Dat is kut idd, dat heb ik vaak met mijn schouders. En een koppijn dat je er van krijgt.quote:
Herstel na enig zoeken op het internet: waarom is er hier helemaal geen werk?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is kut idd, dat heb ik vaak met mijn schouders. En een koppijn dat je er van krijgt.![]()
OT: Moe.Waarom is er hier toch zo weinig werk?
Gaaf.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Gootsteen het volgende:
Mooie klus op het werk die subliem loopt, ik sta hier met een smile van oor tot oor.
Thanks. Inmiddels wil ik wel naar huis; ik herinner me net dat ik vannacht in mijn droom iemand een harde schop gaf en daarna mijn kat tegen de verwarming hoorde knallen. Ik weet dat ik slaapdronken ben gaan kijken en vanmorgen heb ik hem ook heel even gezien. Zal wel goedzitten maar voel me toch lullig ...quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:49 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Thanks. Inmiddels wil ik wel naar huis; ik herinner me net dat ik vannacht in mijn droom iemand een harde schop gaf en daarna mijn kat tegen de verwarming hoorde knallen. Ik weet dat ik slaapdronken ben gaan kijken en vanmorgen heb ik hem ook heel even gezien. Zal wel goedzitten maar voel me toch lullig ...![]()
(al is het nog altijd mijn bed)
Wat heb je in godsnaam gedaan dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:06 schreef fraubitch het volgende:
mijn rug doet zooooooo'n pijnmorgen verplicht school 6 uur lang dat ga ik nooit volhouden
kut kut kut
ik zou het niet weten. het begon met mijn nek... Maar ja. heb het niet volgehouden op school. kreeg koppijn van alle lawaai en kon niet de minst pijnlijke zithouding vinden. Zit dus weer thuisquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat heb je in godsnaam gedaan dan?
OT: Geen zin in vandaag, en moe.
en fruitigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:12 schreef StreepjesSok het volgende:
Fris
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef Houniet het volgende:
Spanningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |