Dat krijgt 'ie nu keihard op z'n brood.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:15 schreef Fiama het volgende:
[..]
Achja, Ovechkin... goede speler maar ik hou niet zo van zn attitude
Niks er van, gewoon een back to back finals.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:29 schreef RemcoW85 het volgende:
Vlak voordat ik wakker werd vanochtend om Det - Ana te kijken droomde ik over een Pittsburgh - Anaheim finale. Het kan nog..
He wat jammer nouquote:
We gaan het zien vannachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:48 schreef Katth het volgende:
[..]
He wat jammer nou
Dan maar hopen dat je ongelijk hebt over de Hurricanes
Ik vond het tot de 5-0 nog goed te doen, daarna had ik net zo goed mn nest in kunnen duikenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef WasQ het volgende:
Jezus wat zonde. Sowieso jammer dat de Caps niet doorgaan, maar zo'n saaie game 7 is niet leuk. Weet nog dat Detroit ooit een game 7 met 7-0 van Colorado won, was toen ook erg vreemd (maar wel leuk)
Ben dus erg blij dat ik dat gedaan hebquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef Fiama het volgende:
[..]
Ik vond het tot de 5-0 nog goed te doen, daarna had ik net zo goed mn nest in kunnen duiken
Inderdaad jammer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:33 schreef Saviola het volgende:
Beetje jammer dat Game 7 dan zo'n anticlimax is, en compleet gedomineerd wordt door één team..
Zit ik me dus ook af te vragenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:14 schreef Doler12 het volgende:
Vanavond de Ducks tegen de Redwings. Ik hoop dat ESPN het nog doet op '15 mei'
uurtje verschil. Carolina - Boston start een uur later, hier om 02.00 geloof ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:34 schreef WasQ het volgende:
Alletwee de wedstrijden beginnen tegelijkertijd. Fantastisch geregeld weer, NHL!
Nog steeds niet zwartquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:41 schreef WasQ het volgende:
Overigens rijkelijk laat, maar heb net even gezocht. Ik denk dat om 12:00 uur ESPN op zwart gaan, maar weet het niet zeker. Als je met afdeling opzeggingen van UPC belt, bieden ze je 1 of 2 maanden gratis Sport1-pakket aan (met ESPN dus). Lijkt me een leuke optie, maar ga vooral toch klagen!
Fox Sports West HD.quote:
Er zijn hier en daar wel 'gratis' streams dacht ik. Ben alleen niet op de hoogte daar van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 03:44 schreef sp3c het volgende:
moet je daarvoor betalen?
In Nederland kun je het op de kabel volgen middels ESPN America, digitaal pakket.quote:
Neem eens een kijkje op myp2p.eu en dan onder het linkje Hockey. Altijd gratis streams te vinden, maar vooral de sopcast stream van ND Sports is altijd fantastisch. Ik sluit dan mn laptop aan op mn TV en het is net alsof ik gewoon tv zit te kijken zo soepel gaat die stream. Je loopt alleen een minuutje achter op de live-uitzending, maar dat lijkt me geen probleem.quote:
Nu begrijp ik waarom er zo over gepraat wordt... belachelijke actie.quote:
Over het geheel gezien hebben de Wings verdiend gewonnen vind ik. Ze hebben gewoon mazzel dat Jonas Hiller zo af en toe wel van een andere planeet is, maar ze werden eigenlijk bijna alle wedstrijden overspeeld door de Wings.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:50 schreef Saviola het volgende:
Zo jammer dat Detroit gewoon weer wint. En dan weer net voor het einde, met een kutgoalHad echt gehoopt op een stuntje van de Ducks.
Hehe kan ik me voorstellen. De dominantie van de Red Wings is soms wat saai om te zien. Ben benieuwd wat de Blackhawks kunnen uitrichten. Ik denk zelf dat het een 4-2 voor de Wings wordt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef Saviola het volgende:
Ja verdiend is het wel, maar ik wou een stuntje zien van de eendjes
Ik denk beide 4-2quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:54 schreef WasQ het volgende:
Detroit en Pittsburgh gaan beiden eenvoudig door, gok ik. 4-1 of 4-2. Leuk, replay van vorig jaar!
Diagnose was er voor al gesteld als het gelezen had, dus naja..matige comment zullen we het maar op houden.quote:
Tja.... je ziet dat ook zo overduidelijk met voetbal. Een speler botst tegen een andere speler, en blijft vervolgens op de grond liggen, zijn been grijpend, en dan een gezicht trekken van "Kijk nou scheids, kijk eens wat hij deed, auw, auw!"quote:
mjah ik refereerde idd nog even aan Zednik in mn verslagje hierover. Had er alleen nog geen filmpje van gezien (behalve dan wat ik gister live zag)quote:Op maandag 18 mei 2009 19:15 schreef xJapser het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_guillotine_na.html
WTF man...die gast komt echt goed weg.
Good reason for a play-off beard, nee gast gewoon een nek beschermerquote:Op maandag 18 mei 2009 19:15 schreef xJapser het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_guillotine_na.html
WTF man...die gast komt echt goed weg.
ja dat wel, maar ja ze zijn de lower seed, dus moeten ze minstens een keer uit winnen en het is een goed idee om dat vroeg in de serie te doen, maar helaas...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:27 schreef nyny83 het volgende:
Valt mee, er komen nu 2 thuiswedstrijden aan voor ze
Hij had de puck niet aan zn stick.. dus op zich niet.. Kronwall krijgt een game misconduct nu ook of hoorde ik het niet goed?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:36 schreef nyny83 het volgende:
wow gruwelijke hit... zo in de replay maar eens kijken of hij legal was
Ja die interference regel is vrij vaag ook geloof ik..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:41 schreef nyny83 het volgende:
OVerigens, is dat de regel dan? Ik dacht dat de puck alleen behoorlijk in de buur thoefde te zijn. Op het moment dat Kronwall de hit inzet weet hij toch niet dat Havlat de puck tussen zijn benen kwijtraakt?
Dit lijkt me vrij duidelijk, Havlat raakte de puck niet, dus had technisch gezien geen 'puck possession'quote:The last player to touch the puck, other than the goaltender, shall be
considered the player in possession. The player in possession of the puck may be
checked legally, provided the check is rendered immediately following his loss
of possession.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sja idd, maarja zelfs vorig jaar speelde Hossa eigenlijk alleen met Crosby, Malkin wordt altijd op de 2de line gezet.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:47 schreef nyny83 het volgende:
Ghehe mjah, stel je toch eens voor dat Hossa nog bij de Pens zou spelen....
Ja ik weet het, ze spelen (ongeveer) evenveel qua minuten, maar toch krijgt Crosby altijd de betere linemates.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:59 schreef nyny83 het volgende:
En toch speelt Malkin vaak meer minuten dan Crosby, tweede lijn of niet. Maar dit team met Crosby en Guerin op een lijn en dan Malkin en Hossa?? Unstoppable
Onbegrijpelijk dat de Bruins zich zo hebben laten pakken. Wel mooi, maar ik zie Carolina niks doen in de finals.quote:
http://www.ndsports.webs.com/quote:Op zondag 24 mei 2009 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb NHL radio aangezet
Heeft iemand een linkje naar een stream btw?
Thnx dudequote:Op zondag 24 mei 2009 22:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
http://www.ndsports.webs.com/
wel ff sopcast installeren.
Hawksfan of neutrale kijker die wat meer inzet van ze wil zien?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef nyny83 het volgende:
Hawks spelen bijzonder ongedisciplineerd en gefrustreerd. Als ze deze periode niet scoren ga ik de derde niet meer kijken.
Zelfs ik als Detroit fan vind 't wat matig van Chicago. Had wat meer inzet en intelligentie verwacht.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hawksfan of neutrale kijker die wat meer inzet van ze wil zien?
En dat vind jij helemaal niet erg, ouwe Wingsrukkerquote:Op zondag 24 mei 2009 23:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Zelfs ik als Detroit fan vind 't wat matig van Chicago. Had wat meer inzet en intelligentie verwacht.
Of misschien zijn de Wings gewoon te dominant.
Jordan moet zich maar lekker met de Bobcats gaan bezig houden en Chicago sports achter zich latenquote:Op maandag 25 mei 2009 00:00 schreef popolon het volgende:
Wat een pak slaag in United Center.
Michael Jordan zal niet tevreden zijn.
Ik zat ook even met verbazing te kijken jaquote:Op maandag 25 mei 2009 07:58 schreef WasQ het volgende:
6-1, zonder Lidstrom, Datsyuk en Draper... Die kun je in je zak steken. Heb trouwens nog nooit gezien dat een goalie gepulled wordt en wat later weer terug in de goal mag.
Dat laatste, alhoewel ik de Hawks met hun jonge team wel sympathiek vind.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hawksfan of neutrale kijker die wat meer inzet van ze wil zien?
Vooral de eerste 4quote:Op donderdag 28 mei 2009 05:29 schreef popolon het volgende:
Hopen dat Lidstrom, Datsyuk, Ericcson, Draper, Kopecky en Lilja er weer bij kunnen zijn in de finale. Scheelt een slok op een borrel.
Je kan me altijd ff pm'en voor wat linkjes. Ik zal niet alles hier posten, maar zeker via Sopcast is meestal wel een strakke stream te vinden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan zaterdag eventueel kijken (hoop wel op een goeie stream, net als bij DET - CHI toen het 6-1 werd
Echt geweldig was dat, het publiek reageerde ook mooi.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:24 schreef WasQ het volgende:
Die penaltykill was echt fantastisch. Iets dat je alleen grote spelers als Datsyuk ziet doen...
*Kuch*quote:Op zaterdag 30 mei 2009 04:39 schreef popolon het volgende:
Mooiste logo ooit:
[ afbeelding ]
Bring it on!
Ik ben een Ducks fan.... maar als het om Hockey Logo's gaat dan hebben de Sharks inderdaad een van de mooiste logo's van de NHL.quote:
Deze werkt perfect: http://www.ndsports.webs.com/quote:
Haha, hoe smaken kunnen verschillenquote:Op zondag 31 mei 2009 02:29 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik ben een Ducks fan.... maar als het om Hockey Logo's gaat dan hebben de Sharks inderdaad een van de mooiste logo's van de NHL.
Vergeleken bij het Sharks logo, is het logo van zowel de Ducks als de Red Wings maar supersaai. Het enige wat de Wings hebben is historie, maar het logo zelf is oerlelijk.
Verder heb ik het Oilers logo altijd wel aardig gevonden.
Klopt, maar dat weet jequote:Op zondag 31 mei 2009 02:25 schreef Saviola het volgende:
Het worden lange nachten, 2 PM start zeggen ze dan, het is haast 2:20 wanneer het eindelijk begint
Stuart, unassisted.quote:
Gewoon via de goalie ofzo.. vage goalquote:Op zondag 31 mei 2009 02:47 schreef Katth het volgende:
[..]
Stuart, unassisted.
Ging de puck er nu in vanaf de boards en een defenceman?
Strange, Hossa leek het te vieren alsof het zijn goal wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |