geluktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:01 schreef FuTilE het volgende:
Bouwsel lijkt op de Eiffeltoren. Gelukt.
Geef ze brood en spelen dranck!
Nee dit matig programma is alleen op internet te volgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:21 schreef SpecialK het volgende:
Waar gaat dit topic bovendien over? Toch niet zo'n supermatig kutprogramma op TV, hoop ik?
Ok... De opdracht schijnt nu mislukt te zijn omdat sommige lucifers even aan zijn geweest. Maarrrrr... dat was nu juist de opdracht! De opdracht is dus idd mislukt, niet omdat sommige lucifers even aan zijn geweest, maar omdat vrijwel alle lucifers juist NIET even aan zijn geweest.quote:Dottey schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 19:44 (#157)
19.42 De bewoners zitten aan tafel te kletsen en er zijn weer een beetje lachende gezichten te zien.
Er wordt een opdracht in het voorraad hok gelegd. De sirene klinkt in de bunker. Peter en Marielin lopen naar de Bkast.
De streamers hebben gekozen via de poll, waar zij jullie mee bezig willen houden.
De bewoners moeten een eiffeltoren bouwen van luciferhoutjes. Deze moeten even aan zijn geweest en dan worden vastgelijmd. Zij hebben een voorbeeld gehad van de eiffeltoren.
De grootte mogen zij zelf bepalen. De bewoners zijn enthousiast en roepen allemaal : " Dit vinden wij leuk!"
Ze gaan gelijk beginnen met een plan uitdenken hoe zijn beginnen met de opbouw.
maar dat ze aan moeten zijn geweest kan ik in geen enkel nieuwsbericht terugvinden op de tbo site.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ok... De opdracht schijnt nu mislukt te zijn omdat sommige lucifers even aan zijn geweest. Maarrrrr... dat was nu juist de opdracht! De opdracht is dus idd mislukt, niet omdat sommige lucifers even aan zijn geweest, maar omdat vrijwel alle lucifers juist NIET even aan zijn geweest.
Ergens in een COS staat dat Dottey dat verkeerd vermeld had.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ok... De opdracht schijnt nu mislukt te zijn omdat sommige lucifers even aan zijn geweest. Maarrrrr... dat was nu juist de opdracht! De opdracht is dus idd mislukt, niet omdat sommige lucifers even aan zijn geweest, maar omdat vrijwel alle lucifers juist NIET even aan zijn geweest.
Gehaaldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:59 schreef dieenebart het volgende:
Ik ben benieuwd. Er staat een Eiffeltoren, die behoorlijk op het origineel lijkt. Aan de andere kant zijn niet ale lucifers gebruikt, maar wij hebben het aantal verkeerd doorgegeven.
Het is niet zo dat alle lucifers eerst gebrand moeten hebben, ik weet ook niet waar dat vandaan komt.
De vraag staat: opdracht gehaald, of niet?
your votes please voordat we weer heibel hebben![]()
Rond half drie maken we de uitslag bekend, dus laat het hier maar horen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:59 schreef dieenebart het volgende:
Ik ben benieuwd. Er staat een Eiffeltoren, die behoorlijk op het origineel lijkt. Aan de andere kant zijn niet ale lucifers gebruikt, maar wij hebben het aantal verkeerd doorgegeven.
Het is niet zo dat alle lucifers eerst gebrand moeten hebben, ik weet ook niet waar dat vandaan komt.
Tja, ondanks dat ik het ze gun hebben ze het niet gehaald.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:59 schreef dieenebart het volgende:
Zeg Bart, ik zag net een cap van BQ waarin nog een heleboel ongebruikte luciferdoosjes te zien waren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:59 schreef dieenebart het volgende:
De door jullie aangeleverde grondplaat gaf voor mij de doorslag. Hij was te klein om met het aantal lucifers dat gegeven was een toren te kunnen bouwen. Aangezien ze een nette toren gebouwd hebben is voor mij de opdracht als GESLAAGD beschouwd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:59 schreef dieenebart het volgende:
Bovendien zijn er vlak na de instructies al lucifers opgeveegd en weggegooid.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:05 schreef Marrije het volgende:
niet gehaald, lijkt me duidelijk.
Dat je een verkeerd aantal hebt doorgegeven doet niets af aan het feit dat er enorm veel doosjes over zijn terwijl ze alles moesten gebruiken.
Dus dat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:06 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt me wel dat het van belang is om te weten hoeveel jullie verkeerd doorgegeven hebben trouwens...
Opdracht gehaald.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:59 schreef dieenebart het volgende:
Wat is er nou verkeerd geteld dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:10 schreef dieenebart het volgende:
Lijkt me duidelijk. Opdracht gehaald, maar wel met kanttekening. Niet alle lucifers zijn gebruikt, maar er is ook geen correct getal doorgegeven. Daarnaast is er een hele mooie toren gebouwd, met alle Overlevers. omdat ze door het oog van de naald zijn gekropen, willen we ze in plaats van 5 biefstukken, er maar 4 geven.
Iedereen eens?
Prima optie, ga je ze nog wel ff flink bang maken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:10 schreef dieenebart het volgende:
Lijkt me duidelijk. Opdracht gehaald, maar wel met kanttekening. Niet alle lucifers zijn gebruikt, maar er is ook geen correct getal doorgegeven. Daarnaast is er een hele mooie toren gebouwd, met alle Overlevers. omdat ze door het oog van de naald zijn gekropen, willen we ze in plaats van 5 biefstukken, er maar 4 geven.
Iedereen eens?
edit: hoor net dat er nog maar vier doosjes over zijn (a 45 stuks lucifers)
Hoor net dat ze op een paar doosjes na alles hebben gebruikt!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:11 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wat is er nou verkeerd geteld dan?
Hebben ze er 10.000 gekregen of slechts 1000?
Wil wel weten hoeveel ze er gebruikt hebben.
van wie zijn de lucifers die in de kast liggen dan ? of is dat een voorraadje die ze extra hebben aangevraagd?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:10 schreef dieenebart het volgende:
Iedereen eens?
Vier biefstukken en patat van de snackbarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:10 schreef dieenebart het volgende:
Iedereen eens?
Op zo'n 140 doosjes na idd (kijk in de kast), maar dat is geen antwoord op de vraagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoor net dat ze op een paar doosjes na alles hebben gebruikt!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:10 schreef dieenebart het volgende:
Iedereen eens?
Nee, niet iedereen, maar de meesten wel denk ik?quote:
Nee, ze krijgen 5 biefstukken. Daar hebben we voor gestemd, en valt niet mee te sjoemelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:10 schreef dieenebart het volgende:
Iedereen eens?
Wat is dit dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En die 100 doosjes in de kast dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee. De opdracht was in beginsel al verkeerd gecommuniceerd, naar ik nu begrijp. Door een miscalculatie ook nog eens onhaalbaar. Dan vind ik niet dat je dat de Overlevers kunt aanrekenen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:13 schreef D. het volgende:
Ik snap de mensen die 'gehaald' roepen niet zo goed. Doen die dat uit medelijden?
begrijp ik ook niet en al helemaal niet dat de redactie daarvoor buigtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:13 schreef D. het volgende:
Ik snap de mensen die 'gehaald' roepen niet zo goed. Doen die dat uit medelijden?
die getallen maken niks uit als je naar het begrip alle kijkt dat tot in den treure is herhaaldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. De opdracht was in beginsel al verkeerd gecommuniceerd, naar ik nu begrijp. Door een miscalculatie ook nog eens onhaalbaar. Dan vind ik niet dat je dat de Overlevers kunt aanrekenen.
Ik weet niet wanneer BQ deze cap gemaakt heeft, maar ze heeft m in de huidige COS gepost, dus ik ga er vanuit dat het een redelijk recente foto is... (als in: van na 12.30 uur)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:10 schreef dieenebart het volgende:
Iedereen eens?
ik zeg gehaaldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:59 schreef dieenebart het volgende:
Als er 10.000 binnengekomen zijn, en de helft is gebruikt, dan hebben ze dus wel zo'n 5000 lucifers gebruikt. Het aantal dat opgegeven was als zijnde het aantal wat gebruikt moest worden voor de opdracht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:15 schreef beequeen het volgende:
Dit kwam er binnen.
[ afbeelding ]
Dit was er over.
[ afbeelding ]
caps snetje.
Ze hebben ongeveer de helft gebruikt. Tè weinig imo.
Die mislcalculatie staat los van het feit dat niet alles gebruikt is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. De opdracht was in beginsel al verkeerd gecommuniceerd, naar ik nu begrijp. Door een miscalculatie ook nog eens onhaalbaar. Dan vind ik niet dat je dat de Overlevers kunt aanrekenen.
Ik loop een beetje op 2 gedachtes te hinkelen, vlak na de instructies zijn er lucifers weggegooid, maar er zijn er wel genoeg gebruikt, voor het niet alles gebruiken is er geen sanctie mogelijk imho omdat de redactie zelf fout zat. Maar blijft dat Jeroen dat in het begin nog niiet kon weten dus dat hij de opdracht in gevaar heeft gebracht. Misschien kunnen er biefstukken in voor de anderen, (idd gewoon 5, maanvis heeft gelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:13 schreef D. het volgende:
Hmm, ik ben het er niet mee eens.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:10 schreef dieenebart het volgende:
Iedereen eens?
Ze hebben er juist veel minder dan 5000 gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er 10.000 binnengekomen zijn, en de helft is gebruikt, dan hebben ze dus wel zo'n 5000 lucifers gebruikt. Het aantal dat opgegeven was als zijnde het aantal wat gebruikt moest worden voor de opdracht.
Ik dacht dat ze er juist te veel hadden?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:17 schreef D. het volgende:
Dat nu blijkt dat ze veel minder lucifers hebben gehad zou eerder betekenen dat het NOG makkelijk was om ALLE lucifers te gebruiken.
De opdracht an sich is uitgevoerd, omdat er verkeerd was geteld door de red. Maar neemt niet weg dat er iemand 'een beetje dom is geweest.'quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
begrijp ik ook niet en al helemaal niet dat de redactie daarvoor buigt
Dat was Peuter , niet Jeroen! Dus ga hem maar thuis op rantsoen zettenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik loop een beetje op 2 gedachtes te hinkelen, vlak na de instructies zijn er lucifers weggegooid, maar er zijn er wel genoeg gebruikt, voor het niet alles gebruiken is er geen sanctie mogelijk imho omdat de redactie zelf fout zat. Maar blijft dat Jeroen dat in het begin nog niiet kon weten dus dat hij de opdracht in gevaar heeft gebracht. Misschien kunnen er biefstukken in voor de anderen, (idd gewoon 5, maanvis heeft gelijk)
En dan voor Jeroen iets anders, poll misschien? Een gehaktbal of karbonade oid?
Kwestie van de overgebleven doosjes natellen. Ze hebben ong. de helft gebruikt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:17 schreef Leandra het volgende:
Als er 10.000 binnengekomen zijn, en de helft is gebruikt, dan hebben ze dus wel zo'n 5000 lucifers gebruikt. Het aantal dat opgegeven was als zijnde het aantal wat gebruikt moest worden voor de opdracht.
Ow...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat was Peuter , niet Jeroen! Dus ga hem maar thuis op rantsoen zetten
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zijn gisteren geen nieuwe lucifers binnen gebracht! Ze hebben zelf de fout gemaakt(Peter) door de lucifers weg te leggen die nu over zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik vind dat die opdracht ook is gehaald, zeker gezien de gemaakte fout vanuit de redactie zelf mbt het aantal lucifers.
Iemand schreef, dat er gisteren ook nog extra lucifers binnen zouden zijn gekomen? Ik heb dat niet gezien, maar wellicht zijn dat die lucifers die nu in de kast liggen?
nou niet dusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De opdracht an sich is uitgevoerd, omdat er verkeerd was geteld door de red.
die 4 a 5 komen er ook nog eens bij .... hoeveel lucifers zitten er nu in zon doosje?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:10 schreef dieenebart het volgende:
Iedereen eens?
tja, als het niet anders kan. . .quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De stemmen staken, dan maar geen beloning, maar ook geen sanctie
quote:De opdracht is nipt gehaald. Niet alle lucifers zijn gebruikt, maar het correcte aantal lucifers is door ons niet goed doorgegeven. Daarnaast heeft de streamer aangegeven dat zij de opdracht wel geslaagd vonden.
Omdat het weer door de oog van de naald is, zullen de overlevers geen 5 maar 4 biefstukken ontvangen.
Sowieso ben ik benieuwd waarom ze dachten dat ze niet alle lucifers hoefden te gebroikenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:23 schreef D. het volgende:
Ik vind wel dat de bewoners zeker 5 minuten moeten denken dat ze het niet gehaald hebben
Hmm, ben ik blij dat ik geen redactie ben daar, magoed, vergissen is menselijk en zij moeten nu een beslissing maken, ik vind het al heel wat dat ze hier komen overleggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou niet dusDe opdracht an sich was alle lucifers te gebruiken om de eiffeltoren mee te bouwen. Dat is bij lange na niet gehaald. Nou ja, de eiffeltoren staat er, maar met veel minder lucifers dan ze hebben gekregen. Anders hadden ze toch echt een tandje harder moeten werken, of ze, maar op Eline na heeft niemand daar zitten zweten. Voor fase II is het dus ook Niet Gelukt.
He, jammerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:23 schreef D. het volgende:
Ik vind wel dat de bewoners zeker 5 minuten moeten denken dat ze het niet gehaald hebben
Er is op een gegeven moment door Bart het aantal 5000 genoemd, ze hadden er veel te veel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso ben ik benieuwd waarom ze dachten dat ze niet alle lucifers hoefden te gebroiken
gvd ik heb gestemd voor vijf biefstukken...quote:
Lijkt me duidelijk. iedereen die het niet eens is, mag mij PM'enquote:
Dat hebben de bewoners nooit bedacht hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er is op een gegeven moment door Bart het aantal 5000 genoemd, ze hadden er veel te veel.
Kom jij die toch hier opeten. Hoe laat moest je moeder in Ein-toven zijn?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gvd ik heb gestemd voor vijf biefstukken...
moeite van het PM'en niet. Gedane zaken...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. iedereen die het niet eens is, mag mij PM'en![]()
Daarnaast krijgen ze biefstukjes, maar verder niet echt iets heel spannends. Ze zitten veel meer te azen op drank en sigaretten
Dat was Swarma ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:28 schreef dieenebart het volgende:
Kom jij die toch hier opeten. Hoe laat moest je moeder in Ein-toven zijn?
Hmm, volgens mij is er op een gegeven moment een aantal doosjes aan de kant gelegd omdat er meer dan 5000 lucifers waren, door Jeroen toch?quote:
Nu de toren van Pisaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:30 schreef Toverheks het volgende:
Nou, nu spannende en vooral leuke opdrachten, niet dat ze weer 2 dagen iets moeten bouwen.
Ook dit is niet de COS ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:33 schreef Toverheks het volgende:
PPPpffttt, nou ben ik 48 en veel gezien in mijn leven, maar Sperma ruikt niet volgens mij hahaha en mijn vaatdoekjes ook niet
Mijn moeder gaat morgen naar Westkapelle, niet naar Eindhoven!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kom jij die toch hier opeten. Hoe laat moest je moeder in Ein-toven zijn?
Zit ik alweer verkeerd hahaha oh je kan me opvegen hoor, komt door je weet wel, afbouwen en een klein beetje wappiequote:
was in de war met Swarmahoer. Die loopt hier rond, inmiddelsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat morgen naar Westkapelle, niet naar Eindhoven!
voor 4 biefstukjes toe, vooruitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dit kreng is ook al scheef, toch?![]()
Veilen!
Maar deze zou voor recht door moeten gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dit kreng is ook al scheef, toch?![]()
Veilen!
laat 'm maar niet horen van deze vreselijke verwarringquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
was in de war met Swarmahoer. Die loopt hier rond, inmiddels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |