Daarom is die slogan zo ongelukkig gekozen...quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:30 schreef jagga het volgende:
[..]
ik maak het zelf niet mee maar wel eentje die ook niet echt te genieten is tijdens de period
En die is idd heul niet happy
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef De_Ananas het volgende:
Homo's!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je moeder nog een beurt gegeven en de jouwe ook swarmafag.
Heb je misschien een foto of een paint?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:11 schreef kurk_droog het volgende:
van het vorige topic... De wijzer staan op half 10 : \
| Dus zo stond mijn pik.. Half 9 zou ook kunnen. Niet half 10 de bocht om
Nou is het genoeg, tot over een maand.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef De_Ananas het volgende:
Homo's!!!!!!!!!!!!!!!
heb m opgeslagen in de notesquote:
vandaar dat ze de laatste tijd zo ontiegelijk chagrijnig is!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef De_Ananas het volgende:
Homo's!!!!!!!!!!!!!!!
aaah notes. lees mijne is voorquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:16 schreef swarmahoer het volgende:
zie boven ^^
[..]
heb m opgeslagen in de notes
moet ie maar ergens anders doen nu, bij zn moeder ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:17 schreef Syb-rund. het volgende:
een ban was dan ook niet nodig, die gast moest gewoon ff stoom uitblazen
heb niet de hele nacht de tijdquote:
Oke, het beeld is duidelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:16 schreef kurk_droog het volgende:
kak
Gast kijk gewoon op je klok. Half 10 en zo staat min pik van opzij. Nu op half 7![]()
Je hebt ** notes gekregen van onze moderators.quote:
sorryquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je praat over notes van mij.. mag niet.
slaap lekker en succes morgenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
ok, nja. Ik vond het gezellig maar ik moet morgen om 8 uur alweer op om op half 9 op mijn stage te komen dus ik ga tv kijken en slapen
kusjes aan allen
WTF mag dat niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je praat over notes van mij.. mag niet.
Jawel, maar moest iets zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
slaap lekker en succes morgen![]()
[..]
WTF mag dat niet?
mijn flesactie jongemanquote:
quote:
Nu nog?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijn flesactie jongeman
[..]
jawohl, onder syb-rund![]()
komt u maarquote:
Ik hou niet van SF-series. Daarom wil ik graag een beloning voor het stemmen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Mensen die nog wakker zijn?
mensen die toevallig op mij willen stemmen omdat ik het best een review over Torchwood kan schrijven? [STEMTOPIC] Userreview Torchwood
Een reactie in je foboquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik hou niet van SF-series. Daarom wil ik graag een beloning voor het stemmen.
Als het een leuke reactie is!quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Een reactie in je fobo
En een vermelding dat jij op mij gestemd hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |