Ik wordt....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:09 schreef Kopbal het volgende:
Het is natuurlijk ook een verschil op welke plaats je eindigt als je de beker wint.
Ik wordt bijvoorbeeld liever tweede zonder beker, dan twaalfde met.
Ik word liever eerste met beker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:09 schreef Kopbal het volgende:
Het is natuurlijk ook een verschil op welke plaats je eindigt als je de beker wint.
Juist, dat bedoel ik. De beker is meer een leuke aanvulling.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:09 schreef Kopbal het volgende:
Bullshit. De beker is gewoon een hoofdprijs. 1 van de enige 2 tastbare prijzen die er te winnen vallen in Nederland. Liever de beker dan een 2e plaats.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Juist, dat bedoel ik. De beker is meer een leuke aanvulling.
Ik ben geen halve Jood.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:10 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Stop jij maar eens met je belachelijke TT's, halve jood.
Dat is ook lang geleden zeg. Ga het gewoon vergeten, wanneer we voor het laatst consistent goed speelden in de Kuip...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:13 schreef dill het volgende:
Het zou al een slok op een borrel schelen als we gewoon een keer goed gaan voetballen en we niemand meer laten winnen in onze Kuip.
Nou ja, er hebben toch wel redelijke wedstrijden tussen gezeten?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is ook lang geleden zeg. Ga het gewoon vergeten, wanneer we voor het laatst consistent goed speelden in de Kuip...
Een aantal jaar geleden wist iedere ploeg behalve Ajax dat je met nul punten weer weggingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is ook lang geleden zeg. Ga het gewoon vergeten, wanneer we voor het laatst consistent goed speelden in de Kuip...
Daar gaat het niet om...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, er hebben toch wel redelijke wedstrijden tussen gezeten?
Geen ene tering.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoeveel geld krijg je op het moment eigenlijk wanneer je de beker wint?
Zowel Koeman, Gullit, Verbeek en Bertje riepen dat de Kuip weer een onneembare vesting moet worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef dill het volgende:
Hoop dat mario dat er een heel klein beetje in krijgt. Een heel klein beetje maar.
Ik weet niet wat die dennenappel weegt maar het oud ijzer is flink gezakt sinds de crisis.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Ja, daar gaat het halen van prijzen om, geld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Helaas draait voetbal daar tegenwoordig om ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het halen van prijzen om, geld.
Voetbal draait om het winnen van prijzen, niet om geld. Geld vergemakkelijkt het winnen van prijzen, dus is het een hele mooie bijkomstigheid. Stellen dat het daar om gaat is onzin.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Helaas draait voetbal daar tegenwoordig om ja.
Het heeft zeker met kwaliteit te maken, maar ook met uitstraling.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zowel Koeman, Gullit, Verbeek en Bertje riepen dat de Kuip weer een onneembare vesting moet worden.
Resultaat:
Ik blijf het roepen, en roep het al een paar jaar: zonder goede verdediging ben je nergens. Schoolvoorbeeld was toch wel het seizoen met Kuijt en Kalou, met een beetje degelijkheid achterin was je gewoon kampioen geworden. Laat Been en Judas nou maar eerst die verdediging compleet dichtspijkeren, zoals hij ook deed toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd.
Tuurlijk niet joh. Het draait om geld. Zonder geld behaal je geen prijzen meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Voetbal draait om het winnen van prijzen, niet om geld. Geld vergemakkelijkt het winnen van prijzen, dus is het een hele mooie bijkomstigheid. Stellen dat het daar om gaat is onzin.
Maar om die prijzen te winnen is wel geld nodig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Voetbal draait om het winnen van prijzen, niet om geld. Geld vergemakkelijkt het winnen van prijzen, dus is het een hele mooie bijkomstigheid. Stellen dat het daar om gaat is onzin.
Je hebt gelijk. Geld is geen doel op zich, maar een middel. Prijzen winnen is het doel, en daarbij heb je geld hard nodig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh. Het draait om geld. Zonder geld behaal je geen prijzen meer.
Dat staat er toch ook? Lezen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar om die prijzen te winnen is wel geld nodig.
En hoe komt dat? Geen enkele supporter kan zich nog identificeren met die kneuzenkermis die op het veld staat. Dat had je vroeger veel meer met De Wolf, Kiprich, Van Wonderen en Bosvelt etc. In die spelers zie je als supporters wat van jezelf in terug. Nu heb je dat alleen nog met Van Bronckhorst, Tomasson en de jonkies.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef dill het volgende:
[..]
Het heeft zeker met kwaliteit te maken, maar ook met uitstraling.
Het legioen is de laatste jaren natuurlijk ook minder agressief.
Dus je staat harder te juichen wanneer DeGuzman verkocht wordt voor 20 miljoen dan dat Feyenoord volgend seizoen 2e eindigt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Helaas draait voetbal daar tegenwoordig om ja.
Nee, dat staat er niet schele. Jij zegt dat geld een mooie bijkomstigheid is. Dat is grote onzin. HET DRAAIT OM GELDquote:
Nee, tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus je staat harder te juichen wanneer DeGuzman verkocht wordt voor 20 miljoen dan dat Feyenoord volgend seizoen 2e eindigt?
Uit mijn bericht:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet schele. Jij zegt dat geld een mooie bijkomstigheid is. Dat is grote onzin. HET DRAAIT OM GELD
en nou terug naar je hol, schele.quote:Geld vergemakkelijkt het winnen van prijzen.
Precies, omgekeerde wereld hier.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Vergeet Bahia nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En hoe komt dat? Geen enkele supporter kan zich nog identificeren met die kneuzenkermis die op het veld staat. Dat had je vroeger veel meer met De Wolf, Kiprich, Van Wonderen en Bosvelt etc. In die spelers zie je als supporters wat van jezelf in terug. Nu heb je dat alleen nog met Van Bronckhorst, Tomasson en de jonkies.
Ja, geld vergemakkelijkt het winnen van prijzen. Maar daarmee zeg je eigenlijk dat je zonder geld ook prijzen kunt winnen. En dat is grote onzin.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Uit mijn bericht:
[..]
en nou terug naar je hol, schele.
In onze situatie wel ja, aangezien we dan vrijwel in een klap financieel gezond zijn. Dat is meer waard dan voorronde CL spelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus je staat harder te juichen wanneer DeGuzman verkocht wordt voor 20 miljoen dan dat Feyenoord volgend seizoen 2e eindigt?
Wat een onzin. Een trainer kan een minder goede opstelling neerzetten, verkeerde wissels doen, geen hecht team neer kunnen zetten, verkeerde aanwijzingen geven en spelers individueel niet beter maken. De coach is eindverantwoordelijk, anders zouden er geen goede en minder goede coaches bestaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:31 schreef Merkie het volgende:
En Ritmo, kap eens altijd met "Been presteert...". Een trainer presteert niet, een trainer doet zijn best om de spelers zo goed mogelijk te laten presteren. Zolang een trainer geen fouten maakt presteert hij goed, de stand van de ranglijst heeft daar weinig mee te maken.
Ook zo iemand met de uitstraling van een pepernoot.quote:
Bahia is toch gewoon een prima verdediger. Wat mij betreft één van de beste Feyenoorders van dit jaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:36 schreef dill het volgende:
[..]
Ook zo iemand met de uitstraling van een pepernoot.
Bosvelt, van Hooijdonk (ook al is t een lul), Tomasson, Lodewijks, dat zijn gasten die niet over zich heen laten lopen, om er een aantal van de laatste jaren te noemen. Dramatisch eigenlijk dat ik er niet meer kan verzinnen. Gio heel misschien.
Hij heeft het over uitstraling, niet over zijn kwaliteiten als verdediger.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bahia is toch gewoon een prima verdediger. Wat mij betreft één van de beste Feyenoorders van dit jaar.
Ik vond dat altijd wel grappig hoe Peter van Vossen dat altijd deed met het legioen. Als ze het ff nodig hadden wist die altijd het legioen mooi op te jutten..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef dill het volgende:
[..]
Het heeft zeker met kwaliteit te maken, maar ook met uitstraling.
Het legioen is de laatste jaren natuurlijk ook minder agressief. Alleen bij opstootjes op het veld wil het nog wel eens een aantal minuten los gaan. Maar als je als ploeg uitstraalt dat je niet over je heen laat lopen dat heeft dat ook effect op de tribunes denk ik, en dat resulteert dan weer een een feller Feyenoord.
Je overschat de invloed van een trainer. Daarnaast zeg ik, "zolang een trainer geen fouten maakt". Een slechte opstelling lijkt me daar bijv. wel bij horenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een trainer kan een minder goede opstelling neerzetten, verkeerde wissels doen, geen hecht team neer kunnen zetten, verkeerde aanwijzingen geven en spelers individueel niet beter maken. De coach is eindverantwoordelijk, anders zouden er geen goede en minder goede coaches bestaan.
Of wou je Hiddinks prestaties wijden aan z'n geweldige teams?
Wilde ik ook noemen eigenlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd wel grappig hoe Peter van Vossen dat altijd deed met het legioen. Als ze het ff nodig hadden wist die altijd het legioen mooi op te jutten..
Ok, maar dan nog. Vind dat er niet zoveel mis is met de uitstraling van Bahia.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij heeft het over uitstraling, niet over zijn kwaliteiten als verdediger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |