quote:
quote:
Hij valt mee vandaagquote:
Van de makers van die pingpong balletjes zeker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:22 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/501801/fb72a1e6/dude_perfect.html
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Van de makers van die pingpong balletjes zeker.
Jammer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik heb afgesproken dat ik me beter ga gedragen
Achja het is een aanwezig persoonquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel lekker rustig zonder 'm.
het enige wat ik op dit moment jammer vind is dat jouw moeder ooit de kans heeft kunnen krijgen om zwanger te rakenquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
Begint goed dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
het enige wat ik op dit moment jammer vind is dat jouw moeder ooit de kans heeft kunnen krijgen om zwanger te raken
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:28 schreef Hyman het volgende:
Hey Lau, er loopt hier een kerel met een Australische vlag-print op zn trui
quote:
Waarom geloof ik dat nou niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
Ik voel een hele lange discussie aankomen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
omdat je betrouwbare mensen als ik wantrouw waarschijnlijk
ok laat ik het dan anders zeggen ik vind dat het onder de vrijheid van meningsuiting valt vind jij dat niet dan kan je me aanklagen en dan zien we in de rechtbank wie gelijk heeft maar ik ken mevrouw de rechter dus ik win sowiesoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Alsof een wens geen belediging kan zijn of andersom.
Net als Wilders... gewoon geen aandacht aan bestedenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik voel een hele lange discussie aankomen.![]()
ik niet jij denkt alleen nogal negatief en dat zou je in het harde leven wel eens de kop kunnen kostenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik voel een hele lange discussie aankomen.![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
Net als Wilders... gewoon geen aandacht aan besteden
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
ik ben groter dan geert desondanks is hij wel een van mijn voorbeeldenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:14 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik niet jij denkt alleen nogal negatief en dat zou je in het harde leven wel eens de kop kunnen kosten
Hee Plumsquote:
Hee Lauquote:
jawol naturlich kan ik dat laten we met een goed voorbeeld beginnen als je altijd negatief denkt en altijd loopt te zeiken dat het glas halfleeg is kom je ooit iemand tegen die dat niet trekt zo zou dat een neger genaamd bubba kunnen zijn die je wel een keer terugpakt als je wat van de grond raapt en geloof me dan ben je blij dat je deze wijze les hebt geleerdquote:
Nooit gehoord van interpunctie ofzo?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:18 schreef RoBro het volgende:
[..]
jawol naturlich kan ik dat laten we met een goed voorbeeld beginnen als je altijd negatief denkt en altijd loopt te zeiken dat het glas halfleeg is kom je ooit iemand tegen die dat niet trekt zo zou dat een neger genaamd bubba kunnen zijn die je wel een keer terugpakt als je wat van de grond raapt en geloof me dan ben je blij dat je deze wijze les hebt geleerd
hallo robro lang niet gezien alles goed?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:18 schreef RoBro het volgende:
[..]
jawol naturlich kan ik dat laten we met een goed voorbeeld beginnen als je altijd negatief denkt en altijd loopt te zeiken dat het glas halfleeg is kom je ooit iemand tegen die dat niet trekt zo zou dat een neger genaamd bubba kunnen zijn die je wel een keer terugpakt als je wat van de grond raapt en geloof me dan ben je blij dat je deze wijze les hebt geleerd
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:18 schreef RoBro het volgende:
[..]
En daar komt bij dat de ideeën die jij hebt me niet echt bevallen, en ik dus ook echt geen advies van je zal aannemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |