abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68972819
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:36 schreef _Bar_ het volgende:
even een heel andere vraag;

Je bed verhogen, is dat ook nodig als je in het ziekenhuis moet bevallen?
Ik kan me herrinneren dat ik dat met Thijs van de kraam de andere dag wel weer normaal mocht slapen dus bed mocht naar beneden.
volgens mij wel aangezien de kraam natuurlijk ook komt. Andrs ff overleggen als je de intake van de kraam hebt.

Wanneer moet ik de flesjes gaan steriliseren? weet neit meer wanneer ik het bij Amber gedaan ehb
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68972963
Hier moet het bed op de verhoging zolang de kraamhulp hier rond loopt. Ons eiegn bed kan niet op een verhoging dus komt er voor de bevalling een 1 persoonsbed op poten. maar die gaat na de bevalling meteen weer weg. Heb er gewoon geen ruimte voor. Gelukkig was de intakevrouw van de kraamzorg het met me eens!!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_68973017
die van ons staat nu een week op klossen en Amber vindt het maar al te leuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 11:46:17 #204
5428 crew  miss_sly
pi_68973116
Die klossen, moet je dat ergens aanvragen of kun je die tezijnertijd gewoon ergens halen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68973143
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:43 schreef Vicky het volgende:
die van ons staat nu een week op klossen en Amber vindt het maar al te leuk
Ik durf die van ons niet op klossen te zetten. R. gaat er nu al geregeld door heen met lattenbodem en al. Als bed dan op klossen staat valt ie stukje hoger Wil ik hem maar niet aan doen
Liefde
pi_68973163
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Die klossen, moet je dat ergens aanvragen of kun je die tezijnertijd gewoon ergens halen?
Ja bij de thuiszorg kan je die hier zo ophalen!!
Liefde
pi_68973173
Interessant, wil ik ook allemaal wel weten! Begin namelijk vreselijk te twijfelen over mijn waterbevalling...
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:48:24 #208
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68973192
ik zou niet eens weten of ons bed makkelijk omhoog kan overgens, het bed is nog nieuw en er verder nog niet naar gekeken over het naar op hoogte zetten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68973230
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:47 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ja bij de thuiszorg kan je die hier zo ophalen!!
hier ook. hoef er ook neits voor te betalen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:50:47 #210
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68973277
verkeerd topic

ik ga eens opzoek naar meer ideetjes voor de kinderkamer
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 12:04:47 #211
5428 crew  miss_sly
pi_68973779
Ik wil eigenlijk graag een machine met babykleertjes aanzetten, maar ik durf niet Het voelt zo raar, nog steeds, zo voorbarig, onnodig. Gaat dat gevoel ooit weg voor de bevalling of zal daar echt een minimensje in mijn armen voor nodig zijn om me te laten realiseren dat het echt, heel echt waar is?
pi_68973837
Miss Sly, ik denk dat het een beetje onwerkelijk blijft tot je je meisje écht in je armen houdt... en misschien lijkt het zelfs dán nog wel onwerkelijk.

Maar doe het maar gewoon wel hoor, want je wordt harstikke mama!
pi_68973842
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil eigenlijk graag een machine met babykleertjes aanzetten, maar ik durf niet Het voelt zo raar, nog steeds, zo voorbarig, onnodig. Gaat dat gevoel ooit weg voor de bevalling of zal daar echt een minimensje in mijn armen voor nodig zijn om me te laten realiseren dat het echt, heel echt waar is?
uhh dat gevoel ken ik eigenlij kniet..
en gewoon een machine aanzetten joh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:06:52 #214
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68973861
ik zou het gewoon lekker doen Miss_Sly
pi_68973951
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Zo herkenbaar! Zelfs toen ik wist dat ik moest gaan bevallen (werd ingeleid) kon ik het nog niet echt bevatten..
En eerlijk gezegd zeggen en ik nog af en toe tegen elkaar: "we zijn ouders hoor! Er ligt hierboven een klein jongetje te slapen! Echt waar, helemaal van ons..." . Dus misschien duurt het bij jou ook nog wel even
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:11:09 #216
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68974013
* meldt

Leuke dromen zag ik voorbij komen

Vicky die flesjes kunnen toch op het laatste moment nog gesteriliseerd worden? Is volgens mij een klusje wat ik tijdens weëen nog kan doen. (of anders door mijn moeder kan laten doen)
Ik hoor ook vaak dat de kraamhulp het ook nog een keer doet.
Maar goed volgens mij kun je het ook nu al doen als je dat wilt.
No more games, no more drama...
pi_68974387
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:32 schreef DuchessX het volgende:

[..]

* DuchessX maakt mental note: geen dikke sokken aan tijdens bevalling

Takkie veel plezier morgen!!!! Wil je ook het geslacht weten?

Faja Hoe voel je je nu?

Vicky lekker geslapen
Dat probleem heb je met dunne sokken ook ....
Je moet een extra paar dunne sokken meenemen zodat je na de bevalling je dunne sokken aantrekt
Of instappers
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_68974483
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben gister gebeld en ze worden maandag gebracht. Ik begreep bij het intakegesprek dat Amsterdam de enige stad in NL is waar ze ze komen brengen en halen! Ik geloof omdat Amsterdammers anders te eigenwijs zijn en ze niet namen oid. Je kunt naar de thuiszorg bellen in de 36ste week.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_68974533
Hier bracht die kraammiep het erg subtiel ´Geen klossen, geen kraamzorg´.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:29:48 #220
100412 mefke79
komt goed!
pi_68974592
Even een vraagje, wanneer moet je je zorgen maken over buikpijn? Ik heb zelf het idee dat het iets van spierpijn is (bij de cursus te veel gedaan gisteren) en het zit aan de zijkant. Buik wordt ook niet hard ofzo, maar de pijn is ook niet constant. Niet dat ik me er nou echt druk om maak, maar toch. Ik voel Driekus ook gewoon.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68974804
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:26 schreef oeke het volgende:

[..]

Wij hebben gister gebeld en ze worden maandag gebracht. Ik begreep bij het intakegesprek dat Amsterdam de enige stad in NL is waar ze ze komen brengen en halen! Ik geloof omdat Amsterdammers anders te eigenwijs zijn en ze niet namen oid. Je kunt naar de thuiszorg bellen in de 36ste week.

Hier kwamen ze de klossen ook gewoon brengen en halen, hoor. Dat hoge Noorden is nog niet zo achtergesteld als men soms denkt
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 12:45:02 #222
5428 crew  miss_sly
pi_68975082
Ik heb een roze was in de wasmachine zitten
pi_68975217
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een roze was in de wasmachine zitten
Way to go Miss!

Ik zit ook al een paar dagen te denken dat ik de babykleertjes wil gaan wassen, maar tis nog een beetje te vroeg denk ik (25w)
#geen
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 12:54:45 #224
5428 crew  miss_sly
pi_68975475
Ik ben maar 3 weken verder, Duchess. Het kamertje is toch klaar, dus de kleertjes kunnen toch opgeborgen worden?
pi_68975728
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:29 schreef mefke79 het volgende:
Even een vraagje, wanneer moet je je zorgen maken over buikpijn? Ik heb zelf het idee dat het iets van spierpijn is (bij de cursus te veel gedaan gisteren) en het zit aan de zijkant. Buik wordt ook niet hard ofzo, maar de pijn is ook niet constant. Niet dat ik me er nou echt druk om maak, maar toch. Ik voel Driekus ook gewoon.
Bij twijfel bellen! Het is nu toch overdag en tussen 13.00 en 15.00 worden meestal toch geen kraamvisites gereden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')