Ik wordt....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:09 schreef Kopbal het volgende:
Het is natuurlijk ook een verschil op welke plaats je eindigt als je de beker wint.
Ik wordt bijvoorbeeld liever tweede zonder beker, dan twaalfde met.
Ik word liever eerste met beker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:09 schreef Kopbal het volgende:
Het is natuurlijk ook een verschil op welke plaats je eindigt als je de beker wint.
Juist, dat bedoel ik. De beker is meer een leuke aanvulling.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:09 schreef Kopbal het volgende:
Bullshit. De beker is gewoon een hoofdprijs. 1 van de enige 2 tastbare prijzen die er te winnen vallen in Nederland. Liever de beker dan een 2e plaats.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Juist, dat bedoel ik. De beker is meer een leuke aanvulling.
Ik ben geen halve Jood.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:10 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Stop jij maar eens met je belachelijke TT's, halve jood.
Dat is ook lang geleden zeg. Ga het gewoon vergeten, wanneer we voor het laatst consistent goed speelden in de Kuip...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:13 schreef dill het volgende:
Het zou al een slok op een borrel schelen als we gewoon een keer goed gaan voetballen en we niemand meer laten winnen in onze Kuip.
Nou ja, er hebben toch wel redelijke wedstrijden tussen gezeten?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is ook lang geleden zeg. Ga het gewoon vergeten, wanneer we voor het laatst consistent goed speelden in de Kuip...
Een aantal jaar geleden wist iedere ploeg behalve Ajax dat je met nul punten weer weggingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is ook lang geleden zeg. Ga het gewoon vergeten, wanneer we voor het laatst consistent goed speelden in de Kuip...
Daar gaat het niet om...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, er hebben toch wel redelijke wedstrijden tussen gezeten?
Geen ene tering.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoeveel geld krijg je op het moment eigenlijk wanneer je de beker wint?
Zowel Koeman, Gullit, Verbeek en Bertje riepen dat de Kuip weer een onneembare vesting moet worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef dill het volgende:
Hoop dat mario dat er een heel klein beetje in krijgt. Een heel klein beetje maar.
Ik weet niet wat die dennenappel weegt maar het oud ijzer is flink gezakt sinds de crisis.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Ja, daar gaat het halen van prijzen om, geld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Helaas draait voetbal daar tegenwoordig om ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het halen van prijzen om, geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |