Zet jij 'm alvast in de OP van dit topic!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kan ie niet in de OP, TF?Duurt tegenwoordig toch ene jaar voor een topic vol is, dan weten we het over 3 a 5 topics
checkquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kan ie niet in de OP, TF?Duurt tegenwoordig toch ene jaar voor een topic vol is, dan weten we het over 3 a 5 topics
Hij heeft er 1 van een school uit Apeldoorn, die ging verhuizen, opgehaald. Daarna heeft hij er zelf een programma voor geschreven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
whehehe verkopen ze dat dan bij de ikea?![]()
maar no shit, is dat een echte goede testbank? welk type? en heeft hij goede koeling e.d.?
Ha, die bank ken ik. Mag hopen dat die opnieuw gecalibreerd is, want toen ik daar nog op school zat, klopte er echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hij heeft er 1 van een school uit Apeldoorn, die ging verhuizen, opgehaald. Daarna heeft hij er zelf een programma voor geschreven.
Het is iig voor 2 wiel aangedreven auto's en hij heeft er wel zo'n onmeunige bak met blazers bij als koeling.
weet zo niet tot hoeveel vermogen dat ding kan maar ik dacht tot 300pk. Over het algemeen komen zijn er tot nu toe alleen golfjes en kadettjes opgeweest, crossauto's dus. Maar een Porsche sprinter van een kameraad heeft er ook op gestaan en mustang.
Het is tot nu toe een beetje een hobby.
We hebben er een auto op gehad, die al een testrapport had van een andere bank. Die waarden kloppen gewoon, niet meer als een procent verschil iig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ha, die bank ken ik. Mag hopen dat die opnieuw gecalibreerd is, want toen ik daar nog op school zat, klopte er echt helemaal niks van.
auto kan makkelijk 5 uur achter elkaar lopen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:05 schreef BroesWillems het volgende:
Binnenkort komt er een MR2 op die dik over de 300 PK gaat en Porsche die rond de 350 zou moeten zitten.
dan kan ik je er tegen die tijd iig meer over vertellen of ie meer dan 300 pk aan kan. Theoretisch moet het kunnen.
Maar wat ik niet begrijp is dat je auto toch probleemloos 5 uur achter elkaar moet kunnen lopen? Waar ben je bang voor?
Ah, nou, hou het in je achterhoofd iig. Als ik wat meer weet over die MR2 of die Porsche, dan post ik het wel. Kijken hoeveel vermogen die bank kan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
auto kan makkelijk 5 uur achter elkaar lopen.
echt bang ben ik ook niet, ik weet alleen niet wat deze setup doet omdat ik er nog niet érg lang mee rijdt.en ik moet de brandstof computer nog afstellen. dat gaat tijd kosten.
I will.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ah, nou, hou het in je achterhoofd iig. Als ik wat meer weet over die MR2 of die Porsche, dan post ik het wel. Kijken hoeveel vermogen die bank kan.
Tot zondag dan, ik ben er t/m maandagquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:15 schreef Dingest het volgende:
Ik gooi het maar op een kwestie van geluk, want liever nu dan zondag als ik ermee de Ring op wil
Opel kopen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zie mezelf niet zo snel in een Alfa hoorMijn volgende auto moet betrouwbaar zijn
Maar hij doet het welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, de B-Kadett van mn broer, met plamuur op de deuren en gaten in de vloer.
heb voor je rondgevraagd maar geen reacties gehad.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:28 schreef PeuRac het volgende:
jammer joh, weet je nog iemand anders met een supra die wil? Vind het wel leuk om een bijzondere auto erbij te hebben namelijk.
Geeft niet, we hebben ondertussen voldoende auto's om het door te laten gaan. Mocht iemand zich nog melden, er is nog plek. Eind komende week sluit de inschrijving.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
heb voor je rondgevraagd maar geen reacties gehad.sorry.
Mooit wagen, het is wel een Veloce mag ik hopen (120pk versie) want de standaard 105 pk 1.6 is neit vooruit te branden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:57 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag nieuw autotje gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
147 uit 2005
http://www.shoarmateam.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=1395quote:Op zondag 31 mei 2009 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeft niet, we hebben ondertussen voldoende auto's om het door te laten gaan. Mocht iemand zich nog melden, er is nog plek. Eind komende week sluit de inschrijving.
Het is gewoon de normale versie.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooit wagen, het is wel een Veloce mag ik hopen (120pk versie) want de standaard 105 pk 1.6 is neit vooruit te branden.
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
http://www.shoarmateam.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=1395
Je kan met een Alfa al lol hebben op lage snelheden. Met de 146 heb ik ook lol, en die is compleet standaard (ook een 1.6 16v, in de 146 standaard met 88kw). Het stuurt gewoon lekker, is het een progression of Distinctive?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het is gewoon de normale versie.
Snel zat voor het dagelijkse verkeer.
En mocht het gaan vervelen, dan zou hij nog gechipt kunnen worden.
Maar heb die snelheid allemaal wel een beetje gehad. Kan toch niet veel harder dan 100 smorgens![]()
Edit: Het is wel de 120pk versie88Kw staat er op het kentekenbewijs
![]()
Goed aan het opletten Arno![]()
![]()
De Distinctive. En nog een winterpakket. Dus verwarmde stoelen en koplampsproeiers.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan met een Alfa al lol hebben op lage snelheden. Met de 146 heb ik ook lol, en die is compleet standaard (ook een 1.6 16v, in de 146 standaard met 88kw). Het stuurt gewoon lekker, is het een progression of Distinctive?
Ooh lekker, dan heb je een van de meest complete uitvoeringen/combinaties.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De Distinctive. En nog een winterpakket. Dus verwarmde stoelen en koplampsproeiers.
het enige wat ontbreekt is leer, maarja dat zou de auto wel weer een stukje duurder maken natuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh lekker, dan heb je een van de meest complete uitvoeringen/combinaties.
Het heeft inderdaad zijn nadelen, maar de looks is wel helemaal geweldigquote:Op zondag 31 mei 2009 16:50 schreef PeuRac het volgende:
Persoonlijk hou ik ook niet van leer, tenzij het voorzien is van ventilatie (oa bij Saab, duurdere Merc's en Audi's). Anders vind ik t alleen maar vervelend.
Ik stond gisteren bijvoorbeeld een uur stil in de brandende zon op de A27 (echt een uur op dezelfde plek!). Als je dan leer hebt (zeker in een donkerdere kleur). Kan je gewoon niet meer zitten als je weer verder wilt rijden. Met stof is dat veel minder.
Merk trouwens ook dat mijn zilveren auto nu veer minder warm wordt binnen als mijn rode en antracite dat in het verleden deden.
Jaquote:Op zondag 31 mei 2009 19:23 schreef Alfisti het volgende:
Barafapper > Mooie wagen!Weer een
Alfa
vriendje
erbij
Hoeveel versnellingen heeft je hamster?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hoidit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
Schnoep zwaait terugquote:
Hoe kleiner hoe beterquote:
Geen idee, maar ze heeft wel minimaal 300 pk!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoeveel versnellingen heeft je hamster?
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:23 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe kleiner hoe betermet dieren dan he.
ik blijf er zolang in rijden als dat ik er financieel voordeel uit blijf halen. Verder ben ik er nog steeds niet uit welke 911 ik moet kopen (of ene cayman oid). Bovendien is de aankoop nog niet mijn grootste zorg, eerder het onderhoudsplaatjequote:Op zondag 31 mei 2009 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Je blijft net zo lang in een aftandse Vectra rijden tot je eindelijk de langverwachte 911 hebt?
Geeft niet man, ik heb ook maar 2 rondjes kunnen rijden de hele dag wegens de vele (en lange) baansluitingen.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:14 schreef Paladijn het volgende:
Bo: gister dus geen foto's van je gemaakt, we zagen je een keer voorbij komen @ AF waarna de baan dicht ging
Wij hadden daar hetzelfde probleem. Er waren veel baansluitingen, waardoor het (te) druk werd wanneer hij weer open ging en het compleet vast kwam te staan en het ook op de Ring voor mijn smaak te druk was (om met een simpele auto erop te gaan), wat ook weer leidde tot meer sluitingen. We hebben die rode BMW nog voor onze ogen zien crashen, dat was wel leuk (voor ons dan)quote:Op maandag 1 juni 2009 18:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Geeft niet man, ik heb ook maar 2 rondjes kunnen rijden de hele dag wegens de vele (en lange) baansluitingen.![]()
Dan ging ie open en stond je aan alle kanten vast rond de rotonde![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:46 schreef BoJo het volgende:
@ Bara , gefeli met de aankoop van die fijne 147
Is niet zo gek, vandaag was Concorso Italiano (voormalig Viva Italia) op het TT-circuit van Assen. Voor mij een reden om de deur van de werkplaats wagenwijd open te zetten en lekker te sleutelen aan mn 146 en een 3.0 v6 (waarna die laatste nog ff lekker uitgelaten).quote:Op maandag 1 juni 2009 18:59 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wij hadden daar hetzelfde probleem. Er waren veel baansluitingen, waardoor het (te) druk werd wanneer hij weer open ging en het compleet vast kwam te staan en het ook op de Ring voor mijn smaak te druk was (om met een simpele auto erop te gaan), wat ook weer leidde tot meer sluitingen. We hebben die rode BMW nog voor onze ogen zien crashen, dat was wel leuk (voor ons dan)![]()
We hebben nog wel een een M-B Isdera Imperator gespot. Vanmiddag op de A37/A28 was er echt een compleet leger aan Italianen op de weg: 360s, 430s, F40 of F50 (kon ik zo snel niet zien, ik reed aan de andere kant), 355s, 2 Testarossa's, een 599 en een Gallardo Spider, een Diablo en 2 Countachs![]()
Heb jij zondagavond met die Alfa in Venlo bij de Mac gestaan eigenlijk?
Een zwarte zeker? Wij zijn nog bij ringhaus gaan kijken of er meer aanwezig waren, maar helaas...quote:Op maandag 1 juni 2009 18:59 schreef Dingest het volgende:
[..]
We hebben nog wel een een M-B Isdera Imperator gespot.
Ah ok, dank je! Ben wel benieuwd naar jouw foto's nu ookquote:Op maandag 1 juni 2009 22:09 schreef Paladijn het volgende:
Mijn foto's van dit weekend volgen pas later deze week trouwens, eigenlijk iets te druk atm :x
En Nexie, Lexxx schiet met een Canon spiegelreflex. Ik schiet met een Nikon spiegelreflex, beide merken zijn goed op dat vlakEn als je wat ruis bij donkere omstandigheden niet erg vind is Sony ook prima spul.
Een donkergroene, bij Brünnchen. Die heeft er (samen met die blauwe Ford GT die er op dat moment ook nog stond) erg lang over gedaan om de parkeerplaats te verlaten. Bij de baansluiting van ong. 17:45 ging iedereen weg en het stond helemaal vast. Maar ik kon er met m'n kleine auto zo tussendoorquote:Op maandag 1 juni 2009 22:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een zwarte zeker? Wij zijn nog bij ringhaus gaan kijken of er meer aanwezig waren, maar helaas...
Het was idd te druk op de baan... en ook teveel ongelukken (Zelf ook nog een Bojootje gedaan op flugplatz
Ja dat klopt!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:59 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wij hadden daar hetzelfde probleem. Er waren veel baansluitingen, waardoor het (te) druk werd wanneer hij weer open ging en het compleet vast kwam te staan en het ook op de Ring voor mijn smaak te druk was (om met een simpele auto erop te gaan), wat ook weer leidde tot meer sluitingen. We hebben die rode BMW nog voor onze ogen zien crashen, dat was wel leuk (voor ons dan)![]()
We hebben nog wel een een M-B Isdera Imperator gespot. Vanmiddag op de A37/A28 was er echt een compleet leger aan Italianen op de weg: 360s, 430s, F40 of F50 (kon ik zo snel niet zien, ik reed aan de andere kant), 355s, 2 Testarossa's, een 599 en een Gallardo Spider, een Diablo en 2 Countachs![]()
Heb jij zondagavond met die Alfa in Venlo bij de Mac gestaan eigenlijk?
Vertel!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een zwarte zeker? Wij zijn nog bij ringhaus gaan kijken of er meer aanwezig waren, maar helaas...
Het was idd te druk op de baan... en ook teveel ongelukken (Zelf ook nog een Bojootje gedaan op flugplatz
Er stond toen in ieder geval een zwarte/donkere Alfa met (veel) witte stickers vlak bij mij geparkeerd. Hoe laat exact weet ik niet meer, zou wel eens rond half tien/tien uur geweest kunnen zijn. Wij waren er iig met de 121 en een AX (die met tape aan elkaar hangt), met vier man sterk (waarvan eentje dus met een fedora-hoed) om een ijsje te halenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja dat klopt!Begint vaste prik te worden om naar die Mac te gaan na de ring
Zat jij er ook dan?
Die rode BMW heb ik ook zien staan in mijn eerste rondje, bij het 2de rondje ging er een dikke porsche de vangrail in net na de Karroussel.
Wat heb je lang gewacht met het monteren?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:24 schreef Fogel het volgende:
Weer even een vraag van een auto-noob
Ik heb gister de zomerbanden maar eens onder de auto gelegd, want ik ga er vanuit dat het de komende 3 maanden sneeuwvrij blijft, en kwam er achter dat de stalen velgen van de winterbanden roestplekken hebben. Kan/moet ik daar wat aan doen?
Ben in ieder geval van plan om de velgen eens goed schoon te schobben, erzit een hoop aangekoekte meuk op, maar kan ik dat bv met staalwol ofzo doen om zo ook wat roest weg te poetsen? En moet ik een of ander middel erop gooien om roesten tegen te gaan?
(als het allemaal teveel werk blijkt, koop ik gewoon nieuwe velgen)
Ook piepen de bouten enorm als ik ze losmaak en vastdraai. Is daar wat aan te doen?
Welk merk carbs? En voor welke auto?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:52 schreef BroesWillems het volgende:
Vanavond dubbele carburateurs ophalen....
Solex, voor m'n Opel Ascona 1200 uit '73. Komen oorspronkelijk uit een Kadett B 1100 Rally. Dit spruitstuk pas zo op een 1200. Daarom zijn ze aardig zeldzaam.quote:
Je hebt mn post op de vorige pagina niet gezien?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Solex, voor m'n Opel Ascona 1200 uit '73. Komen oorspronkelijk uit een Kadett B 1100 Rally. Dit spruitstuk pas zo op een 1200. Daarom zijn ze aardig zeldzaam.
edit:
om jullie voor te zijn: Opel
ik ga van een enkele naar dubbele carburateur, dus denk wel dat het iets scheelt. Voor de gein voor en na even op de testbank. Maar doet het eigenlijk alleen omdat ik het wel mooi vind om 2 van die blinkende dingen onder de motorkap te hebben ipv zo'n lelijke ronde zwarte schijf....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt mn post op de vorige pagina niet gezien?![]()
hmm 1100 op een 1200, maar gaat wel voor meer vermogen zorgen neem ik aan?
Kan me niet herinneren dat ik jou ben tegen gekomen. Tenzij je afgelopen weekend in Breda was of in Sloten (Amsterdam). Dr schijnt ergens een naamgenoot rond te lopen, doet iets in de ict volgens mij.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:56 schreef Paladijn het volgende:
Peu, heb je tegenwoordig een ander hoofd, of ben ik een naamgenoot van je tegengekomen?
En Bo: een 360 met 140+ km/u :x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |