Dat beeld komt vooral van de fans af.. Wenger heeft daar nog weinig over losgelaten, en zijn fobie om geld uit te geven voor spelers werkt daar niet echt aan mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:25 schreef Pacmaniac het volgende:
Arsenal.
Die gast heeft een moeilijk verleden enzo. De kans dat als hij miljoenen gaat pakken ontspoort is aanzienlijk.
V Persie was ook voor hij naar Arsenal ging een moeilijk joch dat voor een hoop gezeik zorgde.
V Persie kan Arnautocic dan mooi onder zijn hoede nemen en dan zal je zien dat hij het helemaal gaat maken.
Nadeel is dat er bij Arsenal al teveel jonkies rondbanjeren en ze daarom dus een andere koers willen gaan varen om in de PL en de CL meer routine te hebben bij grote wedstrijden.
Geef hem is ongelijk? Als een club het uiteindelijk betaalt dan is het dus niet teveel geblekenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Arsenal heeft al genoeg goede aanvallers. Chelsea heeft 1.5 goede aanvaller.
22 miljoen is wel wat gortig, Joop
Ik vind Arnautovic ook niet zo'n bijzonder goede voetballer en verwacht dan ook dat hij gaat floppen in een grotere competitie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:47 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb duidelijk niet op zitten letten dit seizoen, want zo bijzonder vond ik Arnautovich niet.. Blijkbaar toch 22 miljoen-bijzonder.
Nou, daar ben ik het helemaal mee eens. Hij heeft een paar leuke acties gehad, maar zeer veel wedstrijd is hij nauwelijks aanwezig. Als hij dan slecht in de wedstrijd zit heb je ook meteen niets aan hem. Die jongen mag blij zijn dat hij bij Twente in de basis staat, bij gebrek aan beter voorin. Denneboom kan elke lamlul buiten de basis houden natuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind Arnautovic ook niet zo'n bijzonder goede voetballer en verwacht dan ook dat hij gaat floppen in een grotere competitie.
(Potentieel plank misgeslagen topic opmerking)
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind Arnautovic ook niet zo'n bijzonder goede voetballer en verwacht dan ook dat hij gaat floppen in een grotere competitie.
(Potentieel plank misgeslagen topic opmerking)
Je kan totaal nog niet zeggen of hij een flop of top gaat worden in een grote competitie. Hij is echt geen Ronaldo of Messi, en het zal echt van clubkeuze en speeltijd afhangen hoe hij zich uiteindelijk gaat ontwikkelen.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft het in mijn ogen duidelijk wel, ik zie gewoon de topper-potentie in kleine dingen. Hij hoort nu wel bij de beste voetballers in de Eredivisie. 22 miljoen is natuurlijk wel idioot nu, maar straks denk ik niet meer.
eerst nog een jaar aan Twentequote:Op zondag 24 mei 2009 00:23 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens de Gazzetta heeft Chelsea 15 miljoen euro over voor Arnautovic, en hij kan er 2.5 miljoen per jaar verdienen. Ze willen hem dan wel eerst verhuren om hem meer ervaring op te laten doen.
Wat moet hij dan doen? Zeggen dat de clubs hem voor 1 miljoen mogen hebben?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:30 schreef Cyberia18 het volgende:
22 miljoen op basis van een sterke seizoenshelft?
Munsterman, totaal geschift die knakker.
Als clubs happen, wat is dan het probleem?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Prettig geschift misschien. Net zo als vorig jaar de voorzitter van Heerenveen, die 16,5 miljoen op de bankrekening kon schrijven.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:30 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Arnautovic van Twente naar Chelsea
Door EDDY VAN DER LEY
ENSCHEDE - Marko Arnautovic verruilt FC Twente voor Chelsea. De 19-jarige aanvaller heeft met de Engelse topclub persoonlijk overeenstemming bereikt over een meerjarig contract. Wel moet Chelsea er met FC Twente nog uit zien te komen.
De club uit Enschede vraagt een afkoopsom van ruim 15 miljoen euro voor de Oostenrijks international, waar Chelsea vooralsnog niet verder wil gaan dan 12 miljoen. De verkoop van Arnautovic is hoe dan ook de grootste transfer in de geschiedenis van FC Twente.
De 19-jarige aanvaller leek aanvankelijk voor Inter Milan te kiezen. Hij sprak ook met een delegatie van de Italiaanse kampioen, maar toen Chelsea zich meldde, verlegde hij zijn prioriteit.
Het verziekt de hele markt. Als een jongen als Arnautovic al bij Chelsea mag spelen dan vraag je echt af wat het voorstelt. Ik dacht altijd dat je eerst moest laten zien wat je kunt en dat je dan na een aantal goede jaren naar een topclub zou mogen gaan. Blijkbaar niet. Ze hebben genoeg geld om eventuele miskopen te compenseren.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
Belachelijke bedragen ook tegenwoordig. Met alle respect, dit is hij gewoon niet waard. Net als Sulejmani geen 16,5 miljoen waard was, en Elia ook geen 15 miljoen waard is.
Als je zelf net-boven-modale voetballers binnen gaat halen voor topprijzen blijft er voor de clubs die geen rijke suikeroom natuurlijk maar weinig over. Althans, dat is denk ik de insteek van de opmerking.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:39 schreef MaxPower het volgende:
Wie verziekt de markt precies voor wie op deze manier dan?
Ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als je zelf net-boven-modale voetballers binnen gaat halen voor topprijzen blijft er voor de clubs die geen rijke suikeroom natuurlijk maar weinig over. Althans, dat is denk ik de insteek van de opmerking.
Wat heeft hij voor opzienbarends gepresteerd dat ie zichzelf beter zou mogen noemen dan een Suarez, een Elia of een Dembele?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft het in mijn ogen duidelijk wel, ik zie gewoon de topper-potentie in kleine dingen. Hij hoort nu wel bij de beste voetballers in de Eredivisie. 22 miljoen is natuurlijk wel idioot nu, maar straks denk ik niet meer.
Of deze:quote:Op maandag 25 mei 2009 15:54 schreef Santello het volgende:
Hij verdient het gewoon niet klaar. Tegenwoordig kopen clubs al spelers voordat ze echt wat gepresteerd hebben echt te ziek voor woorden.
ik zie arnautovich deze echt niet maken.
Ibra heeft zich bewezen, deze snotaap niet!
Tevens vind ik het respectloos wat die topploegen doen, je moet direct presteren en niet nog ff doorontwikkelen op de bank!
Hij keek eerst zo van '' hmmm jullie daar in de 16 gaan het toch verprutsen..... BOOM''quote:
Succes in Chelsea 2 Markoquote:McClaren legt zich neer bij vertrek Arnautovic
Een overeenkomst over een transfersom is nog niet bereikt, maar Steve McClaren gaat er vanuit dat hij Marko Arnautovic kwijtraakt aan Chelsea. De oefenmeester weet dat zijn pupil al een persoonlijk akkoord heeft bereikt met de Engelse club en ziet een transfer niet meer afketsen. McClaren vraagt zich echter af of Arnautovic de juiste keuze maakt.
In AD/Sportwereld legt de Brit uit dat hij van alles heeft geprobeerd om de Oostenrijker te overtuigen om in Enschede te blijven. “Marko is een groot talent, die zeker de capaciteiten heeft om in de top te slagen”, zegt McClaren. “Maar het zou beter voor hem zijn geweest wanneer hij nog een jaartje bij Twente was gebleven. Dan was Marko verzekerd van een basisplek en had hij zich in relatieve rust verder kunnen ontwikkelen. Dat heb ik hem ook geadviseerd, maar hij is nu eenmaal enorm gedreven en ambitieus.”
De negentienjarige aanvaller had eerder in hetzelfde dagblad al laten weten dat hij niet geduldig wilde zijn. “Ik wil snel naar een Europese topclub, het liefst volgend seizoen al”, zei Arnautovic al in februari. “Wat ik met ‘top’ bedoel? Nou, de top van de wereld. Clubs als Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Arsenal, Chelsea. Ik hoop ooit zo goed te worden als Pedrag Mijatovic, die bij Valencia, Real Madrid, Fiorentina en het Joegoslavische elftal fantastische dingen met een bal deed én veel scoorde.’’
FC Twente vraagt naar verluidt een afkoopsom van ruim vijftien miljoen euro voor de vijfvoudig Oostenrijks international, waar Chelsea vooralsnog niet verder wil gaan dan twaalf miljoen. De verkoop van Arnautovic, die ook interesse genoot van Internazionale, zal hoe dan ook de grootste transfer in de geschiedenis van Twente worden. De vleugelaanvaller heeft drie jaar in Nederland achter de rug en beleefde dit seizoen zijn doorbraak, door in 28 competitieduels twaalf keer te scoren.
Kalou heeft zich ook uitstekend in Chelsea gepast. Arnautovic kan dat ook wel, denk ik. Maar een jaartje Eredivise had hem zeker geen kwaad gedaan.quote:
Kalou had wel al wat meer wedstrijden in de benen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kalou heeft zich ook uitstekend in Chelsea gepast. Arnautovic kan dat ook wel, denk ik. Maar een jaartje Eredivise had hem zeker geen kwaad gedaan.
En was bovendien ook echt uitgeleerd in de eredivisie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kalou had wel al wat meer wedstrijden in de benen.
quote:Chelsea constateert voetbreuk bij Arnautovic
26 mei 2009
De transfer van Marko Arnautovic naar Chelsea is op losse schroeven komen te staan. Bij de medische keuring constateerden artsen van de Engelse club dinsdag dat Arnautovic rondloopt met een gebroken middenvoetsbeetje.
Mogelijk is een operatie noodzakelijk en in dat geval moet de jonge aanvaller van FC Twente drie tot vier maanden rust houden. Arnautovic heeft het slechte nieuws inmiddels doorgegeven aan Dietmar Constantini, de bondscoach van de nationale ploeg van Oostenrijk. De 20-jarige spits is hierdoor niet opgenomen in de selectie voor de interland tegen Servië, die op het programma staat voor zaterdag 6 juni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |