Ok laat ik het dan anders formuleren: Hoe lang/klein ben je dat een S jou staat zoals een L mij staat terwijl ik toch een aardig gemiddeld figuur heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Serieus hoe kansloos ben je als je zo'n post maakt..
1,81 met een normaal tot iets wat smal/dun postuur, maar ken mensen die stukken smaller/dunner/kleiner zijn, ook logisch aangezien er ook XXS en XS verkocht wordt. En ik ben niet onzeker, jouw manier van schrijven irriteerde me gewoon in die post en daar reageerde ik opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:51 schreef Azaron het volgende:
[..]
Ok laat ik het dan anders formuleren: Hoe lang/klein ben je dat een S jou staat zoals een L mij staat terwijl ik toch een aardig gemiddeld figuur heb.
Feel the love jongen, gelijk zo agressief te reageren, hoezo onzeker
Zelfde geldt wmb voor de pantalon.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Schoentjes zien er casual doch stijlvol uit imo. Waar gekocht?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, erg blauw. Een witte polo was waarschijnlijk beter geweest, maar die lag helaas in de was.
Het enige dat enige afbreuk gaf, was m'n grijs vest (&M) die niet helemaal aanwezig is op de foto (linksonder).
welke schoenen zijn dat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, erg blauw. Een witte polo was waarschijnlijk beter geweest, maar die lag helaas in de was.
Het enige dat enige afbreuk gaf, was m'n grijs vest (H&M) die niet helemaal aanwezig is op de foto (linksonder).
Schoenen zijn tof, kan daar een betere foto van gemaakt worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige dat enige afbreuk gaf, was m'n grijs vest (H&M) die niet helemaal aanwezig is op de foto (linksonder).
Op Koninginnedag. Was overigens het laatste paar, precies in mijn maat! Je kunt het allicht nog proberen, maar ik acht de kans klein, was overigens in Rotterdam. Ik zal morgen overigens betere foto's maken van m'n schoenen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef Chindo het volgende:
Skylark heb je een vierkantje in je foto gemaakt ofzo?![]()
Dolichologofobie vette schoenen ja!
Ik zit asos etc al een tijd af te speuren naar zulke 'swear / schmoove' achtige blauwe schoenen..
Bijenkorf heb ik ze helaas niet gezien (was er toevallig vandaag) heb je ze al ene tijd geleden gekocht?
zorg wel dat je de goede maat pakt danquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:28 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Juist. Fuck merken. Gewoon een lekker merkloos plain white t(-shirt).
tshirt is imo goede maat voor em hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:42 schreef bbaadd het volgende:
[..]
zorg wel dat je de goede maat pakt dan
Het is de goede maat (vind ik), maar heb hem wat schuingetrokken zodat je m'n riem op de foto ook ziet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:42 schreef bbaadd het volgende:
[..]
zorg wel dat je de goede maat pakt dan
niet in combinatie met zo'n wijde broek, shirt is echt te strakquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:26 schreef JayJayy het volgende:
[..]
tshirt is imo goede maat voor em hoor
sorry hoor maar dat betekent dat je met alle soorten broeken behalve skinny jeans, alleen niét-aansluitende t-shirts mag dragen?? Beetje onzin, niet?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:42 schreef bbaadd het volgende:
[..]
niet in combinatie met zo'n wijde broek, shirt is echt te strak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |