Sowieso ben ik benieuwd waarom ze dachten dat ze niet alle lucifers hoefden te gebroikenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:23 schreef D. het volgende:
Ik vind wel dat de bewoners zeker 5 minuten moeten denken dat ze het niet gehaald hebben
Hmm, ben ik blij dat ik geen redactie ben daar, magoed, vergissen is menselijk en zij moeten nu een beslissing maken, ik vind het al heel wat dat ze hier komen overleggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou niet dusDe opdracht an sich was alle lucifers te gebruiken om de eiffeltoren mee te bouwen. Dat is bij lange na niet gehaald. Nou ja, de eiffeltoren staat er, maar met veel minder lucifers dan ze hebben gekregen. Anders hadden ze toch echt een tandje harder moeten werken, of ze, maar op Eline na heeft niemand daar zitten zweten. Voor fase II is het dus ook Niet Gelukt.
He, jammerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:23 schreef D. het volgende:
Ik vind wel dat de bewoners zeker 5 minuten moeten denken dat ze het niet gehaald hebben
Er is op een gegeven moment door Bart het aantal 5000 genoemd, ze hadden er veel te veel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso ben ik benieuwd waarom ze dachten dat ze niet alle lucifers hoefden te gebroiken
gvd ik heb gestemd voor vijf biefstukken...quote:
Lijkt me duidelijk. iedereen die het niet eens is, mag mij PM'enquote:
Dat hebben de bewoners nooit bedacht hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er is op een gegeven moment door Bart het aantal 5000 genoemd, ze hadden er veel te veel.
Kom jij die toch hier opeten. Hoe laat moest je moeder in Ein-toven zijn?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gvd ik heb gestemd voor vijf biefstukken...
moeite van het PM'en niet. Gedane zaken...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. iedereen die het niet eens is, mag mij PM'en![]()
Daarnaast krijgen ze biefstukjes, maar verder niet echt iets heel spannends. Ze zitten veel meer te azen op drank en sigaretten
Dat was Swarma ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:28 schreef dieenebart het volgende:
Kom jij die toch hier opeten. Hoe laat moest je moeder in Ein-toven zijn?
Hmm, volgens mij is er op een gegeven moment een aantal doosjes aan de kant gelegd omdat er meer dan 5000 lucifers waren, door Jeroen toch?quote:
Nu de toren van Pisaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:30 schreef Toverheks het volgende:
Nou, nu spannende en vooral leuke opdrachten, niet dat ze weer 2 dagen iets moeten bouwen.
Ook dit is niet de COS ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:33 schreef Toverheks het volgende:
PPPpffttt, nou ben ik 48 en veel gezien in mijn leven, maar Sperma ruikt niet volgens mij hahaha en mijn vaatdoekjes ook niet
Mijn moeder gaat morgen naar Westkapelle, niet naar Eindhoven!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kom jij die toch hier opeten. Hoe laat moest je moeder in Ein-toven zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |