Ik vind het zelf ook eng in het begin, dus ik heb makkelijk praten, maar ik denk dat je ook op je instinct moet vertrouwen... in vroegere tijden had je niet eens kraamverzorgsters. Dan moest je het ook hebben van raad van (schoon-)moeders/zussen/buurvrouw/vriendin en je eigen gevoel, denk ik... En dat komt volgens mij allemaal best wel goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:48 schreef tessie het volgende:
FTA, ik herken dat ook wel hoor, ik vind het ook heel eng eigenlijk. Ik weet nog maar zo weinig van hoe je een baby moet verzorgen, en iedereen zegt steeds maar dat de kraamhulp je dat wel leert enzo, maar zij gaat ook na een week weer weg en dan moet je het toch zelf doen. Mijn man moet dan ook weer werken, en dan ben ik dus ook alleen met de baby. Vind ik echt wel eng hoor!
heel herkenbaar. dat hadden wij de eerste dag al. Je bevalt, de kraamzorg is er, die legt dingen uit maar na een paar uurtjes gaat ze ook weg en moet je het ineens helemaal alleen doen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:48 schreef tessie het volgende:
FTA, ik herken dat ook wel hoor, ik vind het ook heel eng eigenlijk. Ik weet nog maar zo weinig van hoe je een baby moet verzorgen, en iedereen zegt steeds maar dat de kraamhulp je dat wel leert enzo, maar zij gaat ook na een week weer weg en dan moet je het toch zelf doen. Mijn man moet dan ook weer werken, en dan ben ik dus ook alleen met de baby. Vind ik echt wel eng hoor!
maandag ben ik 19 weken, ik voelde tot gister ook alleen maar kriebels zeg maar. Maar als ik hem/haar boos maak dan schopt ie gewoon terug, haha... wel is waar niet hard maar wel duidelijk voelbaar (voor mezelf dan)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:35 schreef Sorbootje het volgende:
Martine, dat zou leuk zijn! Als je eigen schoonzus dat kan doen!
Dat jij al echt schoppen voelt! Wij zijn toch even ver ongeveer? Ik voel alleen maar kleine kriebeltjes
Ik ben vandaag 19 weken en ik wil ook geschopt worden!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:09 schreef martine1984 het volgende:
[..]
maandag ben ik 19 weken, ik voelde tot gister ook alleen maar kriebels zeg maar. Maar als ik hem/haar boos maak dan schopt ie gewoon terug, haha... wel is waar niet hard maar wel duidelijk voelbaar (voor mezelf dan)
bedankt voor het vragen.. we ging iets voor 4en weg en ik ben nog tot een uurtje of 6-7 kotsberoerd geweest, vooral onderweg in de auto... dus dat was niet zo leuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:23 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Hoest gegaan?
Ik ken het, was ook best veel misselijk, gelukkig geen weken maar op de dagen dat ik vrij was deed ik aan het begin ook niet veel hoor.
Dan was het en beetje bankhangen/slapen etc.
Het word echt beter. (lekker cliche he)
ik denk dat ze wel verrast zijn, maar het zal niemand verbazen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:03 schreef Sorbootje het volgende:
Spannend BJ. Denk je dat men erg verbaasd zal reageren?
das het idd zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:15 schreef Tan het volgende:
@BJ, wat leuk, dat is al over ongeveer twee weken... En inderdaad, hoe denk je dat ze zullen reageren? (edit, je was me al voor)
Ik denk niet dat ik zo lang kan wachten, vooral op het eind van de dag kan ik mijn buik niet meer verbergen. Ik weet ook bijna zeker dat de oudste twee wat vermoeden... ik lig al vroeg in de avond doodmoe op bed en word misselijk van allerlei geurtjes... Ik denk dat ze wat vermoeden. Daarbij heb ik het al aan steeds meer mensen verklapt in mijn omgevingKan mijn mond weer niet houden. Dus ik denk dat ik het ze 25 mei vertel als ik bij de VK ben geweest. Da's over tien dagen, dat moet vol te houden zijn
Tja de huisarts kwam niet naar het ziekenhuis, dus .... ik heb ze via mijn gyn maar als je thuis bevalt lijkt me de huisarts de juiste persoonquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:58 schreef tessie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die pillen zelf vantevoren al moest regelen via je huisarts?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:54 schreef Ca.ra het volgende:
sjongejongejonge Sorbo... kon ze de bijsluiter niet lezen ofzo?
Soms dan komt mijn innerlijke kattekop naar boven bij zoiets. Een paar weken terug ook, toen moest ik twee kleine flesjes lenzenvloeistof hebben. (makkelijk voor in de handtas die van mezelf was over datum en mijn moeder had gevraagd of ik er voor haar ook een meenam). Die staat bij onze drogist achter de balie, dus ik vraag om twee kleine flesjes lenzenvloeistof.
De doos achter de balie: ja maar mevrouw een grote fles is veel goedkoper.
Innerlijke kattenkop: Als ik om twee kleine flesjes vraag dan wil ik ook twee kleine flesjes en niet een grote, lijkt me. (+ vuile blik)
Doos achter de balie: euhhhhh.....
En sterkte voor Mikoxx en Karin!
Oeh, je brengt me op ideeen... dat lijkt mij inderdaad ook wel erg grappig om es te doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef Ca.ra het volgende:
...
ik vind dat altijd zo'n lacher bij de kruidvat, dan vragen ze standaard als je iets van medicijnen koopt: en had u daar nog advies bij nodig? Ik zou wel eens ja willen zeggen als er een rij van hier tot achter aan de winkel staat
Ja ik voel me gelukkig verder prima, heb het zelf echt helemaal niet door. Maar heb die hogere bloeddruk dus al vanaf 30 weken, dus waarschijnlijk hoort het nu gewoon even bij me ofzo. Voor die 30 weken was ie altijd wel netjes. En verder word ik streng gecontroleerd hoor, elke keer dezelfde vragen, kijken hoeveel vocht ik vasthou en checken of er eiwitten zitten in mijn urine.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
A-E da's best hoog zeg die bloeddruk, voel je je wel goed verder?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |