Oh wij hebben dat wel een aantal keer gedaan hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Relaxt, is toch ook leuk? Ik bedoel, hoevaak per jaar mag je BBQ'en op school?.
Tuulijkquote:
Hoe ist hier?quote:
Goed hoor, alleen moe, kort geslapenquote:
Hetzelfdequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Goed hoor, alleen moe, kort geslapen
Daaro?
Tof! Succesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hetzelfde
En ik moet weer gaan, helpen radio in auto bouwen![]()
Goh wat jammer nou.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
jawohl alleen danielgazza is ook gebanned
Danke, komt goed. Tot volgende week sowiesoquote:
oppermoderator mike had een fout gemaakt aangezien hij er blind vanuit ging dat ik r0bro was uiteraard was ik dat niet en kreeg ik een rectificatie via de mailquote:
Ik ben wel lief.quote:
En jullie werden niet uit de school getrapt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh wij hebben dat wel een aantal keer gedaan hoor. 3 tussenuren, iemand had een wegwerp bbq, AH zat om de hoek, vlees halen en lekker bbqen
.
Yeah, zin inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Danke, komt goed. Tot volgende week sowieso!!
dat was dan s0k zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
oppermoderator mike had een fout gemaakt aangezien hij er blind vanuit ging dat ik r0bro was uiteraard was ik dat niet en kreeg ik een rectificatie via de mail
Xalo isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef Desunoto het volgende:
Waarom houdt iedereen van xalo en niet van mij? Ik heb maar 1 naamtopic en zij al 1000.
1001 nu.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef Desunoto het volgende:
Waarom houdt iedereen van xalo en niet van mij? Ik heb maar 1 naamtopic en zij al 1000.
Omdat het merendeel hier mannelijk is, Eerstvolgende lapo van mij krijg jij een naamtopique (wel helpen herinneren)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef Desunoto het volgende:
misschien door dit soort emoachtige opmerkingenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef Desunoto het volgende:
Omdat Lieke een meisje is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef Desunoto het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat het merendeel hier mannelijk is, Eerstvolgende lapo van mij krijg jij een naamtopique (wel helpen herinneren)
Omdat ik 'n meisje ben. Goede reden toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef Desunoto het volgende:
Scheer je weg jij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
misschien door dit soort emoachtige opmerkingen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Omdat ik 'n meisje ben. Goede reden toch?
Welkom in Puber- en Tienertalk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij en Heimen hebben gelijk denk ik.
Stelletje pubers.
Ik ben het orakelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij en Heimen hebben gelijk denk ik.
Stelletje pubers.
Hoi.quote:
He Heimen.quote:
Ik zit in Zwolle op schoolquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He Heimen.
Ik zag vandaag iemand die echt zo erg op jou leek.
In Ermelo, op een school, iemand met 3 monitoren.
Op het ROC in Almere, qua uiterlijk leek ie veel op je en qua uitspraak en gedraag
Ik zat een keer zo 's nachts te zappen en toen, na 1829 seksreclames, kwam ik voorbij een of ander poker programma nummer 617 en daar zag ik Heimens tweelingbroer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He Heimen.
Ik zag vandaag iemand die echt zo erg op jou leek.
In Ermelo, op een school, iemand met 3 monitoren.
Op het ROC in Almere, qua uiterlijk leek ie veel op je en qua uitspraak en gedraag
Phatte shit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zat een keer zo 's nachts te zappen en toen, na 1829 seksreclames, kwam ik voorbij een of ander poker programma nummer 617 en daar zag ik Heimens tweelingbroer.
Fuck, ben ik de verkeerde school ingelopen met m`n messenquote:
Ohja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Phatte shit.
Wij zagen Thoms broer op het bevrijdingsfestival
Heul niet, hij bleef in Almerequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Phatte shit.
Wij zagen Thoms broer op het bevrijdingsfestival
Ik had de grootste pielemans van allen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In dat geval ben je van een drieling die bij geboorte uit elkaar is gehaald.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had de grootste pielemans van allen.
Zeg Lieke, je stond er zo goed voor, waarom heb je het niet gehaald? "Tja, Dennis hield me tegen met leren".quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Desunoto het volgende:
Oh wacht, dan is het mijn schuld zometeen als je zakt.
LOTGENOOT.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef oshiro het volgende:
Mogge. Weet iemand hier iets simpels tegen hoestbuien?
wodkaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef oshiro het volgende:
Dat zou wel heel erg zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Zeg Lieke, je stond er zo goed voor, waarom heb je het niet gehaald? "Tja, Dennis hield me tegen met leren".
M'n handen willen niet van 't toetsenbord af.quote:
NIks moet behalve poepen zeggen ze wel eens.quote:
Pak. Toetsenbord. Vast. Met. Je. Handen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef xalo het volgende:
[..]
M'n handen willen niet van 't toetsenbord af.
Alvast een screenshotquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef Desunoto het volgende:
Mijn Mirrors download is op 24%. Die is over een uur of 2 wel klaar denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suddenly there was a change.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
NIks moet behalve poepen zeggen ze wel eens.
En meiden poepen schijnbaar niet.
Dus helemaal niks moet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Alvast een screenshot?
Klik op eigen risico
Gadverdamme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat raad jij me aan?![]()
![]()
Oké, beter gezegt: Als ik niet vermoord wil worden, moet ik nu gaan leren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
NIks moet behalve poepen zeggen ze wel eens.
En meiden poepen schijnbaar niet.
Dus helemaal niks moet.
Ik dacht, dat vinden jullie vast wel interresant om te weten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef -SG- het volgende:
18,19,20,25,27 en 03 zijn de datums van mijn examens
Peperrmuntquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef oshiro het volgende:
Zal ik een studie ban voor je regelen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef xalo het volgende:
[..]
M'n handen willen niet van 't toetsenbord af.
Raam is te ver weg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Pak. Toetsenbord. Vast. Met. Je. Handen.
Gooi. Raam. Uit.
Dan gaat ze nog op msn praten dus dat heeft geen zin.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zal ik een studie ban voor je regelen?
En wat nou als ik een ban wil terwijl ik niet hoef te studeren?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij faalt, ik heb veel betere datums.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef -SG- het volgende:
18,19,20,25,27 en 03 zijn de datums van mijn examens
waarom zou je dit soort amorfe apaten willen helpen laat ze zichzelf lekker de vernieling in helpenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan bestaat er nog het probleem dat msn heet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je praat hier wel over Lieke hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom zou je dit soort amorfe apaten willen helpen laat ze zichzelf lekker de vernieling in helpen
Zulke goede datums dat je gisteren zelfs niet mee kon.quote:
Over 10 minuten ben ik van msn af.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan gaat ze nog op msn praten dus dat heeft geen zin.
Geen probleem, ik leg het wel even achter neer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En wat nou als ik een ban wil terwijl ik niet hoef te studeren?
Dan moet iedereen op msn haar negeren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan gaat ze nog op msn praten dus dat heeft geen zin.
Er zit een afmeldknopjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef xalo het volgende:
[..]
Dan bestaat er nog het probleem dat msn heet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dat moet nog een Nederlands examen maken?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Alvast een screenshot?
Klik op eigen risico
he bah, was net aan het etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom corrigeer je serieus iets waar je geen verstand van hebtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het was alleen maar een vraag, geen opdracht/verzoekquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geen probleem, ik leg het wel even achter neer.
Het kan beide.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, zo ver gaat het niet hoor. Als ik het écht wil, ben ik zo achter de computer vandaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom zou je dit soort amorfe apaten willen helpen laat ze zichzelf lekker de vernieling in helpen
Dat is juist je redding dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:28 schreef xalo het volgende:
En anders is er nog het probleem dat tijdsslot heet.
Je zit in een kluis met een tijdslot en als je niet op tijd uit de kluis bent gaat het op slot en kom je er niet meer uit?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:28 schreef xalo het volgende:
En anders is er nog het probleem dat tijdsslot heet.
18 mei, 19 mei, 20 mei, 25 mei, 26 mei de hele dag, 2 juni & 3 juni.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je zit in een kluis met een tijdslot en als je niet op tijd uit de kluis bent gaat het op slot en kom je er niet meer uit?
Nou nou, wat een fijne datumsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:30 schreef xalo het volgende:
[..]
18 mei, 19 mei, 20 mei, 25 mei, 26 mei de hele dag, 2 juni & 3 juni.
Bijna. Er gaat een of ander vaag iets af wanneer ik langer dan 'n uur achter de computer zit, en na 10 minuten sluit de computer zich af en start 'ie niet meer op onder mijn account.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je zit in een kluis met een tijdslot en als je niet op tijd uit de kluis bent gaat het op slot en kom je er niet meer uit?
Ik vind ze beter dan die van jou hoor.quote:
Datums kan ookquote:
log je toch in veilige modus als admin inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:31 schreef xalo het volgende:
[..]
Bijna. Er gaat een of ander vaag iets af wanneer ik langer dan 'n uur achter de computer zit, en na 10 minuten sluit de computer zich af en start 'ie niet meer op onder mijn account.
Nouja DXM is ook nog goed voor andere dingen, als je het flesje in 1 keer helemaal achterover slaatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
LOTGENOOT.
Hoestdrank. Maar dat heeft weinig effect bij mij tot nu toe.
GMTAquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Datums kan ook.
da·tum de; m -s, data (vermelding van) dag, maand en jaar; dagtekening; zie data
Ander account wel?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:31 schreef xalo het volgende:
[..]
Bijna. Er gaat een of ander vaag iets af wanneer ik langer dan 'n uur achter de computer zit, en na 10 minuten sluit de computer zich af en start 'ie niet meer op onder mijn account.
Antwoordquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:32 schreef Hyman het volgende:
RESULTAAT
da·tum de; m -s, data (vermelding van) dag, maand en jaar; dagtekening; zie data
Dilemmaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Antwoord
Dat hangt van de betekenis af. Als je het hebt over een datum op de kalender (13 januari 1999), dan spreek je in het meervoud meestal over datums. Maar data is ook mogelijk. Als je het hebt over gegevens, bijvoorbeeld in een geautomatiseerd bestand, dan spreek je over data.
Zegt meneer taaladvies.
jawel ik vraag me serieus af of mensen die denken dat datums verkeerd is wel enige vorm van educatie hebben genoten aangezien je dit al in groep 3 leertquote:
Die van m'n broertjes, maar dat doe ik ze niet aan. En ondertussen kan ik 't al hacken, maar omdat 't bijna examens is mag ik dat niet van mezelf.quote:
Weet ik, maar toch.quote:
Mwah valt nog wel mee hoe hard het gaat. Vandaag gaat het wel wat harder iddquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:33 schreef oshiro het volgende:
Pub gaat echt weer hard de laatste tijd! Net als in the good old days
Ik heb vroeger altijd geleerd dat datums fout isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
jawel ik vraag me serieus af of mensen die denken dat datums verkeerd is wel enige vorm van educatie hebben genoten aangezien je dit al in groep 3 leert
Nou zeg! Wat voor mod ben je nou helemaal.quote:
ik ben weer terug je merkt gelijk een stijging van het algemene niveau jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:33 schreef oshiro het volgende:
Pub gaat echt weer hard de laatste tijd! Net als in the good old days
Hihi. En ja, ik heb maandag Nederlands. En ja, dat gaat goedkomen want ik had gelijk.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou zeg! Wat voor mod ben je nou helemaal.
Precies.quote:
Fout aangeleerd dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb vroeger altijd geleerd dat datums fout is
Ja truequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mwah valt nog wel mee hoe hard het gaat. Vandaag gaat het wel wat harder idd.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik ben weer terug je merkt gelijk een stijging van het algemene niveau ja
Jaa, maar ik ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Hihi. En ja, ik heb maandag Nederlands. En ja, dat gaat goedkomen want ik had gelijk.
Dat zegt hij niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dat soms ook moeten hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef xalo het volgende:
[..]
Die van m'n broertjes, maar dat doe ik ze niet aan. En ondertussen kan ik 't al hacken, maar omdat 't bijna examens is mag ik dat niet van mezelf.
Oh pleasequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
dan zal ik die leraar aanklagen wegens het schade toebrengen aan de nederlandse taalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb vroeger altijd geleerd dat datums fout is
Dat er meerdere topics in een dag gingen? Nu nog steeds hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:35 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja trueMaar er waren een tijdje terug dagen dat er meerdere dagen in een topic gingen
Ik bewaak het fort.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou zeg! Wat voor mod ben je nou helemaal.
De Nederlandse taal verloederd sowieso toch wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:36 schreef RoBro het volgende:
[..]
dan zal ik die leraar aanklagen wegens het schade toebrengen aan de nederlandse taal
Ik luister het eigenlijk niet meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:36 schreef oshiro het volgende:
Ik betrap mezelf op meebleren met bullet for my valentine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
ik hoop dat je veloederd serieus expres verkeerd schreefquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
De Nederlandse taal verloederd sowieso toch wel.
Nou dan ga je toch buiten staan bij de stairway, bij de uitsmijters, kun je het fort daar ook bewakenquote:
OVER THE TOP, OVER THE TOP!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:36 schreef oshiro het volgende:
Ik betrap mezelf op meebleren met bullet for my valentine.
Ik had het eerst met een T maar firefox zei dat het met een D moest.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik hoop dat je veloederd serieus expres verkeerd schreef
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik luister het eigenlijk niet meerIk ook niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik luister het eigenlijk niet meerJa ik heb het net weer even aangezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, mensen die zeggen dat BFMV emo isgewoon metalcore die handel.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik had het eerst met een T maar firefox zei dat het met een D moest.
Klopt het is ook metalcorequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja ik heb het net weer even aangezet
Trouwens, mensen die zeggen dat BFMV emo isgewoon metalcore die handel.
As i scream aim and fire, the death toll grows higher!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
OVER THE TOP, OVER THE TOP!
RIGHT NOW IT'S KILLING TIME.
Wat doe jij ineens slimquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
As i scream aim and fire, the death toll grows higher!!
Die doet het wel goed ja
Nouja Kane en zo mogen ze van mij emo noemen ook al is het dat niet. Wat een zuigbandquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:40 schreef Desunoto het volgende:
Mensen noemen alles wat een gitaar vasthoudt emo tegenwoordig dus tja.
Dat is dan het verkeerde fort.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou dan ga je toch buiten staan bij de stairway, bij de uitsmijters, kun je het fort daar ook bewakenKomen we af en toe wel een drankje langsbrengen en een praatje maken
Dat korte riffje in Hit The Floor vind ik zo goed heh.quote:
dit vind niet emo hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:40 schreef Desunoto het volgende:
Mensen noemen alles wat een gitaar vasthoudt emo tegenwoordig dus tja.
Ik neem wel een laptop mee, kun je ook op de meet moddenquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik neem wel een laptop mee, kun je ook op de meet modden
J'ai tout.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:41 schreef Chuck.Norris het volgende:
als je aan het praten bent, en je kent ze al een beetje, zorg dat ze op een of andere manier over je borstkas wrijft, verzin zelf maar een manier hoe je tot deze situatie komt
én dan zeg je gwn, nu mag ik aan jouw borsten komen hé![]()
je zal verrast zijn hoe vaak dit egt lukt
Klonk fucking tof totdat die gast begon te schreeuwen.quote:
I don't give a crapquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klonk fucking tof totdat die gast begon te schreeuwen.
quote:
Nou ja, heeft niks met mod zijn te maken denk ik dat ik zo'n 'versier truc' een beetje vreemd vind en niet denk dat het werkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:48 schreef oshiro het volgende:
[..]Ja je weet waarin je verzeild bent geraakt als mod he
Ik denk dat als ze genoeg gezopen heeft, het best nog wel eens zou lukken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou ja, heeft niks met mod zijn te maken denk ik dat ik zo'n 'versier truc' een beetje vreemd vind en niet denk dat het werkt.
Ik bedoel dat je je tussen de krochten van de samenleving/fok! moet bevinden en nog interactie mee moet hebben ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou ja, heeft niks met mod zijn te maken denk ik dat ik zo'n 'versier truc' een beetje vreemd vind en niet denk dat het werkt.
Nou dan moet ze toch aardig kachel zijn hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze genoeg gezopen heeft, het best nog wel eens zou lukken.
Dat zou kunnen, ik drink niet dus bij mij zal het niet werken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze genoeg gezopen heeft, het best nog wel eens zou lukken.
Ach, ik kwam hier ook al voor het mod zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je je tussen de krochten van de samenleving/fok! moet bevinden en nog interactie mee moet hebben ook
Ja maar toen kon je ze nog negerenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ach, ik kwam hier ook al voor het mod zijn.
Ik zat gister aan de wodka sinas. Dat vind ik me toch een partij goor zegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:52 schreef -SG- het volgende:
Wat zullen we drinken zeven dagen lang wat zullen we drinken wat een dorst.
Wiskey cola is lekker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:53 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zat gister aan de wodka sinas. Dat vind ik me toch een partij goor zeg
Of jou ook wel zien zitten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou dan moet ze toch aardig kachel zijn hoor
Maar bij jou zou ik het ook sowieso niet doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik drink niet dus bij mij zal het niet werken.
Ook niet te zuipen, zo fucking zoet dat je je tanden bij wijze van spreken je mond uit voelt rottenquote:
Ja true, maar dan hoeft ze net zo goed niks op te hebben. Been there done thatquote:
voor de cola bedoel je anders komt het vast niet door je keel zonder het na drie seconden weer uit te kotsenquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja true, maar dan hoeft ze net zo goed niks op te hebben. Been there done that
Lijkt mij ook wel wat. Heb een hoop koters nog niet gezien.quote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar bij jou zou ik het ook sowieso niet doen.
Ik ben geen koter meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:59 schreef oshiro het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat. Heb een hoop koters nog niet gezien.
Nee sorryquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
voor de cola bedoel je anders komt het vast niet door je keel zonder het na drie seconden weer uit te kotsen
Als ie nog weet waar ie mee bezig is zou ie het vast niet doen nee.quote:
Iedereen die jonger is dan ik vind ik een koterquote:
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:00 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als ie nog weet waar ie mee bezig is zou ie het vast niet doen nee.
vannacht word ik nog een jaar ouder puur repekst dusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Iedereen die jonger is dan ik vind ik een koterEn volgens mij is enkel robro ouder dan ik
Zo dan. Hoe oud word je? Je hebt het uit je fobo gehaaldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:02 schreef RoBro het volgende:
[..]
vannacht word ik nog een jaar ouder puur repekst dus
Mentaal iig niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Iedereen die jonger is dan ik vind ik een koterEn volgens mij is enkel robro ouder dan ik
Mentaal switch ik tussen 4 en 55.quote:
HAHAHA!!!!!!111!!1! SPELLINGFAALquote:
22 maar gedraag met nog steeds als iemand van 14 en zie eruit als iemand van 16 dus ik ben een soort van nazaat van jezus christus maar soms is wel vervelend maar meestal weer nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zo dan. Hoe oud word je? Je hebt het uit je fobo gehaald
Alvast gefeli, btw.
loller!!!111!1einz!!!11!!one!!!11bbq!!11quote:
Whehequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:04 schreef RoBro het volgende:
[..]
22 maar gedraag met nog steeds als iemand van 14 en zie eruit als iemand van 16 dus ik ben een soort van nazaat van jezus christus maar soms is wel vervelend maar meestal weer niet
Ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:04 schreef RoBro het volgende:
[..]
22 maar gedraag met nog steeds als iemand van 14 en zie eruit als iemand van 16 dus ik ben een soort van nazaat van jezus christus maar soms is wel vervelend maar meestal weer niet
GeenStijlquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:07 schreef Hyman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_beatbox_skills.html
quote:
In jaarringen.quote:
Nee.quote:
Mental image.quote:
quote:
quote:
Hij valt mee vandaagquote:
Van de makers van die pingpong balletjes zeker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:22 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/501801/fb72a1e6/dude_perfect.html
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Van de makers van die pingpong balletjes zeker.
Jammer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik heb afgesproken dat ik me beter ga gedragen
Achja het is een aanwezig persoonquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel lekker rustig zonder 'm.
het enige wat ik op dit moment jammer vind is dat jouw moeder ooit de kans heeft kunnen krijgen om zwanger te rakenquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
Begint goed dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
het enige wat ik op dit moment jammer vind is dat jouw moeder ooit de kans heeft kunnen krijgen om zwanger te raken
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:28 schreef Hyman het volgende:
Hey Lau, er loopt hier een kerel met een Australische vlag-print op zn trui
quote:
Waarom geloof ik dat nou niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
Ik voel een hele lange discussie aankomen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
omdat je betrouwbare mensen als ik wantrouw waarschijnlijk
ok laat ik het dan anders zeggen ik vind dat het onder de vrijheid van meningsuiting valt vind jij dat niet dan kan je me aanklagen en dan zien we in de rechtbank wie gelijk heeft maar ik ken mevrouw de rechter dus ik win sowiesoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Alsof een wens geen belediging kan zijn of andersom.
Net als Wilders... gewoon geen aandacht aan bestedenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik voel een hele lange discussie aankomen.![]()
ik niet jij denkt alleen nogal negatief en dat zou je in het harde leven wel eens de kop kunnen kostenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik voel een hele lange discussie aankomen.![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
Net als Wilders... gewoon geen aandacht aan besteden
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
ik ben groter dan geert desondanks is hij wel een van mijn voorbeeldenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:14 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik niet jij denkt alleen nogal negatief en dat zou je in het harde leven wel eens de kop kunnen kosten
Hee Plumsquote:
Hee Lauquote:
jawol naturlich kan ik dat laten we met een goed voorbeeld beginnen als je altijd negatief denkt en altijd loopt te zeiken dat het glas halfleeg is kom je ooit iemand tegen die dat niet trekt zo zou dat een neger genaamd bubba kunnen zijn die je wel een keer terugpakt als je wat van de grond raapt en geloof me dan ben je blij dat je deze wijze les hebt geleerdquote:
Nooit gehoord van interpunctie ofzo?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:18 schreef RoBro het volgende:
[..]
jawol naturlich kan ik dat laten we met een goed voorbeeld beginnen als je altijd negatief denkt en altijd loopt te zeiken dat het glas halfleeg is kom je ooit iemand tegen die dat niet trekt zo zou dat een neger genaamd bubba kunnen zijn die je wel een keer terugpakt als je wat van de grond raapt en geloof me dan ben je blij dat je deze wijze les hebt geleerd
hallo robro lang niet gezien alles goed?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:18 schreef RoBro het volgende:
[..]
jawol naturlich kan ik dat laten we met een goed voorbeeld beginnen als je altijd negatief denkt en altijd loopt te zeiken dat het glas halfleeg is kom je ooit iemand tegen die dat niet trekt zo zou dat een neger genaamd bubba kunnen zijn die je wel een keer terugpakt als je wat van de grond raapt en geloof me dan ben je blij dat je deze wijze les hebt geleerd
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:18 schreef RoBro het volgende:
[..]
En daar komt bij dat de ideeën die jij hebt me niet echt bevallen, en ik dus ook echt geen advies van je zal aannemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |