Dat krijgt 'ie nu keihard op z'n brood.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:15 schreef Fiama het volgende:
[..]
Achja, Ovechkin... goede speler maar ik hou niet zo van zn attitude
Niks er van, gewoon een back to back finals.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:29 schreef RemcoW85 het volgende:
Vlak voordat ik wakker werd vanochtend om Det - Ana te kijken droomde ik over een Pittsburgh - Anaheim finale. Het kan nog..
He wat jammer nouquote:
We gaan het zien vannachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:48 schreef Katth het volgende:
[..]
He wat jammer nou
Dan maar hopen dat je ongelijk hebt over de Hurricanes
Ik vond het tot de 5-0 nog goed te doen, daarna had ik net zo goed mn nest in kunnen duikenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef WasQ het volgende:
Jezus wat zonde. Sowieso jammer dat de Caps niet doorgaan, maar zo'n saaie game 7 is niet leuk. Weet nog dat Detroit ooit een game 7 met 7-0 van Colorado won, was toen ook erg vreemd (maar wel leuk)
Ben dus erg blij dat ik dat gedaan hebquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef Fiama het volgende:
[..]
Ik vond het tot de 5-0 nog goed te doen, daarna had ik net zo goed mn nest in kunnen duiken
Inderdaad jammer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:33 schreef Saviola het volgende:
Beetje jammer dat Game 7 dan zo'n anticlimax is, en compleet gedomineerd wordt door één team..
Zit ik me dus ook af te vragenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:14 schreef Doler12 het volgende:
Vanavond de Ducks tegen de Redwings. Ik hoop dat ESPN het nog doet op '15 mei'
uurtje verschil. Carolina - Boston start een uur later, hier om 02.00 geloof ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:34 schreef WasQ het volgende:
Alletwee de wedstrijden beginnen tegelijkertijd. Fantastisch geregeld weer, NHL!
Nog steeds niet zwartquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:41 schreef WasQ het volgende:
Overigens rijkelijk laat, maar heb net even gezocht. Ik denk dat om 12:00 uur ESPN op zwart gaan, maar weet het niet zeker. Als je met afdeling opzeggingen van UPC belt, bieden ze je 1 of 2 maanden gratis Sport1-pakket aan (met ESPN dus). Lijkt me een leuke optie, maar ga vooral toch klagen!
Fox Sports West HD.quote:
Er zijn hier en daar wel 'gratis' streams dacht ik. Ben alleen niet op de hoogte daar van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 03:44 schreef sp3c het volgende:
moet je daarvoor betalen?
In Nederland kun je het op de kabel volgen middels ESPN America, digitaal pakket.quote:
Neem eens een kijkje op myp2p.eu en dan onder het linkje Hockey. Altijd gratis streams te vinden, maar vooral de sopcast stream van ND Sports is altijd fantastisch. Ik sluit dan mn laptop aan op mn TV en het is net alsof ik gewoon tv zit te kijken zo soepel gaat die stream. Je loopt alleen een minuutje achter op de live-uitzending, maar dat lijkt me geen probleem.quote:
Nu begrijp ik waarom er zo over gepraat wordt... belachelijke actie.quote:
Over het geheel gezien hebben de Wings verdiend gewonnen vind ik. Ze hebben gewoon mazzel dat Jonas Hiller zo af en toe wel van een andere planeet is, maar ze werden eigenlijk bijna alle wedstrijden overspeeld door de Wings.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:50 schreef Saviola het volgende:
Zo jammer dat Detroit gewoon weer wint. En dan weer net voor het einde, met een kutgoalHad echt gehoopt op een stuntje van de Ducks.
Hehe kan ik me voorstellen. De dominantie van de Red Wings is soms wat saai om te zien. Ben benieuwd wat de Blackhawks kunnen uitrichten. Ik denk zelf dat het een 4-2 voor de Wings wordt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef Saviola het volgende:
Ja verdiend is het wel, maar ik wou een stuntje zien van de eendjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |