Dat krijgt 'ie nu keihard op z'n brood.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:15 schreef Fiama het volgende:
[..]
Achja, Ovechkin... goede speler maar ik hou niet zo van zn attitude
Niks er van, gewoon een back to back finals.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:29 schreef RemcoW85 het volgende:
Vlak voordat ik wakker werd vanochtend om Det - Ana te kijken droomde ik over een Pittsburgh - Anaheim finale. Het kan nog..
He wat jammer nouquote:
We gaan het zien vannachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:48 schreef Katth het volgende:
[..]
He wat jammer nou
Dan maar hopen dat je ongelijk hebt over de Hurricanes
Ik vond het tot de 5-0 nog goed te doen, daarna had ik net zo goed mn nest in kunnen duikenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef WasQ het volgende:
Jezus wat zonde. Sowieso jammer dat de Caps niet doorgaan, maar zo'n saaie game 7 is niet leuk. Weet nog dat Detroit ooit een game 7 met 7-0 van Colorado won, was toen ook erg vreemd (maar wel leuk)
Ben dus erg blij dat ik dat gedaan hebquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef Fiama het volgende:
[..]
Ik vond het tot de 5-0 nog goed te doen, daarna had ik net zo goed mn nest in kunnen duiken
Inderdaad jammer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:33 schreef Saviola het volgende:
Beetje jammer dat Game 7 dan zo'n anticlimax is, en compleet gedomineerd wordt door één team..
Zit ik me dus ook af te vragenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:14 schreef Doler12 het volgende:
Vanavond de Ducks tegen de Redwings. Ik hoop dat ESPN het nog doet op '15 mei'
uurtje verschil. Carolina - Boston start een uur later, hier om 02.00 geloof ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:34 schreef WasQ het volgende:
Alletwee de wedstrijden beginnen tegelijkertijd. Fantastisch geregeld weer, NHL!
Nog steeds niet zwartquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:41 schreef WasQ het volgende:
Overigens rijkelijk laat, maar heb net even gezocht. Ik denk dat om 12:00 uur ESPN op zwart gaan, maar weet het niet zeker. Als je met afdeling opzeggingen van UPC belt, bieden ze je 1 of 2 maanden gratis Sport1-pakket aan (met ESPN dus). Lijkt me een leuke optie, maar ga vooral toch klagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |