Ik kom er ook weinig meer en als ik er kom ga ik wel via het metrostationquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:03 schreef Fha het volgende:
mee eensgelukkig kom ik er tegenwoordig niet meer
Nee, dat is zo omdat de brandweer en een ambulance in de koopgoot moeten kunnen komen. Stel dat je een hartaanval krijgt. Dan is het toch wel fijn dat de ambulance over die trap naar je toe kan komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:10 schreef vipergts het volgende:
Dat komt omdat een of andere zwakzinnige kunstenaar had bedacht dat mensen eens op een andere manier als in een rechte lijn van een trap gebruik moeten maken. het is de bedoeling dat je schuin loopt.
Ze moeten kunstenaars gewoon iets neer laten zetten wat niet in de weg staat of waar normale mensen geen last van hebben.
Ja, of je kunt hartaanvallen gewoon voorkomen door geen gekke kuttrappen te plaatsen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, dat is zo omdat de brandweer en een ambulance in de koopgoot moeten kunnen komen. Stel dat je een hartaanval krijgt. Dan is het toch wel fijn dat de ambulance over die trap naar je toe kan komen.
Hadden ze beter een mooie helling kunnen maken ipv een trap.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, dat is zo omdat de brandweer en een ambulance in de koopgoot moeten kunnen komen. Stel dat je een hartaanval krijgt. Dan is het toch wel fijn dat de ambulance over die trap naar je toe kan komen.
ja als je 12 benquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef Lakai het volgende:
Is leuk om met je skateboard vanaf te rijden
Dat bedacht ik toen ook jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een onzinrede, dat van die ambulance
Die kunnen toch gewoon over dat schuine ding naast de trap rijden?
Dat past toch niet. Zeker niet voor brandweerwagensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan hadden ze ze gewoon iets breder moet makenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef jna het volgende:
[..]
Dat past toch niet. Zeker niet voor brandweerwagens
Inderdaad. Tenzij het regent natuurlijk, want dan glijdt de ambulance gewoon omlaag.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:40 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Provinciaaltje was eens op bezoek in Rotterdam.
Poeh poeh hoezo oud nieuws die trap ligt er al een tijdje.
Toch ben ik benieuwd hoe dat is, als je met een gebroken ruggewervel in de ambulance ligt, en je die trap op moetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Tenzij het regent natuurlijk, want dan glijdt de ambulance gewoon omlaag.
Handig voor met de rolstoelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:10 schreef Butterfly91 het volgende:
Terechte klacht.
De steile helling ernaast is ook een onding
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ook wel leuk trouwens als dat ambulanceverhaal klopt en jij bent diegene die in die ambulance ligt. Zal heerlijk comfortabel voor de patiënt zijn als ie weer terug omhoog die trap oprijdt
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:53 schreef Piles het volgende:
Toch ben ik benieuwd hoe dat is, als je met een gebroken ruggewervel in de ambulance ligt, en je die trap op moet
Dat maakt niet uit, alleen het daarna weer omhoog rijden wordt een lastig verhaal.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Tenzij het regent natuurlijk, want dan glijdt de ambulance gewoon omlaag.
Jij komt niet veel buiten he?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
Koopgoot
Dat klinkt als een winkelcentrum voor paupers met daarin de Aldi, Bristol en Zeeman.
De echte naam is Beurstraversequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
Koopgoot
Dat klinkt als een winkelcentrum voor paupers met daarin de Aldi, Bristol en Zeeman.
Het is zo dat de consumenten door de brede treden langzamer van de trap aflopen en dus ook langzamer door de koopgoot lopen, zodat er meer gekocht wordt. Dat is de theorie erachter.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fuck vanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:49 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Het is zo dat de consumenten door de brede treden langzamer van de trap aflopen en dus ook langzamer door de koopgoot lopen, zodat er meer gekocht wordt. Dat is de theorie erachter.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:49 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Het is zo dat de consumenten door de brede treden langzamer van de trap aflopen en dus ook langzamer door de koopgoot lopen, zodat er meer gekocht wordt. Dat is de theorie erachter.
Lach maarquote:
Plus dat die nog moeilijk glad zijn ook, helemaal als het geregend heeftquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:20 schreef Mr-Coffee het volgende:
So true.
Net als de trappen bij het Liesveld in Vlaardingen.
Een misstapje en je gaat echt gigantisch op je bek.
Ja maar die pleuren teminste niet van de trap.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:29 schreef makkie88 het volgende:
ga huilen om de koopgoot, terwijl er in afrika kindjes dood gaan
Ligt het aan mij of kan je gewoon als je die trap af bent weer doorlopen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:09 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Lach maar![]()
keuzevak hbo ''fun shoppen'' is het in uitgelegd.
Het staat ook nog echt op de hyves site ook.
''De reden van de trap is gewoon simpel marketing technisch gedaan omdat die treden zo ver van elkaar afzitten moet je 2 stappen doen per trede waardoor je langzamer gaat lopen.
Conclusie je gaat dus ook langzamer de rest van de Koopgoot door zodat je goed kan zien wat er allemaal te koop is.
PS: je hoeft er niet doorheen je kan er gewoon langs''
Ja hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:09 schreef Hymen_Copter het volgende:
keuzevak hbo ''fun shoppen'' is het in uitgelegd.
''De reden van de trap is gewoon simpel marketing technisch gedaan omdat die treden zo ver van elkaar afzitten moet je 2 stappen doen per trede waardoor je langzamer gaat lopen.
Conclusie je gaat dus ook langzamer de rest van de Koopgoot door zodat je goed kan zien wat er allemaal te koop is.
Maar de mensen die er wél in trappen zitten eeuwig vast in de Koopgoot, en moeten dus wel spullen kopenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Volgens mij gaan meer mensen niet naar de koopgoot door die kut trap dan dat mensen meer gaan kopen omdat die trap zo kut is
Het is gewoon een 'gesloten' winkelcentrum, dat is hetzelfde als er een ambulance door Hoog Catherijne moet kunnenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:13 schreef NJ het volgende:
[..]
De Beurstraverse is een winkelstraat. Hoog Catherijne is in zijn geheel af te sluiten de Koopgoot niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:49 schreef n8n het volgende:
[..]
Het is gewoon een 'gesloten' winkelcentrum, dat is hetzelfde als er een ambulance door Hoog Catherijne moet kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |