ze zei dat ze de nek brak van het beestje, niet echt humaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
als het humaan gebeurt mag het heeft ze net uitgelegd
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:14 schreef Maanvis het volgende:
oh, nu zit tinkerbell bij Pauw en Witteman. Die postte ook op FOK!
zou ik ook worden van zo'n mens!quote:
Als je van elk mailtje er 100 krijgt is dat niet zo moeilijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
WTF, meer dan 100.000 mails ontvangen.
Ik ook niet, als je Poeske ziek is ga je naar de dokter en laat je hem inslapen als het echt niet verder kan.quote:
Dat dus!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef msnk het volgende:
Zo NIET interessant dit wijf. Dat zij (P&W) hier überhaupt zendtijd aan besteden. Schandalig. Ga eens Engels leren ofzo, kutwijf.
Maar even serieus deze mails ga je toch niet serieus nemen zo slecht zijn ze.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn subfora op FOK! die hetzelfde niveau hebben.
Haar eerste opmerking: "Ik was eigenlijk best wel goed bij die presentatie."quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:23 schreef marcodej het volgende:
Wat een aanstelster die Tinkerbell... En arrogant ook nog.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:23 schreef sander-3 het volgende:
Goderdomme.. ik ben echt zwaar pissed off door die pleurishoer. Ze heeft echt geluk dat ik op het moment niet meer depressief ben, want ik had de auto gepakt en ik had echt een tas van haar gemaakt en haar kinderen gemaakt als ze die zou hebben. En geloof me ik ben psychisch genoeg om het te doen. En echt op de manieren die ze zelf voorleest.. wat een kanker wijf zeg.. echt.. Ik hoop echt dat ze nooit meer rustig kan slapen.
Triest iddquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Haar eerste opmerking: "Ik was eigenlijk best wel goed bij die presentatie."
Jij wil graag in deel 2 van het boek?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:23 schreef sander-3 het volgende:
Goderdomme.. ik ben echt zwaar pissed off door die pleurishoer. Ze heeft echt geluk dat ik op het moment niet meer depressief ben, want ik had de auto gepakt en ik had echt een tas van haar gemaakt en haar kinderen gemaakt als ze die zou hebben. En geloof me ik ben psychisch genoeg om het te doen. En echt op de manieren die ze zelf voorleest.. wat een kanker wijf zeg.. echt.. Ik hoop echt dat ze nooit meer rustig kan slapen.
zegt veel over fokquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
... en half Fok! heeft toen ook meegedaan aan de hype om haar hate-mails en doodsbedreigingen te sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |