volgens mij wel aangezien de kraam natuurlijk ook komt. Andrs ff overleggen als je de intake van de kraam hebt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:36 schreef _Bar_ het volgende:
even een heel andere vraag;
Je bed verhogen, is dat ook nodig als je in het ziekenhuis moet bevallen?
Ik kan me herrinneren dat ik dat met Thijs van de kraam de andere dag wel weer normaal mocht slapen dus bed mocht naar beneden.
Ik durf die van ons niet op klossen te zetten. R. gaat er nu al geregeld door heen met lattenbodem en al. Als bed dan op klossen staat valt ie stukje hogerquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:43 schreef Vicky het volgende:
die van ons staat nu een week op klossen en Amber vindt het maar al te leuk
Ja bij de thuiszorg kan je die hier zo ophalen!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Die klossen, moet je dat ergens aanvragen of kun je die tezijnertijd gewoon ergens halen?
hier ook. hoef er ook neits voor te betalen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:47 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja bij de thuiszorg kan je die hier zo ophalen!!
uhh dat gevoel ken ik eigenlij kniet..quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil eigenlijk graag een machine met babykleertjes aanzetten, maar ik durf nietHet voelt zo raar, nog steeds, zo voorbarig, onnodig. Gaat dat gevoel ooit weg voor de bevalling of zal daar echt een minimensje in mijn armen voor nodig zijn om me te laten realiseren dat het echt, heel echt waar is?
Zo herkenbaar! Zelfs toen ik wist dat ik moest gaan bevallen (werd ingeleid) kon ik het nog niet echt bevatten..quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil eigenlijk graag een machine met babykleertjes aanzetten, maar ik durf nietHet voelt zo raar, nog steeds, zo voorbarig, onnodig. Gaat dat gevoel ooit weg voor de bevalling of zal daar echt een minimensje in mijn armen voor nodig zijn om me te laten realiseren dat het echt, heel echt waar is?
Dat probleem heb je met dunne sokken ook ....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:32 schreef DuchessX het volgende:
[..]
![]()
![]()
* DuchessX maakt mental note: geen dikke sokken aan tijdens bevalling![]()
Takkie veel plezier morgen!!!!Wil je ook het geslacht weten?
FajaHoe voel je je nu?
Vicky lekker geslapen
Wij hebben gister gebeld en ze worden maandag gebracht. Ik begreep bij het intakegesprek dat Amsterdam de enige stad in NL is waar ze ze komen brengen en halen! Ik geloof omdat Amsterdammers anders te eigenwijs zijn en ze niet namen oid.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Die klossen, moet je dat ergens aanvragen of kun je die tezijnertijd gewoon ergens halen?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:26 schreef oeke het volgende:
[..]
Wij hebben gister gebeld en ze worden maandag gebracht. Ik begreep bij het intakegesprek dat Amsterdam de enige stad in NL is waar ze ze komen brengen en halen! Ik geloof omdat Amsterdammers anders te eigenwijs zijn en ze niet namen oid.Je kunt naar de thuiszorg bellen in de 36ste week.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een roze was in de wasmachine zitten
Bij twijfel bellen! Het is nu toch overdag en tussen 13.00 en 15.00 worden meestal toch geen kraamvisites geredenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:29 schreef mefke79 het volgende:
Even een vraagje, wanneer moet je je zorgen maken over buikpijn? Ik heb zelf het idee dat het iets van spierpijn is (bij de cursus te veel gedaan gisteren) en het zit aan de zijkant. Buik wordt ook niet hard ofzo, maar de pijn is ook niet constant. Niet dat ik me er nou echt druk om maak, maar toch. Ik voel Driekus ook gewoon.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:26 schreef oeke het volgende:
[..]
Wij hebben gister gebeld en ze worden maandag gebracht. Ik begreep bij het intakegesprek dat Amsterdam de enige stad in NL is waar ze ze komen brengen en halen! Ik geloof omdat Amsterdammers anders te eigenwijs zijn en ze niet namen oid.Je kunt naar de thuiszorg bellen in de 36ste week.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Klossen halen en brengen, wat een luxe!
Ik weet nog dat ze bij mij vorige keer vroegen 'bent u al 37 weken, want eerder geven we ze niet meer' (er stonden echt staaaaaaaaaaaaaaaaaapels van die dingen) en toen ik toen antwoordde dat ik 36w6d was ging ze moeilijk kijken!![]()
![]()
Ja, maar een kraambed brengen of halen is wel even iets anders dan vier van die metalen klossen he.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
Noli gefeliciteerd!! Wat een mooie naam en wat een mooi meisje is Tessel!![]()
[..]
Volgens mij is dat onzin, want hier in Leeuwarden hebben ze mij een heel kraambed gebracht en toen ik hem weer kwijt wilde hebben ze hem ook weer voor me opgehaald!
whaha ja dat is waarquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:31 schreef Angel-Eyez het volgende:
Is toch niets van gelogen Vicky?
Wat zijn 6 dagen nou op 40 weken?
Zo heb ik er 2 teveel... de kraamconsulente adviseerde mij er 2 op elkaar te zetten in het midden, maar dat gaat heul niet, want ze schuiven in elkaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha ja dat is waar
ze vroeg nog meteen of ik nog meer nodig had
ik heb 6 poten onder het bed, dus ook 6 klossen. als je neit op bed zit dan zit er wat speling in.. lekker boeiendquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:34 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Zo heb ik er 2 teveel... de kraamconsulente adviseerde mij er 2 op elkaar te zetten in het midden, maar dat gaat heul niet, want ze schuiven in elkaar
ah oke, ja ondersteek moet natuurlijk ook, mij is een douchekruk dan weer niet aangeboden, had ik andes vast ook mee thuisgekomenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb 6 poten onder het bed, dus ook 6 klossen. als je neit op bed zit dan zit er wat speling in.. lekker boeiend
maar ze vroeg meteen of ik ook een ondersteek en een douchestoel/kruk wilde hebben..
haha ik zie dat al helemaal voor me, zo'n vrouwtje wat net met haar hoofd boven de bedrand uitkomtquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:39 schreef Nijna het volgende:
Ik heb even gebeld vantevoren en toen kon ik ze zo op komen halen, dus ga ik nu maar weer doen denk ik. Kreeg toen ook gelijk een ondersteek mee.
Toen onze (kleine) kraamhulp er was hebben lief en zij het bed de tweede dag alweer ontdaan van de klossen. Ze kon er nauwelijks bij, hahaha. En ik vond het eigenlijk ook wel fijn om niet meer zo enorm hoog te liggen. Dus ik hoop gewoon weer op een kleine kraamhulp (gniffel)
oke dan moet je zelf dus het gewicht van de kleine in de gaten gaan houden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef Vicky het volgende:
Ondersteek heb ik niet meegenomen, bij Amber ook niet gebruikt
Moet straks wel een weegschaal gaan halen ondanks de flesvoeding. Dit omdat Amber heel veel gespuugd heeft en bijna geen voeding binnen hield.
de kraam wilde dat ik er een ging halen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:47 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
haha ik zie dat al helemaal voor me, zo'n vrouwtje wat net met haar hoofd boven de bedrand uitkomt![]()
[..]
oke dan moet je zelf dus het gewicht van de kleine in de gaten gaan houden?
ik ben benieuwd hoe dat bij mij zal gaan trouwens, ondanks mijn borstverkleinig, heb ik aangegeven dat ik toch wil proberen borstvoeding te gaan geven.
oke, ja kan het toch beter in de gaten gehouden worden natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
de kraam wilde dat ik er een ging halen.
is je tepel verplaatst tijdens de bvk?
logisch. bij mijn hebben ze mijn tepel verplaatst maar ik heb wel elke keer vocht uit mijn tepels.. maar ik ga toch aan de flesvoeding..quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
oke, ja kan het toch beter in de gaten gehouden worden natuurlijk
Ja de vk zei ook al gelijk dat het waarschijnlijk toch niet gaat, dat ik het geen week vol zal houden.
Ik heb dan ook wel al flesvoeding in huis. Maar ik wil het gewoon geprobeerd hebben.
Ja kan ik me ook voorstellen hoor. Gekke is dat ik juist bang ben dat er bij mij niets gaat gebeuren, aangezien er helemaal niets veranderd is aan mijn borsten (ook geen vocht nog dus). Toevallig de laatste dagen dat mijn tepels ineens pijnlijk aanvoelen (dat geeft een mens hoopquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
logisch. bij mijn hebben ze mijn tepel verplaatst maar ik heb wel elke keer vocht uit mijn tepels.. maar ik ga toch aan de flesvoeding..
De dame van de intake was een rasechte Amsterdamse en sinds ik hier woon (3 jaar) heb ik gemerkt dat die Amsterdammers een zeer trots volkje zijn! Dit zal er ook wel weer een uiting van zijn!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:36 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Hier kwamen ze de klossen ook gewoon brengen en halen, hoor. Dat hoge Noorden is nog niet zo achtergesteld als men soms denkt![]()
Godallemachtig krijg nou tieten ...da's de beste scan die ik in tijden gezien heb.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vlindur geweldig mooi boontje heb je daar trouwens!
En Takkembah, succes vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |