het mag van mij hoor, maar het ziet er niet goed uit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:26 schreef JayJayy het volgende:
[..]
sorry hoor maar dat betekent dat je met alle soorten broeken behalve skinny jeans, alleen niét-aansluitende t-shirts mag dragen?? Beetje onzin, niet?
en aangezien ik strakkere jeans dan dit er achterlijk uit vind zien, zullen we het nooit eens worden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:34 schreef bbaadd het volgende:
[..]
het mag van mij hoor, maar het ziet er niet goed uit.
Die broek mag best ietsjes lager hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef Gimmick het volgende:
[ afbeelding ]
Gister dan. Spencer is donkerrood dan het nu lijkt.
Oprechte vraag. Waarom loop je er zo bij? Heb je het gevoel dat dit uitstraalt wie jij bent, en zo ja, hoe zou je jezelf beschrijven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef Gimmick het volgende:
[ afbeelding ]
Gister dan. Spencer is donkerrood dan het nu lijkt.
Schoenen zijn best identiek aan mijn Swear Jimmy'squote:Op donderdag 21 mei 2009 17:39 schreef Dolichologofobie het volgende:
De beloofde foto's van m'n schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze lijken er inderdaad op.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:13 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Schoenen zijn best identiek aan mijn Swear Jimmy's![]()
Ik heb laatst nog een paar Swear Deans aangeschaftquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:13 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Schoenen zijn best identiek aan mijn Swear Jimmy's
@Chindo: Nog veel moois te koop @ Nederveen? Misschien dat ik dan ook maar even langs ga!
In principe geen tshirtjes etc meer. Voor de rest paar kleinere maten van John Varvatos. True Religion broeken in overvloed, moet je van houden. Pakken / blousjes in overvloed en ook schoenen. Ondergoed van bikkembergs en D&G en Galliano. Ook veel vette riemen over; o.a. Etro en Frankie...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:13 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Schoenen zijn best identiek aan mijn Swear Jimmy's
@Chindo: Nog veel moois te koop @ Nederveen? Misschien dat ik dan ook maar even langs ga!
mooie plaatjes van internet hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 18:47 schreef kensei het volgende:
Felle kleurtjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een onzin zeg!quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:42 schreef bbaadd het volgende:
[..]
niet in combinatie met zo'n wijde broek, shirt is echt te strak
In dat geval valt er niet zoveel te verwijten, want we zijn nou eenmaal Fok'ers en geen idiotenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:46 schreef karoltje het volgende:
Elke idioot ziet dat dat door het camerastandpunt komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |