abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68967305
Oeh echo's vandaag! Ja veel plezier!!
pi_68967384
Faja gefeliciteerd met de zwangerschap!

Noli gefeliciteerd met Tessel, wat een mooi meisje.
  woensdag 13 mei 2009 @ 08:32:30 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68967387
Sorbo, ik had van de week ook mijn voedingskussen er eens bij gepakt, maar ik vind het vooralsnog niks deze keer. Veel te groot en te lomp. Hij ligt dus op de grond naast het bed.
pi_68967481
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 08:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Memmel, laat je lekker verwennen

Vicky, lastig hoor, dat migraine... Mag je daar iets voor slikken?
paracetamol maar dat heeft deze keer niet echt geholpen.
medicijnen die ik normaal gesproken heb mogen niet tijdens de zwangerschap. Ibuprofen is ook een optie maar dat is wee-opwekkend zegt men..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68967492
Memmel, geniet ervan!
Echodames veel plezier vandaag
Sorbo, héél logisch die droom Ik droomde eergisteren - een teken van teveel online zijn - dat ik ging solliciteren als OUD-mod, maar ik wist bij voorbaat al dat ik kansloos was, dus mijn sjieke brief stond vol met zinnen als "Ik weet dat ik eigenlijk niet geschikt ben, maar..." echt een smeekbede En ik maakte me er helemaal druk om ook in m'n droom dus hè En als het niet zou lukken, zou ik het een jaar later wel weer proberen, want er was elk jaar een sollicitatieronde

Gisteravond voor het eerst naar de pufclub geweest, en - opluchting! - het was gewoon léuk! Leuke, jonge dames (ik was wel de jongste, dat had ik wel verwacht, maar er waren er maar liefst drie van 24!), en een fijne, nuchtere no-nonsense dame die de cursus leidt. Ik was even bang, na de bv-cursus, maar het valt dus helemaal mee
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68967575
Memmel wat fijn dat alles goed was met je baby, nu wel oppassen hé waar je loopt

Lunastar sterkte met je schoonmoeder

Sorbootje wat een bizarre droom
  Jubileum moderator woensdag 13 mei 2009 @ 08:44:58 #182
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68967587
Innepin
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 08:47:30 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68967622
innepin!

Lois.
pi_68967858
Ja lach maar, het was heel stressvol hoor!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68967974
Oehhh Ik loop achter hier zeg!!

Allereerst Noli, manlief, W & H ontzettend gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Tessel! Wat een ontzettend leuke naam! Heel veel geluk met zn 5jes!

Vlindur een hartje zien kloppen, wat een heerlijk opluchting, helemaal écht zwanger! wat heerlijk!! En wat fijn dat jullie over een klein tijdje nog weer even mogen spieken..die echi is al een wereld van verschil straks!

Faja! Wow!! Ik begrijp dat je de eerste "schrik" inmiddels al wat te boven bent en vind het ondanks het onverwachte heerlijk voor jullie dat het zwanger ziujn jullie dit keer zo enorm zonder malle molen gegund is! Ik wens je een heerlijk tijd!

Karin en Takkembah, heel veel succes en plezier met de 20 weken echo's vandaag!! Ik ga voor een klein mannetje int buukske van Takkembah!

Lieve tweelingmama's, wat vervelend toch dat jullie heerlijk verlopende zwangerschappen ineens zo abrupt zijn omgeslagen.. ik hoop dat jullie nog even een tijdje fijne huisjes mogen zijn!! Succes met t afwachten en duimen draaien!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:06:53 #186
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_68968008
Gheghe, die dromen!

Verwondering, besef en vertrouwen.
.
.
* Sugar stil is
.
.
.
Mooi
.
.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:24:12 #187
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68968455
Vicky voor je hoofd

Memmel strak in de lak hihi, geniet ervan, laat je lekker verwennen!

Dromende dames
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:56:17 #188
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68969381
Oh al die dromen!
Ik droom veel over ex-vriendjes en over mensen waar ik ooit bevriend mee was... Het waarom ontgaat me eerlijk gezegd wel...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68969637
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:06 schreef Sugar het volgende:
Gheghe, die dromen!

Verwondering, besef en vertrouwen.
.
.
* Sugar stil is
.
.
.
Mooi
.
.

Ja die Maxima kan verrassend uit de hoek komen hè?!
pi_68970181
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh al die dromen!
Ik droom veel over ex-vriendjes en over mensen waar ik ooit bevriend mee was... Het waarom ontgaat me eerlijk gezegd wel...
Volgens mij is het best gebruikelijk om veel over het verleden te dromen als er iets groots in je leven te gebeuren staat.
pi_68971094
Aah wat lief McLaura! Ze zeggen dat katten dat kunnen aanvoelen he, en dan veel aanhankelijker worden. nou die van mij komt al weken niet meer bij me in de buurt en zit me steeds vanuit allerlei hoeken in de woonkamer heel smerig aan te kijken alsof ik een alien ben

Hahaha die droom Sorbootje, meesterlijk!

Ik ben nog niet van het kotsen af helaas, maar meer dan 1x daags is het gelukkig niet
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 13 mei 2009 @ 10:50:36 #192
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68971112
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:21 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Volgens mij is het best gebruikelijk om veel over het verleden te dromen als er iets groots in je leven te gebeuren staat.
In navolging van Kersjes ben ik btw ook vannacht bevallen in een droom ... Het was meer een fantasiedroom, want het was een jongen (en we hebben nog geen meisjesnaam kunnen verzinnen) en hij huilde bijna niet

One of my wildest dreams dus!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_68971362
Was 't een lief jongentje Takkembah?

Hier net uitgerekend dat ik in 2009 nog ong. 2,5 maand moet werken. De rest van het jaar bestaat uit vakantie en verlof.

Heeeeerrrrlijk!
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:15:36 #194
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68971922
moet lachen om de dromen, leuk hoor.

hier kon ik vannacht niet slapen, en niet omdat ik ergens last van had ofzo, maar omdat ik gewoon klaar wakker was.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:16:03 #195
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68971942
Een heel lief, blond, tevreden jongetje:') ....

Ik zal wel een schreeuwend, jankend, waarom-ben-ik-geboren jongetje krijgen hihihi .... Vanavond zullen we het weten
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_68972265
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:15 schreef _Bar_ het volgende:
moet lachen om de dromen, leuk hoor.

hier kon ik vannacht niet slapen, en niet omdat ik ergens last van had ofzo, maar omdat ik gewoon klaar wakker was.
Oh da's écht heel irritant.
pi_68972312
ben heeeeel benieuwd Takkem!!
Balen Bar!

volgens mij doet mijn kind aan gymnastiek in mijn buik...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 11:26:14 #198
5428 crew  miss_sly
pi_68972325
Die dromen

Lieve foto McLaura Onze Noppes weet zich niet zo goed raad. Ze wil eigenlijk graag bij me op schoot, maar die buik zit toch in de weg. Dus kruipt ze eerst toch bij me, gaat een beetje halfslachtig dabben, maar dat is natuurlijk niet zo fijn op deze dikke, harde buik dan op mijn normaal zachte buik, staat een tijdje aarzelend op mijn schoot/buik en gaat dan toch maar langs me liggen Ik zal het eens zo proberen als jij op de foto staat

Takkembah en Karin vandaag echo leuk en spannend, veel plezier.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68972460
Ik herinner me vaag ook nog een andere droom van vannacht. Ik was in een dierentuin. Ik weet niet meer waarom en met wie, maar er waren heel veel tijgers. Eén tijger achtervolgde me, beprong me en toen hij bovenop me zat begon ik te lachen en ging ik hem afschminken Maar dat was maar een klein deel van de droom en verder ben ik em kwijt...
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:36:24 #200
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68972718
even een heel andere vraag;

Je bed verhogen, is dat ook nodig als je in het ziekenhuis moet bevallen?
Ik kan me herrinneren dat ik dat met Thijs van de kraam de andere dag wel weer normaal mocht slapen dus bed mocht naar beneden.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')