Staat hier op werl constant aan, net als BB tv.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:38 schreef Dave7 het volgende:
Is er iemand die hier CNBC(liefst amerika) ook in de middag/ avond kan bekijken? Kan dat via Ziggo, UPC, KPN etc???
We blijven wel goed zitten voorlopig. Maar de boel begint aardig overbought te geraken, maar goed, hebben we al vaker gezien de afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen voor vandaag?
Amerikaanse of europese CNBC? Ik wil dat thuis kunnen kijken 's avonds, maar kan helaas geen schotel ophangen. Iemand?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:03 schreef veekeend het volgende:
[..]
Staat hier op werl constant aan, net als BB tv.
Wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:21 schreef ASSpirine het volgende:
Kheb net nog wat aandelen gekocht, betekent dat de koers morgen zal dalen
Je hebt er 20. Als je twijfelt zou ik er 10 aanhouden en 10 verkopenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:46 schreef Mr.J het volgende:
ING calletje van afgelopen week in de plus.
Verkopen of wachten tot er eind van de week 9,50 op de borden staat?
Leuk om al die bearmarkets in een grafiek te zien!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef pberends het volgende:
Daar hebben we 'm weer: de Europese denktank voorspelt nu dat we in juni een crisis krijgen.
http://www.leap2020.eu/GE(...)ferential_a3248.html
Global systemic crisis: June 2009 - When the world steps out of a sixty-year old referential framework
Geen idee of het EU of NY is, er komt constant van beide continenten nieuws binnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Amerikaanse of europese CNBC? Ik wil dat thuis kunnen kijken 's avonds, maar kan helaas geen schotel ophangen. Iemand?
En wat is BB tv?
Ik geloof niet dat de beurzen weer hard gaan dalen. Af en toe gaan de beurzen eens een paar procent achteruit, maar dat is normaal. OVeral om je heen zie je dat alle seinen aangeven dat economiën over een paar maanden hard gaan herstellen. Daar loopt de beurs nu al op vooruit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:34 schreef Mendeljev het volgende:
Gezien de trend kunnen we waarschijnlijk nog heel wat bearmaanden tegemoet zien. Misschien nog wel in het diepe van 2010.
+1quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:53 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de beurzen weer hard gaan dalen. Af en toe gaan de beurzen eens een paar procent achteruit, maar dat is normaal. OVeral om je heen zie je dat alle seinen aangeven dat economiën over een paar maanden hard gaan herstellen. Daar loopt de beurs nu al op vooruit.
Als je nu nog speculeert op een daling, dan ben je laat en loop je mooie winsten mis, denk ik.
De niet-logarithmische schaal vertekent het beeld nogal. Zie dit topic:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:34 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Leuk om al die bearmarkets in een grafiek te zien!
[ afbeelding ]
Gezien de trend kunnen we waarschijnlijk nog heel wat bearmaanden tegemoet zien. Misschien nog wel in het diepe van 2010.
De beurs heeft een herstel al volledig ingeprijsd. De waardering nu is ongeveer in lijn met het historisch gemiddelde. Verdere stijging leidt dus direct tot een overwaardering.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:53 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de beurzen weer hard gaan dalen. Af en toe gaan de beurzen eens een paar procent achteruit, maar dat is normaal. OVeral om je heen zie je dat alle seinen aangeven dat economiën over een paar maanden hard gaan herstellen. Daar loopt de beurs nu al op vooruit.
Als je nu nog speculeert op een daling, dan ben je laat en loop je mooie winsten mis, denk ik.
"Markets bottom out at extremely bad news, and peak when the news is very good. If you don't understand that, you shouldn't be an investor"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
De beurs heeft een herstel al volledig ingeprijsd. De waardering nu is ongeveer in lijn met het historisch gemiddelde. Verdere stijging leidt dus direct tot een overwaardering.
Speculeren op een stijging is dus eigenlijk speculeren op een nieuwe bubble. Nu kan dat best gebeuren, maar wat is de winst/ risico verhouding van een dergelijke speculatie? Imo niet interessant.
[ afbeelding ]
Dit nog los van de vraag of er daadwerkelijk een permanent economisch herstel bezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |