Dat doe ik nu ook maar, want anders moet ik mezelf tegen houden om niet naar die studio te rijden..quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:24 schreef Zidane007nl het volgende:
Geen wonder dat ze zoveel haatmail heeft ontvangen. Wat een ziek verwend wijf.![]()
Gelijk tv uitgezet.
Stuur haar een hatemail, zou ik zeggen. Lucht vast op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:23 schreef sander-3 het volgende:
Goderdomme.. ik ben echt zwaar pissed off door die pleurishoer. Ze heeft echt geluk dat ik op het moment niet meer depressief ben, want ik had de auto gepakt en ik had echt een tas van haar gemaakt en haar kinderen gemaakt als ze die zou hebben. En geloof me ik ben psychisch genoeg om het te doen. En echt op de manieren die ze zelf voorleest.. wat een kanker wijf zeg.. echt.. Ik hoop echt dat ze nooit meer rustig kan slapen.
En nu heeft ze er een boek van gemaakt en gaat ze er geld mee verdienen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
Aandachsthoertje, maar wel al wat achterhaald. Heeft een jaar of 4 geleden in F&F op Fok! ook het nodige losgemaakt en half Fok! heeft toen ook meegedaan aan de hype om haar hate-mails en doodsbedreigingen te sturen.
Ze legt het nou uit. Een soort wraak. "Heel interessant." Uh-huh.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:25 schreef Jane het volgende:
Welke uitgeverij geeft trouwens in godsnaam zo'n stom boek met hatemails uit?
Is toch totaal oninteressant? Iedereen die ooit iets provocerends doet (veel minder dan dit zelfs) krijgt dit soort e-mails. En dat moet dan in een boek ofzo? Ik snap er echt geen reet van dat dit boeiend zou zijn.
, Ja, Hysterischquote:
Je kunt het ook gewoon negeren en het je verder niet aantrekkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook maar, want anders moet ik mezelf tegen houden om niet naar die studio te rijden..
mag niet he is tegen de policy...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef TLC het volgende:
Kan iemand het woonadres van tinkeledinges op Internet plaatsen aub ?
Do it Do it Dot it!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook maar, want anders moet ik mezelf tegen houden om niet naar die studio te rijden..
Graagquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:25 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Jij wil graag in deel 2 van het boek?
Zo te zien aan de reacties hier kan ze weer wat nieuwe fans aan haar 2e boek toevoegen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Die kattentas en hamsterballen vind ik prachtige ideeën, al die stumpers in hun bekrompen wereldje die haat-mails gaan sturen krijgen nu mooi het bord op de neus nu ook deze mails gepubliceerd gaan worden. Dan kan iedereen zien wat voor prutsers het zijn.
Het blijft P&W. Wieringa vind ik ook een straf trouwens.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef Horloge het volgende:
Een HALF UUR aandacht voor dit gedateerde gevalletje attention whore.. terwijl we het nu ook konden hebben over Wieringa's nieuwe boek. Het niveau.
Voor een stukje eten op je bord een kip / koe / varken (vul een ander dier in) vermoorden. Is dat gewoon geen dierenmishandeling?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:19 schreef gitaarsnaar het volgende:
voor haar eigen fame een kat vermoorden, is dit gewoon geen dierenmishandeling?
Ik gok dat je daar met 10 minuten Googlen wel achter bent.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef TLC het volgende:
Kan iemand het woonadres van tinkeledinges op Internet plaatsen aub ?
Denk dat je inderdaad hier gelijk mee hebt, ook al ben ik alles behalve een vegatariër/linksmensch. Beetje hypocriet allemaal hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor een stukje eten op je bord een kip / koe / varken (vul een ander dier in) vermoorden. Is dat gewoon geen dierenmishandeling?
ongelofelijke loserquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Die kattentas en hamsterballen vind ik prachtige ideeën, al die stumpers in hun bekrompen wereldje die haat-mails gaan sturen krijgen nu mooi het bord op de neus nu ook deze mails gepubliceerd gaan worden. Dan kan iedereen zien wat voor prutsers het zijn.
Dat is de dubbele moraal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor een stukje eten op je bord een kip / koe / varken (vul een ander dier in) vermoorden. Is dat gewoon geen dierenmishandeling?
Beetje hypocriet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Denk dat je inderdaad hier gelijk mee hebt, ook al ben ik alles behalve een vegatariër/linksmensch. Beetje hypocriet allemaal hoor.
Freaky? Ik vind het pas freaky bij om te zien bij hoeveel mensen zuiver beestachtige gevoelens naar boven komen als zij iets zien gebeuren dat radicaal tegen hun eigen denkbeelden in gaat, leer eens wat meer relativeren! Een bepaald deel (vrij groot) van Nederland heeft een psychische stoornis dat zij zo primair reageert dat zij anderen gaan bedreigen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:29 schreef Stefanovich het volgende:
Beetje jammer ja, dat ze aan zoiets aandacht besteden. Zat zij echt op fok? Freaky![]()
Ik hoop echt, dat wanneer dat wijf de studio verlaat ze meteen een kogel van een of andere gek door de kop krijgt. Nouja ik hoop het niet, maar zou het niet erg vinden
Hoop het maar.. schijnt dat de beveiligde er ontzettend veel last van heeft om beveiligd te moeten worden.quote:
Daar ben ik het helemaal mee eens hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Freaky? Ik vind het pas freaky bij om te zien bij hoeveel mensen zuiver beestachtige gevoelens naar boven komen als zij iets zien gebeuren dat radicaal tegen hun eigen denkbeelden in gaat, leer eens wat meer relativeren! Een bepaald deel (vrij groot) van Nederland heeft een psychische stoornis dat zij zo primair reageert dat zij anderen gaan bedreigen.
Nee, niet mee eens. Het verschil is de manier van doodmaken. Bij dieren die voor vleesconsumptie worden gebruikt gebeurt dit door professionals op een pijnloze manier (mag ik hopen) en dat vind ik wat anders dan een wijf dat de nek van haar eigen poes breekt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Helaas is dat niet waar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. Het verschil is de manier van doodmaken. Bij dieren die voor vleesconsumptie worden gebruikt gebeurt dit door professionals op een pijnloze manier (mag ik hopen) en dat vind ik wat anders dan een wijf dat de nek van haar eigen poes breekt.
What to do with your cat?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef maril het volgende:
Is er nog een link van die discussie op FOK?
zat over te vindenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef maril het volgende:
Is er nog een link van die discussie op FOK?
Denk je nou dat wol van schapen ook op een diervriendelijke manier wordt verkregen? Tijd is geld, en er moet vooral winst zijn, voor gewetensvolle manieren is er geen tijd en geld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Over het algemeen wel hoor, maar in de media zie je natuurlijk alleen de excessen.
Nog zo'n ziek verhaal!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:34 schreef TLC het volgende:
http://www.janvantienen.nl/archives/45
Er moeten twee dingen met tinkelewappes gebeuren ;
1. ze moet overlijden
2. hulp zoeken bij het RIAGG.
Ik prefereer het eerste.
Ik prefereer dat ze onsterfelijk wordt, en daarna kanker over haar hele lichaam krijgt, en dat ze meest erge pijn krijgt.. dat gun ik die hoer. Zo.. en nu ga ik slapen. Maar dat zal wel weer uitdraaien op liggen piekeren over dat waardeloze teringwijf.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:34 schreef TLC het volgende:
http://www.janvantienen.nl/archives/45
Er moeten twee dingen met tinkelewappes gebeuren ;
1. ze moet overlijden
2. hulp zoeken bij het RIAGG.
Ik prefereer het eerste.
Niet doen, loat gaan, bereik je niets meequote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik prefereer dat ze onsterfelijk wordt, en daarna kanker over haar hele lichaam krijgt, en dat ze meest erge pijn krijgt.. dat gun ik die hoer. Zo.. en nu ga ik slapen. Maar dat zal wel weer uitdraaien op liggen piekeren over dat waardeloze teringwijf.
Tommy lijkt charismatisch en/of interessant, maar is het niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:40 schreef oh-oh het volgende:
Wat een vervelende "kunstenares" en deze schrijver is ook zooooooo niet mijn ding.
Ik moest wel lachen om Froger.
Zoooooo slaapverwekkend die gozer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:40 schreef oh-oh het volgende:
deze schrijver is ook zooooooo niet mijn ding.
Maar dan gaat het moraal volgens jou niet over het doodmaken voor een handtasje of een stuk eten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. Het verschil is de manier van doodmaken. Bij dieren die voor vleesconsumptie worden gebruikt gebeurt dit door professionals op een pijnloze manier (mag ik hopen) en dat vind ik wat anders dan een wijf dat de nek van haar eigen poes breekt.
Nee, dat is heel anders en ja het gaat mij puur om de manier van doodmaken, want dat is wat het dier ervaart. Een dood dier ervaart niets meer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar dan gaat het moraal volgens jou niet over het doodmaken voor een handtasje of een stuk eten.
Maar over de wijze waarop dat gebeurd. Maar doodmaken is doodmaken. En jij vindt het schijnbaar niet erg als jij er zelf profijt van hebt (een lekker hap eten), maar is dat niet even verwerpelijk als Tinkerbell die ook profijt heeft van haar handeling: Namelijk het maken van een handtas? .
Hij praat zo saai en langzaaaaaaamquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tommy lijkt charismatisch en/of interessant, maar is het niet.
Vind ik.
Dus het doden voor een overbodige stomme reden is prima, zolang je het dier maar lief en humaan doodt. In wat voor hypocriete fantasiewereldje leef jij?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:44 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee, dat is heel anders en ja het gaat mij puur om de manier van doodmaken, want dat is wat het dier ervaart. Een dood dier ervaart niets meer.
Tinkerbell praat met zichtbare trots en bijna likkebaardend over het breken van de nek van een kat. Dat is wat walgelijk is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar dan gaat het moraal volgens jou niet over het doodmaken voor een handtasje of een stuk eten.
Maar over de wijze waarop dat gebeurd. Maar doodmaken is doodmaken. En jij vindt het schijnbaar niet erg als jij er zelf profijt van hebt (een lekker hap eten), maar is dat niet even verwerpelijk als Tinkerbell die ook profijt heeft van haar handeling: Namelijk het maken van een handtas? .
En haar eigen kat he, haar eigen lieve huisdier.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:46 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tinkerbell praat met zichtbare trots en bijna likkebaardend over het breken van de nek van een kat. Dat is wat walgelijk is.
Niet hypocriet, ik benoem het gewoon zoals het is. Ik vind het belangrijk hoe een dier leeft en daar schort het natuurlijk wel vaak aan, maar dood is dood. Of je het dan opeet, begraaft of een tas van maakt, maakt dan wat mij betreft niet veel uit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dus het doden voor een overbodige stomme reden is prima, zolang je het dier maar lief en humaan doodt. In wat voor hypocriete fantasiewereldje leef jij?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:46 schreef bloodymary het volgende:
Als we dan toch lekker asociaal gaan schrijven op internet, dan heb ik wel zin om een sigaret op Ab Klink zijn wang uit te drukken!
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En haar eigen kat he, haar eigen lieve huisdier.
Thanks eerst ff Fraiser en dan de herhaling van P&W, en dan lezen.quote:
Dat kan ie wel ja!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:49 schreef fratsman het volgende:
Die was onder de gordel Bram!Over dat Katje.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:48 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Niet hypocriet, ik benoem het gewoon zoals het is. Ik vind het belangrijk hoe een dier leeft en daar schort het natuurlijk wel vaak aan, maar dood is dood. Of je het dan opeet, begraaft of een tas van maakt, maakt dan wat mij betreft niet veel uit.
En boontjes hebben ook gevoel he!
Provoceren is ongelofelijk gemakkelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:46 schreef NoCigar het volgende:
In eerste instantie vind/vond ik die Tinkebell altijd een beetje goedkoop provoceren en dat vind ik eigenlijk nogal flauw. Maar gezien het grote aantal totaal psychotische reacties die ze alleen al in dit topic krijgt van een blijkbaar hele grote groep mongolen ben ik erachter dat het nog makkelijker is dan ik al dacht.
Ik heb de eerste paar pagina's nu gelezen, maar ik vind de reacties nogal meevallen, eigenlijk. Zeker voor FOK!-begrippen.quote:
who the fuck is seniorquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:51 schreef fratsman het volgende:
Senior! Wat doe die tegenwoordig? Rentenieren in een of ander belastingparadijs?
Gewoon niet meer werken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:51 schreef fratsman het volgende:
Senior! Wat doe die tegenwoordig? Rentenieren in een of ander belastingparadijs?
Ze heet Katinka van Bruggen en ze woont in Goes.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:46 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tinkerbell praat met zichtbare trots en bijna likkebaardend over het breken van de nek van een kat. Dat is wat walgelijk is.
Papa van Bram .quote:
Oh.. kijk is aan.. dat is niet zo ver weg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Ze heet Katinka van Bruggen en ze woont in Goes.
Ik vind mensen die hun hond op laten zetten om deze vervolgens in de huiskamer te plaatsen toch een stuk zieker.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En haar eigen kat he, haar eigen lieve huisdier.
Het gaat er niet om wat mensen met zwerfkatten doen elders.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vind mensen die hun hond op laten zetten om deze vervolgens in de huiskamer te plaatsen toch een stuk zieker.
In China frituren ze zwerfkatten per 20 tegelijk om ze op te vreten maar wij gaan lopen kniezen over 1 kunstenares die 1 kat tot handtas verwerkt? Mooi statement van d'r.
Oh. Deze moet je eens nader uitleggen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat mensen met zwerfkatten doen elders.
Er is een essentieel verschil tussen je eigen huisdier en een willekeurig ander dier, als het goed is hoor, voor jezelf, voor je eigen gevoel, zou dat er moeten zijn!
Vergeleken met de rest nog wel.quote:
Tja, Zeeland.... dat krijg je er van....quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:52 schreef TLC het volgende:
[..]
http://www.splesh.nl/versie20/pages/artikelen.php?ID=1&rel=interview%20met%20TINKEBELL Een artistieke mbo'erquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Een dier waar je zelf bewust de zorg van op je hebt genomen, waar je jarenlang liefdevol dag in dag uit voor zorgt, waar je ook heel veel liefde van terug krijgt altijd, en dat dan koelbloedig de nek om draaien om een statement te maken die kant nog wal raakt, dan ben je best een sick fuck.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Oh. Deze moet je eens nader uitleggen.
Het is een kutinterview, maar dat ligt niet aan hem imo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |