Daarom is die slogan zo ongelukkig gekozen...quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:30 schreef jagga het volgende:
[..]
ik maak het zelf niet mee maar wel eentje die ook niet echt te genieten is tijdens de period
En die is idd heul niet happy
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef De_Ananas het volgende:
Homo's!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je moeder nog een beurt gegeven en de jouwe ook swarmafag.
Heb je misschien een foto of een paint?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:11 schreef kurk_droog het volgende:
van het vorige topic... De wijzer staan op half 10 : \
| Dus zo stond mijn pik.. Half 9 zou ook kunnen. Niet half 10 de bocht om
Nou is het genoeg, tot over een maand.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef De_Ananas het volgende:
Homo's!!!!!!!!!!!!!!!
heb m opgeslagen in de notesquote:
vandaar dat ze de laatste tijd zo ontiegelijk chagrijnig is!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef De_Ananas het volgende:
Homo's!!!!!!!!!!!!!!!
aaah notes. lees mijne is voorquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:16 schreef swarmahoer het volgende:
zie boven ^^
[..]
heb m opgeslagen in de notes
moet ie maar ergens anders doen nu, bij zn moeder ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:17 schreef Syb-rund. het volgende:
een ban was dan ook niet nodig, die gast moest gewoon ff stoom uitblazen
heb niet de hele nacht de tijdquote:
Oke, het beeld is duidelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:16 schreef kurk_droog het volgende:
kak
Gast kijk gewoon op je klok. Half 10 en zo staat min pik van opzij. Nu op half 7![]()
Je hebt ** notes gekregen van onze moderators.quote:
sorryquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je praat over notes van mij.. mag niet.
slaap lekker en succes morgenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
ok, nja. Ik vond het gezellig maar ik moet morgen om 8 uur alweer op om op half 9 op mijn stage te komen dus ik ga tv kijken en slapen
kusjes aan allen
WTF mag dat niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je praat over notes van mij.. mag niet.
Jawel, maar moest iets zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
slaap lekker en succes morgen![]()
[..]
WTF mag dat niet?
mijn flesactie jongemanquote:
quote:
Nu nog?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijn flesactie jongeman
[..]
jawohl, onder syb-rund![]()
komt u maarquote:
Ik hou niet van SF-series. Daarom wil ik graag een beloning voor het stemmen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Mensen die nog wakker zijn?
mensen die toevallig op mij willen stemmen omdat ik het best een review over Torchwood kan schrijven? [STEMTOPIC] Userreview Torchwood
Een reactie in je foboquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik hou niet van SF-series. Daarom wil ik graag een beloning voor het stemmen.
Als het een leuke reactie is!quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Een reactie in je fobo
En een vermelding dat jij op mij gestemd hebt!
Gitaarles ginggisteren niet door.quote:
Een Les Paul Custom Ebony.quote:
Een Epiphone.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:46 schreef Cybey het volgende:
[..]
HOAX! Dat zijn gitaren van rond de ¤3000
Niiiiet!quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:48 schreef Cybey het volgende:
Bijna vergeten te zeggen: we fokking geile gitaren zijn dat
Hihi, dat klinkt inderdaad een stuk aannemelijkerquote:
Die is ook gaaf. Ik wil ook nog een Stratocaster, En een akoestische. Vandaag maar weer een naar de Rock Palace en geilen op alle instrumenten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:52 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hihi, dat klinkt inderdaad een stuk aannemelijker
Ben zelf meer een Fender man. Zwarte Fender Stratocaster USA.
[ afbeelding ]
Mijn schatje![]()
![]()
Zoiets.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:54 schreef Cybey het volgende:
Wat kost zo'n Epiphone versie daarvan trouwens?
Tussen de 500 en 600 euro?
quote:
Ik meestal 2 of 3quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:00 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb trouwens altijd wel een plectrum bij me.![]()
Natuurlijk, maar is een capo niet sekskansverhogend?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ja, ach... Dan speel je het gewoon in een andere toonsoort...
Works for me!quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik meestal 2 of 3
En ook in me portomonnee
Heb niet altijd een capo bij me en het boeit meestal niet zo veel hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:02 schreef Zotheid het volgende:
Natuurlijk, maar is een capo niet sekskansverhogend?
Ik heb er altijd wel 1 in m'n tas zitten. En een slingert op m'n bureau of aan m'n gitaar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:06 schreef Cybey het volgende:
[..]
Heb niet altijd een capo bij me en het boeit meestal niet zo veel hoor
Maar gitaar en muziek helpen idd nogal eens om sexy time te krijgen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:10 schreef Cybey het volgende:
Die heb ik thuis staan
[ afbeelding ]
Edit: woooow! Groot plaatje!
Kloptquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:17 schreef Cybey het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, Guppie. Je klinkt heeeuull volwassen
We were Soldiersquote:
of de dodenquote:
Nee dat was om Jitzzzze te plagenquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga zeggen en dan niet gaan om aandacht te krijgen
10 uur. PAUZE MANquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee dat was om Jitzzzze te plagen![]()
En ja ik ga nu wel even weg, heb ook werk te doen
's Ochtend gitaarles hebbenquote:
selectie van de f'jes?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:26 schreef kurk_droog het volgende:
Ach, ik heb wel eens moeten trainen op dinsdag en woensdag om 7 uurselectie
Ik zou wel komen, maar ze hebben dan niet zo heel veel aan mijquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:26 schreef kurk_droog het volgende:
Ach, ik heb wel eens moeten trainen op dinsdag en woensdag om 7 uurselectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:40 schreef sezten het volgende:
LIEVE HONDJES
Bij mij thuisquote:
Cavalier King Charles Spaniels, 2.quote:
Gedaan denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Lieve klb scers, zin om op jullie goede vriend Hoogstaande te stemmen?
[STEMTOPIC] Userreview Torchwood
Die zijn wel lief jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef sezten het volgende:
[..]
Cavalier King Charles Spaniels, 2.
Pim Fortuyn honden![]()
Done.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Lieve klb scers, zin om op jullie goede vriend Hoogstaande te stemmen?
De ene is 3 als het goed is en helemaal bruin en de andere is 7 en vooral zwart met bruin. Zal wel eens foto´s postenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn wel lief ja![]()
Ik zou ze alleen zelf niet kopen, want ik wil grote honden hebben![]()
Welke kleur hebben ze?
Ja doe maar eensquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef sezten het volgende:
[..]
De ene is 3 als het goed is en helemaal bruin en de andere is 7 en vooral zwart met bruin. Zal wel eens foto´s posten![]()
Ik wil later zelf een Husky of zoiets dergelijks hebben
Whehehe,quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef sezten het volgende:
Bweheh, 4EBE, http://home.hetnet.nl/~maxcavalier/index.htmlDie site heeft m´n zus gemaakt over die beesten
Dat weet ik ja, daarom juist.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doe maar eens![]()
Tja, een husky is dus helemaal niet leuk om te hebben.
Je moet ze heeeeeeeeeel veeel beweging geven, ze luisteren niet zo goed (jachtinstinct) en kunnen niet goed alleen zijn.
Ik zeg ook altijd Maxlex omdat ik anders toch wel lex tegen max zeg of andersomquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehehe,
Ze zien er wel schattig uit![]()
En die hondennamen![]()
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:56 schreef jagga het volgende:
@ hoogstaande
Ik heb natuurlijk jou gevote
Thank you all very muchquote:
graag gedaanquote:
Zullen ze leuk vinden, met die bergen in Italiequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat weet ik ja, daarom juist.
Neem ik er 2, kunnen ze m´n auto voortrekken. Scheelt benzine
Maar goed dat Max geen Wim heet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd Maxlex omdat ik anders toch wel lex tegen max zeg of andersom![]()
Max ging nog wel, maar Lex..
Spanje!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen ze leuk vinden, met die bergen in Italie
En dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed dat Max geen Wim heet.
Dan heb je WimLex
Hehehequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef gers het volgende:
[..]
graag gedaan![]()
moet ik ook nog me kloontjes aan het werk zetten
Dan heb je de afkorting van Willem Alexander.quote:
quote:Op 14 May 2009 11:11 schreef dagdag het volgende:
ja zit even te eten
en moest even wat op internet kijke, en dan kwam ik weer op fok
kwam gisteren een mooi meisje tegen tussen de dikke toeristen![]()
Hoe lang is hij eigenlijk weg?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef gers het volgende:
owja dagdag pm't me nu terwijl ie in nassau zit
Je kan bij jou in de stad langs elk huis gaan met de vraag of zij misschien een FOK!-account hebben en of dat ze dan op jou willen stemmen onder het genot van een kop koffie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hehehe
Het leek me gewoon leuk om die box te reviewen en waar kon ik nou meer stemmen halen dan hier?
Ja, dat kan ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef sezten het volgende:
[..]
Je kan bij jou in de stad langs elk huis gaan met de vraag of zij misschien een FOK!-account hebben en of dat ze dan op jou willen stemmen onder het genot van een kop koffie.
.LOL!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb je de afkorting van Willem Alexander.
Verder niet grappig of zo
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:13 schreef sezten het volgende:
[..]
.LOL!!!![]()
Nu is het MaxLex, Maxima en Lex, Alex, ALexander, Willem Alexander..
quote:Op 14 May 2009 11:15 schreef dagdag het volgende:
ja en bij terugkomst verwacht ik taart, liederen en een blauw kleurtjeee
en nu uit die laptop en naar buiten
later
Dat wil hij al heel lang.... en hij is al user van de maand geworden met die 6 hersencellen van emquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:17 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat wil hij al heel lang.... en hij is al user van de maand geworden met die 6 hersencellen van em
Als hij mod word, worden een paar users intens verdrietigwaaronder ik
zeg juh boehoeee wil je dan een breesarrquote:
Nee, een zakdoekje voor de tranen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:33 schreef sezten het volgende:
[..]
zeg juh boehoeee wil je dan een breesarr
Dagdag wordt toch never ever officieel modquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:17 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat wil hij al heel lang.... en hij is al user van de maand geworden met die 6 hersencellen van em
Als hij mod word, worden een paar users intens verdrietigwaaronder ik
shut the fuck upquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Hee gers, hoe heeft Top het eigenlijk gedaan?
je bent een bastaardquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef kurk_droog het volgende:
Wisten jullie al dat ik blauw bloed heb?
Whehehehehequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Hee gers, hoe heeft Top het eigenlijk gedaan?
Die kan ik je gevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, een zakdoekje voor de tranen.
O ik was heel serieus hoor, ik wist het echt nietquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ananas een ban?![]()
Zoveel users van het 1e uur uit dit topic die een te grote e-peen hebben gekregen en er niet mee om kunnen gaan.
hij is duidelijk gewaarschuwd gisterenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ananas een ban?![]()
Zoveel users van het 1e uur uit dit topic die een te grote e-peen hebben gekregen en er niet mee om kunnen gaan.
quote:
quote:
scherenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Net even Gillette scheermesjes via internet besteld, 16 mesjes voor de prijs waarin je er in de winkel 4 voor kan kopen![]()
Waar?!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Net even Gillette scheermesjes via internet besteld, 16 mesjes voor de prijs waarin je er in de winkel 4 voor kan kopen![]()
link? ik moet ook nog nieuwe halen bedenk ik me, gister laatste mesje erop gekliktquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:41 schreef Hoogstaande het volgende:
huf puf huf puf 1 2 3 4 huf puf huf pufquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:40 schreef Syb-rund. het volgende:
HET TOPIC REANIMATIE TEAM IS HIER, JONGENS AAN DE KANT!
het topic bevind zich anders hier, blijf van bt afquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:45 schreef sezten het volgende:
[..]
huf puf huf puf 1 2 3 4 huf puf huf puf
Dat ze d'r damn sexy uit ziet daarquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:16 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
Ben jij dat? of wat wil je hiermee zeggen?
Oepsquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het topic bevind zich anders hier, blijf van bt af
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:49 schreef sezten het volgende:
[..]
OepsWat moet je nou toch met zo´n gaatje doen
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij ook mooi bentquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat ze d'r damn sexy uit ziet daar! En natuurlijk ben ik dat niet
..
Hihi, zoeene aziatische van E.R. was wel über lekker!quote:
Ik ga wegquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
topic heeft weer een regelmatige pulse, we kunnen trots op onszelf zijn dokter setzen
Zolang jij hier bent zal hij alleen maar stijgen ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga wegik hoop dat z'n hartslag nu weer gaat dalen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Hihi, zoeene aziatische van E.R. was wel über lekker!
gemenerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga wegik hoop dat z'n hartslag nu weer gaat dalen
ik zie wat je bedoeltquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:58 schreef sezten het volgende:
[..]
Neen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
www.dealperfect.comquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
link? ik moet ook nog nieuwe halen bedenk ik me, gister laatste mesje erop geklikt
ohja dealperfect, dat is een verdomd hendige sitequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
www.dealperfect.com
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21985
In GC een heel topicreeks over die en dat soort sites.
Duurt een tijd voor je ze binnen hebt wellicht, maar dan heb je er ook gelijk veel voor weinig geld!
Ja sorry, was even aflevering weeds aan het kiijkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:10 schreef Cybey het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet waar die scheermesjes gekocht zijn!
Edit: nu wel
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ohja dealperfect, dat is een verdomd hendige site
Uh ja. Hoe weet jij dat? Aan mij flippo verleden?quote:
gewoon een vraag, ik ben heus niet alziend hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:17 schreef sezten het volgende:
[..]
Uh ja. Hoe weet jij dat? Aan mij flippo verleden?
¨Die nepchips¨.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gewoon een vraag, ik ben heus niet alziend hoor![]()
doe je het ook voor geld of enkel voor die nepchips?
foei!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:24 schreef sezten het volgende:
[..]
¨Die nepchips¨.Ben sowieso nog geen 18
als ik wat meer geld heb zal ik wel eens voor minimale bedragen pokeren. Mijn voorkeur gaat uit naar voetbal toto´s
oeh, als je dat had gedaan bij feyenoord enzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef sezten het volgende:
Mwah, het lijkt me wel leuk. Een euro of 500 inzetten op Sparta - Ajax
Odds 1:7,00 of zo
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef Syb-rund. het volgende:
volgende deel noemen we trouwens KLB SS-CHAT Eins zwei drei
dan komen en remlof en die andere gare blauwe omdat ze denken dat het nazi-related is, maar het is dan gewoon een verheerlijking van onze 2 personen.
2 voordelen in 1, kei handig
+ dat we even vermelden dat SS - Setzen Syb-rund betekent, anders zijn we niet ingedekt hequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:38 schreef sezten het volgende:
[..]
Whehe
Thema wordt dat topic van Noel met die Anne_Frank kloon
GUPJE MEIN FUHRER!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
GUPJE MEIN FUHRER!
WILKOMMEN.Heil Gup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
OG Mudbone lijkt mij een geschikte kandidaatquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:45 schreef Cybey het volgende:
Weten we nou al wie D_A een beurt gaat geven?
Ik niet iig!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
GUPJE MEIN FUHRER!
WILKOMMEN.Bij mij was er een kind dat tegen de leraar zei: jawohl, mein fuhrer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht ie gelijk door naar de afdelingsleider ook
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
jawohlquote:
whehe ja daaromquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:47 schreef sezten het volgende:
[..]
Bij mij was er een kind dat tegen de leraar zei: jawohl, mein fuhrer.
Mocht ie gelijk door naar de afdelingsleider ook
Dat zijn de bestequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe ja daarom![]()
maar die leraar was dan ook behoorlijk geniaal.
ging hij altijd hele lessen vollullen met zijn patsverhalen of offtopic onderwerpen die niets met zijn vak te maken hadden!
dan had iemand een vraag over bijv een watermolecuul en dan waren we bij het einde van de les bij Hiroshima en de Duitsers beland
Wat was lekker?quote:
klopt ook wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:58 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat zijn de beste![]()
Volgens mij falen er heel veel omdat ze ongemotiveerd raken met te strenge leraren
Ik had precies het zelfde.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
klopt ook wel.
uit respect ging ik altijd ''huiswerk doen'' voor die lui , omdat ze zo leuk lesgaven
je beseft dat je met vuur speelt, maar be my guest, je merkt t vanzelfquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef Syb-rund. het volgende:
volgende deel noemen we trouwens KLB SS-CHAT Eins zwei drei
dan komen en remlof en die andere gare blauwe omdat ze denken dat het nazi-related is, maar het is dan gewoon een verheerlijking van onze 2 personen.
2 voordelen in 1, kei handig
Ren je dan snel naar Remlof?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je beseft dat je met vuur speelt, maar be my guest, je merkt t vanzelf
ja joh, maar je kan ons nergens op pakken danquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je beseft dat je met vuur speelt, maar be my guest, je merkt t vanzelf
Muhahaha, ik 5quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:15 schreef Cybey het volgende:
Ik voel weer wat notes aankomen voor een paar van jullie
Ik heb er nog steeds maar 4
Jullie zijn aan het oefenen om echte KLB-bazen te worden net als D_A enzo?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja joh, maar je kan ons nergens op pakken dan
wij krijgen helemaal geen notes, dat noem je nou een anti-climaxquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:15 schreef Cybey het volgende:
quote:
Ik pas 32quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:15 schreef Cybey het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:27 schreef sezten het volgende:
Swen pakt de condooms al uit zijn zakken.
Poisiteve note wegens het openen van een nieuw slowchattopic waar andere verzaaktenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:18 schreef jagga het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam een positieve note moeten krijgen?
Moet ik me dan zoiets voorstellen?
Ja hoogstaande maakte een uitmuntende opmerking, totally ontopic, met een invalshoek die we nooit achter hem gezocht hadden?
nee toch hé
Daar heb je ook al weer een negatieve tegenover staan, in het zelfde kaliberquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Poisiteve note wegens het openen van een nieuw slowchattopic waar andere verzaakten
Bt! Pokeren?quote:
Truequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Daar heb je ook al weer een negatieve tegenover staan, in het zelfde kaliber
Graagquote:
Daar krijg ik nou nooit positieve notes voor hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Poisiteve note wegens het openen van een nieuw slowchattopic waar andere verzaakten
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
Je hebt 25 notes gekregen van onze moderators.
WUT! Weer 2 notes erbij! Echt, 2 weken terug had ik er nog maar 20.
Lekker trollen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb 47 notes gekregen in echt no-time
Maar ik ben een reluser
Stoer.quote:
quote:
Die naaktfoto's van jezelf.quote:
Dat had ik dus ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
Swarmahoer gaf me note(s?) voor het ontkennen van de holocaust, ik heb natuurlijk een note van de ban die ik daarna kreeg.. Maar waar zijn die andere voor..
En terecht, faalhaas dat je der bent.quote:
Is dat waar van de holocaust dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
Swarmahoer gaf me note(s?) voor het ontkennen van de holocaust, ik heb natuurlijk een note van de ban die ik daarna kreeg.. Maar waar zijn die andere voor..
daarom:quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:45 schreef swarmahoer het volgende:
whehe iedereen met die opmerkingen ''wha kijk hoe tof ik ben 5 notes binnen n uur ofzo''
ga ik kijken, valt het allemaal heeeeeeeel erg mee, bijna alle notes zijn nog van vorige maand
quote:
ff serieus wat heb jij moeten doen om mod te worden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:45 schreef swarmahoer het volgende:
whehe iedereen met die opmerkingen ''wha kijk hoe tof ik ben 5 notes binnen n uur ofzo''
ga ik kijken, valt het allemaal heeeeeeeel erg mee, bijna alle notes zijn nog van vorige maand
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ff serieus wat heb jij moeten doen om mod te worden?
Of dat waar was? Ik weet niet, beide partijen hebben sterke argumenten. Zo snap ik ook wel dat er aardig wat mensen dood zijn gegaan. Maar de andere partij zegt dat het maar om een enkele dozijn gaat. Tja, dan is het bij mij even gissen.quote:
Op een meet komen waar remlof en yvonne warenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ff serieus wat heb jij moeten doen om mod te worden?
Daarom ik twijfel ook nog hardquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Of dat waar was? Ik weet niet, beide partijen hebben sterke argumenten. Zo snap ik ook wel dat er aardig wat mensen dood zijn gegaan. Maar de andere partij zegt dat het maar om een enkele dozijn gaat. Tja, dan is het bij mij even gissen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op een meet komen waar remlof en yvonne waren?
Doe ik voor jequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Zijn er nog KLB Scers die hun mede KLB SCer nog niet gesteund hebben maar dat wel graag willen doen?![]()
Vriend! Ik geloof jequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:01 schreef gers het volgende:
ik heb 6 miljoen gewonnen of denken jullie dat dat een hoax is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |