Afspraakje maken ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:29 schreef fraubitch het volgende:
fucking geil, zin in secks, iets met voortplanten.
quote:Ik betaal niet
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:29 schreef fraubitch het volgende:
fucking geil, zin in secks, iets met voortplanten.
Dat dusquote:
ik mn vriendinnetje...quote:
quote:
oe!quote:
welk weekendquote:Op zondag 17 mei 2009 21:41 schreef Stali het volgende:
Verder goed. Jammer dat het weekend zowat om is..
quote:
quote:
Dat is kut idd, dat heb ik vaak met mijn schouders. En een koppijn dat je er van krijgt.quote:
Herstel na enig zoeken op het internet: waarom is er hier helemaal geen werk?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is kut idd, dat heb ik vaak met mijn schouders. En een koppijn dat je er van krijgt.![]()
OT: Moe.Waarom is er hier toch zo weinig werk?
Gaaf.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Gootsteen het volgende:
Mooie klus op het werk die subliem loopt, ik sta hier met een smile van oor tot oor.
Thanks. Inmiddels wil ik wel naar huis; ik herinner me net dat ik vannacht in mijn droom iemand een harde schop gaf en daarna mijn kat tegen de verwarming hoorde knallen. Ik weet dat ik slaapdronken ben gaan kijken en vanmorgen heb ik hem ook heel even gezien. Zal wel goedzitten maar voel me toch lullig ...quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:49 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Thanks. Inmiddels wil ik wel naar huis; ik herinner me net dat ik vannacht in mijn droom iemand een harde schop gaf en daarna mijn kat tegen de verwarming hoorde knallen. Ik weet dat ik slaapdronken ben gaan kijken en vanmorgen heb ik hem ook heel even gezien. Zal wel goedzitten maar voel me toch lullig ...![]()
(al is het nog altijd mijn bed)
Wat heb je in godsnaam gedaan dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:06 schreef fraubitch het volgende:
mijn rug doet zooooooo'n pijnmorgen verplicht school 6 uur lang dat ga ik nooit volhouden
kut kut kut
ik zou het niet weten. het begon met mijn nek... Maar ja. heb het niet volgehouden op school. kreeg koppijn van alle lawaai en kon niet de minst pijnlijke zithouding vinden. Zit dus weer thuisquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat heb je in godsnaam gedaan dan?
OT: Geen zin in vandaag, en moe.
en fruitigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:12 schreef StreepjesSok het volgende:
Fris
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef Houniet het volgende:
Spanningen.
In een vervelende affaire toch een positieve wending! Beter zo als op een ander manier die ik weleens van relatief dichtbij heb moeten meemaken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:41 schreef DaMook het volgende:
Mijn vader belde net. ze gaan echt bij elkaar weg. Wel als vrienden en mijn moeder blijft nog gewoon op de logeerkamer tot ze iets heeft gevonden voor zichzelf. Vader en moeder gaan als vrienden uit elkaar en vader helpt mee om alles voor moeder te regelen, ook financieel. Ze sluiten beide niet uit dat het over een tijd misschien weer goed kan komen.
Ben opgelucht dat er een beslissing is. Voel me daarom ondanks alles nu best goed.
Kut man. Sterkte ermee.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:41 schreef DaMook het volgende:
Mijn vader belde net. ze gaan echt bij elkaar weg. Wel als vrienden en mijn moeder blijft nog gewoon op de logeerkamer tot ze iets heeft gevonden voor zichzelf. Vader en moeder gaan als vrienden uit elkaar en vader helpt mee om alles voor moeder te regelen, ook financieel. Ze sluiten beide niet uit dat het over een tijd misschien weer goed kan komen.
Ben opgelucht dat er een beslissing is. Voel me daarom ondanks alles nu best goed.
Pfff.. sterkte ermee..quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:41 schreef DaMook het volgende:
Liefquote:
hier net zo ,en ook nog een lange dienst vandaag tot half 12quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
maar tis meer lichamelijk volgensmij. Gewoon een mega-baaldag.
Datquote:
Zo kies je niet tussen twee vrouwen, althans ik nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Kop/munt? Iene-miene-mutte?
Ontopic:
Goed, top
, en meer van die positieve woorden.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:37 schreef Tally het volgende:*zucht*
Als vandaag mijn leven ophoudt sterf ik gelukkig
Ja, wat niet echt leuk isquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:03 schreef draculettetje het volgende:
eigenlijk een soort luxe probleem hou niet?!
Heb het gevoel iets belangrijks te zijn vergeten
Huidige relatie, andere meid?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo kies je niet tussen twee vrouwen, althans ik niet.
OT: Moe.
Doe het nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:30 schreef Miam het volgende:
ben m`n haar aan't blonderen, dus goed.
Één lange en één korte mouw aangehad?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:06 schreef StreepjesSok het volgende:
Lekker buiten geweest, nu wel 1 verbrande arm...
Eerder te lang op 1 zij gelegen, verdiept in spannend boek ;-)quote:
Ik ook, omdat iemand zo verdomde ver weg woont en ik niet precies weet hoe leuk ze me vindtquote:Op zondag 24 mei 2009 08:43 schreef Blondy21 het volgende:
Na gister een leuke dag te hebben gehad toch weer heel verdrietig!
Had ik maar naar je geluisterd. nu is het oranje.quote:
Sorry, mijn toeterdrang is te hoog.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:15 schreef Sjibble het volgende:
Verrot(ook buiten het feit dat toertermuis mij wakker heeft getoeterd
[ afbeelding ] )
quote:Op maandag 25 mei 2009 00:31 schreef Mr.Chippie het volgende:
Kut .. s'ochtends wakker geworden met een flinke kater, was mn kater eindelijk weg. Kreeg ik nog een flinke kater te verwerken want mn vriendin had het uitgemaakt
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:01 schreef heavenstar het volgende:
helemaal geweldig!. vanmiddag afspraak maken voor het plaatsen van mijn 3e tatoo....
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef Miam het volgende:
[..]
Had ik maar naar je geluisterd. nu is het oranje.![]()
Jij sliep al weken in een kartonnen doos?quote:Op maandag 25 mei 2009 01:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
OT: YES! Slapen in mijn eigen bed! Eindelijk!
Hoi,quote:Op maandag 25 mei 2009 14:31 schreef Osramp het volgende:
SLECHT. Vanmorgen op gesprek en zou vrij zeker op een baan uitdraaien. Hebben ze vorige week enkele projecten misgelopen waardoor de vacature stop gezet is. Toch thuiszitten dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |