abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69016394
Nou was ik me zojuist het volgende af aan het vragen he:

Het is algemeen bekend dat studenten nogal losbandig zijn in de neukeritus, maar ik heb nog nooit gehoord dat een studente zwanger was
En dan bedoel ik niet studentes die nog thuis wonen, maar van die groepskutjes die het leuk vinden om bij een soos te horen en dan door de hele soos uitgewoont te worden.

Apart fenomeen vind ik dat, en daar hoor je ook nooit media over...
Bijv: Zwangerschap onder studentes explosief gestegen.

Hoe de fuck doen ze dat toch.

Dat dus.
U MAD?
pi_69016429
Dat noemen ze nou anti-conceptie
pi_69016449
Misschien zijn ze slim genoeg om een condoom te gebruiken?
pi_69016507
niet bekend met de fenomenen 'condoom' en 'de pil'?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:55:33 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_69016614
Deze dames gebruiken kunsthars.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:57:58 #6
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_69016686
Waarschijnlijk laten ze zich alleen anaal nemen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:39:11 #7
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_69018148
Een abortus is ook zo gebeurd.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_69018349

TS is 10 jaar en heeft nog nooit van anticonceptie gehoord?
pi_69018392
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef Asgard het volgende:

Luister je kan me niet wijsmaken dat ze daar standaard een condoom op zak hebben.
Het liefst blazen die nitwits um namelijk op in de kroeg in het bijzijn van hun "sekteleden" en dan lachen.
U MAD?
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:47:06 #10
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_69018445
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Luister je kan me niet wijsmaken dat ze daar standaard een condoom op zak hebben.
Het liefst blazen die nitwits um namelijk op in de kroeg in het bijzijn van hun "sekteleden" en dan lachen.
Denk dat dat soort mensen wel aan de pil zijn he wijsneus
En aangezien je bij iemand thuis bent zal 1 van de 2 sowieso wel condooms hebben liggen
pi_69018502
Tijdens mijn studie waren er een aantal van die studentes uit China die een abortus hebben laten uitvoeren, de Nederlandse dames hebben dat gewoon wat discreter laten doen lijkt mij zo.
pi_69018513
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:47 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Denk dat dat soort mensen wel aan de pil zijn he wijsneus
En aangezien je bij iemand thuis bent zal 1 van de 2 sowieso wel condooms hebben liggen
Ja en jezus bestond ook
U MAD?
pi_69018539
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijdens mijn studie waren er een aantal van die studentes uit China die een abortus hebben laten uitvoeren, de Nederlandse dames hebben dat gewoon wat discreter laten doen lijkt mij zo.
WTF
U MAD?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 14 mei 2009 @ 15:50:32 #14
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_69018604
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

WTF
Me luve you long time.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_69018621
ja, dat vraag ik me nou ook wel is af... wel vol blaffen maar niet zwanger worden ...
No Guts, No Glory
pi_69018720
quote:

[..]

Ik heb standaard altijd een condoom in me portomonee, wel verstopt in een geheim vakje
pi_69018769
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef iBolt het volgende:

[..]

Ik heb standaard altijd een condoom in me portomonee, wel verstopt in een geheim vakje
Zeker al 4 jaar dezelfde
U MAD?
pi_69018781
Onder welke steen heb jij gezeten TS?
Anti-conceptie..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anticonceptie Alsjeblieft..
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_69018811
Ohja, en wat moet je nou met 1 (!!!!!) condoom in je beurs

Meestal spuit je er 3 vol, dus dan zou je na 5 minuten al klaar zijn met neuken.

Nou leuk zeg !!!!!
U MAD?
pi_69018885
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zeker al 4 jaar dezelfde
grapjas
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja, en wat moet je nou met 1 (!!!!!) condoom in je beurs

Meestal spuit je er 3 vol, dus dan zou je na 5 minuten al klaar zijn met neuken.

Nou leuk zeg !!!!!
ja dunno niet iedereen heeft last van een voortijdige zaadlozing denk ik?
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:00:20 #21
125915 Dribbel_
pi_69019029
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:57 schreef iBolt het volgende:

[..]

grapjas
[..]

ja dunno niet iedereen heeft last van een voortijdige zaadlozing denk ik?

laat em maar
pi_69019074
quote:

[..]

De normale anticonceptie pil? Morning afterpil? Spiraaltje?
pi_69019078
ja I know ik hapte
pi_69019211
hier op de uni twente heb je een creche voor medewerkers en studentes met en kind.
zo af en toe hoor je het wel dat een meid vol geblaft is en er 9 maanden later wat uit perst.

ben je flink genaaid in je studententijd

voor de jonge milf hunters:

hier staan voor geyle neuksex
pi_69019316
*zwangere studente meldt zich
Maar ik voldoe helemaal niet aan de beschrijving van de OP, ik woon niet thuis en word ook niet "uitgewoond" door meerdere mannen, oh noez wat nu? Nu kloppen je vooroordelen niet meer

Wat een pareltje, dit topic
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69019433
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef innepin het volgende:
Maar ik voldoe helemaal niet aan de beschrijving van de OP, ik woon niet thuis en word ook niet "uitgewoond" door meerdere mannen, oh noez wat nu? Nu kloppen je vooroordelen niet meer

waarom in je studententijd al zwanger worden (of een kind krijgen)?
pi_69019513
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef innepin het volgende:

En dan zeker later wel trouwen in een witte jurk he?

pi_69019533
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:09 schreef hverburg84 het volgende:

[..]

Wat denk jezelf

Ongewenst, maar voor de buitenwereld gewenst....
Om niet zo af te gaan.
U MAD?
pi_69019689
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:09 schreef hverburg84 het volgende:

[..]

Ongepland, ja.
Boswachter: ongepland is niet hetzelfde als ongewenst. En ik ben er tegen de buitenwereld heel eerlijk over hoor, heb niet de behoefte daar moeilijk over te doen.

Maarrrr dan moet ik er wel even bijzeggen dat ik bijna afgestudeerd ben, ruim twee jaar samenwoon, verloofd ben, etcetera, dus 't is niet alsof ik me al feestend en lallend heb laten bezwangeren door één of andere willekeurige corpsbal, en ik vervolgens 't kind op een studentenkamertje groot moet gaan brengen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:17:44 #30
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69019784
Ts zit gewoon te geilen op onbereikbare "studentes".
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:22:48 #31
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69020047
Meestal zijn dit toch de MBO-'studentes'.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_69020176
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef innepin het volgende:

[..]

Ongepland, ja.
Boswachter: ongepland is niet hetzelfde als ongewenst. En ik ben er tegen de buitenwereld heel eerlijk over hoor, heb niet de behoefte daar moeilijk over te doen.

Maarrrr dan moet ik er wel even bijzeggen dat ik bijna afgestudeerd ben, ruim twee jaar samenwoon, verloofd ben, etcetera, dus 't is niet alsof ik me al feestend en lallend heb laten bezwangeren door één of andere willekeurige corpsbal, en ik vervolgens 't kind op een studentenkamertje groot moet gaan brengen.
Ik had daar toch geen zin in heur, een baby. Nu enzo
Zo jong je hele jeugd weggooien. Noeits meer eens lekker stappen met vrinden zonder een oppas te regelen etc. Ik zou gek worden.
En het idee dat je zoon of dochter ook op FOK zit en je dan betrapt op vatsige uitspraken of in het keldertje
U MAD?
pi_69020215
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef innepin het volgende:

[..]

Ongepland, ja.

Zooo al ruim 2 jaar samenwonend Dit gaat helemaal goed komen
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:26:44 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69020219
Hmmzzzzz, pittg onderwerpje voor GC .

Oh, Innepin: .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_69020244
snap ook niet zo goed waarom mensen jong een kind nemen, zeker bij studenten niet.

eerst lekker studeren, daarna paar jaar werken en dan als je volledig gesettled bent en genoten hebt van je "jeugd" een paar kids nemen en een hond
pi_69020273
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat denk jezelf

Ongewenst, maar voor de buitenwereld gewenst....
Om niet zo af te gaan.

Ik ben ook studente, en ook zwanger.
Mijn kind is wel degelijk gepland en als je denkt dat ik het zeg om niet af te gaan voor de buitenwereld dan mag je mn posthistory erop nalezen .

Waarom zou ik dat doen? Waarom niet.
Ik ben 25, mijn vriend is 27. Ik studeer dit jaar af, heb komende week mn laatste tentamen en de scriptie is al een jaar af. Verder heb ik een baan waar ik blijf werken na mn studie (baan binnen de universiteit.)
Mijn vriend en ik wilden gewoon heel graag een gezinnetje stichten dus zodoende. We hebben een huis en een stabiele relatie.

En voor de korps-studentes die zich ieder weekend vol laten blaffen... tsja. Ik ken ze, en juist die meisjes zijn erg secuur met hun anticonceptie als je echt niet zwanger wilt raken (wat het gros van die meisjes niet wil) dan gebeurt dat maar heel zelden. Mocht de anticonceptie niet werke dan is er nog de MAP en anders een overtijds behandeling.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69020299
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef HeatWave het volgende:
Te hoog gegrepen denk je voor de users hier ?
Dan neem ik hem wel mee naar KLB
U MAD?
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:30:12 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69020396
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

nee hoor, zat gewoon even mee te lezen. Maar denk niet dat het in OUD tot zijn recht komt .
Get woke, go broke!
pi_69020468
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:27 schreef hverburg84 het volgende:
snap ook niet zo goed waarom mensen jong een kind nemen, zeker bij studenten niet.

eerst lekker studeren, daarna paar jaar werken en dan als je volledig gesettled bent en genoten hebt van je "jeugd" een paar kids nemen en een hond
ik heb zes jaar over mn studie gedaan (:')) flink gefeest tussendoor, daarnaast in mn "jeugd" ook flink gefeest en mn eigen ding gedaan.
Twee keer in Frankrijk gewoond om daar te werken.

Inmiddels ben ik gesettled en geniet ik met volle teugen van mijn huidige leven, de liefde tussen mij en mn lief en alles wat erbij komt.
Accepteer toch eens dat niet iedereen dezelfde dingen op hetzelfde moment wil... Ik ken mensen die op hun 40e pas aan kinderen zijn begonnen, dat moeten zij zelf weten, net zo goed als dat ik zelf moet weten of ik ervoor wil kiezen om nu aan kinderen te beginnen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69020475
Hier moeder van een kind van ondertussen bijna 2. Ben nog steeds student. Begin in juli aan mijn co-schappen geneeskunde.

Gewoon samenwonend, geen groeps-studentensoos-rondneuk-kutje.... (leuk galgje woord trouwens )

Kind zeer gewenst alleen nog niet helemaal gepland op dat moment.

Vanaf september is papa ook weer student (naja in deeltijd dan).

Wat is het probleem van zwangere studenten?
Of voor mijn part van rond neukende studenten die niet zwanger worden??

Typisch geval van waar maak je je eigenlijk druk om
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:31:55 #41
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_69020494
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je mist de Paint dan.
pi_69020545
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik ben ook studente, en ook zwanger.
Mijn kind is wel degelijk gepland en als je denkt dat ik het zeg om niet af te gaan voor de buitenwereld dan mag je mn posthistory erop nalezen .

Waarom zou ik dat doen? Waarom niet.
Ik ben 25, mijn vriend is 27. Ik studeer dit jaar af, heb komende week mn laatste tentamen en de scriptie is al een jaar af. Verder heb ik een baan waar ik blijf werken na mn studie (baan binnen de universiteit.)
Mijn vriend en ik wilden gewoon heel graag een gezinnetje stichten dus zodoende. We hebben een huis en een stabiele relatie.

En voor de korps-studentes die zich ieder weekend vol laten blaffen... tsja. Ik ken ze, en juist die meisjes zijn erg secuur met hun anticonceptie als je echt niet zwanger wilt raken (wat het gros van die meisjes niet wil) dan gebeurt dat maar heel zelden. Mocht de anticonceptie niet werke dan is er nog de MAP en anders een overtijds behandeling.
Ik snap dit echt niet. Misschien ben ik wel te naief hierin.
Wanneer je een kind uitschijt dan is je hele jeugd in 1 klap verdwenen. Daar heb ik dus echt geen zin in he

En een stationwagen kopen Ook zoiets

p.s. Ik poep geen kinderen uit he. Indien jullie dat uit de tekst hierboven menen af te leiden
U MAD?
pi_69020723
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wanneer je een kind uitschijt dan is je hele jeugd in 1 klap verdwenen. Daar heb ik dus echt geen zin in he

jeugd is maar net hoe je het definieert.
Als je je hierbij voorstelt dat je nu je verantwoordelijkheden moet nemen enzo, ja dat klopt. Daar verandert het een en ander mee. Maar dat neemt niet weg dat ik hiervoor kies. Ik wil dit, en het zal me roesten of de buitenwereld begrijpt wat ik hierbij voel.

En och, op je 40e je eerste kind nemen en zodoende met een puber opgescheept zitten als je zelf midden 50 bent is ook niet alles iedere leeftijd heeft voordelen en nadelen. Ik voel me prima bij hoe mijn leven nu loopt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69020737
Volgens mij zag ik vandaag een studente die zwanger was. Of ze had gewoon een dikke buik.
pi_69020798
waarom is je jeugd in 1 klap verdwenen met kind??

de agenda plannen is wat meer werk, maar verder ga ik komend jaar gewoon weer naar lowlands, ga naar concerten, avondjes weg. Zelfs weken vrijwilligerswerk doen, net als voordat Pepijn er was. En we doen nu juist ook dingen die leuk zijn met kind.

Ow en we hebben geen stationwagen , niet eens een auto.

Ik was 22 toen Pepijn geboren werd, en heb dat nooit als een probleem gezien.

Dat al die vrouwen steeds later kinderen krijgen, dat is pas een probleem. Weet je wel hoeveel groter het risico op aangeboren afwijkingen is als je 40 bent in vergelijking tot tussen de 20 en 30??
pi_69021135
quote:

[..]

p.s. Ik poep geen kinderen uit he. Indien jullie dat uit de tekst hierboven menen af te leiden
wat een onzin..ik jeugd lekker (verantwoord) verder met kind.. ik ben gewoon een funmom en tegen de tijd dat kindlief naar school gaat ben ik nog geen 30 en blijf vrolijk mn ding doen hoor.

Ik ben inmiddels klaar met mijn studie(W.O), paps nog niet(HBO) en gaat zelfs nog verder na deze studie.
en het punt 'te jong'is helemaal stom.. het vrouwenlichaam is eigenlijk gemaakt om voor je 30e te baren
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_69021459
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef HeatWave het volgende:

Oh, Innepin: .
Lief topic hè? Allemaal érg open minded hier
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 mei 2009 @ 17:00:46 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69021779
Het antwoord is al gegeven... Studentes die 'rondneuken' doen dat niet om zwanger te worden en nemen dus hun maatregelen. Studentes die zwanger willen worden, neuken over het algemeen niet rond, maar hebben een relatie.

Case closed, lijkt me
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:13:25 #49
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_69022209
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:04 schreef hverburg84 het volgende:
hier op de uni twente heb je een creche voor medewerkers en studentes met en kind.

Hadden wij ook niet een studente die het eehm ' anders' opgelost heeft?
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:18:08 #50
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_69022352
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef p_iglet het volgende:

Dat al die vrouwen steeds later kinderen krijgen, dat is pas een probleem. Weet je wel hoeveel groter het risico op aangeboren afwijkingen is als je 40 bent in vergelijking tot tussen de 20 en 30??
Dit is inderdaad wel een goed punt.
Overigens is op latere leeftijd kinderen ook niet zo fijn lijkt me.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_69022473
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef Sjeen het volgende:
Het antwoord is al gegeven... Studentes die 'rondneuken' doen dat niet om zwanger te worden en nemen dus hun maatregelen. Studentes die zwanger willen worden, neuken over het algemeen niet rond, maar hebben een relatie.

Case closed, lijkt me
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69022669
quote:

[..]

studentes nemen de pil en studenten EN studentes hebbn meestal condooms op zak
niet dak ik er zo op los neuk, maar zelfs met je liefje doe je het veilig
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:07:55 #53
56749 BlaZ
pi_69023787
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:27 schreef _LotT het volgende:

[..]

studentes nemen de pil en studenten EN studentes hebbn meestal condooms op zak
niet dak ik er zo op los neuk, maar zelfs met je liefje doe je het veilig
Met condoom ja Als ze aan de pil is ga je toch niet condoom er nog bij doen?
pi_69023828
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:07 schreef BlaZ het volgende:

[..]

pi_69023923
quote:

[..]

ass
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:15:19 #56
125915 Dribbel_
pi_69023963
quote:

[..]

pi_69024232
quote:

[..]

Zoiets noemt men ook wel dubbel Dutch, condoom en Pil. Zo voorkom je extra dat je niet zwanger wordt en geen rare ziektes oploopt
pi_69024557
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:23 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

Zoiets noemt men ook wel dubbel Dutch, condoom en Pil. Zo voorkom je extra dat je niet zwanger wordt en geen rare ziektes oploopt
Oh, dus ze heffen elkaars werking op?
pi_69024660
quote:

[..]

Waarom niet ?
U MAD?
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:38:55 #60
56749 BlaZ
pi_69024728
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:23 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

Ja ik zeg het eigenlijk ook verkeerd. Als je wat in het rond gaat neuken is een condoom wel handig. Maar als je vaste vriendin hebt ga je toch niet condoom + pil ?
Condoom vind ik maar zwaar klote eerlijk gezegd
pi_69028198
quote:
Zo jong je hele jeugd weggooien. Noeits meer eens lekker stappen met vrinden zonder een oppas te regelen etc. Ik zou gek worden.
'Haar hele jeugd?' Ze is 25.
pi_69029017
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:07 schreef Vloerkadet het volgende:

[..]

'Haar hele jeugd?' Ze is 25.
in onze familie worden we pas op onze 35ste volwassen
pi_69029811
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:34 schreef Nowak het volgende:

[..]

Doe niet zo dom.
pi_69029836
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:38 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ja ik zeg het eigenlijk ook verkeerd. Als je wat in het rond gaat neuken is een condoom wel handig. Maar als je vaste vriendin hebt ga je toch niet condoom + pil ?
Condoom vind ik maar zwaar klote eerlijk gezegd
ja, en wat als je vent toch alsnog gaat rondneuken. Dan zit jij opgescheept met een ziekte, die je misschien nooit meer kwijtraakt
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:52:30 #65
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_69029867
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:34 schreef Nowak het volgende:

[..]

Toeval is toeval
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:14:53 #66
56749 BlaZ
pi_69041939
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:51 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

ja, en wat als je vent toch alsnog gaat rondneuken. Dan zit jij opgescheept met een ziekte, die je misschien nooit meer kwijtraakt
Dat geld toch voor allebei. Beetje vertrouwen kan geen kwaad.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:16:17 #67
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69060535
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Hadden wij ook niet een studente die het eehm ' anders' opgelost heeft?
Vertel
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 17:02:10 #68
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_69061963
ik heb 4 condooms in mijn tas en bijna elke girl was aan de pil. double dutch dus.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 17:16:21 #69
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69062362
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:02 schreef luciferist het volgende:
ik heb 4 condooms in mijn tas en bijna elke girl was aan de pil. double dutch dus.
Geslacht: Vrouw - luciferist
proud owner of a penis

Beetje dubbelzinnig
Haha Jap jonge trollgod
  vrijdag 15 mei 2009 @ 18:43:35 #70
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_69064555
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:16 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Geslacht: Vrouw - luciferist
proud owner of a penis

Beetje dubbelzinnig
De user Ikjur en ik weten elkaars wachtwoord.. altijd ouwehoeren met elkaars info
pi_69067823
waar al die zwangerestudentes zijn?
mijn hele klas is zwanger..
  vrijdag 15 mei 2009 @ 20:57:18 #72
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_69069439
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 20:12 schreef iBenny het volgende:
en hoeveel zijn er van jou?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 21:00:35 #73
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_69069564
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 20:12 schreef iBenny het volgende:
Klas en studentes gaat al niet samen
  vrijdag 15 mei 2009 @ 21:43:00 #74
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69071078
Sommige klapstengeljosti's worden gewoon mod gemaakt omdat ze dan beter in de hand te houden zijn. Zoiets moet het geweest zijn.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_69071104
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:55 schreef Megumi het volgende:
Deze dames gebruiken kunsthars.
kuthars?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 15 mei 2009 @ 22:04:33 #76
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69071839
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Sommige klapstengeljosti's worden gewoon mod gemaakt omdat ze dan beter in de hand te houden zijn. Zoiets moet het geweest zijn.
BoWa
Haha Jap jonge trollgod
pi_69075904
quote:

[..]

Ze is 25, dan heb je toch al wel 10 jaar goed kunnen feesten hoor ..

Bovendien is het meer per toeval dat ze nog studeert, omdat ze er wat langer over gedaan heeft!
Als ik een goede langdurige (dus minimaal 4 jaar ofzo) relatie zou hebben op mn 25e zou ik het ook overwegen.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 00:18:03 #78
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_69076266
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:52 schreef Mirjam het volgende:
niet bekend met de fenomenen 'condoom' en 'de pil'?
Waarom denk je dat TS is geboren, vast een ongelukje.
pi_69080066
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef wolferl het volgende:

[..]

Nee, gewoon in het ziekenhuis.
U MAD?
pi_69099452
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ze is 25, dan heb je toch al wel 10 jaar goed kunnen feesten hoor ..

Bovendien is het meer per toeval dat ze nog studeert, omdat ze er wat langer over gedaan heeft!
Als ik een goede langdurige (dus minimaal 4 jaar ofzo) relatie zou hebben op mn 25e zou ik het ook overwegen.
Het heeft echt niks te maken met hpoelang je met iemand hebt. het is eerder het gevoel van dit voelt goed
pi_69099661
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 22:05 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

Het heeft echt niks te maken met hpoelang je met iemand hebt. het is eerder het gevoel van dit voelt goed
Daar heb je ook een punt natuurlijk, maar het gaat mij er ook om dat je nog aardig wat tijd gewoon lekker met z'n tweetjes hebt om te feesten, reizen etc.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 22:33:06 #82
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_69100638
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef Asgard het volgende:

Is vind het geen domme vraag.
VMBO-sletjes krijgen ook voorlichting over anticonceptie, maar raken toch aan de lopende band zwanger.
Studentes hebben hun zaakjes gewoon beter voor elkaar
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_69103814
Een ex-klasgenoot van mijn vriendin ging trouwen met een gast van......... 50.
zei is 20, en die gast had eerst met dr moeder.

En ze is nu zwanger.

vaag hoor.
Donderdag's dolt de dikke domme draak driemaal door de droge donderende draaideur
pi_69104362
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 23:49 schreef Mendulb het volgende:
Een ex-klasgenoot van mijn vriendin ging trouwen met een gast van......... 50.
zei is 20, en die gast had eerst met dr moeder.

En ze is nu zwanger.

vaag hoor.
1 Sja, dat zijn de bizarre uitzonderingen
2 Niet echt helemaal waar het topic over gaat volgens mij
3 Zei
  zondag 17 mei 2009 @ 13:00:09 #85
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_69114600
En dit is mod?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 17 mei 2009 @ 17:43:28 #86
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69123477
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef wolferl het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 09:13 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee, gewoon in het ziekenhuis.
Haha Jap jonge trollgod
pi_69127991
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:43 schreef Japsnars het volgende:

[..]

[..]

pi_90171576
ik ben ook studente en ben ook zwanger...
ik heb me bewust laten zwanger neuken.
  maandag 20 december 2010 @ 12:51:22 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90171623
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 12:50 schreef Queensryche het volgende:
ik ben ook studente en ben ook zwanger...
ik heb me bewust laten zwanger neuken.
Fijn
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')