Mooit wagen, het is wel een Veloce mag ik hopen (120pk versie) want de standaard 105 pk 1.6 is neit vooruit te branden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:57 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag nieuw autotje gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
147 uit 2005
http://www.shoarmateam.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=1395quote:Op zondag 31 mei 2009 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeft niet, we hebben ondertussen voldoende auto's om het door te laten gaan. Mocht iemand zich nog melden, er is nog plek. Eind komende week sluit de inschrijving.
Het is gewoon de normale versie.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooit wagen, het is wel een Veloce mag ik hopen (120pk versie) want de standaard 105 pk 1.6 is neit vooruit te branden.
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
http://www.shoarmateam.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=1395
Je kan met een Alfa al lol hebben op lage snelheden. Met de 146 heb ik ook lol, en die is compleet standaard (ook een 1.6 16v, in de 146 standaard met 88kw). Het stuurt gewoon lekker, is het een progression of Distinctive?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het is gewoon de normale versie.
Snel zat voor het dagelijkse verkeer.
En mocht het gaan vervelen, dan zou hij nog gechipt kunnen worden.
Maar heb die snelheid allemaal wel een beetje gehad. Kan toch niet veel harder dan 100 smorgens![]()
Edit: Het is wel de 120pk versie88Kw staat er op het kentekenbewijs
![]()
Goed aan het opletten Arno![]()
![]()
De Distinctive. En nog een winterpakket. Dus verwarmde stoelen en koplampsproeiers.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan met een Alfa al lol hebben op lage snelheden. Met de 146 heb ik ook lol, en die is compleet standaard (ook een 1.6 16v, in de 146 standaard met 88kw). Het stuurt gewoon lekker, is het een progression of Distinctive?
Ooh lekker, dan heb je een van de meest complete uitvoeringen/combinaties.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De Distinctive. En nog een winterpakket. Dus verwarmde stoelen en koplampsproeiers.
het enige wat ontbreekt is leer, maarja dat zou de auto wel weer een stukje duurder maken natuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh lekker, dan heb je een van de meest complete uitvoeringen/combinaties.
Het heeft inderdaad zijn nadelen, maar de looks is wel helemaal geweldigquote:Op zondag 31 mei 2009 16:50 schreef PeuRac het volgende:
Persoonlijk hou ik ook niet van leer, tenzij het voorzien is van ventilatie (oa bij Saab, duurdere Merc's en Audi's). Anders vind ik t alleen maar vervelend.
Ik stond gisteren bijvoorbeeld een uur stil in de brandende zon op de A27 (echt een uur op dezelfde plek!). Als je dan leer hebt (zeker in een donkerdere kleur). Kan je gewoon niet meer zitten als je weer verder wilt rijden. Met stof is dat veel minder.
Merk trouwens ook dat mijn zilveren auto nu veer minder warm wordt binnen als mijn rode en antracite dat in het verleden deden.
Jaquote:Op zondag 31 mei 2009 19:23 schreef Alfisti het volgende:
Barafapper > Mooie wagen!Weer een
Alfa
vriendje
erbij
Hoeveel versnellingen heeft je hamster?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hoidit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
Schnoep zwaait terugquote:
Hoe kleiner hoe beterquote:
Geen idee, maar ze heeft wel minimaal 300 pk!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoeveel versnellingen heeft je hamster?
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:23 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe kleiner hoe betermet dieren dan he.
ik blijf er zolang in rijden als dat ik er financieel voordeel uit blijf halen. Verder ben ik er nog steeds niet uit welke 911 ik moet kopen (of ene cayman oid). Bovendien is de aankoop nog niet mijn grootste zorg, eerder het onderhoudsplaatjequote:Op zondag 31 mei 2009 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Je blijft net zo lang in een aftandse Vectra rijden tot je eindelijk de langverwachte 911 hebt?
Geeft niet man, ik heb ook maar 2 rondjes kunnen rijden de hele dag wegens de vele (en lange) baansluitingen.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:14 schreef Paladijn het volgende:
Bo: gister dus geen foto's van je gemaakt, we zagen je een keer voorbij komen @ AF waarna de baan dicht ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |