Jaquote:Op zondag 31 mei 2009 19:23 schreef Alfisti het volgende:
Barafapper > Mooie wagen!Weer een
Alfa
vriendje
erbij
Hoeveel versnellingen heeft je hamster?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hoidit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
Schnoep zwaait terugquote:
Hoe kleiner hoe beterquote:
Geen idee, maar ze heeft wel minimaal 300 pk!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoeveel versnellingen heeft je hamster?
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:23 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe kleiner hoe betermet dieren dan he.
ik blijf er zolang in rijden als dat ik er financieel voordeel uit blijf halen. Verder ben ik er nog steeds niet uit welke 911 ik moet kopen (of ene cayman oid). Bovendien is de aankoop nog niet mijn grootste zorg, eerder het onderhoudsplaatjequote:Op zondag 31 mei 2009 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Je blijft net zo lang in een aftandse Vectra rijden tot je eindelijk de langverwachte 911 hebt?
Geeft niet man, ik heb ook maar 2 rondjes kunnen rijden de hele dag wegens de vele (en lange) baansluitingen.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:14 schreef Paladijn het volgende:
Bo: gister dus geen foto's van je gemaakt, we zagen je een keer voorbij komen @ AF waarna de baan dicht ging
Wij hadden daar hetzelfde probleem. Er waren veel baansluitingen, waardoor het (te) druk werd wanneer hij weer open ging en het compleet vast kwam te staan en het ook op de Ring voor mijn smaak te druk was (om met een simpele auto erop te gaan), wat ook weer leidde tot meer sluitingen. We hebben die rode BMW nog voor onze ogen zien crashen, dat was wel leuk (voor ons dan)quote:Op maandag 1 juni 2009 18:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Geeft niet man, ik heb ook maar 2 rondjes kunnen rijden de hele dag wegens de vele (en lange) baansluitingen.![]()
Dan ging ie open en stond je aan alle kanten vast rond de rotonde![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:46 schreef BoJo het volgende:
@ Bara , gefeli met de aankoop van die fijne 147
Is niet zo gek, vandaag was Concorso Italiano (voormalig Viva Italia) op het TT-circuit van Assen. Voor mij een reden om de deur van de werkplaats wagenwijd open te zetten en lekker te sleutelen aan mn 146 en een 3.0 v6 (waarna die laatste nog ff lekker uitgelaten).quote:Op maandag 1 juni 2009 18:59 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wij hadden daar hetzelfde probleem. Er waren veel baansluitingen, waardoor het (te) druk werd wanneer hij weer open ging en het compleet vast kwam te staan en het ook op de Ring voor mijn smaak te druk was (om met een simpele auto erop te gaan), wat ook weer leidde tot meer sluitingen. We hebben die rode BMW nog voor onze ogen zien crashen, dat was wel leuk (voor ons dan)![]()
We hebben nog wel een een M-B Isdera Imperator gespot. Vanmiddag op de A37/A28 was er echt een compleet leger aan Italianen op de weg: 360s, 430s, F40 of F50 (kon ik zo snel niet zien, ik reed aan de andere kant), 355s, 2 Testarossa's, een 599 en een Gallardo Spider, een Diablo en 2 Countachs![]()
Heb jij zondagavond met die Alfa in Venlo bij de Mac gestaan eigenlijk?
Een zwarte zeker? Wij zijn nog bij ringhaus gaan kijken of er meer aanwezig waren, maar helaas...quote:Op maandag 1 juni 2009 18:59 schreef Dingest het volgende:
[..]
We hebben nog wel een een M-B Isdera Imperator gespot.
Ah ok, dank je! Ben wel benieuwd naar jouw foto's nu ookquote:Op maandag 1 juni 2009 22:09 schreef Paladijn het volgende:
Mijn foto's van dit weekend volgen pas later deze week trouwens, eigenlijk iets te druk atm :x
En Nexie, Lexxx schiet met een Canon spiegelreflex. Ik schiet met een Nikon spiegelreflex, beide merken zijn goed op dat vlakEn als je wat ruis bij donkere omstandigheden niet erg vind is Sony ook prima spul.
Een donkergroene, bij Brünnchen. Die heeft er (samen met die blauwe Ford GT die er op dat moment ook nog stond) erg lang over gedaan om de parkeerplaats te verlaten. Bij de baansluiting van ong. 17:45 ging iedereen weg en het stond helemaal vast. Maar ik kon er met m'n kleine auto zo tussendoorquote:Op maandag 1 juni 2009 22:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een zwarte zeker? Wij zijn nog bij ringhaus gaan kijken of er meer aanwezig waren, maar helaas...
Het was idd te druk op de baan... en ook teveel ongelukken (Zelf ook nog een Bojootje gedaan op flugplatz
Ja dat klopt!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:59 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wij hadden daar hetzelfde probleem. Er waren veel baansluitingen, waardoor het (te) druk werd wanneer hij weer open ging en het compleet vast kwam te staan en het ook op de Ring voor mijn smaak te druk was (om met een simpele auto erop te gaan), wat ook weer leidde tot meer sluitingen. We hebben die rode BMW nog voor onze ogen zien crashen, dat was wel leuk (voor ons dan)![]()
We hebben nog wel een een M-B Isdera Imperator gespot. Vanmiddag op de A37/A28 was er echt een compleet leger aan Italianen op de weg: 360s, 430s, F40 of F50 (kon ik zo snel niet zien, ik reed aan de andere kant), 355s, 2 Testarossa's, een 599 en een Gallardo Spider, een Diablo en 2 Countachs![]()
Heb jij zondagavond met die Alfa in Venlo bij de Mac gestaan eigenlijk?
Vertel!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een zwarte zeker? Wij zijn nog bij ringhaus gaan kijken of er meer aanwezig waren, maar helaas...
Het was idd te druk op de baan... en ook teveel ongelukken (Zelf ook nog een Bojootje gedaan op flugplatz
Er stond toen in ieder geval een zwarte/donkere Alfa met (veel) witte stickers vlak bij mij geparkeerd. Hoe laat exact weet ik niet meer, zou wel eens rond half tien/tien uur geweest kunnen zijn. Wij waren er iig met de 121 en een AX (die met tape aan elkaar hangt), met vier man sterk (waarvan eentje dus met een fedora-hoed) om een ijsje te halenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja dat klopt!Begint vaste prik te worden om naar die Mac te gaan na de ring
Zat jij er ook dan?
Die rode BMW heb ik ook zien staan in mijn eerste rondje, bij het 2de rondje ging er een dikke porsche de vangrail in net na de Karroussel.
Wat heb je lang gewacht met het monteren?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:24 schreef Fogel het volgende:
Weer even een vraag van een auto-noob
Ik heb gister de zomerbanden maar eens onder de auto gelegd, want ik ga er vanuit dat het de komende 3 maanden sneeuwvrij blijft, en kwam er achter dat de stalen velgen van de winterbanden roestplekken hebben. Kan/moet ik daar wat aan doen?
Ben in ieder geval van plan om de velgen eens goed schoon te schobben, erzit een hoop aangekoekte meuk op, maar kan ik dat bv met staalwol ofzo doen om zo ook wat roest weg te poetsen? En moet ik een of ander middel erop gooien om roesten tegen te gaan?
(als het allemaal teveel werk blijkt, koop ik gewoon nieuwe velgen)
Ook piepen de bouten enorm als ik ze losmaak en vastdraai. Is daar wat aan te doen?
Welk merk carbs? En voor welke auto?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:52 schreef BroesWillems het volgende:
Vanavond dubbele carburateurs ophalen....
Solex, voor m'n Opel Ascona 1200 uit '73. Komen oorspronkelijk uit een Kadett B 1100 Rally. Dit spruitstuk pas zo op een 1200. Daarom zijn ze aardig zeldzaam.quote:
Je hebt mn post op de vorige pagina niet gezien?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Solex, voor m'n Opel Ascona 1200 uit '73. Komen oorspronkelijk uit een Kadett B 1100 Rally. Dit spruitstuk pas zo op een 1200. Daarom zijn ze aardig zeldzaam.
edit:
om jullie voor te zijn: Opel
ik ga van een enkele naar dubbele carburateur, dus denk wel dat het iets scheelt. Voor de gein voor en na even op de testbank. Maar doet het eigenlijk alleen omdat ik het wel mooi vind om 2 van die blinkende dingen onder de motorkap te hebben ipv zo'n lelijke ronde zwarte schijf....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt mn post op de vorige pagina niet gezien?![]()
hmm 1100 op een 1200, maar gaat wel voor meer vermogen zorgen neem ik aan?
Kan me niet herinneren dat ik jou ben tegen gekomen. Tenzij je afgelopen weekend in Breda was of in Sloten (Amsterdam). Dr schijnt ergens een naamgenoot rond te lopen, doet iets in de ict volgens mij.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:56 schreef Paladijn het volgende:
Peu, heb je tegenwoordig een ander hoofd, of ben ik een naamgenoot van je tegengekomen?
En Bo: een 360 met 140+ km/u :x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |