Dat overhemd kan echt niet? Anders al genoeg complimenten gehad en vragen van welk merk het overhemd is hoor! En hijs stukken minder see-trough dan op die foto lijkt!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:21 schreef Pumatje het volgende:
dat overhemd kan echt niet, die strepen zijn .. minder
lijkt wel see-trough daardoor....
pak dan gewoon leuk wit getailleerd
11OZquote:
Ik vind hem mooi.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dat overhemd kan echt niet? Anders al genoeg complimenten gehad en vragen van welk merk het overhemd is hoor! En hijs stukken minder see-trough dan op die foto lijkt!
Die strepen kun je niet mooi vinden, dat snap ik, maar om nou te zeggen dat het echt niet kan.... vind ik iets overdreven!![]()
Hier foto van paar dagen terug:
[ afbeelding ]
[..]
11OZ
Gelukkig wisten we dat nog niet!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef Pumatje het volgende:
vind het ook echt niets, beetje sjonnie.
maar ieder zijn smaak
Kan ik hieruit opmaken dat Edwin erg duur is? Ik heb serieus altijd gedacht dat het een wehkamp-merk wasquote:Op maandag 25 mei 2009 20:42 schreef nout72 het volgende:
Als ik ooit een groter bedrag (150 - 200 euro) uit wil geven aan jeans dan staat Edwin bovenaan mijn lijstje, ver boven de usual suspects Nudie en Diesel.
Omdat Edwin qua uiterlijk en uitstraling het dichts bij Levi's staat (de vorm van de achterzakken bijvoorbeeld en zonder frutsels en stiksel), maar dan met net wat betere wassings, ik zou dus ook voor een pre-washed gaan.
Edwin heeft ook goedkopere modellen, maar de prime models zijn toch al snel 130 Euro..quote:Op maandag 25 mei 2009 22:30 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat Edwin erg duur is? Ik heb serieus altijd gedacht dat het een wehkamp-merk was.
Dat was het geloof ik ook en dan spreek ik over eind jaren 80.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:30 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat Edwin erg duur is? Ik heb serieus altijd gedacht dat het een wehkamp-merk was.
Hmm, ik heb liever pre-washed Edwins.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Edwin heeft ook goedkopere modellen, maar de prime models zijn toch al snel 130 Euro..
http://www.cultizm.com/index.php?cat=c36_EDWIN.html
Maar bij caliroots is er nu sale, van 129 Euro naar 85, alleen zijn de maten die nog beschikbaar zijn bijna allemaal aan de (te) grote kant:
http://caliroots.com/system/search/search.asp?manuid=158
Ik hou van mannen in witte overhemden! (en van mannen met mooie schoenen, maar die zie ik dan weer niet..quote:Op maandag 25 mei 2009 20:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
Laat ik ook maar weer eens een bijdrage leveren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijke foto van bloes (toen ik hem net gekocht had):
[ afbeelding ]
En broek:
[ afbeelding ]
de goedkope lijn van Edwin heet tegenwoordig ook Paddock's in Europa, De High-end lijn nog gewoon Edwinquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:29 schreef nout72 het volgende:
[..]
Dat was het geloof ik ook en dan spreek ik over eind jaren 80.
Prijzen waren ongeveer wat een Levi's 501 (in Nederland) destijds kostte, rond de 150 gulden.
Het komt mij zo voor dat de "Edwin" van toen niet de "Edwin" van nu is.
Nicequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef Gimmick het volgende:
[ afbeelding ]
Gister dan. Spencer is donkerrood dan het nu lijkt.
Ik vind dat het boven zulke schoenen zeker kan zo.quote:
http://www.asos.com/Religion/Religion-Merino-Cardigan/Prod/pgeproduct.aspx?iid=465165&cid=7617&Rf-400=608&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=DarkGreyquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:40 schreef Castillion het volgende:
Ey salt seafood, waar heb je die knoopjesvest gekocht en voor hoeveel.
Zoek al een tijdje naar zo'n ding
classy and sexyquote:
Onderste knoop altijd open.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
Vandaag heb ik um ook aan trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit nog een beetje in dubio over die onderste knoop; wel of niet dicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |