In een vervelende affaire toch een positieve wending! Beter zo als op een ander manier die ik weleens van relatief dichtbij heb moeten meemaken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:41 schreef DaMook het volgende:
Mijn vader belde net. ze gaan echt bij elkaar weg. Wel als vrienden en mijn moeder blijft nog gewoon op de logeerkamer tot ze iets heeft gevonden voor zichzelf. Vader en moeder gaan als vrienden uit elkaar en vader helpt mee om alles voor moeder te regelen, ook financieel. Ze sluiten beide niet uit dat het over een tijd misschien weer goed kan komen.
Ben opgelucht dat er een beslissing is. Voel me daarom ondanks alles nu best goed.
Kut man. Sterkte ermee.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:41 schreef DaMook het volgende:
Mijn vader belde net. ze gaan echt bij elkaar weg. Wel als vrienden en mijn moeder blijft nog gewoon op de logeerkamer tot ze iets heeft gevonden voor zichzelf. Vader en moeder gaan als vrienden uit elkaar en vader helpt mee om alles voor moeder te regelen, ook financieel. Ze sluiten beide niet uit dat het over een tijd misschien weer goed kan komen.
Ben opgelucht dat er een beslissing is. Voel me daarom ondanks alles nu best goed.
Pfff.. sterkte ermee..quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:41 schreef DaMook het volgende:
Liefquote:
hier net zo ,en ook nog een lange dienst vandaag tot half 12quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
maar tis meer lichamelijk volgensmij. Gewoon een mega-baaldag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |