Ik vind die tas maar lelijk, de rest isquote:Op maandag 18 mei 2009 17:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
H&m, Louis Vuitton, Paul Frank
ik vind die tas iets ordinairs hebben, maar zoals ik zei vind ik rest heel leukquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef guitarist het volgende:
Ik heb geen foto van wat ik vandaag aan heb (behalve de broek dan) maar ik kan wel laten zien wat ik morgen aan heb (vanmiddag geshopt) :
http://twitpic.com/5ffmr
http://twitpic.com/5fgx5
heb het over de tas niet over haar gzr???quote:Op maandag 18 mei 2009 19:25 schreef couleurs het volgende:
laat haar
Leukquote:
vetquote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef guitarist het volgende:
Ik heb geen foto van wat ik vandaag aan heb (behalve de broek dan) maar ik kan wel laten zien wat ik morgen aan heb (vanmiddag geshopt) :
http://twitpic.com/5ffmr
http://twitpic.com/5fgx5
Dat topje is ziekquote:
Slijmbalquote:Op maandag 18 mei 2009 19:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dat topje is ziekZou vet zijn als je die zelf hebt vinger geverfd
![]()
@debster Je haar zit zo leuk
Dank jequote:Op maandag 18 mei 2009 19:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dat topje is ziekZou vet zijn als je die zelf hebt vinger geverfd
![]()
@debster Je haar zit zo leuk
LOL, het zat anders dan normaalquote:
Mwah, ze hebben ook nog andere leuke tassen hoor, maar ik zocht gewoon een simpele mooie tas (ja, vind misschien niet iedereen mooi, maargoed.) en die dushi gehalte komt door al die KO's, maar dat heb je tegenwoordig met de meeste grote merken..quote:
Ok laat ik het dan anders formuleren: Hoe lang/klein ben je dat een S jou staat zoals een L mij staat terwijl ik toch een aardig gemiddeld figuur heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Serieus hoe kansloos ben je als je zo'n post maakt..
1,81 met een normaal tot iets wat smal/dun postuur, maar ken mensen die stukken smaller/dunner/kleiner zijn, ook logisch aangezien er ook XXS en XS verkocht wordt. En ik ben niet onzeker, jouw manier van schrijven irriteerde me gewoon in die post en daar reageerde ik opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:51 schreef Azaron het volgende:
[..]
Ok laat ik het dan anders formuleren: Hoe lang/klein ben je dat een S jou staat zoals een L mij staat terwijl ik toch een aardig gemiddeld figuur heb.
Feel the love jongen, gelijk zo agressief te reageren, hoezo onzeker
Zelfde geldt wmb voor de pantalon.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Schoentjes zien er casual doch stijlvol uit imo. Waar gekocht?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, erg blauw. Een witte polo was waarschijnlijk beter geweest, maar die lag helaas in de was.
Het enige dat enige afbreuk gaf, was m'n grijs vest (&M) die niet helemaal aanwezig is op de foto (linksonder).
welke schoenen zijn dat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, erg blauw. Een witte polo was waarschijnlijk beter geweest, maar die lag helaas in de was.
Het enige dat enige afbreuk gaf, was m'n grijs vest (H&M) die niet helemaal aanwezig is op de foto (linksonder).
Schoenen zijn tof, kan daar een betere foto van gemaakt worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige dat enige afbreuk gaf, was m'n grijs vest (H&M) die niet helemaal aanwezig is op de foto (linksonder).
Op Koninginnedag. Was overigens het laatste paar, precies in mijn maat! Je kunt het allicht nog proberen, maar ik acht de kans klein, was overigens in Rotterdam. Ik zal morgen overigens betere foto's maken van m'n schoenen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef Chindo het volgende:
Skylark heb je een vierkantje in je foto gemaakt ofzo?![]()
Dolichologofobie vette schoenen ja!
Ik zit asos etc al een tijd af te speuren naar zulke 'swear / schmoove' achtige blauwe schoenen..
Bijenkorf heb ik ze helaas niet gezien (was er toevallig vandaag) heb je ze al ene tijd geleden gekocht?
zorg wel dat je de goede maat pakt danquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:28 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Juist. Fuck merken. Gewoon een lekker merkloos plain white t(-shirt).
tshirt is imo goede maat voor em hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:42 schreef bbaadd het volgende:
[..]
zorg wel dat je de goede maat pakt dan
Het is de goede maat (vind ik), maar heb hem wat schuingetrokken zodat je m'n riem op de foto ook ziet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:42 schreef bbaadd het volgende:
[..]
zorg wel dat je de goede maat pakt dan
niet in combinatie met zo'n wijde broek, shirt is echt te strakquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:26 schreef JayJayy het volgende:
[..]
tshirt is imo goede maat voor em hoor
sorry hoor maar dat betekent dat je met alle soorten broeken behalve skinny jeans, alleen niét-aansluitende t-shirts mag dragen?? Beetje onzin, niet?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:42 schreef bbaadd het volgende:
[..]
niet in combinatie met zo'n wijde broek, shirt is echt te strak
het mag van mij hoor, maar het ziet er niet goed uit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:26 schreef JayJayy het volgende:
[..]
sorry hoor maar dat betekent dat je met alle soorten broeken behalve skinny jeans, alleen niét-aansluitende t-shirts mag dragen?? Beetje onzin, niet?
en aangezien ik strakkere jeans dan dit er achterlijk uit vind zien, zullen we het nooit eens worden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:34 schreef bbaadd het volgende:
[..]
het mag van mij hoor, maar het ziet er niet goed uit.
Die broek mag best ietsjes lager hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef Gimmick het volgende:
[ afbeelding ]
Gister dan. Spencer is donkerrood dan het nu lijkt.
Oprechte vraag. Waarom loop je er zo bij? Heb je het gevoel dat dit uitstraalt wie jij bent, en zo ja, hoe zou je jezelf beschrijven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef Gimmick het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen zijn best identiek aan mijn Swear Jimmy'squote:Op donderdag 21 mei 2009 17:39 schreef Dolichologofobie het volgende:
De beloofde foto's van m'n schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze lijken er inderdaad op.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:13 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Schoenen zijn best identiek aan mijn Swear Jimmy's![]()
Ik heb laatst nog een paar Swear Deans aangeschaftquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:13 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Schoenen zijn best identiek aan mijn Swear Jimmy's
@Chindo: Nog veel moois te koop @ Nederveen? Misschien dat ik dan ook maar even langs ga!
In principe geen tshirtjes etc meer. Voor de rest paar kleinere maten van John Varvatos. True Religion broeken in overvloed, moet je van houden. Pakken / blousjes in overvloed en ook schoenen. Ondergoed van bikkembergs en D&G en Galliano. Ook veel vette riemen over; o.a. Etro en Frankie...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:13 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Schoenen zijn best identiek aan mijn Swear Jimmy's
@Chindo: Nog veel moois te koop @ Nederveen? Misschien dat ik dan ook maar even langs ga!
mooie plaatjes van internet hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 18:47 schreef kensei het volgende:
Felle kleurtjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een onzin zeg!quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:42 schreef bbaadd het volgende:
[..]
niet in combinatie met zo'n wijde broek, shirt is echt te strak
In dat geval valt er niet zoveel te verwijten, want we zijn nou eenmaal Fok'ers en geen idiotenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:46 schreef karoltje het volgende:
Elke idioot ziet dat dat door het camerastandpunt komt.
Dat overhemd kan echt niet? Anders al genoeg complimenten gehad en vragen van welk merk het overhemd is hoor! En hijs stukken minder see-trough dan op die foto lijkt!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:21 schreef Pumatje het volgende:
dat overhemd kan echt niet, die strepen zijn .. minder
lijkt wel see-trough daardoor....
pak dan gewoon leuk wit getailleerd
11OZquote:
Ik vind hem mooi.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dat overhemd kan echt niet? Anders al genoeg complimenten gehad en vragen van welk merk het overhemd is hoor! En hijs stukken minder see-trough dan op die foto lijkt!
Die strepen kun je niet mooi vinden, dat snap ik, maar om nou te zeggen dat het echt niet kan.... vind ik iets overdreven!![]()
Hier foto van paar dagen terug:
[ afbeelding ]
[..]
11OZ
Gelukkig wisten we dat nog niet!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef Pumatje het volgende:
vind het ook echt niets, beetje sjonnie.
maar ieder zijn smaak
Kan ik hieruit opmaken dat Edwin erg duur is? Ik heb serieus altijd gedacht dat het een wehkamp-merk wasquote:Op maandag 25 mei 2009 20:42 schreef nout72 het volgende:
Als ik ooit een groter bedrag (150 - 200 euro) uit wil geven aan jeans dan staat Edwin bovenaan mijn lijstje, ver boven de usual suspects Nudie en Diesel.
Omdat Edwin qua uiterlijk en uitstraling het dichts bij Levi's staat (de vorm van de achterzakken bijvoorbeeld en zonder frutsels en stiksel), maar dan met net wat betere wassings, ik zou dus ook voor een pre-washed gaan.
Edwin heeft ook goedkopere modellen, maar de prime models zijn toch al snel 130 Euro..quote:Op maandag 25 mei 2009 22:30 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat Edwin erg duur is? Ik heb serieus altijd gedacht dat het een wehkamp-merk was.
Dat was het geloof ik ook en dan spreek ik over eind jaren 80.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:30 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat Edwin erg duur is? Ik heb serieus altijd gedacht dat het een wehkamp-merk was.
Hmm, ik heb liever pre-washed Edwins.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Edwin heeft ook goedkopere modellen, maar de prime models zijn toch al snel 130 Euro..
http://www.cultizm.com/index.php?cat=c36_EDWIN.html
Maar bij caliroots is er nu sale, van 129 Euro naar 85, alleen zijn de maten die nog beschikbaar zijn bijna allemaal aan de (te) grote kant:
http://caliroots.com/system/search/search.asp?manuid=158
Ik hou van mannen in witte overhemden! (en van mannen met mooie schoenen, maar die zie ik dan weer niet..quote:Op maandag 25 mei 2009 20:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
Laat ik ook maar weer eens een bijdrage leveren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijke foto van bloes (toen ik hem net gekocht had):
[ afbeelding ]
En broek:
[ afbeelding ]
de goedkope lijn van Edwin heet tegenwoordig ook Paddock's in Europa, De High-end lijn nog gewoon Edwinquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:29 schreef nout72 het volgende:
[..]
Dat was het geloof ik ook en dan spreek ik over eind jaren 80.
Prijzen waren ongeveer wat een Levi's 501 (in Nederland) destijds kostte, rond de 150 gulden.
Het komt mij zo voor dat de "Edwin" van toen niet de "Edwin" van nu is.
Nicequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef Gimmick het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat het boven zulke schoenen zeker kan zo.quote:
http://www.asos.com/Religion/Religion-Merino-Cardigan/Prod/pgeproduct.aspx?iid=465165&cid=7617&Rf-400=608&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=DarkGreyquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:40 schreef Castillion het volgende:
Ey salt seafood, waar heb je die knoopjesvest gekocht en voor hoeveel.
Zoek al een tijdje naar zo'n ding
classy and sexyquote:
Onderste knoop altijd open.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
Vandaag heb ik um ook aan trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit nog een beetje in dubio over die onderste knoop; wel of niet dicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |