abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68972819
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:36 schreef _Bar_ het volgende:
even een heel andere vraag;

Je bed verhogen, is dat ook nodig als je in het ziekenhuis moet bevallen?
Ik kan me herrinneren dat ik dat met Thijs van de kraam de andere dag wel weer normaal mocht slapen dus bed mocht naar beneden.
volgens mij wel aangezien de kraam natuurlijk ook komt. Andrs ff overleggen als je de intake van de kraam hebt.

Wanneer moet ik de flesjes gaan steriliseren? weet neit meer wanneer ik het bij Amber gedaan ehb
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68972963
Hier moet het bed op de verhoging zolang de kraamhulp hier rond loopt. Ons eiegn bed kan niet op een verhoging dus komt er voor de bevalling een 1 persoonsbed op poten. maar die gaat na de bevalling meteen weer weg. Heb er gewoon geen ruimte voor. Gelukkig was de intakevrouw van de kraamzorg het met me eens!!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_68973017
die van ons staat nu een week op klossen en Amber vindt het maar al te leuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 11:46:17 #204
5428 crew  miss_sly
pi_68973116
Die klossen, moet je dat ergens aanvragen of kun je die tezijnertijd gewoon ergens halen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68973143
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:43 schreef Vicky het volgende:
die van ons staat nu een week op klossen en Amber vindt het maar al te leuk
Ik durf die van ons niet op klossen te zetten. R. gaat er nu al geregeld door heen met lattenbodem en al. Als bed dan op klossen staat valt ie stukje hoger Wil ik hem maar niet aan doen
Liefde
pi_68973163
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Die klossen, moet je dat ergens aanvragen of kun je die tezijnertijd gewoon ergens halen?
Ja bij de thuiszorg kan je die hier zo ophalen!!
Liefde
pi_68973173
Interessant, wil ik ook allemaal wel weten! Begin namelijk vreselijk te twijfelen over mijn waterbevalling...
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:48:24 #208
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68973192
ik zou niet eens weten of ons bed makkelijk omhoog kan overgens, het bed is nog nieuw en er verder nog niet naar gekeken over het naar op hoogte zetten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68973230
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:47 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ja bij de thuiszorg kan je die hier zo ophalen!!
hier ook. hoef er ook neits voor te betalen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:50:47 #210
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68973277
verkeerd topic

ik ga eens opzoek naar meer ideetjes voor de kinderkamer
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 12:04:47 #211
5428 crew  miss_sly
pi_68973779
Ik wil eigenlijk graag een machine met babykleertjes aanzetten, maar ik durf niet Het voelt zo raar, nog steeds, zo voorbarig, onnodig. Gaat dat gevoel ooit weg voor de bevalling of zal daar echt een minimensje in mijn armen voor nodig zijn om me te laten realiseren dat het echt, heel echt waar is?
pi_68973837
Miss Sly, ik denk dat het een beetje onwerkelijk blijft tot je je meisje écht in je armen houdt... en misschien lijkt het zelfs dán nog wel onwerkelijk.

Maar doe het maar gewoon wel hoor, want je wordt harstikke mama!
pi_68973842
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil eigenlijk graag een machine met babykleertjes aanzetten, maar ik durf niet Het voelt zo raar, nog steeds, zo voorbarig, onnodig. Gaat dat gevoel ooit weg voor de bevalling of zal daar echt een minimensje in mijn armen voor nodig zijn om me te laten realiseren dat het echt, heel echt waar is?
uhh dat gevoel ken ik eigenlij kniet..
en gewoon een machine aanzetten joh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:06:52 #214
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68973861
ik zou het gewoon lekker doen Miss_Sly
pi_68973951
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Zo herkenbaar! Zelfs toen ik wist dat ik moest gaan bevallen (werd ingeleid) kon ik het nog niet echt bevatten..
En eerlijk gezegd zeggen en ik nog af en toe tegen elkaar: "we zijn ouders hoor! Er ligt hierboven een klein jongetje te slapen! Echt waar, helemaal van ons..." . Dus misschien duurt het bij jou ook nog wel even
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:11:09 #216
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68974013
* meldt

Leuke dromen zag ik voorbij komen

Vicky die flesjes kunnen toch op het laatste moment nog gesteriliseerd worden? Is volgens mij een klusje wat ik tijdens weëen nog kan doen. (of anders door mijn moeder kan laten doen)
Ik hoor ook vaak dat de kraamhulp het ook nog een keer doet.
Maar goed volgens mij kun je het ook nu al doen als je dat wilt.
No more games, no more drama...
pi_68974387
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:32 schreef DuchessX het volgende:

[..]

* DuchessX maakt mental note: geen dikke sokken aan tijdens bevalling

Takkie veel plezier morgen!!!! Wil je ook het geslacht weten?

Faja Hoe voel je je nu?

Vicky lekker geslapen
Dat probleem heb je met dunne sokken ook ....
Je moet een extra paar dunne sokken meenemen zodat je na de bevalling je dunne sokken aantrekt
Of instappers
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_68974483
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben gister gebeld en ze worden maandag gebracht. Ik begreep bij het intakegesprek dat Amsterdam de enige stad in NL is waar ze ze komen brengen en halen! Ik geloof omdat Amsterdammers anders te eigenwijs zijn en ze niet namen oid. Je kunt naar de thuiszorg bellen in de 36ste week.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_68974533
Hier bracht die kraammiep het erg subtiel ´Geen klossen, geen kraamzorg´.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:29:48 #220
100412 mefke79
komt goed!
pi_68974592
Even een vraagje, wanneer moet je je zorgen maken over buikpijn? Ik heb zelf het idee dat het iets van spierpijn is (bij de cursus te veel gedaan gisteren) en het zit aan de zijkant. Buik wordt ook niet hard ofzo, maar de pijn is ook niet constant. Niet dat ik me er nou echt druk om maak, maar toch. Ik voel Driekus ook gewoon.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68974804
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:26 schreef oeke het volgende:

[..]

Wij hebben gister gebeld en ze worden maandag gebracht. Ik begreep bij het intakegesprek dat Amsterdam de enige stad in NL is waar ze ze komen brengen en halen! Ik geloof omdat Amsterdammers anders te eigenwijs zijn en ze niet namen oid. Je kunt naar de thuiszorg bellen in de 36ste week.

Hier kwamen ze de klossen ook gewoon brengen en halen, hoor. Dat hoge Noorden is nog niet zo achtergesteld als men soms denkt
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 12:45:02 #222
5428 crew  miss_sly
pi_68975082
Ik heb een roze was in de wasmachine zitten
pi_68975217
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een roze was in de wasmachine zitten
Way to go Miss!

Ik zit ook al een paar dagen te denken dat ik de babykleertjes wil gaan wassen, maar tis nog een beetje te vroeg denk ik (25w)
#geen
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 12:54:45 #224
5428 crew  miss_sly
pi_68975475
Ik ben maar 3 weken verder, Duchess. Het kamertje is toch klaar, dus de kleertjes kunnen toch opgeborgen worden?
pi_68975728
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:29 schreef mefke79 het volgende:
Even een vraagje, wanneer moet je je zorgen maken over buikpijn? Ik heb zelf het idee dat het iets van spierpijn is (bij de cursus te veel gedaan gisteren) en het zit aan de zijkant. Buik wordt ook niet hard ofzo, maar de pijn is ook niet constant. Niet dat ik me er nou echt druk om maak, maar toch. Ik voel Driekus ook gewoon.
Bij twijfel bellen! Het is nu toch overdag en tussen 13.00 en 15.00 worden meestal toch geen kraamvisites gereden
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:04:45 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68975863
Klossen halen en brengen, wat een luxe!

Ik weet nog dat ze bij mij vorige keer vroegen 'bent u al 37 weken, want eerder geven we ze niet meer' (er stonden echt staaaaaaaaaaaaaaaaaapels van die dingen) en toen ik toen antwoordde dat ik 36w6d was ging ze moeilijk kijken!
Nu was ik op de fiets dus ik kwam alleen maar informeren, maar lighten up zeg!

Vicky, ik denk dat de kraam het zelf ook alsnog nog even doet, dat steriliseren, dus ik zou ze nu goed wassen en alles klaar zetten, maar verder nog maar even wachten daarmee.
pi_68976335
Noli gefeliciteerd!! Wat een mooie naam en wat een mooi meisje is Tessel!
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:26 schreef oeke het volgende:

[..]

Volgens mij is dat onzin, want hier in Leeuwarden hebben ze mij een heel kraambed gebracht en toen ik hem weer kwijt wilde hebben ze hem ook weer voor me opgehaald!
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:23:00 #228
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68976563
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Klossen halen en brengen, wat een luxe!

Ik weet nog dat ze bij mij vorige keer vroegen 'bent u al 37 weken, want eerder geven we ze niet meer' (er stonden echt staaaaaaaaaaaaaaaaaapels van die dingen) en toen ik toen antwoordde dat ik 36w6d was ging ze moeilijk kijken!

Jeetje mina, dus daar krijg ik straks ook allemaal mee te maken!!!!

* Takkembah bereidt zich vast voor op liegen om de klossen mee te krijgen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:25:35 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68976676
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
Noli gefeliciteerd!! Wat een mooie naam en wat een mooi meisje is Tessel!
[..]

Volgens mij is dat onzin, want hier in Leeuwarden hebben ze mij een heel kraambed gebracht en toen ik hem weer kwijt wilde hebben ze hem ook weer voor me opgehaald!
Ja, maar een kraambed brengen of halen is wel even iets anders dan vier van die metalen klossen he.
pi_68976715
Ik laat de flesjes maar gewoon ff voor wat ze zijn staan wel ff prima in de kast

Ik heb ook gelogen hoor toen ik de klossen ging halen. Heb ze vorige week maandag gehaald (36w1d) en toen vroeg die mevrouw ook hoever ik was, dus ik zei, bijna 37 weken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:31:41 #231
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68976909
Is toch niets van gelogen Vicky?
Wat zijn 6 dagen nou op 40 weken?
pi_68976932
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:31 schreef Angel-Eyez het volgende:
Is toch niets van gelogen Vicky?
Wat zijn 6 dagen nou op 40 weken?
whaha ja dat is waar
ze vroeg nog meteen of ik nog meer nodig had
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:34:05 #233
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68976978
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

whaha ja dat is waar
ze vroeg nog meteen of ik nog meer nodig had
Zo heb ik er 2 teveel... de kraamconsulente adviseerde mij er 2 op elkaar te zetten in het midden, maar dat gaat heul niet, want ze schuiven in elkaar
pi_68977037
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:34 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Zo heb ik er 2 teveel... de kraamconsulente adviseerde mij er 2 op elkaar te zetten in het midden, maar dat gaat heul niet, want ze schuiven in elkaar
ik heb 6 poten onder het bed, dus ook 6 klossen. als je neit op bed zit dan zit er wat speling in.. lekker boeiend
maar ze vroeg meteen of ik ook een ondersteek en een douchestoel/kruk wilde hebben..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:39:29 #235
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68977148
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:35 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik heb 6 poten onder het bed, dus ook 6 klossen. als je neit op bed zit dan zit er wat speling in.. lekker boeiend
maar ze vroeg meteen of ik ook een ondersteek en een douchestoel/kruk wilde hebben..
ah oke, ja ondersteek moet natuurlijk ook, mij is een douchekruk dan weer niet aangeboden, had ik andes vast ook mee thuisgekomen

mijn moeder had een anti-slip matje gekocht bij de Blokker, daar heb ik stukken uitgeknipt voor onder de klossen, en dan in de klossen ook nog stukjes neergelegd om de poten van het bed dan weer op te zetten. zit nu echt geen beweging meer in
pi_68977154
Ik heb even gebeld vantevoren en toen kon ik ze zo op komen halen, dus ga ik nu maar weer doen denk ik. Kreeg toen ook gelijk een ondersteek mee.

Toen onze (kleine) kraamhulp er was hebben lief en zij het bed de tweede dag alweer ontdaan van de klossen. Ze kon er nauwelijks bij, hahaha. En ik vond het eigenlijk ook wel fijn om niet meer zo enorm hoog te liggen . Dus ik hoop gewoon weer op een kleine kraamhulp (gniffel)
Fake it till you make it...
pi_68977234
Ondersteek heb ik niet meegenomen, bij Amber ook niet gebruikt
Moet straks wel een weegschaal gaan halen ondanks de flesvoeding. Dit omdat Amber heel veel gespuugd heeft en bijna geen voeding binnen hield.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:47:36 #238
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68977353
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:39 schreef Nijna het volgende:
Ik heb even gebeld vantevoren en toen kon ik ze zo op komen halen, dus ga ik nu maar weer doen denk ik. Kreeg toen ook gelijk een ondersteek mee.

Toen onze (kleine) kraamhulp er was hebben lief en zij het bed de tweede dag alweer ontdaan van de klossen. Ze kon er nauwelijks bij, hahaha. En ik vond het eigenlijk ook wel fijn om niet meer zo enorm hoog te liggen . Dus ik hoop gewoon weer op een kleine kraamhulp (gniffel)
haha ik zie dat al helemaal voor me, zo'n vrouwtje wat net met haar hoofd boven de bedrand uitkomt
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef Vicky het volgende:
Ondersteek heb ik niet meegenomen, bij Amber ook niet gebruikt
Moet straks wel een weegschaal gaan halen ondanks de flesvoeding. Dit omdat Amber heel veel gespuugd heeft en bijna geen voeding binnen hield.
oke dan moet je zelf dus het gewicht van de kleine in de gaten gaan houden?

ik ben benieuwd hoe dat bij mij zal gaan trouwens, ondanks mijn borstverkleinig, heb ik aangegeven dat ik toch wil proberen borstvoeding te gaan geven.
pi_68977405
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:47 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

haha ik zie dat al helemaal voor me, zo'n vrouwtje wat net met haar hoofd boven de bedrand uitkomt
[..]

oke dan moet je zelf dus het gewicht van de kleine in de gaten gaan houden?

ik ben benieuwd hoe dat bij mij zal gaan trouwens, ondanks mijn borstverkleinig, heb ik aangegeven dat ik toch wil proberen borstvoeding te gaan geven.
de kraam wilde dat ik er een ging halen.
is je tepel verplaatst tijdens de bvk?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:54:02 #240
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68977551
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

de kraam wilde dat ik er een ging halen.
is je tepel verplaatst tijdens de bvk?
oke, ja kan het toch beter in de gaten gehouden worden natuurlijk

Ja de vk zei ook al gelijk dat het waarschijnlijk toch niet gaat, dat ik het geen week vol zal houden.
Ik heb dan ook wel al flesvoeding in huis. Maar ik wil het gewoon geprobeerd hebben.
pi_68977600
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

oke, ja kan het toch beter in de gaten gehouden worden natuurlijk

Ja de vk zei ook al gelijk dat het waarschijnlijk toch niet gaat, dat ik het geen week vol zal houden.
Ik heb dan ook wel al flesvoeding in huis. Maar ik wil het gewoon geprobeerd hebben.
logisch. bij mijn hebben ze mijn tepel verplaatst maar ik heb wel elke keer vocht uit mijn tepels.. maar ik ga toch aan de flesvoeding..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:05:35 #242
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68978017
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:55 schreef Vicky het volgende:

[..]

logisch. bij mijn hebben ze mijn tepel verplaatst maar ik heb wel elke keer vocht uit mijn tepels.. maar ik ga toch aan de flesvoeding..
Ja kan ik me ook voorstellen hoor. Gekke is dat ik juist bang ben dat er bij mij niets gaat gebeuren, aangezien er helemaal niets veranderd is aan mijn borsten (ook geen vocht nog dus). Toevallig de laatste dagen dat mijn tepels ineens pijnlijk aanvoelen (dat geeft een mens hoop ) Maar we zullen zien... Als het niet gaat, dan gaat het niet, dan zal ik ook niet moeilijk doen om toch naar de flesvoeding te grijpen.

Zo en nu ga ik zorgen voor wat beweging in dit lichaam, ik ga even markten. En wil op de fiets heen, kijken of dat een beetje wil lukken
pi_68978058
idd, gewoon proberen, luk thet niet, heb je het iig geprobeerd!

marktze!
Ik moet wachten op de telefoonbezorger
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68978890
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:36 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Hier kwamen ze de klossen ook gewoon brengen en halen, hoor. Dat hoge Noorden is nog niet zo achtergesteld als men soms denkt
De dame van de intake was een rasechte Amsterdamse en sinds ik hier woon (3 jaar) heb ik gemerkt dat die Amsterdammers een zeer trots volkje zijn! Dit zal er ook wel weer een uiting van zijn!

Maar wel lekker luxe inderdaad dat ze ze komen brengen. Geen idee hoe groot die dingen zijn, maar we hebben geen auto dus dan hoeven we niet te stunten op de fiets, althans hij dan he?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_68980361
Ik voel nu voor het eerst heel duidelijk mijn kleine babytje kriebelen overdag. Voelde 'em voorheen alleen soms 's nachts. Ik zit hier ZO te genieten!
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:16:35 #246
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68982605
Heerlijk he sorbootje.... ik voel hem al drie weken, en sinds twee weken ook op vaste tijden, heel cool...

toen ik me vorige week zoooo kut voelde met mijn buikkrampen, toen kwam onze frummel kriebelen en toen was aaaalles weer goed
en het is ook zo'n gezellig gevoel
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_68984883
Terug van de echo!

Geweldig kind hebben wij toch!
Een kleine acrobaat! Het lag zich flink uit te leven, echt een druktemaker
Trappen tegen dat apparaat, en allerlei kunstige houdingen aannemen!
Op een gegeven moment lag hij/zij dubbelgeklapt met de voeten bij het hoofd!
Verder lijkt het vooralsnog een kopie van Meike.
Zelfde neusje, zelfde buikje, vorm van het koppie...
En Meike deed ook steeds de handjes bij het gezicht en dat deed haar broertje of zusje nu ook steeds!
We hebben genoten!

Vlindur geweldig mooi boontje heb je daar trouwens!
En Takkembah, succes vanavond!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_68985399
Karin wat mooi hé, zo'n klein wondertje

Aan de bvk-dames:
Hoe zit het met medicatie tegen stuwing? Mijn tepels zijn ook verplaatst, dus borstvoeding zal wrs niet gaan.
Weten jullie wanneer je met die medicatie moet beginnen en wat voor iets het precies is?
#geen
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:42:23 #249
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68985454
lief, je echo's Karin <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68985499
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vlindur geweldig mooi boontje heb je daar trouwens!
En Takkembah, succes vanavond!
Godallemachtig krijg nou tieten ...da's de beste scan die ik in tijden gezien heb.
Ongeloofelijk duidelijk...jij moet een week lang alleen op H2O geleefd hebben
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')