abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69315082
hmm, zou prima een 2e van der meyde kunnen worden bij Inter. Een soort Sulejmani die niet zoveel kansen krijgt als bij Ajax en dan is het snel exit. Ben benieuwd....
pi_69315588
Kan idd beter een jaartje bij een kleine club als Ajax rijpen en dan n.a.v. zijn ontwikkeling verder kijken.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  zaterdag 23 mei 2009 @ 02:18:45 #156
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_69316268
Kan hij beter bij Twente blijven. Als hij dan toch zo nodig weg wil, zou hij ook beter naar Europese subtop kunnen gaan dan naar een Inter of Chelsea. Ik ben bang dat zo'n miljoenentransfer naar een topclub hem wel eens naar zijn hoofd zou kunnen stijgen...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_69316413
Arsenal.

Die gast heeft een moeilijk verleden enzo. De kans dat als hij miljoenen gaat pakken ontspoort is aanzienlijk.
V Persie was ook voor hij naar Arsenal ging een moeilijk joch dat voor een hoop gezeik zorgde.
V Persie kan Arnautocic dan mooi onder zijn hoede nemen en dan zal je zien dat hij het helemaal gaat maken.

Nadeel is dat er bij Arsenal al teveel jonkies rondbanjeren en ze daarom dus een andere koers willen gaan varen om in de PL en de CL meer routine te hebben bij grote wedstrijden.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_69319134
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 02:25 schreef Pacmaniac het volgende:
Arsenal.

Die gast heeft een moeilijk verleden enzo. De kans dat als hij miljoenen gaat pakken ontspoort is aanzienlijk.
V Persie was ook voor hij naar Arsenal ging een moeilijk joch dat voor een hoop gezeik zorgde.
V Persie kan Arnautocic dan mooi onder zijn hoede nemen en dan zal je zien dat hij het helemaal gaat maken.

Nadeel is dat er bij Arsenal al teveel jonkies rondbanjeren en ze daarom dus een andere koers willen gaan varen om in de PL en de CL meer routine te hebben bij grote wedstrijden.
Dat beeld komt vooral van de fans af.. Wenger heeft daar nog weinig over losgelaten, en zijn fobie om geld uit te geven voor spelers werkt daar niet echt aan mee.
pi_69319431
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:11 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Arsenal heeft al genoeg goede aanvallers. Chelsea heeft 1.5 goede aanvaller.

22 miljoen is wel wat gortig, Joop
Geef hem is ongelijk? Als een club het uiteindelijk betaalt dan is het dus niet teveel gebleken
  zaterdag 23 mei 2009 @ 10:47:20 #160
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_69319481
Ik heb duidelijk niet op zitten letten dit seizoen, want zo bijzonder vond ik Arnautovich niet.. Blijkbaar toch 22 miljoen-bijzonder.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_69340067
Volgens de Gazzetta heeft Chelsea 15 miljoen euro over voor Arnautovic, en hij kan er 2.5 miljoen per jaar verdienen. Ze willen hem dan wel eerst verhuren om hem meer ervaring op te laten doen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69340414
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 10:47 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb duidelijk niet op zitten letten dit seizoen, want zo bijzonder vond ik Arnautovich niet.. Blijkbaar toch 22 miljoen-bijzonder.
Ik vind Arnautovic ook niet zo'n bijzonder goede voetballer en verwacht dan ook dat hij gaat floppen in een grotere competitie.

(Potentieel plank misgeslagen topic opmerking)
pi_69341016
Hij heeft het in mijn ogen duidelijk wel, ik zie gewoon de topper-potentie in kleine dingen. Hij hoort nu wel bij de beste voetballers in de Eredivisie. 22 miljoen is natuurlijk wel idioot nu, maar straks denk ik niet meer.
That's all folks!
pi_69341857
Maar oke , de vergelijking met Zlatan is best grapig maar slaat in feite nergens op. Ibrahimovic was 20 toen hij naar Ajax kwam , Arnautovic is 20 en gaat wellicht naar Milaan. Ibrahimovic heeft eerst 3 jaar bewezen het ook te kunnen op het hoogste niveau bij Ajax en in de CL alvorens hij naar Turijn trok.

Beter gaat hij eerst bij een Nederlandse topclub die wel geld heeft (Ajax , AZ of PSV) bewijzen dat hij met de druk om kan gaan, want bij Twente is er natuurlijk nauwelijks druk . Zeker niet voor hem.
Hij speelt leuk weet je wel maar klaar voor de top echt niet.Ibrahimovitc was in zijn periode bij Ajax wel minimaal 3 klassen beter dan deze snotneus . Misschien herinner je je de goal tegen NAC nog wel?

pi_69342650
22 miljoen op basis van een sterke seizoenshelft?

Munsterman, totaal geschift die knakker.
  zondag 24 mei 2009 @ 02:34:14 #166
148059 Pritt
Atheïst
pi_69342687
quote:
Op zondag 24 mei 2009 00:35 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik vind Arnautovic ook niet zo'n bijzonder goede voetballer en verwacht dan ook dat hij gaat floppen in een grotere competitie.

Nou, daar ben ik het helemaal mee eens. Hij heeft een paar leuke acties gehad, maar zeer veel wedstrijd is hij nauwelijks aanwezig. Als hij dan slecht in de wedstrijd zit heb je ook meteen niets aan hem. Die jongen mag blij zijn dat hij bij Twente in de basis staat, bij gebrek aan beter voorin. Denneboom kan elke lamlul buiten de basis houden natuurlijk.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_69343221
quote:
Op zondag 24 mei 2009 00:35 schreef Radegast het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft het in mijn ogen duidelijk wel, ik zie gewoon de topper-potentie in kleine dingen. Hij hoort nu wel bij de beste voetballers in de Eredivisie. 22 miljoen is natuurlijk wel idioot nu, maar straks denk ik niet meer.
Je kan totaal nog niet zeggen of hij een flop of top gaat worden in een grote competitie. Hij is echt geen Ronaldo of Messi, en het zal echt van clubkeuze en speeltijd afhangen hoe hij zich uiteindelijk gaat ontwikkelen.
  zondag 24 mei 2009 @ 11:25:06 #168
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69345832
quote:
Op zondag 24 mei 2009 00:23 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens de Gazzetta heeft Chelsea 15 miljoen euro over voor Arnautovic, en hij kan er 2.5 miljoen per jaar verdienen. Ze willen hem dan wel eerst verhuren om hem meer ervaring op te laten doen.
eerst nog een jaar aan Twente
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_69346609
quote:
Op zondag 24 mei 2009 02:30 schreef Cyberia18 het volgende:

Wat moet hij dan doen? Zeggen dat de clubs hem voor 1 miljoen mogen hebben?

Bovendien weet je niet wat Joop voor hem vraagt, tot nu toe zijn het alleen de media die bedragen gokken. En de concurrentie van verschillende clubs zal ook geen negatief effect op de prijs hebben.
pi_69346842
quote:

Als clubs happen, wat is dan het probleem?
Цой жив
pi_69347112
quote:

Prettig geschift misschien. Net zo als vorig jaar de voorzitter van Heerenveen, die 16,5 miljoen op de bankrekening kon schrijven.
  maandag 25 mei 2009 @ 12:16:25 #172
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69378315
quote:
Arnautovic van Twente naar Chelsea
Door EDDY VAN DER LEY
ENSCHEDE - Marko Arnautovic verruilt FC Twente voor Chelsea. De 19-jarige aanvaller heeft met de Engelse topclub persoonlijk overeenstemming bereikt over een meerjarig contract. Wel moet Chelsea er met FC Twente nog uit zien te komen.

De club uit Enschede vraagt een afkoopsom van ruim 15 miljoen euro voor de Oostenrijks international, waar Chelsea vooralsnog niet verder wil gaan dan 12 miljoen. De verkoop van Arnautovic is hoe dan ook de grootste transfer in de geschiedenis van FC Twente.

De 19-jarige aanvaller leek aanvankelijk voor Inter Milan te kiezen. Hij sprak ook met een delegatie van de Italiaanse kampioen, maar toen Chelsea zich meldde, verlegde hij zijn prioriteit.
pi_69378442
Wauw. Ben benieuwd aan wie hij verhuurd gaat worden dan, want dat zie ik Chelsea wel doen.
  maandag 25 mei 2009 @ 12:24:43 #174
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_69378522
15 miljoen is een super bedrag voor twente
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_69379942
Goed gedaan Twente!

Arnautovic mag lekker de bank warm houden bij Chelsea, uiteraard tegen een flinke vergoeding.
  maandag 25 mei 2009 @ 13:32:09 #176
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_69380557
Belachelijke bedragen ook tegenwoordig. Met alle respect, dit is hij gewoon niet waard. Net als Sulejmani geen 16,5 miljoen waard was, en Elia ook geen 15 miljoen waard is.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 25 mei 2009 @ 13:34:08 #177
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69380621
Mooi

Jammer dat ie vertrekt maar voor dat geld, wat het uiteindelijk dan ook mag zijn moet je hem laten gaan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_69380633
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
Belachelijke bedragen ook tegenwoordig. Met alle respect, dit is hij gewoon niet waard. Net als Sulejmani geen 16,5 miljoen waard was, en Elia ook geen 15 miljoen waard is.
Het verziekt de hele markt. Als een jongen als Arnautovic al bij Chelsea mag spelen dan vraag je echt af wat het voorstelt. Ik dacht altijd dat je eerst moest laten zien wat je kunt en dat je dan na een aantal goede jaren naar een topclub zou mogen gaan. Blijkbaar niet. Ze hebben genoeg geld om eventuele miskopen te compenseren.
pi_69380695
Wie verziekt de markt precies voor wie op deze manier dan?
  maandag 25 mei 2009 @ 13:42:17 #180
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_69380757
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:39 schreef MaxPower het volgende:
Wie verziekt de markt precies voor wie op deze manier dan?
Als je zelf net-boven-modale voetballers binnen gaat halen voor topprijzen blijft er voor de clubs die geen rijke suikeroom natuurlijk maar weinig over. Althans, dat is denk ik de insteek van de opmerking.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_69381269
Als je niet meekan met die wedloop moet je inventief zijn. Teveel clubs hebben zich niet aangepast aan de gewijzigde marktomstandigheden. Dan val je af. Investeer dan in een goede jeugdopleiding of een uitgebreid scoutingsnetwerk...
pi_69383258
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:42 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Als je zelf net-boven-modale voetballers binnen gaat halen voor topprijzen blijft er voor de clubs die geen rijke suikeroom natuurlijk maar weinig over. Althans, dat is denk ik de insteek van de opmerking.
Ja.

Maargoed je kunt er niks aan doen aangezien de UEFA net zo conservatief is als de SGP.
pi_69384741
Hij verdient het gewoon niet klaar. Tegenwoordig kopen clubs al spelers voordat ze echt wat gepresteerd hebben echt te ziek voor woorden.

ik zie arnautovich deze echt niet maken.

Ibra heeft zich bewezen, deze snotaap niet!

Tevens vind ik het respectloos wat die topploegen doen, je moet direct presteren en niet nog ff doorontwikkelen op de bank!
pi_69386174
twente lacht zich kapot en terecht
  maandag 25 mei 2009 @ 17:13:55 #185
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_69387314
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heeft hij voor opzienbarends gepresteerd dat ie zichzelf beter zou mogen noemen dan een Suarez, een Elia of een Dembele?
pi_69388162
Veel plezier bankzitten bij Inter. Ciao!
  maandag 25 mei 2009 @ 17:39:31 #187
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_69388165
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:54 schreef Santello het volgende:
Hij verdient het gewoon niet klaar. Tegenwoordig kopen clubs al spelers voordat ze echt wat gepresteerd hebben echt te ziek voor woorden.

ik zie arnautovich deze echt niet maken.

Ibra heeft zich bewezen, deze snotaap niet!

Tevens vind ik het respectloos wat die topploegen doen, je moet direct presteren en niet nog ff doorontwikkelen op de bank!
Of deze:

maandag 25 mei 2009 @ 17:39:54 #188
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_69388184
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:39 schreef KraideN het volgende:
Veel plezier bankzitten bij Inter. Ciao!
Chelsea
pi_69388269
ibracadabra

hij maakt zelden lelijke goals
pi_69388279
Ja ik lees het nu, Chelsea heeft zich gemeld. Zou ik ook doen als ik hem was.
pi_69388785
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:39 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Of deze:

Hij keek eerst zo van '' hmmm jullie daar in de 16 gaan het toch verprutsen..... BOOM''

sorry voor offtopic

Nu maar terug naar die andere gozer, ben ze naam ff kwijt, zo weinig heeft hij gepresteerd!
pi_69403764
quote:
McClaren legt zich neer bij vertrek Arnautovic

Een overeenkomst over een transfersom is nog niet bereikt, maar Steve McClaren gaat er vanuit dat hij Marko Arnautovic kwijtraakt aan Chelsea. De oefenmeester weet dat zijn pupil al een persoonlijk akkoord heeft bereikt met de Engelse club en ziet een transfer niet meer afketsen. McClaren vraagt zich echter af of Arnautovic de juiste keuze maakt.

In AD/Sportwereld legt de Brit uit dat hij van alles heeft geprobeerd om de Oostenrijker te overtuigen om in Enschede te blijven. “Marko is een groot talent, die zeker de capaciteiten heeft om in de top te slagen”, zegt McClaren. “Maar het zou beter voor hem zijn geweest wanneer hij nog een jaartje bij Twente was gebleven. Dan was Marko verzekerd van een basisplek en had hij zich in relatieve rust verder kunnen ontwikkelen. Dat heb ik hem ook geadviseerd, maar hij is nu eenmaal enorm gedreven en ambitieus.”

De negentienjarige aanvaller had eerder in hetzelfde dagblad al laten weten dat hij niet geduldig wilde zijn. “Ik wil snel naar een Europese topclub, het liefst volgend seizoen al”, zei Arnautovic al in februari. “Wat ik met ‘top’ bedoel? Nou, de top van de wereld. Clubs als Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Arsenal, Chelsea. Ik hoop ooit zo goed te worden als Pedrag Mijatovic, die bij Valencia, Real Madrid, Fiorentina en het Joegoslavische elftal fantastische dingen met een bal deed én veel scoorde.’’

FC Twente vraagt naar verluidt een afkoopsom van ruim vijftien miljoen euro voor de vijfvoudig Oostenrijks international, waar Chelsea vooralsnog niet verder wil gaan dan twaalf miljoen. De verkoop van Arnautovic, die ook interesse genoot van Internazionale, zal hoe dan ook de grootste transfer in de geschiedenis van Twente worden. De vleugelaanvaller heeft drie jaar in Nederland achter de rug en beleefde dit seizoen zijn doorbraak, door in 28 competitieduels twaalf keer te scoren.
Succes in Chelsea 2 Marko
pi_69403960
Ik denk dat McClaren gelijk heeft. Alleen zal de stap minder groot zijn als het klopt wat Gazzetta deze week schreef, dat Arnautovic eerst nog verhuurd zal worden.

Hoeft natuurlijk niet per se. Als je bijvoorbeeld Kalou ziet, die heeft zich als jong jongen heel geleidelijk weten te verbeteren, zonder een grote terugslag gemaakt te hebben (al is hij nog steeds niet helemaal onbesproken).
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:01:30 #194
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69404014
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

Succes in Chelsea 2 Marko
Kalou heeft zich ook uitstekend in Chelsea gepast. Arnautovic kan dat ook wel, denk ik. Maar een jaartje Eredivise had hem zeker geen kwaad gedaan.
pi_69404030
Ik denk niet dat Arnautovic verhuurd wil worden.
Hij is immers Tony Montana en de beste.
pi_69404054
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Kalou heeft zich ook uitstekend in Chelsea gepast. Arnautovic kan dat ook wel, denk ik. Maar een jaartje Eredivise had hem zeker geen kwaad gedaan.
Kalou had wel al wat meer wedstrijden in de benen.
pi_69404687
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Kalou had wel al wat meer wedstrijden in de benen.
En was bovendien ook echt uitgeleerd in de eredivisie.
pi_69422661
quote:
Chelsea constateert voetbreuk bij Arnautovic
26 mei 2009

De transfer van Marko Arnautovic naar Chelsea is op losse schroeven komen te staan. Bij de medische keuring constateerden artsen van de Engelse club dinsdag dat Arnautovic rondloopt met een gebroken middenvoetsbeetje.

Mogelijk is een operatie noodzakelijk en in dat geval moet de jonge aanvaller van FC Twente drie tot vier maanden rust houden. Arnautovic heeft het slechte nieuws inmiddels doorgegeven aan Dietmar Constantini, de bondscoach van de nationale ploeg van Oostenrijk. De 20-jarige spits is hierdoor niet opgenomen in de selectie voor de interland tegen Servië, die op het programma staat voor zaterdag 6 juni.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:02:28 #199
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69422739
Driemaal ai
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_69423210
Dit Oostenrijks artikel heeft het over een stressbreuk in de enkel. Wel dezelfde tijdsduur voor herstel.
pi_69423615
Bwhaha.

15 miljoen am cry.
pi_69424127
AJAX!! dat gewoon beter presteert dan FC Twente,, en er kijken dan het dubbele aantal mensen naar zijn acties en momenten
pi_69424215
ai, 15 miljoen in rook op voor Twente hopelijk voor ze kan ie optijd aansluiten voor de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
pi_69424289
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
ai, 15 miljoen in rook op voor Twente
Hij is niet invalide verklaard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')