quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:30 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Mag een tweelingpapa ook?
Zondag een uitgebreide orgaanscan gehad. Het is die vent gelukt om ons anderhalf uur in die kamer te houden! Driehonderd keer alles bekijken, op een gegeven moment werd hij weggeroepen en konden wij duimendraaien, daarna kwam die weer terug, nog een keer alles bekeken, toen ons naar buiten gestuurd omdat hij niet wilde dat Silly zou flauwvallen (dat had 'ie wel vaker meegemaakt als ze zo lang blijven liggen ...) en toen weer terug voor de laatste 72 keer de voetjes, vingertjes, nieren, galblaas etc bekijken. Ik vind het allemaal prima, ik kan er geen genoeg van krijgen om naar mijn aankomende kroost te kijken
.
Gisteren op bezoek bij de gyn. Die vond alles er prima uitzien, we hoeven ons eigenlijk nergens zorgen over te maken. De laatste keer had hij ons 'bang' gemaakt met het feit dat hij Silly wel eens bedrust zou kunnen voorschrijven, maar gisteren zij hij met een satanisch glimlachje dat hij dat de volgende maand weer eens zou bekijken (het is echt een geweldige vent met een gezond gevoel voor humor; het is altijd leuk 'pingpongen' met gevatte opmerkingen over en weer, bij hem is het echt 'even gezellig naar de dokter'; als alle doktoren zijn 'bedside manners' zouden hebben, zou de medische stand er stukken beter voorstaan). Kortom, alles gaat uitstekend.
We genieten allebei van Knabbel en Babbel die er op los feesten, ze springen en ze zingen en ze zijn zo blij. Ik ga nu hier kappen en kijken of ze weer met mij willen meezingen
.
Ja, zeker weten. Maar aan de andere kant is 1,5 uur toch wel wat veel. Maar onder zijn collegae staat hij bekend als een nogal op medische schadevergoedingszaken beduchte man. Ook in alles wat die zegt laat hij blijken dat je hem nergens op kunt vastpinnen, hij zal niet definitef zeggen of het goed is, want je zou hem wel eens kunnen aanklagen. Indekken, indekken en indekken. Nou ja, hij verstaat zijn vak verder goed, ook dat wordt door collegae bevestigd. Maar ik heb het al in een vorige post uitgebreid over deze man gehad, ga er verder geen woorden meer aan vuil makenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:39 schreef tessie het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat SilkTieEn beter dat ie zo lang heel goed kijkt, dan dat ie snel kijkt en de helft mist toch?
Takkembaheen meisje! wat leuk!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:25 schreef Vicky het volgende:
goedemorgen.
* Vicky meldt zich weer met kind in buik
Wat een nacht, Amber in de stress van onweer en bliksem
Pas een beetje op je zelf... als t niet gaat gewoon naar huis gaan hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:27 schreef Sorbootje het volgende:
Voel me ziek vandaag. Heb volgens mij koorts en mijn maag doet raar. Zit nu al naar de klok te kijken op mijn werk. Dit wordt een laaaaange dag.
*schudt hand*quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik ben kotsberoerd... van8 al, en nu nog steeds...hadden vandaag een drukke planning, maar denk dat we die beter wat kunnen inkrimpen....
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:57 schreef Tan het volgende:
[..]
*schudt hand*
Wat duren die weken zo lang hè?
orthostatische hypotensie???quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:06 schreef _Bar_ het volgende:
Tan en Beesie-Jenvoor je het zijn die eerste weken voorbij.
Hier mezelf juist vandaag veel beter voelend, en super geslapen vannacht
Martine (martineke) ik ben iemand die ook geregeld last heeft, van tintelingen, enorm warm voelen, flauwvallen.
ik hoef me nog geen zorgen te maken, omdat bloeddruk en ijzer enzo allemaal nog steeds dik in orde is.
de vk denkt dat ik afentoe last heb een kortstondige bloeddruk daling (ze noemde het anders maar kwam daar op neer)
ik heb nu standaard, wat snoepjes, en druivesuikers in m'n tas zitten zodat ik iets in kan nemen zodra ik me weer flauw voel.
Dit heb ik constantquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:06 schreef _Bar_ het volgende:
Tan en Beesie-Jenvoor je het zijn die eerste weken voorbij.
Hier mezelf juist vandaag veel beter voelend, en super geslapen vannacht
Martine (martineke) ik ben iemand die ook geregeld last heeft, van tintelingen, enorm warm voelen, flauwvallen.
ik hoef me nog geen zorgen te maken, omdat bloeddruk en ijzer enzo allemaal nog steeds dik in orde is.
de vk denkt dat ik afentoe last heb een kortstondige bloeddruk daling (ze noemde het anders maar kwam daar op neer)
ik heb nu standaard, wat snoepjes, en druivesuikers in m'n tas zitten zodat ik iets in kan nemen zodra ik me weer flauw voel.
Waar werk je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou ik heb idd niet zo'n beste week, en dan heb ik nog wel vakantie deze week..
wordt nog leuk, want vanaf volgende week moet ik weer hard aan de bak...
ben wel bang, dat ik dan ook de hele dag beroerd loop te zijn.. (en dat is op mijn werk echt niet handig)...
haha dat lijkt mij ook welquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:26 schreef Tan het volgende:
[..]
Waar werk je als ik vragen mag?
Ik heb in ieder geval nog het geluk thuis te zijn. Ik eet maar steeds beetjes tussendoor. Wanneer ik op een zuurtje sabbel ben ik even misselijkvrij, heel gek, maar de hele dag op zuurtjes sabbelen lijkt me niet bevordelijk voor mijn gebit.
Ik heb ook echt overvloedig veel speeksel, iets wat mij volgens mij pas is opgevallen bij de derde of vierdezwangerschap. En o.a. van dat speeksel word ik zo misselijk. Ik loop het dus de hele tijd uit te spugen in de spoelbak, maar het helpt niet echt.
Ach ja... we overleven het wel
hmmz hier alleen hechtingen op de buik ivm keizersnede, bed hebben we niet op klossen gehad anders kon ik er niet in of uit zonder dat ik mijn nek brakquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:27 schreef tessie het volgende:
Hier bracht die kraammiep het erg subtiel´Geen klossen, geen kraamzorg´.
wel leuk, maar leuker als de kleinkinderen al geboren zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:21 schreef Ireth het volgende:
Ik plemp het even hier neer, denk dat hier de doelgroep zit om zoiets aan te vragen
Een kadodoos voor aanstaande opa's en oma's
http://www.opaenomabox.nl/index.cfm
3D/4D echoquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:12 schreef _Bar_ het volgende:
denk dat ik de kleine maar Stampertje ga noemen....
buikje gaat van links naar rechts gevolgd door een hoop gestamp
heb ook wel weer zin in een echo weer even spieken, maar helaas dat zit er niet meer in.
tenzij natuurlijk de kleine een dwarsligger zou zijn,
Nee, "gewoon" 30-weken echo, vindt onze vk leuk ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
spannend!geniet ervan
![]()
3d pretecho?
Precies, mijn vk is tofquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Innepin, coole vkKlinkt alsof ze zat credit heeft opgebouwd om zulke dingen rustig tegen je te kunnen zeggen
Schaapies zijn liefquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef Takkembah het volgende:
* Takkembah is een schaap en moet beter lezen
Hmm nee, dat lijkt me niet fijn, zeker niet als je last hebt van flauwtes of misschien trillen ook. En die geurtjes... pff ik kan dus ook niet tegen geparfurmeerde dingen. Had ik bij Junah en Ayden ook al zo'n last van. Nu heb ik dus twee tienerdochters die zich volspuiten en smeren met allerlei geurige parfummetjes en lotions. Blerkquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en o ja, waar ik werk; intensive care...
dus dan is misselijkheid niet echt handig... (veel en vaak nare geurtjes enzo)...
haha lastig...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef Tan het volgende:
[..]
Hmm nee, dat lijkt me niet fijn, zeker niet als je last hebt van flauwtes of misschien trillen ook. En die geurtjes... pff ik kan dus ook niet tegen geparfurmeerde dingen. Had ik bij Junah en Ayden ook al zo'n last van. Nu heb ik dus twee tienerdochters die zich volspuiten en smeren met allerlei geurige parfummetjes en lotions. Blerkzo vies ineens. Maar kan het ze ook niet zeggen
![]()
Innepin wat een leuke VK inderdaad
Dat heb ik nu dus met een wasmiddel. Mijn man pakt gewoon een wasmiddel en kijkt niet verder dan "aanbieding" en ik heb nu dus een shirt aan op kantoor dat ik vindt stinken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef Tan het volgende:
[..]
Hmm nee, dat lijkt me niet fijn, zeker niet als je last hebt van flauwtes of misschien trillen ook. En die geurtjes... pff ik kan dus ook niet tegen geparfurmeerde dingen. Had ik bij Junah en Ayden ook al zo'n last van. Nu heb ik dus twee tienerdochters die zich volspuiten en smeren met allerlei geurige parfummetjes en lotions. Blerkzo vies ineens. Maar kan het ze ook niet zeggen
![]()
Innepin wat een leuke VK inderdaad
Ja... dat probleem heb ik met mijn moeder... zij is fan van zware parfum in grote hoeveelheden. Ik heb een hekel aan deze smiley, maar hij is wel erg op z'n plaats:quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:56 schreef martine1984 het volgende:
ik heb hier een collegaatje die een vieze stinkparfum heeft.... blijf dus maar beetje uit haar buurt, kan moeilijk zeggen dat dr parfum stinktvoor mn zwangerschap had ik er geen last van.
Ja, ik ook. (met wasmiddel dus). Ik was ook alweer een paar dagen zonder wasverzachter, want dat maakt het helemaal erg, ik overweeg al om Neutral te kopen, maar ik heb dus nog heel veel shirts in de kast liggen die gewoon met wasverachter zijn gewassenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus met een wasmiddel. Mijn man pakt gewoon een wasmiddel en kijkt niet verder dan "aanbieding" en ik heb nu dus een shirt aan op kantoor dat ik vindt stinken.
die willen wij niet, en dan moeten we ook echt snel zijn denk ik, aangezien we al naar de 28 weken opgaanquote:
Hoest gegaan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en mijn misselijkheid wordt vandaag helemaal niets beter... ondanks eten en drinken...
beetje een rotdag.. en dan zo ook nog op bezoek bij schoonouders (leuke mensen hoor, maar ze wonen op meer dan een uur rijden, en ik ben dus zooo beroerd.... en ik wil ze het nieuws nog niet vertellen eigenlijk...)
dus net met veel moeite me gedoucht en aangekleed, het liefst was ik de hele dag op de bank of in bed blijven liggen.....
wish me luck
op de betere dagen
Ik dacht dat je die pillen zelf vantevoren al moest regelen via je huisarts?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:22 schreef marlieske het volgende:
DuchessX, het ging bij Dostinex om 2 tabletten die ik tegelijk in moest nemen enkele uren na de bevalling, je moet dus als de gyn er niet is op dat moment door blijven zeuren als je ze echt wilt krijgen (ik iig wel) verpleging zal het namelijk niet snel uit eigen beweging aan je geven omdat ze borstvoeding moeten promoten.
En het lijkt wel of ik altijd verpleging tref die dan denkt, dat je op het laatste moment nog wel ff van gedachten verandert.
Maar tja aangezien ik medicatie neem die niet met bv samen gaat..... heeft pushen bij mij geen zin.
Die studie heeft mijn zusje ook gedaan (en afgemaakt). Zij had een mobiel echo-apparaat gekidnapt van haar werk en keek dus thuis regelmatig even.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:48 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb MBRT gedaan, de studie waarbij je onder meer echografie leert. Ik baal er momenteel even van dat ik die studie niet afgemaakt hebHad ik gewoon op mijn werk kunnen spieken
![]()
Ik heb trouwens echt te doen met al die misselijke dames. Lijkt me wel zo vreselijk vermoeidend!
Haha kijk dat bedoel ik dus!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
Die studie heeft mijn zusje ook gedaan (en afgemaakt). Zij had een mobiel echo-apparaat gekidnapt van haar werk en keek dus thuis regelmatig even.
Hier is het rustig. We wachten af en tellen af. De kleine trapt en draait rustig in de rondte.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:42 schreef miss_sly het volgende:
Hoe zou het toch met marlieske zijn? Hoop dat alles goed is.
Memmel, Vicky en AE, het is bijna mei! Jullie maand!!
Van Roonaan niet veel meer gehoord, he?
En hoe zou het met de vriendin van Berto zijn?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 06:58 schreef Vicky het volgende:
*meldt*
ik heb zo raar gedroomd vannacht.. ik ging helemaal zelf bevallen, zonder hulp. Toen ze ruit was was ze echt heel mooi, lekker bol kindje maar na verloop van tijd werd ze steeds lelijker.. totdat er een alien overbleef
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:54 schreef huuphuup het volgende:
Vickyhahaha
je gaat vast net zo'n mooierd bakken als Amber is
balen dat je zo slecht slaapt! Ik heb best baat gehad bij homeopatische druppeltjes van VSM.quote:Hier echt zo verschrikkelijk moe![]()
slaap al een paar dagen enorm slecht en mn ijzer en eigen energie was al niet echt om over naar huis te schrijven ofzo...ik probeer mn werk nu maar vast af te maken via de remote workplace (als ik het kreng aan de praat krijg) en dan kruip ik vanmiddag nog even terug. Blugh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |