quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:44 schreef Jore het volgende:
[..]
Zie bevallingsverhalen voor de detailsLaten we zeggen dat ik de volgende keer géén dikke sokken meer aandoe tijdens het baren omdat ik dan niet meer in mijn eigen schoenen pas, maar wel in die van mijn man.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:32 schreef DuchessX het volgende:
[..]
![]()
![]()
* DuchessX maakt mental note: geen dikke sokken aan tijdens bevalling![]()
Takkie veel plezier morgen!!!!Wil je ook het geslacht weten?
Wat een leuke fotoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:06 schreef McLaura het volgende:
Even voor de leuk : Silly (niet mevrouw SilkTie maar mijn poes) en haar favo kussentje
[ afbeelding ]
Hoe is het trouwens met Silly van Silk en Silk en natuurlijk, de![]()
paracetamol maar dat heeft deze keer niet echt geholpen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Memmel, laat je lekker verwennen![]()
Vicky, lastig hoor, dat migraine... Mag je daar iets voor slikken?
Ja die Maxima kan verrassend uit de hoek komen hè?!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:06 schreef Sugar het volgende:
Gheghe, die dromen!
Verwondering, besef en vertrouwen.
.
.
* Sugar stil is
.
.
.
Mooi
.
.
Volgens mij is het best gebruikelijk om veel over het verleden te dromen als er iets groots in je leven te gebeuren staat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh al die dromen!![]()
Ik droom veel over ex-vriendjes en over mensen waar ik ooit bevriend mee was... Het waarom ontgaat me eerlijk gezegd wel...
In navolging van Kersjes ben ik btw ook vannacht bevallen in een droomquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:21 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Volgens mij is het best gebruikelijk om veel over het verleden te dromen als er iets groots in je leven te gebeuren staat.
Oh da's écht heel irritant.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:15 schreef _Bar_ het volgende:
moet lachen om de dromen, leuk hoor.
hier kon ik vannacht niet slapen, en niet omdat ik ergens last van had ofzo, maar omdat ik gewoon klaar wakker was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |