abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69046237
Martine, dat zou leuk zijn! Als je eigen schoonzus dat kan doen!

Dat jij al echt schoppen voelt! Wij zijn toch even ver ongeveer? Ik voel alleen maar kleine kriebeltjes
pi_69046553
FTA, ik herken dat ook wel hoor, ik vind het ook heel eng eigenlijk. Ik weet nog maar zo weinig van hoe je een baby moet verzorgen, en iedereen zegt steeds maar dat de kraamhulp je dat wel leert enzo, maar zij gaat ook na een week weer weg en dan moet je het toch zelf doen. Mijn man moet dan ook weer werken, en dan ben ik dus ook alleen met de baby. Vind ik echt wel eng hoor!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 15 mei 2009 @ 09:52:52 #103
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69046699
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:48 schreef tessie het volgende:
FTA, ik herken dat ook wel hoor, ik vind het ook heel eng eigenlijk. Ik weet nog maar zo weinig van hoe je een baby moet verzorgen, en iedereen zegt steeds maar dat de kraamhulp je dat wel leert enzo, maar zij gaat ook na een week weer weg en dan moet je het toch zelf doen. Mijn man moet dan ook weer werken, en dan ben ik dus ook alleen met de baby. Vind ik echt wel eng hoor!
Ik vind het zelf ook eng in het begin, dus ik heb makkelijk praten, maar ik denk dat je ook op je instinct moet vertrouwen... in vroegere tijden had je niet eens kraamverzorgsters. Dan moest je het ook hebben van raad van (schoon-)moeders/zussen/buurvrouw/vriendin en je eigen gevoel, denk ik... En dat komt volgens mij allemaal best wel goed.
pi_69046700
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:48 schreef tessie het volgende:
heel herkenbaar. dat hadden wij de eerste dag al. Je bevalt, de kraamzorg is er, die legt dingen uit maar na een paar uurtjes gaat ze ook weg en moet je het ineens helemaal alleen doen...
En het stomme is, althans bij ons, het gaat vanzelf Soort automatische piloot.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69047162
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:35 schreef Sorbootje het volgende:
Martine, dat zou leuk zijn! Als je eigen schoonzus dat kan doen!

Dat jij al echt schoppen voelt! Wij zijn toch even ver ongeveer? Ik voel alleen maar kleine kriebeltjes
maandag ben ik 19 weken, ik voelde tot gister ook alleen maar kriebels zeg maar. Maar als ik hem/haar boos maak dan schopt ie gewoon terug, haha... wel is waar niet hard maar wel duidelijk voelbaar (voor mezelf dan)
pi_69047242
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:09 schreef martine1984 het volgende:

[..]

maandag ben ik 19 weken, ik voelde tot gister ook alleen maar kriebels zeg maar. Maar als ik hem/haar boos maak dan schopt ie gewoon terug, haha... wel is waar niet hard maar wel duidelijk voelbaar (voor mezelf dan)
Ik ben vandaag 19 weken en ik wil ook geschopt worden!

(alleen door mijn kindje aub)
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:46:18 #107
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69048364
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:23 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Hoest gegaan?
Ik ken het, was ook best veel misselijk, gelukkig geen weken maar op de dagen dat ik vrij was deed ik aan het begin ook niet veel hoor.
Dan was het en beetje bankhangen/slapen etc.
Het word echt beter. (lekker cliche he)
bedankt voor het vragen.. we ging iets voor 4en weg en ik ben nog tot een uurtje of 6-7 kotsberoerd geweest, vooral onderweg in de auto... dus dat was niet zo leuk.
Maar gelukkig werd het later op de avond wel veel beter en dus zijn we gezellig tot een uurtje of elf gebleven. Al met al best een geslaagde avond. en ik weet zeker dat ze ook 2 juni aanwezig zullen zijn bij mijn diplomering. dus dan wordt het grote nieuws wereldkundig gemaakt
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69049088
Spannend BJ. Denk je dat men erg verbaasd zal reageren?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:14:53 #109
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69049509
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:03 schreef Sorbootje het volgende:
Spannend BJ. Denk je dat men erg verbaasd zal reageren?
ik denk dat ze wel verrast zijn, maar het zal niemand verbazen... denk dat ze het allemaal wel een beetje verwachten inmiddels. Maar natuurlijk altijd leuk.
het is voor mijn schoonouders het eerste kleinkind, dus dat maakt het wel extra speciaal denk ik.
(mijn ouders hebben er al 3 van mijn zus).
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:15:40 #110
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69049536
@BJ, wat leuk, dat is al over ongeveer twee weken... En inderdaad, hoe denk je dat ze zullen reageren? (edit, je was me al voor )

Ik denk niet dat ik zo lang kan wachten, vooral op het eind van de dag kan ik mijn buik niet meer verbergen. Ik weet ook bijna zeker dat de oudste twee wat vermoeden... ik lig al vroeg in de avond doodmoe op bed en word misselijk van allerlei geurtjes... Ik denk dat ze wat vermoeden. Daarbij heb ik het al aan steeds meer mensen verklapt in mijn omgeving Kan mijn mond weer niet houden. Dus ik denk dat ik het ze 25 mei vertel als ik bij de VK ben geweest. Da's over tien dagen, dat moet vol te houden zijn
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:22:58 #111
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69049838
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:15 schreef Tan het volgende:
@BJ, wat leuk, dat is al over ongeveer twee weken... En inderdaad, hoe denk je dat ze zullen reageren? (edit, je was me al voor )

Ik denk niet dat ik zo lang kan wachten, vooral op het eind van de dag kan ik mijn buik niet meer verbergen. Ik weet ook bijna zeker dat de oudste twee wat vermoeden... ik lig al vroeg in de avond doodmoe op bed en word misselijk van allerlei geurtjes... Ik denk dat ze wat vermoeden. Daarbij heb ik het al aan steeds meer mensen verklapt in mijn omgeving Kan mijn mond weer niet houden. Dus ik denk dat ik het ze 25 mei vertel als ik bij de VK ben geweest. Da's over tien dagen, dat moet vol te houden zijn
das het idd zo
en ik kan het me wel voorstellen dat ze het bij jou thuis wel doorkrijgen idd.
Aan mijn lichaam zie je eigenlijk niets, dus wat dat betreft is het niet zo moeilijk om me in te houden, maar het is net of het heel toevallig elke keer ter sprake komt.. en dan moet ik echt op mijn tong bijten hoor...
gister zei mijn schoonzusje bijvoorbeeld; misschien zorg ik straks wel voor het 1e kleinkind
maar 2 juni is het ook zo weer... nog 2,5 week...
wat nog wel een probleem is is mijn volleybalteam, we trainen voor het laatst dit seizoen op 25 mei... eigenlijk vind ik het dan te vroeg om te vertellen, maar vervolgens zien we mekaar pas weer eind augustus.. dus dan ben ik zo'n beetje halverwege haha. dus wel lastig....
misschien dat ik ze allemaal een kaartje ga sturen ofzo...
pi_69052080
Tessie, bij mij is het niet eens zo zeer als de kraamhulp na een week weer weg is, maar gewoon echt de eerste nacht na de geboorte dat ik zoiets heb van wat nou als de baby niet wil drinken en het aanleggen niet lukt?
Ik denk ook dat het een beetje komt door alle verhalen die mensen op het werk steeds vertellen over dat de borstvoeding niet lukt. Enge verhalen over de bevalling maken me niet bang, maar dat wel.
pi_69052476
Mikoxx ligt sinds gister weer aan de remmers via het infuus, maar het blijft doorrommelen.
Het infuus gaat er morgen af (mag max 48 uur) en dan maar zien wat er gebeurt....
Spannend....

Ikzelf lig ook op bed, net zo dizzy en kotsberoerd vanmorgen. Het gaat nu wel weer iets beter, dus hopelijk is het een eendags-actie. Baby vindt het wel leuk geloof ik, die oefent voor kungfu-fighter.

Memmel, te laat natuurlijk, maar ik hoop dat je een leuke dag hebt vandaag.
En dan mag daarna de baby lekker komen!

A-E da's best hoog zeg die bloeddruk, voel je je wel goed verder?

En Innepin, wat vet gaaf dat je met dat echoapparaat mocht stoeien...!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69052685
Mikoxx

Karin Balen dat je je zo slecht voelt!

Hier net in de drogist moeten lullen als brugman om een pakje paracetamol mee te krijgen Die druif achter de kassa was van mening dat je dat niet mocht gebruiken bij een zwangerschap en ik maakte de fout te zeggen dat het voor mij was toen hij me dat vroeg. Uiteindelijk moeten beloven dat ik eerst mijn huisarts bel (??) en dan pas paracetamol neem.

Yeah right
  vrijdag 15 mei 2009 @ 12:54:06 #115
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69053002
sjongejongejonge Sorbo... kon ze de bijsluiter niet lezen ofzo?
Soms dan komt mijn innerlijke kattekop naar boven bij zoiets. Een paar weken terug ook, toen moest ik twee kleine flesjes lenzenvloeistof hebben. (makkelijk voor in de handtas die van mezelf was over datum en mijn moeder had gevraagd of ik er voor haar ook een meenam). Die staat bij onze drogist achter de balie, dus ik vraag om twee kleine flesjes lenzenvloeistof.
De doos achter de balie: ja maar mevrouw een grote fles is veel goedkoper.
Innerlijke kattenkop: Als ik om twee kleine flesjes vraag dan wil ik ook twee kleine flesjes en niet een grote, lijkt me. (+ vuile blik)
Doos achter de balie: euhhhhh.....

En sterkte voor Mikoxx en Karin!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 12:57:12 #116
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69053094
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:58 schreef tessie het volgende:

[..]

Ik dacht dat je die pillen zelf vantevoren al moest regelen via je huisarts?
Tja de huisarts kwam niet naar het ziekenhuis, dus .... ik heb ze via mijn gyn maar als je thuis bevalt lijkt me de huisarts de juiste persoon

Memmel veel plezier vandaag
Mama van Isa en Ties
pi_69053377
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:54 schreef Ca.ra het volgende:
sjongejongejonge Sorbo... kon ze de bijsluiter niet lezen ofzo?
Soms dan komt mijn innerlijke kattekop naar boven bij zoiets. Een paar weken terug ook, toen moest ik twee kleine flesjes lenzenvloeistof hebben. (makkelijk voor in de handtas die van mezelf was over datum en mijn moeder had gevraagd of ik er voor haar ook een meenam). Die staat bij onze drogist achter de balie, dus ik vraag om twee kleine flesjes lenzenvloeistof.
De doos achter de balie: ja maar mevrouw een grote fles is veel goedkoper.
Innerlijke kattenkop: Als ik om twee kleine flesjes vraag dan wil ik ook twee kleine flesjes en niet een grote, lijkt me. (+ vuile blik)
Doos achter de balie: euhhhhh.....

En sterkte voor Mikoxx en Karin!

het was een hij en hij was wereldkampioen misprijzende blikken Misschien dat hij daardoor niet zo goed kon lezen.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:16:06 #118
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69053726
Zo kocht ik iedere week 2 pakjes sigaretten voor mijn dementerende oma want die kan ze zelf niet kopen in het bejaardentehuis.... moet je dan de blikken zien die je aan de kassa krijgt.
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:17:25 #119
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69053769
duidelijk een geval van wel de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt dus....
triest is dus wel dat volgens de huidige regels die mensen opgeleid moeten zijn om ons te adviseren bij vrij verkrijgbare medicijnen.

ik vind dat altijd zo'n lacher bij de kruidvat, dan vragen ze standaard als je iets van medicijnen koopt: en had u daar nog advies bij nodig? Ik zou wel eens ja willen zeggen als er een rij van hier tot achter aan de winkel staat
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:20:49 #120
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69053875
owwww marlieske die is ook erg
pi_69053934
Mikkox, hopelijk gaat het snel ophouden met rommelen en kun je weer gewoon lekker je gang gaan

Wij zijn net terug van de eerste keer vk, was echt superleuk. Heel leuk mens, ook vooral geen meningen en zo aan het opdringen, echt vrijheid blijheid! Bloeddruk was prima schijnbaar, ben wel te zwaar, waardoor ze nu alvast aangaf dat er extra groeiecho's moeten komen (he, vervelend )
We mogen ook gaan bellen voor de eerste echo, want dat doen ze schijnbaar niet zelf... spannend! En volgende week effe wat bloedafstaan voor de diverse testen.

Het wordt nu wel steeds echter

Mijn datum mag trouwens nu naar 22 december, ipv 24...
pi_69053976
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef Ca.ra het volgende:
...
ik vind dat altijd zo'n lacher bij de kruidvat, dan vragen ze standaard als je iets van medicijnen koopt: en had u daar nog advies bij nodig? Ik zou wel eens ja willen zeggen als er een rij van hier tot achter aan de winkel staat
Oeh, je brengt me op ideeen... dat lijkt mij inderdaad ook wel erg grappig om es te doen.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:27:14 #123
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69054133
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
A-E da's best hoog zeg die bloeddruk, voel je je wel goed verder?
Ja ik voel me gelukkig verder prima, heb het zelf echt helemaal niet door. Maar heb die hogere bloeddruk dus al vanaf 30 weken, dus waarschijnlijk hoort het nu gewoon even bij me ofzo. Voor die 30 weken was ie altijd wel netjes. En verder word ik streng gecontroleerd hoor, elke keer dezelfde vragen, kijken hoeveel vocht ik vasthou en checken of er eiwitten zitten in mijn urine.

Ik hoop voor je dat jouw misselijkheid inderdaad helemaal verdwijnt en niet meer terugkomt.

Wens je Mikoxx weer sterkte van ons hier, ik duim voor d'r dat dat gerommel morgen wel weg wil blijven dan.
No more games, no more drama...
pi_69054891
FTA, herkenbaar hoor.
Ik smeer trouwens voor het slapen gaan mn kuiten in met spiroflor van vsm en het lijkt dat dat wel wat helpt tegen de kramp, misschien is het gewoon omdat ik iets smeer en maakt het niet zoveel uit wat je smeert, is het meer het smeren zelf... maar het lijkt wat te helpen, minder kramp.
Dat is zooo naar...
Fake it till you make it...
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:17:52 #125
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69056021
Mikoxx sterkte! Weet iemand hoe het met MamaNik gaat?

En Karin, balen dat je zo beroerd bent...

@Marlieske, ik had dat al toen ik niet zwanger was, stond ik daar met een kudde kinderen voor iemand anders vloei te kopen ik voelde me een heel slechte moeder t.a.v. de kassajuf terwijl ze niet eens voor mij waren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')