Alle treffers vielen in Breda na de rust. Voor NAC scoorden Rob Penders (1-0), Donny Gorter (2-0) en Matthew Amoah (3-1). Bij Feyenoord waren Roy Makaay (2-1) en Jon-Dahl Tomasson (3-2) beiden uit een strafschop trefzeker
Vlemmings had in de rust (0-0) zijn ploeg nog nadrukkelijk gewaarschuwd geen 'stomme' overtredingen te maken. "Dat deden we echter in de 56e minuut toch en meteen stond het 1-0. Spelhervattingen van de tegenstander zijn bij ons gevaarlijk, zeker als jongens als Leroy Fer en Kevin Hofland er niet bij zijn. Dan zijn we kwetsbaar in de lucht en dat was te zien bij die openingstreffer."
Vlemmings sprak na de snelle 2-0 van een alles-of-niets-wedstrijd. Vorige week zondag liep zo’n scenario tegen hekkensluiter Roda JC in De Kuip ook al slecht af (2-3). "Bij 2-1 hebben wij kansen genoeg gehad op 2-2. Een gelijkspel was in deze opzet van de play-offs voor ons een prima resultaat geweest. Nu moeten we donderdag van NAC winnen om de derde wedstrijd af te dwingen. We blijven ervoor gaan."
Maaskant was in een prima stemming. Hij zag het vertrouwen, de scherpte en de vorm terug bij zijn ploeg, die in de slotfase van de competitie nog maar weinig punten pakte. "We hebben vanouds als team gespeeld. Veel werklust getoond en bij vlagen aardig gevoetbald. Terecht zijn we daarvoor beloond." NAC reist donderdag naar Rotterdam voor de return in de wetenschap dat de Bredase club nog nooit in De Kuip een wedstrijd van Feyenoord heeft gewonnen in het betaalde voetbal."
Terwijl hij bij Twente juist zo goed was omdat ie altijd aanvallende oplossingen zocht... Wat is er veranderd aan hem?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het enige wat ik El Dramatisch heb zien doen is domme breedtepassjes of postbodevoetbal.
Is ook niet aangetrokken om de boel op sleeptouw te nemen. Mag hopen dat Been en Hakker daar wel naar op zoek zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:56 schreef Kopbal het volgende:
El Ahmadi is typisch zo'n voetballer die meegaat in het geheel, kan de boel niet op sleeptouw nemen.
Net al 95% van de voetballers bij Feyenoord.
Nee, dat lijkt me ook niet. Maar dat is dus het verschil met de El Ahmadi bij Twente en de El Ahmadi bij ons.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Is ook niet aangetrokken om de boel op sleeptouw te nemen. M
En bij de play offs voor degradatie tellen uitdoelpunten dan weer wel dubbelquote:Op zondag 17 mei 2009 12:59 schreef onlogisch het volgende:
Het hele beleid mbt die play-offs vind ik wel een epic fail hoor.
Altijd en overal tellen uitdoelpunten dubbel, maar niet met de play-offs
Geen enkele ploeg zit toch op een 3e wedstrijd te wachten?
Inprincipe kan en mag je dat verwachten van Hofland, Van Bronckhorst, Landzaat, Makaay en Tomasson. De enige die het echt brengt is Tomasson.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:56 schreef Kopbal het volgende:
El Ahmadi is typisch zo'n voetballer die meegaat in het geheel, kan de boel niet op sleeptouw nemen.
Net al 95% van de voetballers bij Feyenoord.
Alleen in de eerste rondequote:Op zondag 17 mei 2009 13:02 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En bij de play offs voor degradatie tellen uitdoelpunten dan weer wel dubbel
Om het makkelijk te houdenquote:Op zondag 17 mei 2009 13:02 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En bij de play offs voor degradatie tellen uitdoelpunten dan weer wel dubbel
Ik zag hem tijdens die periode sowieso niet in de zestien dus wellicht was het zijn taak. Hij nam ook al de corner toen waarbij ik dacht dat hij met zijn lengte beter voor de goal kon staan.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:07 schreef Kopbal het volgende:
Wat me trouwens opviel gisteren, een enorm pijnlijk moment:
Je staat 3-2 achter in de 92e minuut, NAC speelt met 10 man in hun hok (en terecht). NAC ramt de bal weg, dus die moest er weer ingepompt worden vanaf de middellijn. Dat deed Makaay notabene!!![]()
Waar is dan in godsnaam je organisatie?
Ik snap totaal niet wat daar de gedachte achter is. Laat Biseswar of Landzaat die ballen geven.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:30 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ik zag hem tijdens die periode sowieso niet in de zestien dus wellicht was het zijn taak. Hij nam ook al de corner toen waarbij ik dacht dat hij met zijn lengte beter voor de goal kon staan.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:24 schreef Ritmo het volgende:
De Cler, gladiool.Bedankt voor de tegengoal op het perfecte moment, mongool. Speelt al een jaar lang kut, weg ermee. Feyenoord had met 3-1 moeten winnen als dat NAC niet met 11 man op eigen helft hing 90 % van de tijd.
Inderdaad, helaas maar waar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:28 schreef Palmboom313 het volgende:
Leerdam is gewoon geen back. Zet hem daar ook niet neer dan je maakt die gast kapot zo.
typisch geval van een speler die de sterren van de hemel speelt bij de subtop (Groningen, Heerenveen, Twente etc.) maar bij een topclub niets toevoegt. zo hebben wij er ook een hele lading van in de selectie (Bruno Silva, Lindgren, Leonardo, Kennedy etc.)quote:Op zondag 17 mei 2009 01:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Eindelijk ziet men hier ook in dat El Ahmadi gewoon een totaal overbodige aankoop is geweest.
Ach, hij speelt geen goed seizoen, maar het is zijn eerst jaar hier hè. Ik zou hem nog wat tijd geven. Bovendien speelt de rest nou ook niet bepaald geweldig.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
typisch geval van een speler die de sterren van de hemel speelt bij de subtop (Groningen, Heerenveen, Twente etc.) maar bij een topclub niets toevoegt. zo hebben wij er ook een hele lading van in de selectie (Bruno Silva, Lindgren, Leonardo, Kennedy etc.)![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:48 schreef Palmboom313 het volgende:De gevraagde transfersom van 2,5 miljoen euro zal alleen met externe investeerders opgebracht kunnen worden.
Je kan bezig blijven met die smilies maar dit gaat de komende tijd niet veranderen. Live with it.quote:
Kan je hem niet wijsmaken. Feijenoord moet investeren.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:10 schreef dill het volgende:
[..]
Je kan bezig blijven met die smilies maar dit gaat de komende tijd niet veranderen. Live with it.
Feyenoord heeft schulden. Nul euro te besteden.
Feyenoord kan alleen iets kopen met eigen geld als er iemand verkocht wordt. Anders niet.
Hij scoort een beetje op z'n 'Kuyt's' vind ikquote:Op zondag 17 mei 2009 15:48 schreef Palmboom313 het volgende:
Scouts in Oostenrijk voor Hoffer
Eerder melden we al dat Feyenoord scouts zondag (vandaag) aanwezig zullen zijn bij het duel in Oostenrijk tussen SV Ried en Rapid Wien. Volgens media in Oostenrijk gaat de belangstelling van Feyenoord uit naar spits Erwin ‘Jimmy’ Hoffer. De 22-jarige spits scoorde dit seizoen 24 maal in Oostenrijk.
De concurrentie lijkt echter groot te zijn. Hij werd al eerder genoemd bij Tottenham Hotspur en zou kandidaat zijn bij Hertha BSC om Marko Pantelic op te volgen, die zijn contract daar niet wil verlengen. De gevraagde transfersom van 2,5 miljoen euro zal alleen met externe investeerders opgebracht kunnen worden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Erwin_Hoffer
[ afbeelding ]
Ik plaatste hem niet omdat ik het niet geloofde, maar meer dat we zo'n trieste pauperclub zijn geworden dat we bedragen die clubjes als FC Groningen en Utrecht wel op kunnen hoesten niet eens meer kunnen betalen. En iedereen vindt het prima dat Gudde en Jacobs mogen blijven zitten om dat te verergeren.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:10 schreef dill het volgende:
[..]
Je kan bezig blijven met die smilies maar dit gaat de komende tijd niet veranderen. Live with it.
Feyenoord heeft schulden. Nul euro te besteden.
Feyenoord kan alleen iets kopen met eigen geld als er iemand verkocht wordt. Anders niet.
Je bent echt net een klein kind dat niet met tegenslagen om kan gaan. Grow up. De situatie van Feyenoord was een jaar geleden al bekend, en nog reageer je elke keer geschokt als dit bevestigd wordt.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik plaatste hem niet omdat ik het niet geloofde, maar meer dat we zo'n trieste pauperclub zijn geworden dat we bedragen die clubjes als FC Groningen en Utrecht wel op kunnen hoesten niet eens meer kunnen betalen. En iedereen vindt het prima dat Gudde en Jacobs mogen blijven zitten om dat te verergeren.
Gelukkig ben jij erquote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik plaatste hem niet omdat ik het niet geloofde, maar meer dat we zo'n trieste pauperclub zijn geworden dat we bedragen die clubjes als FC Groningen en Utrecht wel op kunnen hoesten niet eens meer kunnen betalen. En iedereen vindt het prima dat Gudde en Jacobs mogen blijven zitten om dat te verergeren.
Hoe kom je daar nu weer bij. Je blijft ze maar uit je mouw schudden, die sprookjesverhalen...quote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het probleem is dat al zolang bekend is en dat er niets maar dan ook niets aan gedaan wordt. Als er nou goede mensen zaten met goede plannen om weer vooruit te komen dan was dit nog te accepteren maar ook in de zomer van 2010 en ook in de zomer van 2011 gaan we Gudde met z'n tiefus-kop weer horen zeggen dat er helaas geen geld is voor spelers.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bent echt net een klein kind dat niet met tegenslagen om kan gaan. Grow up. De situatie van Feyenoord was een jaar geleden al bekend, en nog reageer je elke keer geschokt als dit bevestigd wordt.
Hoe kom je er nu weer bij dat er niets aan gedaan wordt?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het probleem is dat al zolang bekend is en dat er niets maar dan ook niets aan gedaan wordt. Als er nou goede mensen zaten met goede plannen om weer vooruit te komen dan was dit nog te accepteren maar ook in de zomer van 2010 en ook in de zomer van 2011 gaan we Gudde met z'n tiefus-kop weer horen zeggen dat er helaas geen geld is voor spelers.
Jij hebt vertrouwen in die mislukte ambtenaar? Ik zeg niet dat ik het zelf beter kan, maar ik ben dan ook geen directeur van Feyenoord.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er. Gedraag je niet zo arrogant alsof jij de enige bent die weet hoe het moet
.
Jouw arrogante kut-mentaliteit interesseert mij weinig ja, wilde je alleen even aan je grote mond herinnerenquote:Op zondag 17 mei 2009 11:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien, dus kan ik ook niet oordelen over de mentaliteit of het spelquote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij lijkt het belangrijker te vinden dat ik het mis had dan dat ie zich druk maakt over de walgelijke mentaliteit van Vlemmings kneuzen-klasje.
Dat er wanbeleid is weten we al lang, dat Gudde en Jacobs geen topmanagers zijn weten we ook, maar je kan wel blijven janken maar dat schiet ook niks op.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het probleem is dat al zolang bekend is en dat er niets maar dan ook niets aan gedaan wordt. Als er nou goede mensen zaten met goede plannen om weer vooruit te komen dan was dit nog te accepteren maar ook in de zomer van 2010 en ook in de zomer van 2011 gaan we Gudde met z'n tiefus-kop weer horen zeggen dat er helaas geen geld is voor spelers.
Ik heb het niet over de directie van Feyenoord, ik heb het over de mensen in dit topicquote:Op zondag 17 mei 2009 16:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij hebt vertrouwen in die mislukte ambtenaar? Ik zeg niet dat ik het zelf beter kan, maar ik ben dan ook geen directeur van Feyenoord.
Vorig jaar kregen we te horen dat we de goede koers hadden, de schulden omlaag aan het gaan waren en dat we beetje bij beetje weer sportief en financieel gezond zouden worden. Dit jaar worden we 7e, loopt de schuld weer met miljoenen op en er lijkt geen enkel plan om uit de schulden te komen, alleen een vaag "we gaan ons meer op de jeugd richten".quote:Op zondag 17 mei 2009 16:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe kom je er nu weer bij dat er niets aan gedaan wordt?
Wat doe jij hier eigenlijk zoveel in het Feyenoord-topic? Volgens mij heb jij niet veel meer met Feyenoord dan met Ajax of PSV. Als ze toevallig winnen vind je dat geinig, als ze verliezen haal je je schouders op en ga je iets anders doen of maak je hier een cynische opmerking.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat er wanbeleid is weten we al lang, dat Gudde en Jacobs geen topmanagers zijn weten we ook, maar je kan wel blijven janken maar dat schiet ook niks op.Er wordt heus wel aan gewerkt hoor, maar je kan nou eenmaal geen geld uit het niets tevoorschijn toveren.
Investeerders anyone?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vorig jaar kregen we te horen dat we de goede koers hadden, de schulden omlaag aan het gaan waren en dat we beetje bij beetje weer sportief en financieel gezond zouden worden. Dit jaar worden we 7e, loopt de schuld weer met miljoenen op en er lijkt geen enkel plan om uit de schulden te komen, alleen een vaag "we gaan ons meer op de jeugd richten".
Pertinente onzin.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vorig jaar kregen we te horen dat we de goede koers hadden, de schulden omlaag aan het gaan waren en dat we beetje bij beetje weer sportief en financieel gezond zouden worden. Dit jaar worden we 7e, loopt de schuld weer met miljoenen op en er lijkt geen enkel plan om uit de schulden te komen, alleen een vaag "we gaan ons meer op de jeugd richten".
Gut, wat ben je weer schattig bezig vandaag.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat die incapabele mongool die begroting maar eens rondkrijgen dan.
Jij wil zeggen dat je ook maar 1 % vertrouwen hebt in de directie?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Gut, wat ben je weer schattig bezig vandaag.
De Gud.quote:Algemeen directeur Eric Gudde heeft zondag op Varkenoord een intentieverklaring ‘Maatschappelijk verantwoord ondernemen’ (MVO) uitgesproken. In bijzijn van onder meer minister Eberhard van der Laan van Wonen, Wijken en Integratie (WWI) werd gemeld dat Maatschappelijk verantwoord ondernemen een pijler is in het beleid van de clubs, dat zij hun rol als club in de samenleving verder willen structureren en uitbouwen en dat de ontwikkeling van het maatschappelijk beleid voornamelijk wordt gericht op de (achterstands)wijken in de omgeving van de clubs.
En je kunt ook nog eens totaal niet begrijpend lezenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je ook maar 1 % vertrouwen hebt in Gudde?
Leer eens met teleurstelling omgaan en gedraag je niet als een klein kind.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat doe jij hier eigenlijk zoveel in het Feyenoord-topic? Volgens mij heb jij niet veel meer met Feyenoord dan met Ajax of PSV. Als ze toevallig winnen vind je dat geinig, als ze verliezen haal je je schouders op en ga je iets anders doen of maak je hier een cynische opmerking.
Je valt in de herhaling. Ga lekker weg, je komt zelfs nog minder in de Kuip dan ik.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Leer eens met teleurstelling omgaan en gedraag je niet als een klein kind.
In elk geval beter dan: "ik heb er vertrouwen in dat we komend seizoen weer bouwen aan de toekomstquote:
Been en Beenhakker komen, Vlemmings blijft om als assistent te gaan werken en het lijkt erop dat we iig een nieuwe rechtsback krijgen. Hopelijk komen er ook nog een keeper, een verdediger en een aanvaller of twee en dan kan er van alles gebeuren. Het team zit vol met kwaliteit, alleen missen we nog een paar spelers en al helemaal een rechtsback.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In elk geval beter dan: "ik heb er vertrouwen in dat we komend seizoen weer bouwen aan de toekomst".
Opzich denk ik: meteen verkopen, maar aan de andere kunt is het financiële plaatje netto gezien dan positief en dan krijgen mensen straks nog het idee dat Gudde het goed gedaan heeftquote:Op zondag 17 mei 2009 18:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op verschillende Engelse forums wordt gemeld dat Chelsea Wijnaldum wil hebben. Dit op aanraden van Guus Hiddink. Chelsea zou zo'n 20 miljoen euro over hebben voor Wijnaldum.
Hoeveel van die eventuele 20 miljoen is voor Feyenoord?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Opzich denk ik: meteen verkopen, maar aan de andere kunt is het financiële plaatje netto gezien dan positief en dan krijgen mensen straks nog het idee dat Gudde het goed gedaan heeft.
Iets minder dan 15.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoeveel van die eventuele 20 miljoen is voor Feyenoord?
Weet hij ook niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:56 schreef sjimz het volgende:
Op welke Engelse forums staat het bericht eigenlijk D-K?
Prachtig kun je Fernandez zelf kopen en nog die andere gast van 2,5 miljoen en die van 3 ton.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:54 schreef TC03 het volgende:
Als je ¤14 miljoen netto overhoudt, kan je ¤10 miljoen schuld aflossen en voor ¤4 miljoen investeren in spelers. Dan is de schuld gereduceerd tot ¤13 miljoen en loopt er meteen weer kapitaal op het veld.Over een paar jaar is de schuld dan weg.
Dat vind ik ook ja. En het is nog veel te vroeg om Wijnaldum te verkopen.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vind dat Feyenoord er 25 miljoen uit moet kunnen halen
http://chelsea.outofmythumb.co.ukquote:Op zondag 17 mei 2009 18:56 schreef sjimz het volgende:
Op welke Engelse forums staat het bericht eigenlijk D-K?
Daarom vroeg sjimz daar ook naarquote:
Voor 20 miljoen moeten ze hem gelijk verkopen.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
20miljoen is een hele hoop geld voor zo'n jonge jongen... Ik denk dat Feyenoord in de positie zit dat je dan moet gaan verkopen.
Anderzijds is hij als hij zich goed blijft ontwikkelen over 3 jaar niets minder dan een sneijder van 30miljoen. Dan heb je niet alleen 10miljoen meer, maar ook nog 3 jaar een goede voetballer voor een laag salaris....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |