abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69019433
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef innepin het volgende:
*zwangere studente meldt zich
Maar ik voldoe helemaal niet aan de beschrijving van de OP, ik woon niet thuis en word ook niet "uitgewoond" door meerdere mannen, oh noez wat nu? Nu kloppen je vooroordelen niet meer

Wat een pareltje, dit topic
waarom in je studententijd al zwanger worden (of een kind krijgen)?
pi_69019513
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef innepin het volgende:
*zwangere studente meldt zich
Maar ik voldoe helemaal niet aan de beschrijving van de OP, ik woon niet thuis en word ook niet "uitgewoond" door meerdere mannen, oh noez wat nu? Nu kloppen je vooroordelen niet meer

Wat een pareltje, dit topic
En dan zeker later wel trouwen in een witte jurk he?

pi_69019533
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:09 schreef hverburg84 het volgende:

[..]

Wat denk jezelf

Ongewenst, maar voor de buitenwereld gewenst....
Om niet zo af te gaan.
U MAD?
pi_69019689
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:09 schreef hverburg84 het volgende:

[..]

Ongepland, ja.
Boswachter: ongepland is niet hetzelfde als ongewenst. En ik ben er tegen de buitenwereld heel eerlijk over hoor, heb niet de behoefte daar moeilijk over te doen.

Maarrrr dan moet ik er wel even bijzeggen dat ik bijna afgestudeerd ben, ruim twee jaar samenwoon, verloofd ben, etcetera, dus 't is niet alsof ik me al feestend en lallend heb laten bezwangeren door één of andere willekeurige corpsbal, en ik vervolgens 't kind op een studentenkamertje groot moet gaan brengen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:17:44 #30
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69019784
Ts zit gewoon te geilen op onbereikbare "studentes".
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:22:48 #31
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69020047
Meestal zijn dit toch de MBO-'studentes'.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_69020176
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef innepin het volgende:

[..]

Ongepland, ja.
Boswachter: ongepland is niet hetzelfde als ongewenst. En ik ben er tegen de buitenwereld heel eerlijk over hoor, heb niet de behoefte daar moeilijk over te doen.

Maarrrr dan moet ik er wel even bijzeggen dat ik bijna afgestudeerd ben, ruim twee jaar samenwoon, verloofd ben, etcetera, dus 't is niet alsof ik me al feestend en lallend heb laten bezwangeren door één of andere willekeurige corpsbal, en ik vervolgens 't kind op een studentenkamertje groot moet gaan brengen.
Ik had daar toch geen zin in heur, een baby. Nu enzo
Zo jong je hele jeugd weggooien. Noeits meer eens lekker stappen met vrinden zonder een oppas te regelen etc. Ik zou gek worden.
En het idee dat je zoon of dochter ook op FOK zit en je dan betrapt op vatsige uitspraken of in het keldertje
U MAD?
pi_69020215
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef innepin het volgende:

[..]

Ongepland, ja.

Zooo al ruim 2 jaar samenwonend Dit gaat helemaal goed komen
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:26:44 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69020219
Hmmzzzzz, pittg onderwerpje voor GC .

Oh, Innepin: .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_69020244
snap ook niet zo goed waarom mensen jong een kind nemen, zeker bij studenten niet.

eerst lekker studeren, daarna paar jaar werken en dan als je volledig gesettled bent en genoten hebt van je "jeugd" een paar kids nemen en een hond
pi_69020273
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat denk jezelf

Ongewenst, maar voor de buitenwereld gewenst....
Om niet zo af te gaan.

Ik ben ook studente, en ook zwanger.
Mijn kind is wel degelijk gepland en als je denkt dat ik het zeg om niet af te gaan voor de buitenwereld dan mag je mn posthistory erop nalezen .

Waarom zou ik dat doen? Waarom niet.
Ik ben 25, mijn vriend is 27. Ik studeer dit jaar af, heb komende week mn laatste tentamen en de scriptie is al een jaar af. Verder heb ik een baan waar ik blijf werken na mn studie (baan binnen de universiteit.)
Mijn vriend en ik wilden gewoon heel graag een gezinnetje stichten dus zodoende. We hebben een huis en een stabiele relatie.

En voor de korps-studentes die zich ieder weekend vol laten blaffen... tsja. Ik ken ze, en juist die meisjes zijn erg secuur met hun anticonceptie als je echt niet zwanger wilt raken (wat het gros van die meisjes niet wil) dan gebeurt dat maar heel zelden. Mocht de anticonceptie niet werke dan is er nog de MAP en anders een overtijds behandeling.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69020299
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef HeatWave het volgende:
Te hoog gegrepen denk je voor de users hier ?
Dan neem ik hem wel mee naar KLB
U MAD?
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:30:12 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69020396
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

nee hoor, zat gewoon even mee te lezen. Maar denk niet dat het in OUD tot zijn recht komt .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_69020468
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:27 schreef hverburg84 het volgende:
snap ook niet zo goed waarom mensen jong een kind nemen, zeker bij studenten niet.

eerst lekker studeren, daarna paar jaar werken en dan als je volledig gesettled bent en genoten hebt van je "jeugd" een paar kids nemen en een hond
ik heb zes jaar over mn studie gedaan (:')) flink gefeest tussendoor, daarnaast in mn "jeugd" ook flink gefeest en mn eigen ding gedaan.
Twee keer in Frankrijk gewoond om daar te werken.

Inmiddels ben ik gesettled en geniet ik met volle teugen van mijn huidige leven, de liefde tussen mij en mn lief en alles wat erbij komt.
Accepteer toch eens dat niet iedereen dezelfde dingen op hetzelfde moment wil... Ik ken mensen die op hun 40e pas aan kinderen zijn begonnen, dat moeten zij zelf weten, net zo goed als dat ik zelf moet weten of ik ervoor wil kiezen om nu aan kinderen te beginnen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69020475
Hier moeder van een kind van ondertussen bijna 2. Ben nog steeds student. Begin in juli aan mijn co-schappen geneeskunde.

Gewoon samenwonend, geen groeps-studentensoos-rondneuk-kutje.... (leuk galgje woord trouwens )

Kind zeer gewenst alleen nog niet helemaal gepland op dat moment.

Vanaf september is papa ook weer student (naja in deeltijd dan).

Wat is het probleem van zwangere studenten?
Of voor mijn part van rond neukende studenten die niet zwanger worden??

Typisch geval van waar maak je je eigenlijk druk om
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:31:55 #41
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_69020494
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je mist de Paint dan.
pi_69020545
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik ben ook studente, en ook zwanger.
Mijn kind is wel degelijk gepland en als je denkt dat ik het zeg om niet af te gaan voor de buitenwereld dan mag je mn posthistory erop nalezen .

Waarom zou ik dat doen? Waarom niet.
Ik ben 25, mijn vriend is 27. Ik studeer dit jaar af, heb komende week mn laatste tentamen en de scriptie is al een jaar af. Verder heb ik een baan waar ik blijf werken na mn studie (baan binnen de universiteit.)
Mijn vriend en ik wilden gewoon heel graag een gezinnetje stichten dus zodoende. We hebben een huis en een stabiele relatie.

En voor de korps-studentes die zich ieder weekend vol laten blaffen... tsja. Ik ken ze, en juist die meisjes zijn erg secuur met hun anticonceptie als je echt niet zwanger wilt raken (wat het gros van die meisjes niet wil) dan gebeurt dat maar heel zelden. Mocht de anticonceptie niet werke dan is er nog de MAP en anders een overtijds behandeling.
Ik snap dit echt niet. Misschien ben ik wel te naief hierin.
Wanneer je een kind uitschijt dan is je hele jeugd in 1 klap verdwenen. Daar heb ik dus echt geen zin in he

En een stationwagen kopen Ook zoiets

p.s. Ik poep geen kinderen uit he. Indien jullie dat uit de tekst hierboven menen af te leiden
U MAD?
pi_69020723
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wanneer je een kind uitschijt dan is je hele jeugd in 1 klap verdwenen. Daar heb ik dus echt geen zin in he

jeugd is maar net hoe je het definieert.
Als je je hierbij voorstelt dat je nu je verantwoordelijkheden moet nemen enzo, ja dat klopt. Daar verandert het een en ander mee. Maar dat neemt niet weg dat ik hiervoor kies. Ik wil dit, en het zal me roesten of de buitenwereld begrijpt wat ik hierbij voel.

En och, op je 40e je eerste kind nemen en zodoende met een puber opgescheept zitten als je zelf midden 50 bent is ook niet alles iedere leeftijd heeft voordelen en nadelen. Ik voel me prima bij hoe mijn leven nu loopt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69020737
Volgens mij zag ik vandaag een studente die zwanger was. Of ze had gewoon een dikke buik.
pi_69020798
waarom is je jeugd in 1 klap verdwenen met kind??

de agenda plannen is wat meer werk, maar verder ga ik komend jaar gewoon weer naar lowlands, ga naar concerten, avondjes weg. Zelfs weken vrijwilligerswerk doen, net als voordat Pepijn er was. En we doen nu juist ook dingen die leuk zijn met kind.

Ow en we hebben geen stationwagen , niet eens een auto.

Ik was 22 toen Pepijn geboren werd, en heb dat nooit als een probleem gezien.

Dat al die vrouwen steeds later kinderen krijgen, dat is pas een probleem. Weet je wel hoeveel groter het risico op aangeboren afwijkingen is als je 40 bent in vergelijking tot tussen de 20 en 30??
pi_69021135
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

p.s. Ik poep geen kinderen uit he. Indien jullie dat uit de tekst hierboven menen af te leiden
wat een onzin..ik jeugd lekker (verantwoord) verder met kind.. ik ben gewoon een funmom en tegen de tijd dat kindlief naar school gaat ben ik nog geen 30 en blijf vrolijk mn ding doen hoor.

Ik ben inmiddels klaar met mijn studie(W.O), paps nog niet(HBO) en gaat zelfs nog verder na deze studie.
en het punt 'te jong'is helemaal stom.. het vrouwenlichaam is eigenlijk gemaakt om voor je 30e te baren
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_69021459
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef HeatWave het volgende:

Oh, Innepin: .
Lief topic hè? Allemaal érg open minded hier
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 mei 2009 @ 17:00:46 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69021779
Het antwoord is al gegeven... Studentes die 'rondneuken' doen dat niet om zwanger te worden en nemen dus hun maatregelen. Studentes die zwanger willen worden, neuken over het algemeen niet rond, maar hebben een relatie.

Case closed, lijkt me
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:13:25 #49
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_69022209
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:04 schreef hverburg84 het volgende:
hier op de uni twente heb je een creche voor medewerkers en studentes met en kind.

Hadden wij ook niet een studente die het eehm ' anders' opgelost heeft?
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:18:08 #50
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_69022352
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef p_iglet het volgende:

Dat al die vrouwen steeds later kinderen krijgen, dat is pas een probleem. Weet je wel hoeveel groter het risico op aangeboren afwijkingen is als je 40 bent in vergelijking tot tussen de 20 en 30??
Dit is inderdaad wel een goed punt.
Overigens is op latere leeftijd kinderen ook niet zo fijn lijkt me.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')