geluktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:01 schreef FuTilE het volgende:
Bouwsel lijkt op de Eiffeltoren. Gelukt.
Geef ze brood en spelen dranck!
Nee dit matig programma is alleen op internet te volgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:21 schreef SpecialK het volgende:
Waar gaat dit topic bovendien over? Toch niet zo'n supermatig kutprogramma op TV, hoop ik?
Ok... De opdracht schijnt nu mislukt te zijn omdat sommige lucifers even aan zijn geweest. Maarrrrr... dat was nu juist de opdracht! De opdracht is dus idd mislukt, niet omdat sommige lucifers even aan zijn geweest, maar omdat vrijwel alle lucifers juist NIET even aan zijn geweest.quote:Dottey schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 19:44 (#157)
19.42 De bewoners zitten aan tafel te kletsen en er zijn weer een beetje lachende gezichten te zien.
Er wordt een opdracht in het voorraad hok gelegd. De sirene klinkt in de bunker. Peter en Marielin lopen naar de Bkast.
De streamers hebben gekozen via de poll, waar zij jullie mee bezig willen houden.
De bewoners moeten een eiffeltoren bouwen van luciferhoutjes. Deze moeten even aan zijn geweest en dan worden vastgelijmd. Zij hebben een voorbeeld gehad van de eiffeltoren.
De grootte mogen zij zelf bepalen. De bewoners zijn enthousiast en roepen allemaal : " Dit vinden wij leuk!"
Ze gaan gelijk beginnen met een plan uitdenken hoe zijn beginnen met de opbouw.
maar dat ze aan moeten zijn geweest kan ik in geen enkel nieuwsbericht terugvinden op de tbo site.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ok... De opdracht schijnt nu mislukt te zijn omdat sommige lucifers even aan zijn geweest. Maarrrrr... dat was nu juist de opdracht! De opdracht is dus idd mislukt, niet omdat sommige lucifers even aan zijn geweest, maar omdat vrijwel alle lucifers juist NIET even aan zijn geweest.
Ergens in een COS staat dat Dottey dat verkeerd vermeld had.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ok... De opdracht schijnt nu mislukt te zijn omdat sommige lucifers even aan zijn geweest. Maarrrrr... dat was nu juist de opdracht! De opdracht is dus idd mislukt, niet omdat sommige lucifers even aan zijn geweest, maar omdat vrijwel alle lucifers juist NIET even aan zijn geweest.
Gehaaldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:59 schreef dieenebart het volgende:
Ik ben benieuwd. Er staat een Eiffeltoren, die behoorlijk op het origineel lijkt. Aan de andere kant zijn niet ale lucifers gebruikt, maar wij hebben het aantal verkeerd doorgegeven.
Het is niet zo dat alle lucifers eerst gebrand moeten hebben, ik weet ook niet waar dat vandaan komt.
De vraag staat: opdracht gehaald, of niet?
your votes please voordat we weer heibel hebben![]()
Rond half drie maken we de uitslag bekend, dus laat het hier maar horen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:59 schreef dieenebart het volgende:
Ik ben benieuwd. Er staat een Eiffeltoren, die behoorlijk op het origineel lijkt. Aan de andere kant zijn niet ale lucifers gebruikt, maar wij hebben het aantal verkeerd doorgegeven.
Het is niet zo dat alle lucifers eerst gebrand moeten hebben, ik weet ook niet waar dat vandaan komt.
De vraag staat: opdracht gehaald, of niet?
your votes please voordat we weer heibel hebben![]()
Rond half drie maken we de uitslag bekend, dus laat het hier maar horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |