Ook als je er een minuut lang naar kijkt? Bij mij gaat ze eerst naar rechts en draait vervolgens na een tijdje naar links. Schijnt dat bijna niemand dat kan zien maar leek me wel aan AD(H)D gerelateerd omdat je twee hersenhelften dan apart van elkaar werkenquote:Op maandag 18 mei 2009 01:48 schreef Maartel het volgende:
hier gaat ze toch echt naar rechts..
quote:Op maandag 18 mei 2009 02:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook als je er een minuut lang naar kijkt? Bij mij gaat ze eerst naar rechts en draait vervolgens na een tijdje naar links. Schijnt dat bijna niemand dat kan zien maar leek me wel aan AD(H)D gerelateerd omdat je twee hersenhelften dan apart van elkaar werken
totdat je er niet meer aandachtig naar kijkt. als je focust op de tekst eronder dan gaat ze de andere kant op draaien. tenminste, bij mijquote:Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef DrD00m het volgende:
na hoelang kijken veranderd ie dan eigenlijk?
bewijs eensquote:Op maandag 18 mei 2009 14:28 schreef MaJo het volgende:
Het schijnt dat slechts 1 procent van de mensen de ballerina beide kanten op kan laten draaienik ben daar dus 1 van
focus eens op de tekst eronder en lees die aandachtig.. dan zul je zien dat ie linksom gaatquote:Op maandag 18 mei 2009 13:02 schreef Thrackan het volgende:
Ik zie d'r echt alleen rechtsom... Ook als ik probeer te bedenken dat ie linksom gaat.
Als je gevoelig bent, of in een emotie, nadenkend gestemd, zie je haar linksom gaan, denk je na, bv maak een rekensom, gaat ze naar rechts...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
focus eens op de tekst eronder en lees die aandachtig.. dan zul je zien dat ie linksom gaat
Kan haar nu "op commando" de andere kant op laten draaien. Voor mij is het focuspunt de voeten.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:34 schreef Chell het volgende:
Ik kan haar ook beide kanten op zien draaienDuurde wel eventjes overigens en het werkt alleen als ik niet op het plaatje focus. Zodra ik weer focus draait ze de andere kant weer op
mja, ik kan geen emoties bij mezelf opwekken op die manier dus dan lukt het niet, ik focus gewoon op iets anders en dan draait ze de andere kant opquote:Op maandag 18 mei 2009 15:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als je gevoelig bent, of in een emotie, nadenkend gestemd, zie je haar linksom gaan, denk je na, bv maak een rekensom, gaat ze naar rechts...
Je hebt gelijk, na een tijdje lukt het me om haar ook linksom te laten draaien.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
focus eens op de tekst eronder en lees die aandachtig.. dan zul je zien dat ie linksom gaat
Tegen ADHD'ers zeggen dat ze niet even ergens anders heen mogen kijkenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:45 schreef MaJo het volgende:
Ik kan haar beide kanten op laten draaien terwijl ik gewoon naar het plaatje kijk. Even ergens anders heenkijken telt natuurlijk niet
Gebruik je hyperfocusquote:Op maandag 18 mei 2009 18:22 schreef Walging het volgende:
[..]
Tegen ADHD'ers zeggen dat ze niet even ergens anders heen mogen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |