quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:00 schreef Chell het volgende:Ik denk dat mijn concerta ook wel echt werkt

Helaas iets minder op mijn werkconcentratie dan gehoopt, maar ik had gister weer eens een soort van aanvaring met mijn vriend en ik bleef echt zoooo rustig!
Goed om te horen.

Ik merk bij mezelf vooral op en na werk dat ritalin me beter helpt functioneren. M'n baas was vandaag redelijk chagrijnig en geprikkeld en op een gegeven moment flipte hij 'm volledig tegen me. Het kwam er op neer dat ik drie dingen tegelijk moest doen.

Ik was daar best wel pissig over, maar ik bleef daar niet in hangen zoals ik altijd deed. Ik was er boos over, ik reageerde me af op de magazijndeur en ik kon het van me af zetten. Normaal gesproken had ik de situatie de hele avond lopen overdenken in mijn hoofd, nu niet.
Na werk merk ik het vooral qua moeheid: Ik ben alleen lichamelijk moe en niet lichamelijk én geestelijk. Ik had altijd een paar uur nodig om alle dingen die gebeurd zijn die dag in mijn hoofd te ordenen, nu is het alsof ik dat meteen kan doen in plaats van naderhand pas. Je zou het kunnen zien als de dingen beleven (en er bijvoorbeeld van genieten) op het moment zelf, en niet een paar uur later pas.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.