3D/4D echoquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:12 schreef _Bar_ het volgende:
denk dat ik de kleine maar Stampertje ga noemen....
buikje gaat van links naar rechts gevolgd door een hoop gestamp
heb ook wel weer zin in een echo weer even spieken, maar helaas dat zit er niet meer in.
tenzij natuurlijk de kleine een dwarsligger zou zijn,
Nee, "gewoon" 30-weken echo, vindt onze vk leuk ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
spannend!geniet ervan
![]()
3d pretecho?
Precies, mijn vk is tofquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Innepin, coole vkKlinkt alsof ze zat credit heeft opgebouwd om zulke dingen rustig tegen je te kunnen zeggen
Schaapies zijn liefquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef Takkembah het volgende:
* Takkembah is een schaap en moet beter lezen
Hmm nee, dat lijkt me niet fijn, zeker niet als je last hebt van flauwtes of misschien trillen ook. En die geurtjes... pff ik kan dus ook niet tegen geparfurmeerde dingen. Had ik bij Junah en Ayden ook al zo'n last van. Nu heb ik dus twee tienerdochters die zich volspuiten en smeren met allerlei geurige parfummetjes en lotions. Blerkquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en o ja, waar ik werk; intensive care...
dus dan is misselijkheid niet echt handig... (veel en vaak nare geurtjes enzo)...
haha lastig...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef Tan het volgende:
[..]
Hmm nee, dat lijkt me niet fijn, zeker niet als je last hebt van flauwtes of misschien trillen ook. En die geurtjes... pff ik kan dus ook niet tegen geparfurmeerde dingen. Had ik bij Junah en Ayden ook al zo'n last van. Nu heb ik dus twee tienerdochters die zich volspuiten en smeren met allerlei geurige parfummetjes en lotions. Blerkzo vies ineens. Maar kan het ze ook niet zeggen
![]()
Innepin wat een leuke VK inderdaad
Dat heb ik nu dus met een wasmiddel. Mijn man pakt gewoon een wasmiddel en kijkt niet verder dan "aanbieding" en ik heb nu dus een shirt aan op kantoor dat ik vindt stinken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef Tan het volgende:
[..]
Hmm nee, dat lijkt me niet fijn, zeker niet als je last hebt van flauwtes of misschien trillen ook. En die geurtjes... pff ik kan dus ook niet tegen geparfurmeerde dingen. Had ik bij Junah en Ayden ook al zo'n last van. Nu heb ik dus twee tienerdochters die zich volspuiten en smeren met allerlei geurige parfummetjes en lotions. Blerkzo vies ineens. Maar kan het ze ook niet zeggen
![]()
Innepin wat een leuke VK inderdaad
Ja... dat probleem heb ik met mijn moeder... zij is fan van zware parfum in grote hoeveelheden. Ik heb een hekel aan deze smiley, maar hij is wel erg op z'n plaats:quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:56 schreef martine1984 het volgende:
ik heb hier een collegaatje die een vieze stinkparfum heeft.... blijf dus maar beetje uit haar buurt, kan moeilijk zeggen dat dr parfum stinktvoor mn zwangerschap had ik er geen last van.
Ja, ik ook. (met wasmiddel dus). Ik was ook alweer een paar dagen zonder wasverzachter, want dat maakt het helemaal erg, ik overweeg al om Neutral te kopen, maar ik heb dus nog heel veel shirts in de kast liggen die gewoon met wasverachter zijn gewassenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus met een wasmiddel. Mijn man pakt gewoon een wasmiddel en kijkt niet verder dan "aanbieding" en ik heb nu dus een shirt aan op kantoor dat ik vindt stinken.
die willen wij niet, en dan moeten we ook echt snel zijn denk ik, aangezien we al naar de 28 weken opgaanquote:
Hoest gegaan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en mijn misselijkheid wordt vandaag helemaal niets beter... ondanks eten en drinken...
beetje een rotdag.. en dan zo ook nog op bezoek bij schoonouders (leuke mensen hoor, maar ze wonen op meer dan een uur rijden, en ik ben dus zooo beroerd.... en ik wil ze het nieuws nog niet vertellen eigenlijk...)
dus net met veel moeite me gedoucht en aangekleed, het liefst was ik de hele dag op de bank of in bed blijven liggen.....
wish me luck
op de betere dagen
Ik dacht dat je die pillen zelf vantevoren al moest regelen via je huisarts?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:22 schreef marlieske het volgende:
DuchessX, het ging bij Dostinex om 2 tabletten die ik tegelijk in moest nemen enkele uren na de bevalling, je moet dus als de gyn er niet is op dat moment door blijven zeuren als je ze echt wilt krijgen (ik iig wel) verpleging zal het namelijk niet snel uit eigen beweging aan je geven omdat ze borstvoeding moeten promoten.
En het lijkt wel of ik altijd verpleging tref die dan denkt, dat je op het laatste moment nog wel ff van gedachten verandert.
Maar tja aangezien ik medicatie neem die niet met bv samen gaat..... heeft pushen bij mij geen zin.
Die studie heeft mijn zusje ook gedaan (en afgemaakt). Zij had een mobiel echo-apparaat gekidnapt van haar werk en keek dus thuis regelmatig even.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:48 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb MBRT gedaan, de studie waarbij je onder meer echografie leert. Ik baal er momenteel even van dat ik die studie niet afgemaakt hebHad ik gewoon op mijn werk kunnen spieken
![]()
Ik heb trouwens echt te doen met al die misselijke dames. Lijkt me wel zo vreselijk vermoeidend!
Haha kijk dat bedoel ik dus!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
Die studie heeft mijn zusje ook gedaan (en afgemaakt). Zij had een mobiel echo-apparaat gekidnapt van haar werk en keek dus thuis regelmatig even.
Hier is het rustig. We wachten af en tellen af. De kleine trapt en draait rustig in de rondte.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:42 schreef miss_sly het volgende:
Hoe zou het toch met marlieske zijn? Hoop dat alles goed is.
Memmel, Vicky en AE, het is bijna mei! Jullie maand!!
Van Roonaan niet veel meer gehoord, he?
En hoe zou het met de vriendin van Berto zijn?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 06:58 schreef Vicky het volgende:
*meldt*
ik heb zo raar gedroomd vannacht.. ik ging helemaal zelf bevallen, zonder hulp. Toen ze ruit was was ze echt heel mooi, lekker bol kindje maar na verloop van tijd werd ze steeds lelijker.. totdat er een alien overbleef
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:54 schreef huuphuup het volgende:
Vickyhahaha
je gaat vast net zo'n mooierd bakken als Amber is
balen dat je zo slecht slaapt! Ik heb best baat gehad bij homeopatische druppeltjes van VSM.quote:Hier echt zo verschrikkelijk moe![]()
slaap al een paar dagen enorm slecht en mn ijzer en eigen energie was al niet echt om over naar huis te schrijven ofzo...ik probeer mn werk nu maar vast af te maken via de remote workplace (als ik het kreng aan de praat krijg) en dan kruip ik vanmiddag nog even terug. Blugh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |