misschien willen ze voorkomen dat spaarders weggaan, en daarom dus een actie. Er moet minimaal ¤ 1.000 op de rekening staan om mee te mogen doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef Werewolf het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje van Moneyou over de "Bufferweken" waar je 1000 euro kan "winnen".
De enige eisen zijn dat je een rekening moet hebben met minimaal 1000 euro erop en je moet inschrijven.
Ik verwacht alleen nog ergens een addertje onder het gras. Waarom geven ze anders "gratis" geld weg?
Zie ik iets over het hoofd?
en dat ga je hier melden? zo wordt de kans dat die 1000 euro's naar mij gaan nog kleinerquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef Werewolf het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje van Moneyou over de "Bufferweken" waar je 1000 euro kan "winnen".
De enige eisen zijn dat je een rekening moet hebben met minimaal 1000 euro erop en je moet inschrijven.
Ik verwacht alleen nog ergens een addertje onder het gras. Waarom geven ze anders "gratis" geld weg?
in de aktievoorwaarden staan trouwens geen andere gekke dingen, behalve dat als je gewonnen hebt, je daarna uitgesloten wordt van verdere deelnamequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef Werewolf het volgende:
Andere acties (overgenomen van spaarinformatie):quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef Werewolf het volgende:
Kon zo snel ook niets vinden, wel leuk om je voor aan te melden dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:47 schreef Essebes het volgende:
[..]
in de aktievoorwaarden staan trouwens geen andere gekke dingen, behalve dat als je gewonnen hebt, je daarna uitgesloten wordt van verdere deelname
Oh shit, snel iedereen zijn post editen!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:46 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
en dat ga je hier melden? zo wordt de kans dat die 1000 euro's naar mij gaan nog kleiner
Handig tijdens de EKquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:15 schreef RdeV het volgende:
Die van de ING is wel het meest hylarisch. Wie gaat er nu voor de gratis oranje Toilettas?
[ afbeelding ]
Anders ga je toch voor die rentepuntenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Oranje tasjes is wel heel verwijfd... Gaat lekker met die Postbank...
ik vertrouw het niet, is dit geen phishing???quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:04 schreef stijnhetzwijn het volgende:
Geinig dat voeren van Buffers! Goeie actie...
Ik heb me net ook aangemeld.....
Weet niet wat voor internetverbinding jij hebt, want bij mij ging het supersnel
Tuurlijk. Want met je achternaam en rekeningnummer plunderen ze al je rekeningen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik vertrouw het niet, is dit geen phishing???
quote:Geachte rekeninghouder/Dear accountholder,
The Economy Bank N.V. past met ingang van 5 Juni, 2009 haar rentetarieven als volgt aan:
The Economy Bank N.V. will change their interest rates on the 5th of June, 2009 as follows:
Teb Ster Spaarrekening 3,85 % (was 4 %)
Teb Ster Deposito
3 maanden/months 3,85 % (was 4 %)
6 maanden/months 3,85 % (was 4 %)
9 maanden/months 3,85 % (was 4 %)
1 jaar/year 4,25 %
2 jaar/years 4,60 %
3 jaar/years 4,50 %
4 jaar/years 4,60 %
5 jaar/years 4,80 %
Hoogachtend/yours faithfully,
The Economy Bank NV
Website www.tebnv.nl
E-mail sparen@tebnv.nl
Telefoon/phone 0800 55 55 055
dat vind ik echt minder grappigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:21 schreef SeLang het volgende:
Rabobank Loyaalspaarrekening 3,60% --> 3,40%
Volgens mij zie je een paar nulletjes over het hoofd. Het maximaal rentegevend tegoed is dus ¤ 2,5 miljoen en geen ¤ 2,5 duizend.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:14 schreef daNpy het volgende:
ING:
Internetspaarrekening 2,3% ¤ 2.500.000
Maximum rentegevend tegoed van 2.500
ligr eraan wat je precies zoekt in een betaalrekening.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:44 schreef g0dz0r het volgende:
Niet het goede topic maar een apart topic openen leek me ook zo overbodig.
Iemand die een goed alternatief weet voor een betaalrekening bij de Rabo? Wederom is net nu ik wat betalingen wil doen telebankieren voor de 6de keer geblokkeerd.
Ik ben die boerenpummels echt zo zat en ING of ABN is ook geen optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |