ongelofelijke loserquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Die kattentas en hamsterballen vind ik prachtige ideeėn, al die stumpers in hun bekrompen wereldje die haat-mails gaan sturen krijgen nu mooi het bord op de neus nu ook deze mails gepubliceerd gaan worden. Dan kan iedereen zien wat voor prutsers het zijn.
Dat is de dubbele moraal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor een stukje eten op je bord een kip / koe / varken (vul een ander dier in) vermoorden. Is dat gewoon geen dierenmishandeling?
Beetje hypocriet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Denk dat je inderdaad hier gelijk mee hebt, ook al ben ik alles behalve een vegatariėr/linksmensch. Beetje hypocriet allemaal hoor.
Freaky? Ik vind het pas freaky bij om te zien bij hoeveel mensen zuiver beestachtige gevoelens naar boven komen als zij iets zien gebeuren dat radicaal tegen hun eigen denkbeelden in gaat, leer eens wat meer relativeren! Een bepaald deel (vrij groot) van Nederland heeft een psychische stoornis dat zij zo primair reageert dat zij anderen gaan bedreigen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:29 schreef Stefanovich het volgende:
Beetje jammer ja, dat ze aan zoiets aandacht besteden. Zat zij echt op fok? Freaky![]()
Ik hoop echt, dat wanneer dat wijf de studio verlaat ze meteen een kogel van een of andere gek door de kop krijgt. Nouja ik hoop het niet, maar zou het niet erg vinden
Hoop het maar.. schijnt dat de beveiligde er ontzettend veel last van heeft om beveiligd te moeten worden.quote:
Daar ben ik het helemaal mee eens hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Freaky? Ik vind het pas freaky bij om te zien bij hoeveel mensen zuiver beestachtige gevoelens naar boven komen als zij iets zien gebeuren dat radicaal tegen hun eigen denkbeelden in gaat, leer eens wat meer relativeren! Een bepaald deel (vrij groot) van Nederland heeft een psychische stoornis dat zij zo primair reageert dat zij anderen gaan bedreigen.
Nee, niet mee eens. Het verschil is de manier van doodmaken. Bij dieren die voor vleesconsumptie worden gebruikt gebeurt dit door professionals op een pijnloze manier (mag ik hopen) en dat vind ik wat anders dan een wijf dat de nek van haar eigen poes breekt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor een stukje eten op je bord een kip / koe / varken (vul een ander dier in) vermoorden. Is dat gewoon geen dierenmishandeling?
Helaas is dat niet waar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. Het verschil is de manier van doodmaken. Bij dieren die voor vleesconsumptie worden gebruikt gebeurt dit door professionals op een pijnloze manier (mag ik hopen) en dat vind ik wat anders dan een wijf dat de nek van haar eigen poes breekt.
What to do with your cat?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef maril het volgende:
Is er nog een link van die discussie op FOK?
zat over te vindenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef maril het volgende:
Is er nog een link van die discussie op FOK?
Denk je nou dat wol van schapen ook op een diervriendelijke manier wordt verkregen? Tijd is geld, en er moet vooral winst zijn, voor gewetensvolle manieren is er geen tijd en geld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Over het algemeen wel hoor, maar in de media zie je natuurlijk alleen de excessen.
Nog zo'n ziek verhaal!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:34 schreef TLC het volgende:
http://www.janvantienen.nl/archives/45
Er moeten twee dingen met tinkelewappes gebeuren ;
1. ze moet overlijden
2. hulp zoeken bij het RIAGG.
Ik prefereer het eerste.
Ik prefereer dat ze onsterfelijk wordt, en daarna kanker over haar hele lichaam krijgt, en dat ze meest erge pijn krijgt.. dat gun ik die hoer. Zo.. en nu ga ik slapen. Maar dat zal wel weer uitdraaien op liggen piekeren over dat waardeloze teringwijf.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:34 schreef TLC het volgende:
http://www.janvantienen.nl/archives/45
Er moeten twee dingen met tinkelewappes gebeuren ;
1. ze moet overlijden
2. hulp zoeken bij het RIAGG.
Ik prefereer het eerste.
Niet doen, loat gaan, bereik je niets meequote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik prefereer dat ze onsterfelijk wordt, en daarna kanker over haar hele lichaam krijgt, en dat ze meest erge pijn krijgt.. dat gun ik die hoer. Zo.. en nu ga ik slapen. Maar dat zal wel weer uitdraaien op liggen piekeren over dat waardeloze teringwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |