minar-oscar in round 1..waar kennen we die vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:08 schreef Chriz2k het volgende:
Pavel pakt ook weer even een enkelspelletje mee!
Geen idee, maar het zijn in ieder geval wel twee eerlijke en oprechte mannen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
minar-oscar in round 1..waar kennen we die van
Is de vraag te dom of zijn de kenners spoorloos ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:13 schreef kleinzusje het volgende:
Effe een noobvraag aan de kenners:
Tot welke ranking moet je Qualies spelen ?
En van af welke ranking krijg je een bey ?
+ Verschilt dit nog met ATP en GS ?
Het laatste natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is de vraag te dom of zijn de kenners spoorloos ?
Dat eerste natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is de vraag te dom of zijn de kenners spoorloos ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
Wat bedoel je met jequote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef Federer-fan het volgende:
Nog maar twee nachtjes slapen en dan gaan we beginnen.![]()
Om het te vieren een slechte grap die ik vandaag heb bedacht:snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er tranen in mijn ogen schieten bij het lezen van deze slechte grap....door de combo PI enquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
Wat bedoel je met jein combinatie met je PI-duim?
De grap is dat jij hem niet snapt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef TubewayDigital het volgende:
is de grap: hij is weer heerlijk ober ?
Ik ook niet, maar dat maakt het een FF-grap. Als we hem wel zouden snappen zou het wel een normale grap zijn.quote:
Vandaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat maakt het een FF-grap. Als we hem wel zouden snappen zou het wel een normale grap zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |