Vreemd verhaal. Wat is de reden daarvoor? Ik zit al mijn hele leven daar en het is nog nooit 1x gebeurdquote:Op zondag 31 mei 2009 11:44 schreef g0dz0r het volgende:
Niet het goede topic maar een apart topic openen leek me ook zo overbodig.
Iemand die een goed alternatief weet voor een betaalrekening bij de Rabo? Wederom is net nu ik wat betalingen wil doen telebankieren voor de 6de keer geblokkeerd.
Ik ben die boerenpummels echt zo zat en ING of ABN is ook geen optie.
Dat is om te beginnen niet waar... voor de rest prima redenen om te vertrekken ja!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:28 schreef g0dz0r het volgende:
Waar ik nu echt zat ben bij de Rabo:
- Gezamelijke rekening kan maar 1 persoon telebankieren
Nieuwe pas aangevraagd.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:27 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Vreemd verhaal. Wat is de reden daarvoor? Ik zit al mijn hele leven daar en het is nog nooit 1x gebeurd
Bron: http://www.mdweekly.nl/91(...)kt-winstgroei-van-27quote:Credit Europe Bank boekt winstgroei van 27%
Gebaseerd op: Bank- en Effectenbedrijf (mei 2009)
Credit Europe Bank (CEB) boekte in 2008 een winstgroei van 27%. De winst bedroeg 74,5 miljoen euro. Het balanstotaal nam toe met 25% en kwam uit op 9,5 miljard euro. Daarmee is CEB de tiende bank van Nederland. CEB is de onbekendste middelgrote bank. CEB is gevestigd in Amsterdam en staat onder toezicht van DNB. CEB investeert vrijwel niets in advertenties en heeft een geringe naamsbekendheid onder consumenten. In de Raad van Bestuur en Raad van Commissarissen zetelt slechts één Nederlander. CEB kan met recht enigmatisch worden genoemd.
Ceo Turhan Cemal Beriker is bereid om helderheid te verschaffen. Hij verklaart dat CEB zowel qua funding als financieringsactiviteiten zeer internationaal opereert. Als spaarbank via het direct-model is CEB actief in Duitsland, Nederland en België. In Rusland en Roemenië zijn 125 lokale kantoren gevestigd. De bank zet zijn middelen uit als handelsfinanciering voor im- en exportfirma`s die actief zijn in wereldhavens.
Tevens verzorgt CEB handelsfinanciering voor ondernemingen in Zwitserland, de VS, Europa en Azië die opereren in nichemarkten. Tot twee jaar geleden ging CEB door het leven als Finansabank Holland. Wereldwijd werken 6.000 mensen bij CEB.
Okee die neem ik even terug want dat kan ik niet controleren op het moment. (die pas is ook geblokkkeerd)quote:Op zondag 31 mei 2009 12:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat is om te beginnen niet waar... voor de rest prima redenen om te vertrekken ja!
Man, ga nou gewoon weg bij die boeren. Ik had er ook liever niet gezeten, het is dat mijn vriendin bij die eppo's een rekening wilde...quote:Op zondag 31 mei 2009 12:46 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Okee die neem ik even terug want dat kan ik niet controleren op het moment. (die pas is ook geblokkkeerd)
1. Vreemd, is mij nog nooit gebeurd dat Telebankieren (of internetbankieren in mijn geval) geblokkeerd is. Zal waarschijnlijk wel aan de gebruiker zelf liggen...quote:Op zondag 31 mei 2009 12:28 schreef g0dz0r het volgende:
Waar ik nu echt zat ben bij de Rabo:
1 Telebankieren vaak geblokkeerd
2 Gezamelijke rekening kan maar 1 persoon telebankieren
3 Alleen regiokantoren kunnen dingen aan- of uitzetten
4 Kan op 1 pas twee rekeningen beheren maar liever zie ik per pas de bijbehorende rekening
Dat top kunnen ze nu gerust weglaten.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Over Top-Interest kunnen we nou niet echt meer spreken
Winsten van banken zeggen helemaal niets.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:39 schreef MrBadGuy het volgende:
CEB heeft het afgelopen jaar iig goede resultaten behaald:
ik zei er ook na dat het weinig zegtquote:Op zondag 31 mei 2009 18:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
Winsten van banken zeggen helemaal niets.
Als dat na vorig jaar nog niet duidelijk is...
Krijg je dat ook als je even 500 euro op je spaarrekening stort, vervolgens het formulier invult en dan het bedrag er weer afhaalt als je de tas ontvangen hebt??quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:15 schreef RdeV het volgende:
Die van de ING is wel het meest hylarisch. Wie gaat er nu voor de gratis oranje Toilettas?
[ afbeelding ]
staat gewoon in de actievoorwaarden:quote:Op maandag 1 juni 2009 12:14 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Krijg je dat ook als je even 500 euro op je spaarrekening stort, vervolgens het formulier invult en dan het bedrag er weer afhaalt als je de tas ontvangen hebt??
quote:Nederlander let niet op rente
Bijna 70 procent van de Nederlanders vergelijkt de rente op zijn spaarrekening niet of nauwelijks met die van andere banken. Dat blijkt uit onderzoek van bureau Winkle in opdracht van spaarbank MoneYou.
Bijna eenderde van de spaarders weet ook niet wat het rentepercentage is op zijn huidige rekening. Volgens het onderzoek vinden consumenten veiligheid en gemak belangrijker dan rente.
Zal gemiddeld minder geld op staan dan een volwassenen rekening (=absoluut minder rente uitkeren) en klantbinding...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:49 schreef tinny het volgende:
Ik zag dat de Jongerenspaarrekening van mijn dochter bij ARGENTA nog op 4% is blijven hangen.
Terwijl de reguliere (volwassenen) internetspaarrekening bij ARGENTA al ergens in de 3% is gezakt.
Wat zou de reden zijn dat ze hem op die jongerenrekening wel zo hoog houden?
Het kan dus gewoon niet, zojuist gebeld en helaas. Mijn punt is dus weldegelijk valide.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:46 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Okee die neem ik even terug want dat kan ik niet controleren op het moment. (die pas is ook geblokkkeerd)
Om wat voor bedrag gaat het hier?quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:00 schreef Berto het volgende:
Het wordt steeds minder met die Argenta. Rente was al niet veel meer, nu gaat ook al de gratis bankrekening weg. Iemand nog een idee voor een gratis rekening met betaalpas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |