abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69036429
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:48 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb MBRT gedaan, de studie waarbij je onder meer echografie leert. Ik baal er momenteel even van dat ik die studie niet afgemaakt heb Had ik gewoon op mijn werk kunnen spieken

Ik heb trouwens echt te doen met al die misselijke dames. Lijkt me wel zo vreselijk vermoeidend!
Die studie heeft mijn zusje ook gedaan (en afgemaakt). Zij had een mobiel echo-apparaat gekidnapt van haar werk en keek dus thuis regelmatig even.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69039113
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:33 schreef McLaura het volgende:

[..]

Die studie heeft mijn zusje ook gedaan (en afgemaakt). Zij had een mobiel echo-apparaat gekidnapt van haar werk en keek dus thuis regelmatig even.
Haha kijk dat bedoel ik dus!

Goed geregeld!
pi_69043732
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:42 schreef miss_sly het volgende:
Hoe zou het toch met marlieske zijn? Hoop dat alles goed is.

Memmel, Vicky en AE, het is bijna mei! Jullie maand!!
Van Roonaan niet veel meer gehoord, he?
En hoe zou het met de vriendin van Berto zijn?
Hier is het rustig. We wachten af en tellen af. De kleine trapt en draait rustig in de rondte.
Mijn vrouw voelt de muren redelijk op zich af komen, nu ze ivm haar heupen alleen op bed kan liggen, in bad kan vertoefen en dan af en toe een uurtje max op de bank of achter de mail kan zitten. Liep vanwege het flauwvallen ook al een paar weken in de ZW voordat het verlof in ging, dus wat dat betreft liep en loopt het niet helemaal soepel. Maak me enigszins zorgen over hoe dat na de bevalling gaat, maar first things first. De baby maakt het gezond, en het huis en het werk is allemaal op orde gelukkig.
Zelf weinig op FOK! geweest vanwege een wat veeleisende inzet. Voor de komende weken kan ik echter 60% thuiswerken eindelijk, dus dat is op zich al wel weer lekker. Qua updates is dat dus niet helemaal hoe ik het voor ogen had. Maar goed, je bent workaholic of niet, en zeker in deze tijden niet het risico nemen om werkweigering als aantekening te krijgen natuurlijk.
pi_69044290
*meldt*

ik heb zo raar gedroomd vannacht.. ik ging helemaal zelf bevallen, zonder hulp. Toen ze ruit was was ze echt heel mooi, lekker bol kindje maar na verloop van tijd werd ze steeds lelijker.. totdat er een alien overbleef
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69044336
Ik had zo waar voor het eerst vanmorgen last van ochtendmisselijkheid waardoor ik moest spugen. Worden weer een paar leuke eerste 4 maanden geloof ik.
pi_69044372
hoop dat hetmee valt Faja!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69044383
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 06:58 schreef Vicky het volgende:
*meldt*

ik heb zo raar gedroomd vannacht.. ik ging helemaal zelf bevallen, zonder hulp. Toen ze ruit was was ze echt heel mooi, lekker bol kindje maar na verloop van tijd werd ze steeds lelijker.. totdat er een alien overbleef
Da's raar wakker worden hè?

Hier gelukkig een heerlijke nacht. Ben weer helemaal fit.
19 weken vandaag
  vrijdag 15 mei 2009 @ 07:41:55 #88
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69044525
Ik meld me ook weer! Vandaag de grote dag dat mijn broertje gaat trouwen! Ik ben toch zenuwachtig....

Gisteren bij vk niet helemaal goedgekeurd. Bloeddruk was veel te hoog, 140/90 en een heel klein spoortje van eiwit in mijn urine. Het eerste viel te verklaren door de stress voor vandaag en het tweede kan komen van afscheiding die je meeplast (heb ik last van op het moment). Iig dinsdag terugkomen, met schone urine en bloeddruk meten. Ik moet het dus rustig aan gaan doen!
Maar gelukkig komen Reinhilde en Maneki vanmiddag de hapjes verzorgen op de receptie hier, dus ik ben stress free dan.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Moderator vrijdag 15 mei 2009 @ 07:41:55 #89
5428 crew  miss_sly
pi_69044526
Roonaan, wat vervelend voor je vrouw dat ze zo'n last heeft van haar heupen. Gelukkig is het aftellen nu, toch? Fijn dat je gedeeltellijk thuis kunt werken, is ze toch niet de hele dag alleen.

Vicky, leuke droom

Hier valt het qua dromen erg mee. Vannacht redelijk geslapen, bijna weekend. Vandaag komen drie sollicitanten, hoop zo dat er iets tussen zit en ze maandag kan beginnen.
En vandaag 29 weken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 15 mei 2009 @ 07:43:23 #90
5428 crew  miss_sly
pi_69044535
Memmel, oe, de bruiloft vandaag. Ik hoop dat het een leuke dag wordt en je een beetje kunt genieten en dat je zeker niet bevalt. En dan vanaf morgen mag het gewoon
Rustig aan doen vandaag dus, met die bloeddruk en veel plezier
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69044566
hele fijne dat vandaag Memmel!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69044611
Roonaan wat vervelend voor je lief

Memmel oooh spannend die bruiloft! Wordt vast een superfeest maar met de creaties van je cateraars en jouw inzet kan het haas niet mislukken

Vicky hahaha
je gaat vast net zo'n mooierd bakken als Amber is

Hier echt zo verschrikkelijk moe
slaap al een paar dagen enorm slecht en mn ijzer en eigen energie was al niet echt om over naar huis te schrijven ofzo... ik probeer mn werk nu maar vast af te maken via de remote workplace (als ik het kreng aan de praat krijg) en dan kruip ik vanmiddag nog even terug. Blugh.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69044666
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 07:54 schreef huuphuup het volgende:

Vicky hahaha
je gaat vast net zo'n mooierd bakken als Amber is
Ik hoop het
quote:
Hier echt zo verschrikkelijk moe
slaap al een paar dagen enorm slecht en mn ijzer en eigen energie was al niet echt om over naar huis te schrijven ofzo... ik probeer mn werk nu maar vast af te maken via de remote workplace (als ik het kreng aan de praat krijg) en dan kruip ik vanmiddag nog even terug. Blugh.
balen dat je zo slecht slaapt! Ik heb best baat gehad bij homeopatische druppeltjes van VSM.
Ik heb vannacht, ondanks de rare droom, eigenlijk supergoed geslapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 15 mei 2009 @ 08:01:36 #94
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69044671
* meldt

Memmel heel veel plezier vandaag!!! Probeer een beetje te genieten hè... i.p.v. druk te maken
En ik hoop voor je dat die bloeddruk inderdaad met deze dag te maken heeft.

Ronaan, spannend, ik hoop dat de bevalling zich maar snel aandient voor je vrouw.

Hier trouwens gister met hakken over de sloot weer goedgekeurd, mijn onderdruk was eigenlijk 100, maar met de handmeter 95. Er is me wel verteld, dat er maar weinig hoeft te gebeuren of ik moet in het ziekenhuis bevallen. Die hogere bloeddruk zijn ze inderdaad dus echt niet blij mee, hoewel ik inmiddels al 9 weken op die grens leef (Maar goed in het zkh of thuis, maakt mij nu niet meer uit )

Verder slecht geslapen vannacht, de kleine was heel erg druk. Best gezellig hoor, maar dat gewroet in dat bekken als je probeert te slapen
En gewoon nu nog steeds druk zijn hè? Druktemakertje
Maar kijken of ik in de loop van de dag nog wat slaap kan krijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Angel-Eyez op 15-05-2009 09:13:56 ]
No more games, no more drama...
pi_69044905
Memmel, veel plezier vandaag, hopelijk hangt je hogere bloeddruk samen met de spanning voor vandaag... .
Fake it till you make it...
pi_69044969
Memmel veel plezier en inderdaad lekker rustig aan!!
Vicky.... gekke dromerd
Faja, sterkte!!!!
pi_69045670
Memmel, veel plezier! Misschien zakt je bloeddruk spontaan als 't feest achter de rug is...
pi_69045825
Memmel veel plezier vandaag!

Oeh AE jou bloeddruk dus ook al wat hoger! Rustig aan he!

Hier vannacht weer kramp in mijn kuiten, ik draaide me om en toen schoot het in beide kuiten tegelijk erin lekker
Ik had het er net met mijn vriend over dat ik banger ben voor de eerste nacht alleen met de baby dan voor de bevalling. Het idee van helemaal alleen zijn zonder hulp met zo'n klein mensje, wat als hij/zij niet wil drinken of alleen maar huilt? Hebben jullie dat ook?
pi_69045857
Ik twijfel sinds een paar dagen zo over mijn bevalling. Ik kom er niet meer uit.

Vanaf het begin was ik er echt van overtuigd dat ik in het water wilde bevallen. Ik was ook heel bij dat m'n VK daar enthousiast over was. Maar naarmate het dichterbij komt lijkt het me steeds minder aantrekkelijk. Denk ik er ineens over om gewoon 'lekker' in mijn eigen bed te bevallen. Het staat me ineens tegen dat ik bij een waterbevalling in de woonkamer zal moeten bevallen en lijkt het me zo gekunsteld om dan op een bepaald moment in het bad te gaan.

Anderzijds denk ik dat het gewoon de besluiteloosheid is die zich meester van me heeft gemaakt sinds ik zwanger ben. Heb al moeite met de keuze kaas of kipfilet op m'n boterham...

Zul je zien dat ik in het ziekenhuis moet bevallen... Nou ja, in elk geval weet ik echt niet wat ik moet doen.. wel of niet een bad huren..
pi_69046074
Memmel veel plezier vandaag.

Mijn schoonzusje heeft de MBRT gedaan, alleen woont ze in New Zeeland dus is een echo een beetje lastig. Momenteel is ze even in NL dus ze gaat kijken of ze wat kan regelen met dr oude studie genootjes. Lijkt me echt heel leuk dat zij een echo bij me maakt

Kan sinds kort puk voelen zitten als ik aan mn buik zit, gister hebben mn moeder en mn vriend ook even gevoeld... en ze konden het zelfs voelen bewegen. Helaas was puk het er niet mee eens en kreeg ik een paar harde schoppen daarna

Vanacht beroerd geslapen, veel te kort en vaak wakker geweest. Nu pijn in mn rug en nog erg moe ... wordt een lange dag vandaag
pi_69046237
Martine, dat zou leuk zijn! Als je eigen schoonzus dat kan doen!

Dat jij al echt schoppen voelt! Wij zijn toch even ver ongeveer? Ik voel alleen maar kleine kriebeltjes
pi_69046553
FTA, ik herken dat ook wel hoor, ik vind het ook heel eng eigenlijk. Ik weet nog maar zo weinig van hoe je een baby moet verzorgen, en iedereen zegt steeds maar dat de kraamhulp je dat wel leert enzo, maar zij gaat ook na een week weer weg en dan moet je het toch zelf doen. Mijn man moet dan ook weer werken, en dan ben ik dus ook alleen met de baby. Vind ik echt wel eng hoor!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 15 mei 2009 @ 09:52:52 #103
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69046699
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:48 schreef tessie het volgende:
FTA, ik herken dat ook wel hoor, ik vind het ook heel eng eigenlijk. Ik weet nog maar zo weinig van hoe je een baby moet verzorgen, en iedereen zegt steeds maar dat de kraamhulp je dat wel leert enzo, maar zij gaat ook na een week weer weg en dan moet je het toch zelf doen. Mijn man moet dan ook weer werken, en dan ben ik dus ook alleen met de baby. Vind ik echt wel eng hoor!
Ik vind het zelf ook eng in het begin, dus ik heb makkelijk praten, maar ik denk dat je ook op je instinct moet vertrouwen... in vroegere tijden had je niet eens kraamverzorgsters. Dan moest je het ook hebben van raad van (schoon-)moeders/zussen/buurvrouw/vriendin en je eigen gevoel, denk ik... En dat komt volgens mij allemaal best wel goed.
pi_69046700
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:48 schreef tessie het volgende:
heel herkenbaar. dat hadden wij de eerste dag al. Je bevalt, de kraamzorg is er, die legt dingen uit maar na een paar uurtjes gaat ze ook weg en moet je het ineens helemaal alleen doen...
En het stomme is, althans bij ons, het gaat vanzelf Soort automatische piloot.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69047162
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:35 schreef Sorbootje het volgende:
Martine, dat zou leuk zijn! Als je eigen schoonzus dat kan doen!

Dat jij al echt schoppen voelt! Wij zijn toch even ver ongeveer? Ik voel alleen maar kleine kriebeltjes
maandag ben ik 19 weken, ik voelde tot gister ook alleen maar kriebels zeg maar. Maar als ik hem/haar boos maak dan schopt ie gewoon terug, haha... wel is waar niet hard maar wel duidelijk voelbaar (voor mezelf dan)
pi_69047242
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:09 schreef martine1984 het volgende:

[..]

maandag ben ik 19 weken, ik voelde tot gister ook alleen maar kriebels zeg maar. Maar als ik hem/haar boos maak dan schopt ie gewoon terug, haha... wel is waar niet hard maar wel duidelijk voelbaar (voor mezelf dan)
Ik ben vandaag 19 weken en ik wil ook geschopt worden!

(alleen door mijn kindje aub)
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:46:18 #107
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69048364
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:23 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Hoest gegaan?
Ik ken het, was ook best veel misselijk, gelukkig geen weken maar op de dagen dat ik vrij was deed ik aan het begin ook niet veel hoor.
Dan was het en beetje bankhangen/slapen etc.
Het word echt beter. (lekker cliche he)
bedankt voor het vragen.. we ging iets voor 4en weg en ik ben nog tot een uurtje of 6-7 kotsberoerd geweest, vooral onderweg in de auto... dus dat was niet zo leuk.
Maar gelukkig werd het later op de avond wel veel beter en dus zijn we gezellig tot een uurtje of elf gebleven. Al met al best een geslaagde avond. en ik weet zeker dat ze ook 2 juni aanwezig zullen zijn bij mijn diplomering. dus dan wordt het grote nieuws wereldkundig gemaakt
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69049088
Spannend BJ. Denk je dat men erg verbaasd zal reageren?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:14:53 #109
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69049509
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:03 schreef Sorbootje het volgende:
Spannend BJ. Denk je dat men erg verbaasd zal reageren?
ik denk dat ze wel verrast zijn, maar het zal niemand verbazen... denk dat ze het allemaal wel een beetje verwachten inmiddels. Maar natuurlijk altijd leuk.
het is voor mijn schoonouders het eerste kleinkind, dus dat maakt het wel extra speciaal denk ik.
(mijn ouders hebben er al 3 van mijn zus).
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:15:40 #110
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69049536
@BJ, wat leuk, dat is al over ongeveer twee weken... En inderdaad, hoe denk je dat ze zullen reageren? (edit, je was me al voor )

Ik denk niet dat ik zo lang kan wachten, vooral op het eind van de dag kan ik mijn buik niet meer verbergen. Ik weet ook bijna zeker dat de oudste twee wat vermoeden... ik lig al vroeg in de avond doodmoe op bed en word misselijk van allerlei geurtjes... Ik denk dat ze wat vermoeden. Daarbij heb ik het al aan steeds meer mensen verklapt in mijn omgeving Kan mijn mond weer niet houden. Dus ik denk dat ik het ze 25 mei vertel als ik bij de VK ben geweest. Da's over tien dagen, dat moet vol te houden zijn
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:22:58 #111
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69049838
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:15 schreef Tan het volgende:
@BJ, wat leuk, dat is al over ongeveer twee weken... En inderdaad, hoe denk je dat ze zullen reageren? (edit, je was me al voor )

Ik denk niet dat ik zo lang kan wachten, vooral op het eind van de dag kan ik mijn buik niet meer verbergen. Ik weet ook bijna zeker dat de oudste twee wat vermoeden... ik lig al vroeg in de avond doodmoe op bed en word misselijk van allerlei geurtjes... Ik denk dat ze wat vermoeden. Daarbij heb ik het al aan steeds meer mensen verklapt in mijn omgeving Kan mijn mond weer niet houden. Dus ik denk dat ik het ze 25 mei vertel als ik bij de VK ben geweest. Da's over tien dagen, dat moet vol te houden zijn
das het idd zo
en ik kan het me wel voorstellen dat ze het bij jou thuis wel doorkrijgen idd.
Aan mijn lichaam zie je eigenlijk niets, dus wat dat betreft is het niet zo moeilijk om me in te houden, maar het is net of het heel toevallig elke keer ter sprake komt.. en dan moet ik echt op mijn tong bijten hoor...
gister zei mijn schoonzusje bijvoorbeeld; misschien zorg ik straks wel voor het 1e kleinkind
maar 2 juni is het ook zo weer... nog 2,5 week...
wat nog wel een probleem is is mijn volleybalteam, we trainen voor het laatst dit seizoen op 25 mei... eigenlijk vind ik het dan te vroeg om te vertellen, maar vervolgens zien we mekaar pas weer eind augustus.. dus dan ben ik zo'n beetje halverwege haha. dus wel lastig....
misschien dat ik ze allemaal een kaartje ga sturen ofzo...
pi_69052080
Tessie, bij mij is het niet eens zo zeer als de kraamhulp na een week weer weg is, maar gewoon echt de eerste nacht na de geboorte dat ik zoiets heb van wat nou als de baby niet wil drinken en het aanleggen niet lukt?
Ik denk ook dat het een beetje komt door alle verhalen die mensen op het werk steeds vertellen over dat de borstvoeding niet lukt. Enge verhalen over de bevalling maken me niet bang, maar dat wel.
pi_69052476
Mikoxx ligt sinds gister weer aan de remmers via het infuus, maar het blijft doorrommelen.
Het infuus gaat er morgen af (mag max 48 uur) en dan maar zien wat er gebeurt....
Spannend....

Ikzelf lig ook op bed, net zo dizzy en kotsberoerd vanmorgen. Het gaat nu wel weer iets beter, dus hopelijk is het een eendags-actie. Baby vindt het wel leuk geloof ik, die oefent voor kungfu-fighter.

Memmel, te laat natuurlijk, maar ik hoop dat je een leuke dag hebt vandaag.
En dan mag daarna de baby lekker komen!

A-E da's best hoog zeg die bloeddruk, voel je je wel goed verder?

En Innepin, wat vet gaaf dat je met dat echoapparaat mocht stoeien...!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69052685
Mikoxx

Karin Balen dat je je zo slecht voelt!

Hier net in de drogist moeten lullen als brugman om een pakje paracetamol mee te krijgen Die druif achter de kassa was van mening dat je dat niet mocht gebruiken bij een zwangerschap en ik maakte de fout te zeggen dat het voor mij was toen hij me dat vroeg. Uiteindelijk moeten beloven dat ik eerst mijn huisarts bel (??) en dan pas paracetamol neem.

Yeah right
  vrijdag 15 mei 2009 @ 12:54:06 #115
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69053002
sjongejongejonge Sorbo... kon ze de bijsluiter niet lezen ofzo?
Soms dan komt mijn innerlijke kattekop naar boven bij zoiets. Een paar weken terug ook, toen moest ik twee kleine flesjes lenzenvloeistof hebben. (makkelijk voor in de handtas die van mezelf was over datum en mijn moeder had gevraagd of ik er voor haar ook een meenam). Die staat bij onze drogist achter de balie, dus ik vraag om twee kleine flesjes lenzenvloeistof.
De doos achter de balie: ja maar mevrouw een grote fles is veel goedkoper.
Innerlijke kattenkop: Als ik om twee kleine flesjes vraag dan wil ik ook twee kleine flesjes en niet een grote, lijkt me. (+ vuile blik)
Doos achter de balie: euhhhhh.....

En sterkte voor Mikoxx en Karin!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 12:57:12 #116
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69053094
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:58 schreef tessie het volgende:

[..]

Ik dacht dat je die pillen zelf vantevoren al moest regelen via je huisarts?
Tja de huisarts kwam niet naar het ziekenhuis, dus .... ik heb ze via mijn gyn maar als je thuis bevalt lijkt me de huisarts de juiste persoon

Memmel veel plezier vandaag
Mama van Isa en Ties
pi_69053377
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:54 schreef Ca.ra het volgende:
sjongejongejonge Sorbo... kon ze de bijsluiter niet lezen ofzo?
Soms dan komt mijn innerlijke kattekop naar boven bij zoiets. Een paar weken terug ook, toen moest ik twee kleine flesjes lenzenvloeistof hebben. (makkelijk voor in de handtas die van mezelf was over datum en mijn moeder had gevraagd of ik er voor haar ook een meenam). Die staat bij onze drogist achter de balie, dus ik vraag om twee kleine flesjes lenzenvloeistof.
De doos achter de balie: ja maar mevrouw een grote fles is veel goedkoper.
Innerlijke kattenkop: Als ik om twee kleine flesjes vraag dan wil ik ook twee kleine flesjes en niet een grote, lijkt me. (+ vuile blik)
Doos achter de balie: euhhhhh.....

En sterkte voor Mikoxx en Karin!

het was een hij en hij was wereldkampioen misprijzende blikken Misschien dat hij daardoor niet zo goed kon lezen.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:16:06 #118
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69053726
Zo kocht ik iedere week 2 pakjes sigaretten voor mijn dementerende oma want die kan ze zelf niet kopen in het bejaardentehuis.... moet je dan de blikken zien die je aan de kassa krijgt.
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:17:25 #119
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69053769
duidelijk een geval van wel de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt dus....
triest is dus wel dat volgens de huidige regels die mensen opgeleid moeten zijn om ons te adviseren bij vrij verkrijgbare medicijnen.

ik vind dat altijd zo'n lacher bij de kruidvat, dan vragen ze standaard als je iets van medicijnen koopt: en had u daar nog advies bij nodig? Ik zou wel eens ja willen zeggen als er een rij van hier tot achter aan de winkel staat
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:20:49 #120
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69053875
owwww marlieske die is ook erg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')