Thanks eerst ff Fraiser en dan de herhaling van P&W, en dan lezen.quote:
Dat kan ie wel ja!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:49 schreef fratsman het volgende:
Die was onder de gordel Bram!Over dat Katje.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:48 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Niet hypocriet, ik benoem het gewoon zoals het is. Ik vind het belangrijk hoe een dier leeft en daar schort het natuurlijk wel vaak aan, maar dood is dood. Of je het dan opeet, begraaft of een tas van maakt, maakt dan wat mij betreft niet veel uit.
En boontjes hebben ook gevoel he!
Provoceren is ongelofelijk gemakkelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:46 schreef NoCigar het volgende:
In eerste instantie vind/vond ik die Tinkebell altijd een beetje goedkoop provoceren en dat vind ik eigenlijk nogal flauw. Maar gezien het grote aantal totaal psychotische reacties die ze alleen al in dit topic krijgt van een blijkbaar hele grote groep mongolen ben ik erachter dat het nog makkelijker is dan ik al dacht.
Ik heb de eerste paar pagina's nu gelezen, maar ik vind de reacties nogal meevallen, eigenlijk. Zeker voor FOK!-begrippen.quote:
who the fuck is seniorquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:51 schreef fratsman het volgende:
Senior! Wat doe die tegenwoordig? Rentenieren in een of ander belastingparadijs?
Gewoon niet meer werken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:51 schreef fratsman het volgende:
Senior! Wat doe die tegenwoordig? Rentenieren in een of ander belastingparadijs?
Ze heet Katinka van Bruggen en ze woont in Goes.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:46 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tinkerbell praat met zichtbare trots en bijna likkebaardend over het breken van de nek van een kat. Dat is wat walgelijk is.
Papa van Bram .quote:
Oh.. kijk is aan.. dat is niet zo ver weg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Ze heet Katinka van Bruggen en ze woont in Goes.
Ik vind mensen die hun hond op laten zetten om deze vervolgens in de huiskamer te plaatsen toch een stuk zieker.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En haar eigen kat he, haar eigen lieve huisdier.
Het gaat er niet om wat mensen met zwerfkatten doen elders.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vind mensen die hun hond op laten zetten om deze vervolgens in de huiskamer te plaatsen toch een stuk zieker.
In China frituren ze zwerfkatten per 20 tegelijk om ze op te vreten maar wij gaan lopen kniezen over 1 kunstenares die 1 kat tot handtas verwerkt? Mooi statement van d'r.
Oh. Deze moet je eens nader uitleggen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat mensen met zwerfkatten doen elders.
Er is een essentieel verschil tussen je eigen huisdier en een willekeurig ander dier, als het goed is hoor, voor jezelf, voor je eigen gevoel, zou dat er moeten zijn!
Vergeleken met de rest nog wel.quote:
Tja, Zeeland.... dat krijg je er van....quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:52 schreef TLC het volgende:
[..]
http://www.splesh.nl/versie20/pages/artikelen.php?ID=1&rel=interview%20met%20TINKEBELL Een artistieke mbo'erquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Een dier waar je zelf bewust de zorg van op je hebt genomen, waar je jarenlang liefdevol dag in dag uit voor zorgt, waar je ook heel veel liefde van terug krijgt altijd, en dat dan koelbloedig de nek om draaien om een statement te maken die kant nog wal raakt, dan ben je best een sick fuck.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Oh. Deze moet je eens nader uitleggen.
Het is een kutinterview, maar dat ligt niet aan hem imo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |