Luister je kan me niet wijsmaken dat ze daar standaard een condoom op zak hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef Asgard het volgende:
TS is 10 jaar en heeft nog nooit van anticonceptie gehoord?
Denk dat dat soort mensen wel aan de pil zijn he wijsneusquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Luister je kan me niet wijsmaken dat ze daar standaard een condoom op zak hebben.
Het liefst blazen die nitwits um namelijk op in de kroeg in het bijzijn van hun "sekteleden" en dan lachen.
Ja en jezus bestond ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Denk dat dat soort mensen wel aan de pil zijn he wijsneus
En aangezien je bij iemand thuis bent zal 1 van de 2 sowieso wel condooms hebben liggen
WTFquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijdens mijn studie waren er een aantal van die studentes uit China die een abortus hebben laten uitvoeren, de Nederlandse dames hebben dat gewoon wat discreter laten doen lijkt mij zo.
Me luve you long time.quote:
Ik heb standaard altijd een condoom in me portomonee, wel verstopt in een geheim vakjequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Luister je kan me niet wijsmaken dat ze daar standaard een condoom op zak hebben.
Het liefst blazen die nitwits um namelijk op in de kroeg in het bijzijn van hun "sekteleden" en dan lachen.
Zeker al 4 jaar dezelfdequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ik heb standaard altijd een condoom in me portomonee, wel verstopt in een geheim vakje
grapjasquote:
ja dunnoquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja, en wat moet je nou met 1 (!!!!!) condoom in je beurs![]()
Meestal spuit je er 3 vol, dus dan zou je na 5 minuten al klaar zijn met neuken.
Nou leuk zeg !!!!!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:57 schreef iBolt het volgende:
[..]
grapjas
[..]
ja dunnoniet iedereen heeft last van een voortijdige zaadlozing denk ik?
De normale anticonceptie pil? Morning afterpil? Spiraaltje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
waarom in je studententijd al zwanger worden (of een kind krijgen)?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef innepin het volgende:
*zwangere studente meldt zich
Maar ik voldoe helemaal niet aan de beschrijving van de OP, ik woon niet thuis en word ook niet "uitgewoond" door meerdere mannen, oh noez wat nu? Nu kloppen je vooroordelen niet meer
Wat een pareltje, dit topic
En dan zeker later wel trouwen in een witte jurk he?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef innepin het volgende:
*zwangere studente meldt zich
Maar ik voldoe helemaal niet aan de beschrijving van de OP, ik woon niet thuis en word ook niet "uitgewoond" door meerdere mannen, oh noez wat nu? Nu kloppen je vooroordelen niet meer
Wat een pareltje, dit topic
Wat denk jezelfquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:09 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
waarom in je studententijd al zwanger worden (of een kind krijgen)?
Ongepland, ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:09 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
waarom in je studententijd al zwanger worden (of een kind krijgen)?
Ik had daar toch geen zin in heur, een baby. Nu enzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Ongepland, ja.
Boswachter: ongepland is niet hetzelfde als ongewenst. En ik ben er tegen de buitenwereld heel eerlijk over hoor, heb niet de behoefte daar moeilijk over te doen.
Maarrrr dan moet ik er wel even bijzeggen dat ik bijna afgestudeerd ben, ruim twee jaar samenwoon, verloofd ben, etcetera, dus 't is niet alsof ik me al feestend en lallend heb laten bezwangeren door één of andere willekeurige corpsbal, en ik vervolgens 't kind op een studentenkamertje groot moet gaan brengen.
Zooo al ruim 2 jaar samenwonendquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Ongepland, ja.
Boswachter: ongepland is niet hetzelfde als ongewenst. En ik ben er tegen de buitenwereld heel eerlijk over hoor, heb niet de behoefte daar moeilijk over te doen.
Maarrrr dan moet ik er wel even bijzeggen dat ik bijna afgestudeerd ben, ruim twee jaar samenwoon, verloofd ben, etcetera, dus 't is niet alsof ik me al feestend en lallend heb laten bezwangeren door één of andere willekeurige corpsbal, en ik vervolgens 't kind op een studentenkamertje groot moet gaan brengen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat denk jezelf
Ongewenst, maar voor de buitenwereld gewenst....
Om niet zo af te gaan.
nee hoor, zat gewoon even mee te lezen. Maar denk niet dat het in OUD tot zijn recht komtquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen denk je voor de users hier ?
Dan neem ik hem wel mee naar KLB
ik heb zes jaar over mn studie gedaan (:')) flink gefeest tussendoor, daarnaast in mn "jeugd" ook flink gefeest en mn eigen ding gedaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:27 schreef hverburg84 het volgende:
snap ook niet zo goed waarom mensen jong een kind nemen, zeker bij studenten niet.
eerst lekker studeren, daarna paar jaar werken en dan als je volledig gesettled bent en genoten hebt van je "jeugd" een paar kids nemen en een hond
Je mist de Paint dan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen denk je voor de users hier ?
Dan neem ik hem wel mee naar KLB
Ik snap dit echt niet. Misschien ben ik wel te naief hierin.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook studente, en ook zwanger.
Mijn kind is wel degelijk geplanden als je denkt dat ik het zeg om niet af te gaan voor de buitenwereld dan mag je mn posthistory erop nalezen
.
Waarom zou ik dat doen? Waarom niet.
Ik ben 25, mijn vriend is 27. Ik studeer dit jaar af, heb komende week mn laatste tentamen en de scriptie is al een jaar af. Verder heb ik een baan waar ik blijf werken na mn studie (baan binnen de universiteit.)
Mijn vriend en ik wilden gewoon heel graag een gezinnetje stichten dus zodoende. We hebben een huis en een stabiele relatie.
En voor de korps-studentes die zich ieder weekend vol laten blaffen... tsja. Ik ken ze, en juist die meisjes zijn erg secuur met hun anticonceptieals je echt niet zwanger wilt raken (wat het gros van die meisjes niet wil) dan gebeurt dat maar heel zelden. Mocht de anticonceptie niet werke dan is er nog de MAP en anders een overtijds behandeling.
jeugd is maar net hoe je het definieert.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap dit echt niet. Misschien ben ik wel te naief hierin.
Wanneer je een kind uitschijt dan is je hele jeugd in 1 klap verdwenen. Daar heb ik dus echt geen zin in he
En een stationwagen kopenOok zoiets
![]()
![]()
wat een onzin..ik jeugd lekker (verantwoord) verder met kind.. ik ben gewoon een funmom en tegen de tijd dat kindlief naar school gaat ben ik nog geen 30 en blijf vrolijk mn ding doen hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer je een kind uitschijt dan is je hele jeugd in 1 klap verdwenen. Daar heb ik dus echt geen zin in he
![]()
![]()
p.s. Ik poep geen kinderen uit he. Indien jullie dat uit de tekst hierboven menen af te leiden
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef HeatWave het volgende:
Hmmzzzzz, pittg onderwerpje voor GC.
Oh, Innepin:.
Hadden wij ook niet een studente die het eehm ' anders' opgelost heeft?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:04 schreef hverburg84 het volgende:
hier op de uni twente heb je een creche voor medewerkers en studentes met en kind.
Dit is inderdaad wel een goed punt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef p_iglet het volgende:
Dat al die vrouwen steeds later kinderen krijgen, dat is pas een probleem. Weet je wel hoeveel groter het risico op aangeboren afwijkingen is als je 40 bent in vergelijking tot tussen de 20 en 30??
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef Sjeen het volgende:
Het antwoord is al gegeven... Studentes die 'rondneuken' doen dat niet om zwanger te worden en nemen dus hun maatregelen. Studentes die zwanger willen worden, neuken over het algemeen niet rond, maar hebben een relatie.
Case closed, lijkt me
studentes nemen de pil en studenten EN studentes hebbn meestal condooms op zakquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met condoom jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:27 schreef _LotT het volgende:
[..]
studentes nemen de pil en studenten EN studentes hebbn meestal condooms op zak
niet dak ik er zo op los neuk, maar zelfs met je liefje doe je het veilig
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Met condoom jaAls ze aan de pil is ga je toch niet condoom er nog bij doen?
assquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zoiets noemt men ook wel dubbel Dutch, condoom en Pil. Zo voorkom je extra dat je niet zwanger wordt en geen rare ziektes oplooptquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Oh, dus ze heffen elkaars werking op?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:23 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Zoiets noemt men ook wel dubbel Dutch, condoom en Pil. Zo voorkom je extra dat je niet zwanger wordt en geen rare ziektes oploopt
Waarom niet ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja ik zeg het eigenlijk ook verkeerd. Als je wat in het rond gaat neuken is een condoom wel handig. Maar als je vaste vriendin hebt ga je toch niet condoom + pil ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:23 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Zoiets noemt men ook wel dubbel Dutch, condoom en Pil. Zo voorkom je extra dat je niet zwanger wordt en geen rare ziektes oploopt
'Haar hele jeugd?' Ze is 25.quote:Zo jong je hele jeugd weggooien. Noeits meer eens lekker stappen met vrinden zonder een oppas te regelen etc. Ik zou gek worden.
ja, en wat als je vent toch alsnog gaat rondneuken. Dan zit jij opgescheept met een ziekte, die je misschien nooit meer kwijtraaktquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja ik zeg het eigenlijk ook verkeerd. Als je wat in het rond gaat neuken is een condoom wel handig. Maar als je vaste vriendin hebt ga je toch niet condoom + pil ?
Condoom vind ik maar zwaar klote eerlijk gezegd
Dat geld toch voor allebei. Beetje vertrouwen kan geen kwaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:51 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
ja, en wat als je vent toch alsnog gaat rondneuken. Dan zit jij opgescheept met een ziekte, die je misschien nooit meer kwijtraakt
Vertelquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Hadden wij ook niet een studente die het eehm ' anders' opgelost heeft?
Geslacht: Vrouw - luciferistquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:02 schreef luciferist het volgende:
ik heb 4 condooms in mijn tas en bijna elke girl was aan de pil. double dutch dus.
De user Ikjur en ik weten elkaars wachtwoord.. altijd ouwehoeren met elkaars infoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw - luciferist
proud owner of a penis
Beetje dubbelzinnig
Klas en studentes gaat al niet samenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:12 schreef iBenny het volgende:
waar al die zwangerestudentes zijn?
mijn hele klas is zwanger..
kuthars?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:55 schreef Megumi het volgende:
Deze dames gebruiken kunsthars.
BoWaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Sommige klapstengeljosti's worden gewoon mod gemaakt omdat ze dan beter in de hand te houden zijn. Zoiets moet het geweest zijn.
Ze is 25, dan heb je toch al wel 10 jaar goed kunnen feesten hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
p.s. Ik poep geen kinderen uit he. Indien jullie dat uit de tekst hierboven menen af te leiden
Waarom denk je dat TS is geboren, vast een ongelukje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:52 schreef Mirjam het volgende:
niet bekend met de fenomenen 'condoom' en 'de pil'?
Nee, gewoon in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat TS is geboren, vast een ongelukje.
Het heeft echt niks te maken met hpoelang je met iemand hebt. het is eerder het gevoel van dit voelt goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze is 25, dan heb je toch al wel 10 jaar goed kunnen feesten hoor..
Bovendien is het meer per toeval dat ze nog studeert, omdat ze er wat langer over gedaan heeft!
Als ik een goede langdurige (dus minimaal 4 jaar ofzo) relatie zou hebben op mn 25e zou ik het ook overwegen.
Daar heb je ook een punt natuurlijk, maar het gaat mij er ook om dat je nog aardig wat tijd gewoon lekker met z'n tweetjes hebt om te feesten, reizen etc.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:05 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Het heeft echt niks te maken met hpoelang je met iemand hebt. het is eerder het gevoel van dit voelt goed
Is vind het geen domme vraag.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef Asgard het volgende:
TS is 10 jaar en heeft nog nooit van anticonceptie gehoord?
1 Sja, dat zijn de bizarre uitzonderingenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:49 schreef Mendulb het volgende:
Een ex-klasgenoot van mijn vriendin ging trouwen met een gast van......... 50.
zei is 20, en die gast had eerst met dr moeder.
En ze is nu zwanger.
vaag hoor.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat TS is geboren, vast een ongelukje.
quote:
Fijnquote:Op maandag 20 december 2010 12:50 schreef Queensryche het volgende:
ik ben ook studente en ben ook zwanger...
ik heb me bewust laten zwanger neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |